in 2004 was ik niet in het land toen Ajax kampioen werd, ik wil ook wel eens naar het Leidsche plein met schaalquote:Op zondag 26 april 2009 20:37 schreef rubbereend het volgende:
ook wel apart, na 4 jaar zelf bij de kampioenshuldiging geweest te zijn kijk ik er nu naar
Maar je mag ook wel op mijn verjaardag komen hoorquote:
Die staat, neem ik Desmond mee.quote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar je mag ook wel op mijn verjaardag komen hoor.
40kquote:Op zondag 26 april 2009 21:28 schreef SCH het volgende:
Hoeveel?
Min al die belasting en je kan net een Smart kopen.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Toastjes met paddotappenade
Ruth Jacott op tv
29% moet hij toch betalen?quote:Op zondag 26 april 2009 21:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Min al die belasting en je kan net een Smart kopen.
Was het niet rond de 45%? Heb eigenlijk geen idee.quote:
Hoef je er tenminste geen belasting over te betalenquote:Op zondag 26 april 2009 21:39 schreef RayMania het volgende:
Straks moet Winston ergens 10,= langs brengen.
bekend tarief in het pokerwereldjequote:
Constant schijnt belasting erover betaalt te hebben in Italië tegen een beter tariefquote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bekend tarief in het pokerwereldje
Ja dat was toch al min of meer bekend? Voor een aantal EPT evenementen is dat geregeld zodat er niet dubbel betaald hoeft te worden. tenminste dat las ik ergens.quote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Constant schijnt belasting erover betaalt te hebben in Italië tegen een beter tarief.
Tot en met 5 mei vakantiequote:Op zondag 26 april 2009 22:11 schreef Bjoro het volgende:
Lekker douchen en dan naar bed
Lekker 3 dagen werken en dan vrij t/m dinsdag
ik ook (vanaf donderdag)quote:
Net 16de geworden in de Benelux Poker Leaguequote:Op zondag 26 april 2009 22:00 schreef sezten het volgende:
Ik ga lekker lopen kutten op PokerStars, daar heb ik nou echt zin in.
Met de eerste hand all-in gaan waarop er een stuk of 4 met je mee gaan en jij verviervoudigt of gewoon een nieuw toernooi zoekt.
Met play chips?quote:Op zondag 26 april 2009 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Net 16de geworden in de Benelux Poker League. Nou ja wel weer vijf punten gepakt voor de maandranking.
Ik speel voor een paar $, dat is wel grappig die gratis freerolls heb ik wel gezien. Heb ooit een stud toernooi freeroll gewonnenquote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef sezten het volgende:oke.
Ik speel nog niet met echt geld. Misschien later. Liever op voetbal gokken.
familie van Joran van der Sloot? Of ben ik de enige die hem erop vindt lijken?quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
* sezten iedereen begroet, hoi hoi
![]()
![]()
Oh is dat joran nietquote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
familie van Joran van der Sloot? Of ben ik de enige die hem erop vindt lijken?
Leuke oorbelquote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoi 16quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat een schattig jochie.quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zou je wel denken héquote:
en hoeveel punten heb je gewonnen?quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef sezten het volgende:
45 mans toernooitje gewonnen.
Heads up stond ik nog 25-75% achter ongeveer. 2 laatste handen waren klappers. 1ste all-in JA 2de all-in met QQ.
Doe ik nietquote:
hij zou graag willenquote:
Dat vindt iemand in het PUB foto topic nu ookquote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En trustenquote:
Moet je je pink maar niet op zo'n punt leggen.quote:Op maandag 27 april 2009 10:25 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn pink opengehaald aan het hek in Volendam, zaten van die lelijke punten aan. Doet nog steeds auw.
Kan ik een claim indienen bij Platje en co?
Was de schuld van Pranjic, die scoorde.quote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet je je pink maar niet op zo'n punt leggen.
Kan je beter Pranjic aanklagenquote:
Heb je nou een Nick en Simon shirt aan?quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
er zijn betere uitvoeringen van dat nummerquote:
Ehh neequote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb je nou een Nick en Simon shirt aan?
Ik haat honden dus van mij mag het wel iets groffer.quote:Op maandag 27 april 2009 17:21 schreef sezten het volgende:
Ik ben tegen hondenwasserijen want als je een hond neemt moet je ook tijd hebben om hem schoon te maken, desnoods met cif.
Dit is toch best controversieel jaquote:Op maandag 27 april 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
Jij ook hoi.
Post eens iets controverciëels.
Jammer dat je het niet meentquote:
Waarom wel dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |