familie van Joran van der Sloot? Of ben ik de enige die hem erop vindt lijken?quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
* sezten iedereen begroet, hoi hoi
![]()
![]()
Oh is dat joran nietquote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
familie van Joran van der Sloot? Of ben ik de enige die hem erop vindt lijken?
Leuke oorbelquote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoi 16quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat een schattig jochie.quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zou je wel denken héquote:
en hoeveel punten heb je gewonnen?quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef sezten het volgende:
45 mans toernooitje gewonnen.
Heads up stond ik nog 25-75% achter ongeveer. 2 laatste handen waren klappers. 1ste all-in JA 2de all-in met QQ.
Doe ik nietquote:
hij zou graag willenquote:
Dat vindt iemand in het PUB foto topic nu ookquote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En trustenquote:
Moet je je pink maar niet op zo'n punt leggen.quote:Op maandag 27 april 2009 10:25 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn pink opengehaald aan het hek in Volendam, zaten van die lelijke punten aan. Doet nog steeds auw.
Kan ik een claim indienen bij Platje en co?
Was de schuld van Pranjic, die scoorde.quote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet je je pink maar niet op zo'n punt leggen.
Kan je beter Pranjic aanklagenquote:
Heb je nou een Nick en Simon shirt aan?quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
er zijn betere uitvoeringen van dat nummerquote:
Ehh neequote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb je nou een Nick en Simon shirt aan?
Ik haat honden dus van mij mag het wel iets groffer.quote:Op maandag 27 april 2009 17:21 schreef sezten het volgende:
Ik ben tegen hondenwasserijen want als je een hond neemt moet je ook tijd hebben om hem schoon te maken, desnoods met cif.
Dit is toch best controversieel jaquote:Op maandag 27 april 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
Jij ook hoi.
Post eens iets controverciëels.
Jammer dat je het niet meentquote:
Waarom wel dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |