Sjimz, dit hoef ik toch niet te pikken of wel dan?!quote:
Ik verbeter even:quote:Op zondag 26 april 2009 17:08 schreef SCH het volgende:
Als je de justinchat als bron gebruikt weet ik er nog wel een paar.
"Louis van Gaal heeft aids"
"Marco van Basten heeft de halve selectie vermoord"
"Emanuelson heeft zijn pik in de kont van Aisatti gestoken"
Goede bron
Zal ik Suijk namens jou even pakken?quote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sjimz, dit hoef ik toch niet te pikken of wel dan?!![]()
Nee dat hoeft niet!quote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had de spellingscorrectie gebruiktquote:Op zondag 26 april 2009 17:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik verbeter even:
"Louis van gaaal heefd AIDS"
"Macro van Basten heefd de halfe selectie vermoort"
"Emmanuellson heeft zijn pik in de kond van Aissatti gestoken"
Maar het maakte je toch niks uit?quote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
quote:
Klopt. 1 pik is niks maar bij pikken gaat ie zoemen als een gekquote:Op zondag 26 april 2009 17:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er komt "pikken" voor in een post en SCH's radar gaat af hoor.
Ietsss minder.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef Palmboom313 het volgende:
oke dus als we nu overal justin chat in zetten mag alles.
Ik bedoel eigenlijk. "ik las op de justinchat dat X (willikeurige user) een trein mag koppen" dus als je het zo doet mogen doodverwensingen wel ineens.quote:Op zondag 26 april 2009 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Als hij op justin leest dat het zo is, en hij post dat op fok, moet hij dan de gevolgen van een misplaatste grap op justin dragen?
Nee, context enzo.quote:Op zondag 26 april 2009 17:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk. "ik las op de justinchat dat X (willikeurige user) een trein mag koppen" dus als je het zo doet mogen doodverwensingen wel ineens.
Ik denk niet dat er op justin zo snel wordt geroepen dat bijvoorbeeld een RayMania een trein mag koppen, dat is natuurlijk niet erg geloofwaardigquote:Op zondag 26 april 2009 17:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk. "ik las op de justinchat dat X (willikeurige user) een trein mag koppen" dus als je het zo doet mogen doodverwensingen wel ineens.
En nog maar eens eerst stond justinchat er niet in toen stond er dus alleen radio 1 dus dat is wel een stuk erger.
Ach, gossiequote:
quote:Op zondag 26 april 2009 12:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[Upd] Varkensgriep duikt wereldwijd op
Gaat snel nu.
Goed idee.quote:In Tokyo, Japan worden vliegtuigpassagiers uit Noord-Amerika bij aankomst gefilmd met een hittecamera. Iedereen met koorts wordt meteen geďsoleerd.
Heb ik laatst toevallig wel gelezen daaaroquote:Op zondag 26 april 2009 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er op justin zo snel wordt geroepen dat bijvoorbeeld een RayMania een trein mag koppen, dat is natuurlijk niet erg geloofwaardig
Moet ik me kuizen???quote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef Breach het volgende:
Wat is dat toch allemaal met SCH en die smerige praat. Bah bah.
Ja.quote:
sowieso Jorien kom op zegquote:
Sowieso een deel van VBL weer vandaag. Als je het Suarez topic nu ook weer leest. Alleen maar gezeik, wat vaak niet eens is omdat Suarez al dan niet een smerige overtreding maakt, maar vooral gezeik van gasten als jorien en DK die nu weer iets hebben om Ajacieden aan te vallen wat uiteindelijk weer uitmondt in rivaaltje pesten.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 20:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb trouwens weleens iets duidelijker weten te verwoorden.
Goed, alleen had het einde van mij iets minder spectaculair hoeven zijnquote:
Nou wat lief zeg. We hadden eigenlijk andere plannen maar ik zal het hem vragen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef denthemen het volgende:
SCH, kom je Woensdag ook op mijn verjaardag? Sjimz mag ook mee
Alleen jullie gezelligheid is genoeg voor mijquote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou wat lief zeg. We hadden eigenlijk andere plannen maar ik zal het hem vragen.
Heb je een verlanglijstje?
De vraag is of we wel zo gezellig zijn natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen jullie gezelligheid is genoeg voor mij
Ik wel hoor!quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
De vraag is of we wel zo gezellig zijn natuurlijk.
Tof. Doen we daarna competitie handtasjewerpen met mijn collecitequote:Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wel hoor!
Je kan dwergwerpen met mij!
hoe lang is die sjims dan 1,60 ?quote:Op zondag 26 april 2009 21:08 schreef SCH het volgende:
Je hebt ons trouwens al die tijd besodemieterd met je lengte sjimz
quote:Op zondag 26 april 2009 21:08 schreef SCH het volgende:
Je hebt ons trouwens al die tijd besodemieterd met je lengte sjimz
quote:
Goeie billen, zeg. Vanmiddag bij voetbal ook weer genoeg eyecandy.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
* sezten iedereen begroet, hoi hoi
![]()
![]()
Kingdom of Rust.quote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef Breach het volgende:
Je moet er van houden en dat doe ik, dus misschien zijn er meer die het tof vinden:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |