LSD is er niks bij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Zie je het al voor je bij de kassa. Een leernicht, een dwerg en een blauw mannetje
En mensen die pannekoek schrijven, kunnen geen wedstrijden voorspellenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Mensen die pannenkoek schrijven zijn gay.
Pannekoek!
Gemiddeld heb ik er telkens 2 uit 3 goed.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:41 schreef Breach het volgende:
[..]
En mensen die pannekoek schrijven, kunnen geen wedstrijden voorspellen
Op zich een vrij nutteloze statistiek als je rijtjes speeltquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gemiddeld heb ik er telkens 2 uit 3 goed.
Ja op een of andere manier pakt dit nummer mij. De clip vind ik ook zó vet door het sfeertje.quote:
Horeca?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hola!
Wouter Hamel was gisteren wel ok, erg gezellig in ieder geval. Zometeen al gaan koken en dan werken. Echt totaal geen zin in.
Pfff, ja. Nou is Hendry mn all-time favourite. Maar als snookerliefhebber zie ik Ronnie liefst zo veel mogelijk aan tafel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Soort van.
En dat is wel een herkenbaar gevoel Breach. Meestal als je dan toch gaat, is het vaak toch wel gezellig. En als je niet gaat, mis je eigenlijk ook niets.
En the Rocket eruit he
Dat deed ik vroeger wel eens bij studentenvrienden thuis. Een avondje Holgeren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:51 schreef Breach het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens? Dat je naar een verjaardag moet, waar je totaal geen zin in hebt, maar eigenlijk wel een soort van verplichting is. En ik weet ook al dat er Holger op tafel staat vanavond
Hehe, tegenwoordig is dat bij ons Euro-pilsener van de Appie. Maar dat spul is goud vergeleken met dat verkapte slootwater. Kom op, je viert je verjaardag maar 1 keer per jaar, geef ons dan tenminste een A-merk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger wel eens bij studentenvrienden thuis. Een avondje Holgeren.
Toch wel weer een mooie column van Borstquote:Dirk, Truus noch God roept Louis ter verantwoording
In de valkuil die wraak heet trap ik dit seizoen niet nog een keer. In dat geval had ik Louis van Gaal een hooligan genoemd. Het soort dat slaat en bedreigt, precies wat de coach van AZ deed vorig weekend toen de spanning hem te veel werd.
Ik stel Van Gaals faux pas en wat er daarna allemaal gebeurd is aan de orde, niet nadat ik nogmaals mijn waardering uitspreek voor de prestatie van de voetbalclub AZ. Met een mindere begroting dan Ajax, PSV en Feyenoord landskampioen worden is fenomenaal. AZ deed dat met visie buiten en op het veld. Eigenaar, directie, coach(es), spelers: mijn complimenten. De voetballiefhebber is dit seizoen getrakteerd op schitterende combinaties en aanvallen, die af en toe bekroond werden met een doelpunt. Sinds midden jaren negentig toen Van Gaal Ajax dominant en aanvallend liet voetballen is er tactisch-technisch gezien geen interessantere landskampioen geweest.
Dát laatste zei ik zondagavond op tv al. Maar volgens Van Gaal, woensdag te gast bij DWDD, ging het in Studio Voetbal echter alleen over ‘zoiets onbenulligs’ als ‘de hand die hij op de camera legt’.
Louis van Gaal is iemand die vaak roept dat journalisten zich bezondigen aan feitelijke onjuistheden. Hij doet nu hetzelfde. De juiste feiten zijn: in Studio Voetbal hadden we het a) 8 van de 55 minuten over b) de klap die Van Gaal tegen de camera gaf.
Bij DWDD zegt Van Gaal dat hij in gesprek was met Jan-Joost van Gangelen van Eredivisie Live. Feitelijk onjuist. Het interview was klaar en het was vette ruzie. Tegen Matthijs van Nieuwkerk wekt Van Gaal de indruk dat zijn vraag aan de ‘NOS-figuur’ (‘Neem je dat op?!’) gesteld is vóórdat hij ‘zijn hand op de camera legt.’ Feitelijk onjuist. Hij slaat onmiddellijk, voor het antwoord van NOS-verslaggever Jeroen Stekelenburg (‘Nee nee’) daar is.
Wat gebeurde er zaterdagavond precies? Van Gangelen maakte na het verlies tegen Vitesse de vergelijking met Woudestein 2007. Vanwege het trauma in Alkmaar een journalistiek relevante en goede vraag. Als Van Gaal pakweg Guus Hiddink was geweest had hij bijvoorbeeld rustig geantwoord dat die overeenkomst niet klopt omdat AZ nog drie wedstrijden heeft te gaan waarin slechts 1 punt gehaald moet worden. Hij liep echter boos weg en ruziede bij de camera van de NOS verder met Van Gangelen. Voor het interview met de NOS begon intimideerde - dreigde - Van Gaal Stekelenburg met: ‘Je weet ‘t, ik loop zo weg’.
Ik ben een van de weinige journalisten die zich door Van Gaal in zijn beroepseer voelt aangetast. Omdat het incident niet tijdens maar voor het interview met de NOS plaatsvond, werd besloten de beelden niet uit te zenden. Erg netjes van de NOS, vind ik. We discussieerden er bij Studio Voetbal wel over. Terecht lijkt me én actueel. Recent onderzoek van criminoloog Frank Bovenkerk leert dat op straat journalisten (cameramensen, fotografen) in toenemende mate te maken krijgen met fysieke agressie of bedreiging. Meer dan de helft (!) van het journaille heeft zulke slechte ervaringen.
Als publieke figuur, als ambassadeur van Spieren voor Spieren, als succesvol voetbaltrainer, als CDA-stemmer, als propagandist van de term ‘normen en waarden’ heeft Van Gaal - laat me het beschaafd opschrijven - niet helemaal het goede voorbeeld gegeven.
Wat zou het hem sieren, denk je dan, als hij op zondag 3 mei, AZ is dan op bezoek bij FC Twente, sorry zegt. Mooi, symbolisch. 3 mei is namelijk de dag van de Persvrijheid. Maar ja, Sorry seems to be the hardest word, zong Elton John al in 1976. En inderdaad, die vlieger is in het verleden vaak opgegaan voor Van Gaal. Zijn excuses aanbieden beschouwt hij als gezichtsverlies. Gisteren draaide hij het om: de NOS-televisie mocht niet bij een persconferentie over een mogelijk bondscoachschap van België aanwezig zijn.
Tja. De beste man is de schaamte voorbij. Ik geloof niet dat we verder moeten aandringen. De exceptionele voetbalcoach bedient zich als mens soms van hufterigheid. Dirk, Truus noch God roept hem ter verantwoording. So be it.
Lijkt mij ook, ondanks de lauwe reviews, toch gewoon een film met een interessant gegeven.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:06 schreef denthemen het volgende:
Vanavond naar Knowing, lijkt me een leuke film
quote:
Als het me verjaardag is, dan koop ik zelf Tsjechisch bier er nog bij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, tegenwoordig is dat bij ons Euro-pilsener van de Appie. Maar dat spul is goud vergeleken met dat verkapte slootwater. Kom op, je viert je verjaardag maar 1 keer per jaar, geef ons dan tenminste een A-merk.
Schoenenkast zeker?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
sjimzzzzzzzzzzz is uit de kast gekomen
Pribram, echt nog NOOIT van gehoord.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:57 schreef Aanvoerder het volgende:
YES! Sparta Praag krijgt in de 90e minuut de 1-1 om de oren uit tegen Pribram!![]()
![]()
Gunstig voor Slavia!
Beetje hetzelfde als het oude Wimbledon.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Onstaan uit een fusie met het oude Dukla Praag. Uiteindelijk is er naast Pribram weer opnieuw een Dukla Praag ontstaan. Erg verwarrend allemaal, net als het bestaan van Bohemians Praha en Bohemians 1905.
Ik ken alle namen in je post, maar dat Pribram dus nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Onstaan uit een fusie met het oude Dukla Praag. Uiteindelijk is er naast Pribram weer opnieuw een Dukla Praag ontstaan. Erg verwarrend allemaal, net als het bestaan van Bohemians Praha en Bohemians 1905.
Wimbledon FCquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als het oude Wimbledon.
Dat ging door onder de naam Milton Keynes Dons (MK Dons) en er werd ook weer een nieuwe Wimbledon opgestart.
Zo zonde altijd. Mooi clubs die in de historie ter ziele zijn gegaan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als het oude Wimbledon.
Dat ging door onder de naam Milton Keynes Dons (MK Dons) en er werd ook weer een nieuwe Wimbledon opgestart.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Kan hier een andere mod dan Sjimz naar kijken?!
Nee, prima
Chelseaquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Man U staat te zwalken weer zie ik. 2-0 achter terwijl de concurrentie al gewonnen heeft.
Dat was best gezellig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:08 schreef Houniet het volgende:
Godver komen er nu opeens drie dames naar me toe. Snel de hut opruimen later.
Wel een vluggertje denk ik..quote:
Ze kwamen even langswippen inderdaad. Vanavond zie ik ze weer.quote:
Je moet ook niet elke week naar de autoboulevard willen lieverdquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:13 schreef Breach het volgende:
En vrouwen zeg, pfff. Wat zitten die toch vaaaag in elkaar.
Doe je dit, wil ze dat. Dan doe je dat en dan willen we het toch weer anders. Ik snap er niks (meer) van.
Gewoon niets meer doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:13 schreef Breach het volgende:
Doe je dit, wil ze dat. Dan doe je dat en dan willen we het toch weer anders. Ik snap er niks (meer) van.
Ik begin langzaam te snappen waarom je homo bent SCH.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet ook niet elke week naar de autoboulevard willen lieverd
Been there, done that. En dan krijg je van een ander te horen dat ze vindt dat je te weinig initiatief neemt en ze daardoor geen hoogte van me kan krijgen.quote:
quote:
Wat dan? Zat je aan de clitoris en wilde ze dat nu juist weer niet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik begin langzaam te snappen waarom je homo bent SCH.
En auto's... Was het maar zo simpel
Neem een vent, die lullen daar niet over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Been there, done that. En dan krijg je van een ander te horen dat ze vindt dat je te weinig initiatief neemt en ze daardoor geen hoogte van me kan krijgen.
En toen ik haar daar eerder al van op de hoogte bracht, was het weer dat ze zelf twijfelde.
Ik weet het niet meer
Tsja, het is nooit goed zeg ik maar altijd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Been there, done that. En dan krijg je van een ander te horen dat ze vindt dat je te weinig initiatief neemt en ze daardoor geen hoogte van me kan krijgen.
En toen ik haar daar eerder al van op de hoogte bracht, was het weer dat ze zelf twijfelde.
Ik weet het niet meer
Ja maar... Ik moet dan altijd aan behaarde billen denken enzo..quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Neem een vent, die lullen daar niet over.
Nee, maar het is een fucking tof wijf. Maar dat moeilijke gedoe...quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, het is nooit goed zeg ik maar altijd.
Praat er dan over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, maar het is een fucking tof wijf. Maar dat moeilijke gedoe...
Nee joh, het is net roomboterquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja maar... Ik moet dan altijd aan behaarde billen denken enzo..
Ja en dan weer het gemauw krijgen. "Ik voel druk, ik wil nu geen keuze hoeven maken"quote:
Mhwa, ik heb een leuke wagen, maar het is niet zo dat ik me daar op aftrek ofzoquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:41 schreef SCH het volgende:
Niemand heeft hier iets met auto's? Ik voel me hier steeds meer thuis
Ik gebruik hem alleen om naar werk en mijn familie te gaan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:41 schreef SCH het volgende:
En jij hebt manboobies. Dus eigenlijk is er heel veel hetzelfde ja.quote:
Jawel, ik vind het leuk. Vertel. Ben je te gesloten ofzo?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en dan weer het gemauw krijgen. "Ik voel druk, ik wil nu geen keuze hoeven maken"
Maar goed, dit is geen Viva-topic
OMG, ik krijg relatietherapiequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel, ik vind het leuk. Vertel. Ben je te gesloten ofzo?
Hoe lang is het al?
WTFquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:41 schreef SCH het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Post maar gewoon een open vagina, dan ben ik weer weg![]()
en jij ook
Het doet me echt he-le-maal niks.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:13 schreef Breach het volgende:
Te blokkig, net een lego-autoquote:
James Brown had het ooit al eens heel mooi verwoordquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]klopt. Maar ik zou niet in een wereld met alleen maar mannen willen leven.
Afschuwelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]klopt. Maar ik zou niet in een wereld met alleen maar mannen willen leven.
En waar is Daniel gebleven? Zijn ze er misschien samen vandoor?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:04 schreef sjimz het volgende:
Ik vraag mij net af: Waar is Bonjovi, de Daniel de Ridder lover, eigenlijk?
Daniel speelt bij Wigan, dat vind ik geen plaats waar bonjovi zou aarden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En waar is Daniel gebleven? Zijn ze er misschien samen vandoor?
Die zit al maanden in Brazilië.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:04 schreef sjimz het volgende:
Ik vraag mij net af: Waar is Bonjovi, de Daniel de Ridder lover, eigenlijk?
Weet ik veel jongen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooie jongens in de favela's en aan het strand van Fortaleza aan het spotten?
Als ik ooit zover kom mag jij een keer mee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben bezig die 2e mix van je te luisteren nu Houniet. Klinkt lekker. Zijn genoeg tenten in Praag waar je zo mee zou kunnen draaien.
2 uur fietsen dus totaalquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:51 schreef Houniet het volgende:
Ik spring zo op de fiets. Een uur fietsen naar een verjaardag. Prachtig.
Allemaal Nederlandse schrijvers en schrijfsters zo te zien?quote:Op zondag 26 april 2009 00:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen hoor
Lees mijn blogje maar eens, zie de link hieronder
Nee maar wel veel. Ik lees voornamelijk Nederland en Amerikaans/Engelse literatuur en dan ook nog eens vrij veel jeugdboeken, waar ik een verzameling van heb en wat echt een hobby is.quote:Op zondag 26 april 2009 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Allemaal Nederlandse schrijvers en schrijfsters zo te zien?
Ik kijk er morgen misschien wel even naar, heb er nu geen zin in. En ik heb ook geen zin meer om verder te lezen.quote:Op zondag 26 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee maar wel veel. Ik lees voornamelijk Nederland en Amerikaans/Engelse literatuur en dan ook nog eens vrij veel jeugdboeken, waar ik een verzameling van heb en wat echt een hobby is.
1984 van George Orwell.quote:
Ik ben dan ook gelukkig nog niet oud.quote:
Hoiquote:
Bij wie hoort die lelijke grafkop? Toch niet Danny hè?quote:
Ik zou jou nog terug mailen. Doe het zo.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou jou nog terug mailen. Doe het zo.
quote:Op zondag 26 april 2009 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gelukkig niet weer over je gedroomd vannacht. Wel over sjimz![]()
quote:
Openbaar vervoer?quote:Op zondag 26 april 2009 11:57 schreef Breach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets wat je noooooit moet doen. De tering, wat voel ik me beroerd. En de chauffeurs die ons naar Ajax konden rijden hebben net af moeten zeggen. Dus ook geen ArenA voor mij vandaag
Waar woon jij dan? Geen OV?quote:Op zondag 26 april 2009 11:57 schreef Breach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets wat je noooooit moet doen. De tering, wat voel ik me beroerd. En de chauffeurs die ons naar Ajax konden rijden hebben net af moeten zeggen. Dus ook geen ArenA voor mij vandaag
Het klinkt misschien heel raar hoor (zonder hier een soort van Sezten te gaan uithangen). Maar ik maak me dus echt niet druk over dat soort berichten. Het is iets waar je niks tegen kunt doen, als het komt dan komt het ook.quote:
Zal wel weer meevallen.quote:
Dat krijg je met een overbevolkte planeet waar iedereen overal heenvliegt.quote:
Have I missed something?quote:Op zondag 26 april 2009 12:31 schreef SCH het volgende:
Heb je nog nagedacht over mijn relatietips Breach?
Ik had je een paar goede vragen gesteld om over na te denken. Je zit nu nog teveel in de weerstand waardoor je in je eigen blokkades blijft hangenquote:
Ik riep het hier eergister al. Eerste topic hierover op FOK is al volgespamt zie ik.quote:
Ja dat soort abstract psychologen gelul is denk ik niet aan mij besteed. Ik houd het graag concreet. En in deze situatie heb ik ook niet het idee dat ik de blokkade ben zeg maar. Althans, ik was meermaals duidelijk genoeg.quote:Op zondag 26 april 2009 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had je een paar goede vragen gesteld om over na te denken. Je zit nu nog teveel in de weerstand waardoor je in je eigen blokkades blijft hangen
Kenmerk van in de blokkade zitten is dat je er van overtuigd ben dat je niet in de blokkade zit.quote:Op zondag 26 april 2009 12:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja dat soort abstract psychologen gelul is denk ik niet aan mij besteed. Ik houd het graag concreet. En in deze situatie heb ik ook niet het idee dat ik de blokkade ben zeg maar. Althans, ik was meermaals duidelijk genoeg.
Dat is allang gebeurdquote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Kenmerk van in de blokkade zitten is dat je er van overtuigd ben dat je niet in de blokkade zit.
Stuur d'r maar gewoon een lief sms-je vandaag.
quote:Op zondag 26 april 2009 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had je een paar goede vragen gesteld om over na te denken. Je zit nu nog teveel in de weerstand waardoor je in je eigen blokkades blijft hangen
Was gezellig. Morgen naar Utrecht met 2 van de 3.quote:Op zondag 26 april 2009 12:27 schreef Breach het volgende:
Hoe is het met je chickas afgelopen, Houniet?
Eentje is inmiddels afgevallen?quote:Op zondag 26 april 2009 12:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Was gezellig. Morgen naar Utrecht met 2 van de 3.
Dat is een goede stap. Gewoon een beetje attent doen en luisteren als ze weer op haar hart heeft, veel knikken en haar gelijk geven: Ondertussen reken je dan uit hoeveel punten Ajax nog nodig heeft of bedenk je hoe Vertongen het zou doen als mid-mid in het kerstboomsysteem.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 09:36 schreef HocBarr het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een kutweer zeg. En ik had nog zo verwacht een middagje op het terras te gaan zitten.
quote:Op zondag 26 april 2009 10:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Mogge. Idd geen lekker voetbalweertje.
quote:
Menen jullie dit?quote:Op zondag 26 april 2009 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeiknat in een drukke trein met vertraging!
Niet zoquote:
Idem, daarom ga ik maar eens voetballen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:57 schreef Houniet het volgende:
Hier bloedje mooi weer, strak, warm en blauw.
Hier ook.quote:Op zondag 26 april 2009 12:57 schreef Houniet het volgende:
Hier bloedje mooi weer, strak, warm en blauw.
Wat saai.quote:
Ik schrok wel toen iemand even 'grappig' melde dat Didulica was overleden. Banwaardig imo.quote:
Volgens sjims nietquote:Op zondag 26 april 2009 16:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik schrok wel toen iemand even 'grappig' melde dat Didulica was overleden. Banwaardig imo.
Sjimz kan niet bannen.quote:
Was Sjimz er wel?quote:Op zondag 26 april 2009 16:59 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Maar sjims kan wel een aanvraag indienen
Doe er wat aan dan.quote:
Omdat Hij belangrijk is.quote:Op zondag 26 april 2009 16:57 schreef Grulez het volgende:
@koningdavid: Waarom heb je jezus zwart gedrukt en onderstreept?
We zijn aan het overleggen.quote:
En ik dan?quote:
weet je zeker dat justinchat er ook eerst stond. Want dat was volgens mij niet het geval.quote:Op zondag 26 april 2009 17:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
We zijn aan het overleggen.
Ikzelf vind het een heel stuk minder erg dan de vele verwensingen naar elkaar toe.
Het ging over een stuk van justinchatHet was geen geslaagde grap.
En dat jorien er dan gelijk een topic over opent en half VBL gelijk over de zeik is.
Tja, dat jorien gedeelte kreeg ik later pas mee. Maar als je dan gewoon het topic bijhoud en dat ineens ziet staan, schrik je wel ff en ga je alle nieuwssites af om het te controleren zeg maarquote:Op zondag 26 april 2009 17:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
We zijn aan het overleggen.
Ikzelf vind het een heel stuk minder erg dan de vele verwensingen naar elkaar toe.
Het ging over een stuk van justinchatHet was geen geslaagde grap.
En dat jorien er dan gelijk een topic over opent en half VBL gelijk over de zeik is.
Dat was niet. Er stond eerst dat hij het op radio1 hoorde. En (volgens mij) in een latere post dat hij dat op de justin chat las.quote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
weet je zeker dat justinchat er ook eerst stond. Want dat was volgens mij niet het geval.
Maar dat ben je dan ook gewoon.quote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tja, dat jorien gedeelte kreeg ik later pas mee. Maar als je dan gewoon het topic bijhoud en dat ineens ziet staan, schrik je wel ff en ga je alle nieuwssites af om het te controleren zeg maar. En die verwensingen vind ik wat minder erg. Het kan me mijn reet roesten als ik voor kankerboer word uitgemaakt.
Klopt dat stond er in eerste instantie niet.quote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
weet je zeker dat justinchat er ook eerst stond. Want dat was volgens mij niet het geval.
Sowieso neem ik niets voor waar aan wat er in het liveverslagentopic getypt wordt.quote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tja, dat jorien gedeelte kreeg ik later pas mee. Maar als je dan gewoon het topic bijhoud en dat ineens ziet staan, schrik je wel ff en ga je alle nieuwssites af om het te controleren zeg maar. En die verwensingen vind ik wat minder erg. Het kan me mijn reet roesten als ik voor kankerboer word uitgemaakt.
Hij paste de post later aan door justinchat er in te zetten. Dan vind ik het toch wel iets verderquote:Op zondag 26 april 2009 17:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar dat ben je dan ook gewoon.
Ik vind het ook niet banwaardig, hij meldt iets wat hij ergens heeft gelezen. Nogal suf om justinchat als 'bron' te nemen, maar hij maakte er geen grap van.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op zondag 26 april 2009 17:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar dat ben je dan ook gewoon.
Ik vind het ook niet banwaardig, hij meldt iets wat hij ergens heeft gelezen. Nogal suf om justinchat als 'bron' te nemen, maar hij maakte er geen grap van.
quote:Op zondag 26 april 2009 17:08 schreef SCH het volgende:
Als je de justinchat als bron gebruikt weet ik er nog wel een paar.
"Louis van Gaal heeft aids"
"Marco van Basten heeft de halve selectie vermoord"
"Emanuelson heeft zijn pik in de kont van Aisatti gestoken"
Goede bron
Sjimz, dit hoef ik toch niet te pikken of wel dan?!quote:
Ik verbeter even:quote:Op zondag 26 april 2009 17:08 schreef SCH het volgende:
Als je de justinchat als bron gebruikt weet ik er nog wel een paar.
"Louis van Gaal heeft aids"
"Marco van Basten heeft de halve selectie vermoord"
"Emanuelson heeft zijn pik in de kont van Aisatti gestoken"
Goede bron
Zal ik Suijk namens jou even pakken?quote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sjimz, dit hoef ik toch niet te pikken of wel dan?!![]()
Nee dat hoeft niet!quote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had de spellingscorrectie gebruiktquote:Op zondag 26 april 2009 17:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik verbeter even:
"Louis van gaaal heefd AIDS"
"Macro van Basten heefd de halfe selectie vermoort"
"Emmanuellson heeft zijn pik in de kond van Aissatti gestoken"
Maar het maakte je toch niks uit?quote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
quote:
Klopt. 1 pik is niks maar bij pikken gaat ie zoemen als een gekquote:Op zondag 26 april 2009 17:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er komt "pikken" voor in een post en SCH's radar gaat af hoor.
Ietsss minder.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef Palmboom313 het volgende:
oke dus als we nu overal justin chat in zetten mag alles.
Ik bedoel eigenlijk. "ik las op de justinchat dat X (willikeurige user) een trein mag koppen" dus als je het zo doet mogen doodverwensingen wel ineens.quote:Op zondag 26 april 2009 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Als hij op justin leest dat het zo is, en hij post dat op fok, moet hij dan de gevolgen van een misplaatste grap op justin dragen?
Nee, context enzo.quote:Op zondag 26 april 2009 17:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk. "ik las op de justinchat dat X (willikeurige user) een trein mag koppen" dus als je het zo doet mogen doodverwensingen wel ineens.
Ik denk niet dat er op justin zo snel wordt geroepen dat bijvoorbeeld een RayMania een trein mag koppen, dat is natuurlijk niet erg geloofwaardigquote:Op zondag 26 april 2009 17:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk. "ik las op de justinchat dat X (willikeurige user) een trein mag koppen" dus als je het zo doet mogen doodverwensingen wel ineens.
En nog maar eens eerst stond justinchat er niet in toen stond er dus alleen radio 1 dus dat is wel een stuk erger.
Ach, gossiequote:
quote:Op zondag 26 april 2009 12:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[Upd] Varkensgriep duikt wereldwijd op
Gaat snel nu.
Goed idee.quote:In Tokyo, Japan worden vliegtuigpassagiers uit Noord-Amerika bij aankomst gefilmd met een hittecamera. Iedereen met koorts wordt meteen geïsoleerd.
Heb ik laatst toevallig wel gelezen daaaroquote:Op zondag 26 april 2009 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er op justin zo snel wordt geroepen dat bijvoorbeeld een RayMania een trein mag koppen, dat is natuurlijk niet erg geloofwaardig
Moet ik me kuizen???quote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef Breach het volgende:
Wat is dat toch allemaal met SCH en die smerige praat. Bah bah.
Ja.quote:
sowieso Jorien kom op zegquote:
Sowieso een deel van VBL weer vandaag. Als je het Suarez topic nu ook weer leest. Alleen maar gezeik, wat vaak niet eens is omdat Suarez al dan niet een smerige overtreding maakt, maar vooral gezeik van gasten als jorien en DK die nu weer iets hebben om Ajacieden aan te vallen wat uiteindelijk weer uitmondt in rivaaltje pesten.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 20:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb trouwens weleens iets duidelijker weten te verwoorden.
Goed, alleen had het einde van mij iets minder spectaculair hoeven zijnquote:
Nou wat lief zeg. We hadden eigenlijk andere plannen maar ik zal het hem vragen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef denthemen het volgende:
SCH, kom je Woensdag ook op mijn verjaardag? Sjimz mag ook mee
Alleen jullie gezelligheid is genoeg voor mijquote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou wat lief zeg. We hadden eigenlijk andere plannen maar ik zal het hem vragen.
Heb je een verlanglijstje?
De vraag is of we wel zo gezellig zijn natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen jullie gezelligheid is genoeg voor mij
Ik wel hoor!quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
De vraag is of we wel zo gezellig zijn natuurlijk.
Tof. Doen we daarna competitie handtasjewerpen met mijn collecitequote:Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wel hoor!
Je kan dwergwerpen met mij!
hoe lang is die sjims dan 1,60 ?quote:Op zondag 26 april 2009 21:08 schreef SCH het volgende:
Je hebt ons trouwens al die tijd besodemieterd met je lengte sjimz
quote:Op zondag 26 april 2009 21:08 schreef SCH het volgende:
Je hebt ons trouwens al die tijd besodemieterd met je lengte sjimz
quote:
Goeie billen, zeg. Vanmiddag bij voetbal ook weer genoeg eyecandy.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
* sezten iedereen begroet, hoi hoi
![]()
![]()
Kingdom of Rust.quote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef Breach het volgende:
Je moet er van houden en dat doe ik, dus misschien zijn er meer die het tof vinden:
Doves - Kingdom of Rust is dus echt 1000x beter.quote:Op maandag 27 april 2009 02:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kingdom of Rust.
*video luisteren gaat*
Wat een idioot.quote:
Ik moet de cd nog luisteren. Maar sowieso Dovesquote:Op maandag 27 april 2009 02:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kingdom of Rust.
*video luisteren gaat*
Ik al om kwart voor zeven.quote:Op maandag 27 april 2009 10:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik was om half9 al wakker en kon toen al niet meer slapen.![]()
Ben je 's avonds al supervroeg moe zeker enzoquote:
venomsnake wordt nooit moequote:Op maandag 27 april 2009 11:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ben je 's avonds al supervroeg moe zeker enzo
Mooiweerspelersquote:Op maandag 27 april 2009 11:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Het begint hier opeens lomp te regenen. En ik heb net afgesproken om te gaan voetballen.
quote:
Je bent toch niet van suiker? Het is juist lekker voetbalweer.quote:Op maandag 27 april 2009 11:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Het begint hier opeens lomp te regenen. En ik heb net afgesproken om te gaan voetballen.
Ajaciedenquote:
Hehe, ik dacht al dat niemand het zou snappenquote:
Die boven de '1' van '1981' is dat Sjimz niet?quote:
Die grap was al gemaakt.quote:
Welke 1?quote:Op maandag 27 april 2009 13:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Die boven de '1' van '1981' is dat Sjimz niet?
quote:Op maandag 27 april 2009 13:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Die boven de '1' van '1981' is dat Sjimz niet?
quote:
Tyfus joden.quote:Op maandag 27 april 2009 14:41 schreef Breach het volgende:
OMG, ik werd net bijna doodgereden door een agent die zonder sirene veel te hard reed binnen de bebouwde kom, mij geen voorrang gaf bij het oversteken en ook geen richting aangaf.
ACAB
Nee, ik was helemaal zo van WTF doe je !1!!!11quote:
Ik stond er ook zo bij van WTF waarom rij je mis dan?!!112#!1quote:Op maandag 27 april 2009 14:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, ik was helemaal zo van WTF doe je !1!!!11
quote:Op maandag 27 april 2009 14:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik stond er ook zo bij van WTF waarom rij je mis dan?!!112#!1
Je leert weer veel van een maand weg he.quote:Op maandag 27 april 2009 14:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik stond er ook zo bij van WTF waarom rij je mis dan?!!112#!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |