Als ik ooit zover kom mag jij een keer mee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben bezig die 2e mix van je te luisteren nu Houniet. Klinkt lekker. Zijn genoeg tenten in Praag waar je zo mee zou kunnen draaien.
2 uur fietsen dus totaalquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:51 schreef Houniet het volgende:
Ik spring zo op de fiets. Een uur fietsen naar een verjaardag. Prachtig.
Allemaal Nederlandse schrijvers en schrijfsters zo te zien?quote:Op zondag 26 april 2009 00:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen hoor
Lees mijn blogje maar eens, zie de link hieronder
Nee maar wel veel. Ik lees voornamelijk Nederland en Amerikaans/Engelse literatuur en dan ook nog eens vrij veel jeugdboeken, waar ik een verzameling van heb en wat echt een hobby is.quote:Op zondag 26 april 2009 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Allemaal Nederlandse schrijvers en schrijfsters zo te zien?
Ik kijk er morgen misschien wel even naar, heb er nu geen zin in. En ik heb ook geen zin meer om verder te lezen.quote:Op zondag 26 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee maar wel veel. Ik lees voornamelijk Nederland en Amerikaans/Engelse literatuur en dan ook nog eens vrij veel jeugdboeken, waar ik een verzameling van heb en wat echt een hobby is.
1984 van George Orwell.quote:
Ik ben dan ook gelukkig nog niet oud.quote:
Hoiquote:
Bij wie hoort die lelijke grafkop? Toch niet Danny hè?quote:
Ik zou jou nog terug mailen. Doe het zo.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou jou nog terug mailen. Doe het zo.
quote:Op zondag 26 april 2009 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gelukkig niet weer over je gedroomd vannacht. Wel over sjimz![]()
quote:
Openbaar vervoer?quote:Op zondag 26 april 2009 11:57 schreef Breach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets wat je noooooit moet doen. De tering, wat voel ik me beroerd. En de chauffeurs die ons naar Ajax konden rijden hebben net af moeten zeggen. Dus ook geen ArenA voor mij vandaag
Waar woon jij dan? Geen OV?quote:Op zondag 26 april 2009 11:57 schreef Breach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets wat je noooooit moet doen. De tering, wat voel ik me beroerd. En de chauffeurs die ons naar Ajax konden rijden hebben net af moeten zeggen. Dus ook geen ArenA voor mij vandaag
Het klinkt misschien heel raar hoor (zonder hier een soort van Sezten te gaan uithangen). Maar ik maak me dus echt niet druk over dat soort berichten. Het is iets waar je niks tegen kunt doen, als het komt dan komt het ook.quote:
Zal wel weer meevallen.quote:
Dat krijg je met een overbevolkte planeet waar iedereen overal heenvliegt.quote:
Have I missed something?quote:Op zondag 26 april 2009 12:31 schreef SCH het volgende:
Heb je nog nagedacht over mijn relatietips Breach?
Ik had je een paar goede vragen gesteld om over na te denken. Je zit nu nog teveel in de weerstand waardoor je in je eigen blokkades blijft hangenquote:
Ik riep het hier eergister al. Eerste topic hierover op FOK is al volgespamt zie ik.quote:
Ja dat soort abstract psychologen gelul is denk ik niet aan mij besteed. Ik houd het graag concreet. En in deze situatie heb ik ook niet het idee dat ik de blokkade ben zeg maar. Althans, ik was meermaals duidelijk genoeg.quote:Op zondag 26 april 2009 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had je een paar goede vragen gesteld om over na te denken. Je zit nu nog teveel in de weerstand waardoor je in je eigen blokkades blijft hangen
Kenmerk van in de blokkade zitten is dat je er van overtuigd ben dat je niet in de blokkade zit.quote:Op zondag 26 april 2009 12:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja dat soort abstract psychologen gelul is denk ik niet aan mij besteed. Ik houd het graag concreet. En in deze situatie heb ik ook niet het idee dat ik de blokkade ben zeg maar. Althans, ik was meermaals duidelijk genoeg.
Dat is allang gebeurdquote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Kenmerk van in de blokkade zitten is dat je er van overtuigd ben dat je niet in de blokkade zit.
Stuur d'r maar gewoon een lief sms-je vandaag.
quote:Op zondag 26 april 2009 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had je een paar goede vragen gesteld om over na te denken. Je zit nu nog teveel in de weerstand waardoor je in je eigen blokkades blijft hangen
Was gezellig. Morgen naar Utrecht met 2 van de 3.quote:Op zondag 26 april 2009 12:27 schreef Breach het volgende:
Hoe is het met je chickas afgelopen, Houniet?
Eentje is inmiddels afgevallen?quote:Op zondag 26 april 2009 12:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Was gezellig. Morgen naar Utrecht met 2 van de 3.
Dat is een goede stap. Gewoon een beetje attent doen en luisteren als ze weer op haar hart heeft, veel knikken en haar gelijk geven: Ondertussen reken je dan uit hoeveel punten Ajax nog nodig heeft of bedenk je hoe Vertongen het zou doen als mid-mid in het kerstboomsysteem.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 09:36 schreef HocBarr het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een kutweer zeg. En ik had nog zo verwacht een middagje op het terras te gaan zitten.
quote:Op zondag 26 april 2009 10:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Mogge. Idd geen lekker voetbalweertje.
quote:
Menen jullie dit?quote:Op zondag 26 april 2009 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeiknat in een drukke trein met vertraging!
Niet zoquote:
Idem, daarom ga ik maar eens voetballen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:57 schreef Houniet het volgende:
Hier bloedje mooi weer, strak, warm en blauw.
Hier ook.quote:Op zondag 26 april 2009 12:57 schreef Houniet het volgende:
Hier bloedje mooi weer, strak, warm en blauw.
Wat saai.quote:
Ik schrok wel toen iemand even 'grappig' melde dat Didulica was overleden. Banwaardig imo.quote:
Volgens sjims nietquote:Op zondag 26 april 2009 16:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik schrok wel toen iemand even 'grappig' melde dat Didulica was overleden. Banwaardig imo.
Sjimz kan niet bannen.quote:
Was Sjimz er wel?quote:Op zondag 26 april 2009 16:59 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Maar sjims kan wel een aanvraag indienen
Doe er wat aan dan.quote:
Omdat Hij belangrijk is.quote:Op zondag 26 april 2009 16:57 schreef Grulez het volgende:
@koningdavid: Waarom heb je jezus zwart gedrukt en onderstreept?
We zijn aan het overleggen.quote:
En ik dan?quote:
weet je zeker dat justinchat er ook eerst stond. Want dat was volgens mij niet het geval.quote:Op zondag 26 april 2009 17:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
We zijn aan het overleggen.
Ikzelf vind het een heel stuk minder erg dan de vele verwensingen naar elkaar toe.
Het ging over een stuk van justinchatHet was geen geslaagde grap.
En dat jorien er dan gelijk een topic over opent en half VBL gelijk over de zeik is.
Tja, dat jorien gedeelte kreeg ik later pas mee. Maar als je dan gewoon het topic bijhoud en dat ineens ziet staan, schrik je wel ff en ga je alle nieuwssites af om het te controleren zeg maarquote:Op zondag 26 april 2009 17:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
We zijn aan het overleggen.
Ikzelf vind het een heel stuk minder erg dan de vele verwensingen naar elkaar toe.
Het ging over een stuk van justinchatHet was geen geslaagde grap.
En dat jorien er dan gelijk een topic over opent en half VBL gelijk over de zeik is.
Dat was niet. Er stond eerst dat hij het op radio1 hoorde. En (volgens mij) in een latere post dat hij dat op de justin chat las.quote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
weet je zeker dat justinchat er ook eerst stond. Want dat was volgens mij niet het geval.
Maar dat ben je dan ook gewoon.quote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tja, dat jorien gedeelte kreeg ik later pas mee. Maar als je dan gewoon het topic bijhoud en dat ineens ziet staan, schrik je wel ff en ga je alle nieuwssites af om het te controleren zeg maar. En die verwensingen vind ik wat minder erg. Het kan me mijn reet roesten als ik voor kankerboer word uitgemaakt.
Klopt dat stond er in eerste instantie niet.quote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
weet je zeker dat justinchat er ook eerst stond. Want dat was volgens mij niet het geval.
Sowieso neem ik niets voor waar aan wat er in het liveverslagentopic getypt wordt.quote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tja, dat jorien gedeelte kreeg ik later pas mee. Maar als je dan gewoon het topic bijhoud en dat ineens ziet staan, schrik je wel ff en ga je alle nieuwssites af om het te controleren zeg maar. En die verwensingen vind ik wat minder erg. Het kan me mijn reet roesten als ik voor kankerboer word uitgemaakt.
Hij paste de post later aan door justinchat er in te zetten. Dan vind ik het toch wel iets verderquote:Op zondag 26 april 2009 17:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar dat ben je dan ook gewoon.
Ik vind het ook niet banwaardig, hij meldt iets wat hij ergens heeft gelezen. Nogal suf om justinchat als 'bron' te nemen, maar hij maakte er geen grap van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |