Constant schijnt belasting erover betaalt te hebben in Italië tegen een beter tariefquote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bekend tarief in het pokerwereldje
Ja dat was toch al min of meer bekend? Voor een aantal EPT evenementen is dat geregeld zodat er niet dubbel betaald hoeft te worden. tenminste dat las ik ergens.quote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Constant schijnt belasting erover betaalt te hebben in Italië tegen een beter tarief.
Tot en met 5 mei vakantiequote:Op zondag 26 april 2009 22:11 schreef Bjoro het volgende:
Lekker douchen en dan naar bed
Lekker 3 dagen werken en dan vrij t/m dinsdag
ik ook (vanaf donderdag)quote:
Net 16de geworden in de Benelux Poker Leaguequote:Op zondag 26 april 2009 22:00 schreef sezten het volgende:
Ik ga lekker lopen kutten op PokerStars, daar heb ik nou echt zin in.
Met de eerste hand all-in gaan waarop er een stuk of 4 met je mee gaan en jij verviervoudigt of gewoon een nieuw toernooi zoekt.
Met play chips?quote:Op zondag 26 april 2009 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Net 16de geworden in de Benelux Poker League. Nou ja wel weer vijf punten gepakt voor de maandranking.
Ik speel voor een paar $, dat is wel grappig die gratis freerolls heb ik wel gezien. Heb ooit een stud toernooi freeroll gewonnenquote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef sezten het volgende:oke.
Ik speel nog niet met echt geld. Misschien later. Liever op voetbal gokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |