Schoenenkast zeker?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
sjimzzzzzzzzzzz is uit de kast gekomen
Pribram, echt nog NOOIT van gehoord.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:57 schreef Aanvoerder het volgende:
YES! Sparta Praag krijgt in de 90e minuut de 1-1 om de oren uit tegen Pribram!![]()
![]()
Gunstig voor Slavia!
Beetje hetzelfde als het oude Wimbledon.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Onstaan uit een fusie met het oude Dukla Praag. Uiteindelijk is er naast Pribram weer opnieuw een Dukla Praag ontstaan. Erg verwarrend allemaal, net als het bestaan van Bohemians Praha en Bohemians 1905.
Ik ken alle namen in je post, maar dat Pribram dus nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Onstaan uit een fusie met het oude Dukla Praag. Uiteindelijk is er naast Pribram weer opnieuw een Dukla Praag ontstaan. Erg verwarrend allemaal, net als het bestaan van Bohemians Praha en Bohemians 1905.
Wimbledon FCquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als het oude Wimbledon.
Dat ging door onder de naam Milton Keynes Dons (MK Dons) en er werd ook weer een nieuwe Wimbledon opgestart.
Zo zonde altijd. Mooi clubs die in de historie ter ziele zijn gegaan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als het oude Wimbledon.
Dat ging door onder de naam Milton Keynes Dons (MK Dons) en er werd ook weer een nieuwe Wimbledon opgestart.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Kan hier een andere mod dan Sjimz naar kijken?!
Nee, prima
Chelseaquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Man U staat te zwalken weer zie ik. 2-0 achter terwijl de concurrentie al gewonnen heeft.
Dat was best gezellig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:08 schreef Houniet het volgende:
Godver komen er nu opeens drie dames naar me toe. Snel de hut opruimen later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |