Wel een vluggertje denk ik..quote:
Ze kwamen even langswippen inderdaad. Vanavond zie ik ze weer.quote:
Je moet ook niet elke week naar de autoboulevard willen lieverdquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:13 schreef Breach het volgende:
En vrouwen zeg, pfff. Wat zitten die toch vaaaag in elkaar.
Doe je dit, wil ze dat. Dan doe je dat en dan willen we het toch weer anders. Ik snap er niks (meer) van.
Gewoon niets meer doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:13 schreef Breach het volgende:
En vrouwen zeg, pfff. Wat zitten die toch vaaaag in elkaar.
Doe je dit, wil ze dat. Dan doe je dat en dan willen we het toch weer anders. Ik snap er niks (meer) van.
Ik begin langzaam te snappen waarom je homo bent SCH.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet ook niet elke week naar de autoboulevard willen lieverd
Been there, done that. En dan krijg je van een ander te horen dat ze vindt dat je te weinig initiatief neemt en ze daardoor geen hoogte van me kan krijgen.quote:
quote:
Wat dan? Zat je aan de clitoris en wilde ze dat nu juist weer niet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik begin langzaam te snappen waarom je homo bent SCH.
En auto's... Was het maar zo simpel
Neem een vent, die lullen daar niet over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Been there, done that. En dan krijg je van een ander te horen dat ze vindt dat je te weinig initiatief neemt en ze daardoor geen hoogte van me kan krijgen.
En toen ik haar daar eerder al van op de hoogte bracht, was het weer dat ze zelf twijfelde.
Ik weet het niet meer
Tsja, het is nooit goed zeg ik maar altijd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Been there, done that. En dan krijg je van een ander te horen dat ze vindt dat je te weinig initiatief neemt en ze daardoor geen hoogte van me kan krijgen.
En toen ik haar daar eerder al van op de hoogte bracht, was het weer dat ze zelf twijfelde.
Ik weet het niet meer
Ja maar... Ik moet dan altijd aan behaarde billen denken enzo..quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Neem een vent, die lullen daar niet over.
Nee, maar het is een fucking tof wijf. Maar dat moeilijke gedoe...quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, het is nooit goed zeg ik maar altijd.
Praat er dan over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, maar het is een fucking tof wijf. Maar dat moeilijke gedoe...
Nee joh, het is net roomboterquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja maar... Ik moet dan altijd aan behaarde billen denken enzo..
Ja en dan weer het gemauw krijgen. "Ik voel druk, ik wil nu geen keuze hoeven maken"quote:
Mhwa, ik heb een leuke wagen, maar het is niet zo dat ik me daar op aftrek ofzoquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:41 schreef SCH het volgende:
Niemand heeft hier iets met auto's? Ik voel me hier steeds meer thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |