Als ik ooit zover kom mag jij een keer mee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben bezig die 2e mix van je te luisteren nu Houniet. Klinkt lekker. Zijn genoeg tenten in Praag waar je zo mee zou kunnen draaien.
2 uur fietsen dus totaalquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:51 schreef Houniet het volgende:
Ik spring zo op de fiets. Een uur fietsen naar een verjaardag. Prachtig.
Allemaal Nederlandse schrijvers en schrijfsters zo te zien?quote:Op zondag 26 april 2009 00:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen hoor
Lees mijn blogje maar eens, zie de link hieronder
Nee maar wel veel. Ik lees voornamelijk Nederland en Amerikaans/Engelse literatuur en dan ook nog eens vrij veel jeugdboeken, waar ik een verzameling van heb en wat echt een hobby is.quote:Op zondag 26 april 2009 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Allemaal Nederlandse schrijvers en schrijfsters zo te zien?
Ik kijk er morgen misschien wel even naar, heb er nu geen zin in. En ik heb ook geen zin meer om verder te lezen.quote:Op zondag 26 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee maar wel veel. Ik lees voornamelijk Nederland en Amerikaans/Engelse literatuur en dan ook nog eens vrij veel jeugdboeken, waar ik een verzameling van heb en wat echt een hobby is.
1984 van George Orwell.quote:
Ik ben dan ook gelukkig nog niet oud.quote:
Hoiquote:
Bij wie hoort die lelijke grafkop? Toch niet Danny hè?quote:
Ik zou jou nog terug mailen. Doe het zo.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou jou nog terug mailen. Doe het zo.
quote:Op zondag 26 april 2009 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gelukkig niet weer over je gedroomd vannacht. Wel over sjimz![]()
quote:
Openbaar vervoer?quote:Op zondag 26 april 2009 11:57 schreef Breach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets wat je noooooit moet doen. De tering, wat voel ik me beroerd. En de chauffeurs die ons naar Ajax konden rijden hebben net af moeten zeggen. Dus ook geen ArenA voor mij vandaag
Waar woon jij dan? Geen OV?quote:Op zondag 26 april 2009 11:57 schreef Breach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets wat je noooooit moet doen. De tering, wat voel ik me beroerd. En de chauffeurs die ons naar Ajax konden rijden hebben net af moeten zeggen. Dus ook geen ArenA voor mij vandaag
Het klinkt misschien heel raar hoor (zonder hier een soort van Sezten te gaan uithangen). Maar ik maak me dus echt niet druk over dat soort berichten. Het is iets waar je niks tegen kunt doen, als het komt dan komt het ook.quote:
Zal wel weer meevallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |