Ik zit straks toch lekker in het mooie weerquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:41 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag alvast![]()
voorlopig de laatste mooie dag ....
hier ook, maar doe het morgen denk ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:15 schreef golfer het volgende:
Hier nog prachtig weer om te stofzuigen en vloer te dweilen.
Bijna 2 uur later en nu pas klaar. Nadeel van een groot huis.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:15 schreef golfer het volgende:
Hier nog prachtig weer om te stofzuigen en vloer te dweilen.
De Euro League is nog ergerquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:45 schreef borisz het volgende:
Toevallig eens in de kwalificatie van de CL gedoken volgend seizoen. Wat een puzzel is dat zeg.
.
Mijn god.quote:
Voor de artikelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:02 schreef tong80 het volgende:
Mijn god.
This is the ending of a beautiful friendship
Nee Barcaquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef SCH het volgende:
sjimz
Iederen is voor Heerenveen vanavond zeker?
SCHquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef SCH het volgende:
sjimz
Iederen is voor Heerenveen vanavond zeker?
Speel maar gelijkquote:
dikke kans om in juli al kwalificatie te moeten spelenquote:
Vanavond ben ik een keertje wel voor Heerenveen.quote:
My god...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:51 schreef rubbereend het volgende:oi
gisteren naar het Mega Piraten Festijn geweest,prachtig
OMG, ik heb 5 minuten tv oranje gezien vandaag, wat een ellendequote:Op zaterdag 25 april 2009 18:51 schreef rubbereend het volgende:oi
gisteren naar het Mega Piraten Festijn geweest,prachtig
[..]
[/quote]quote:dikke kans om in juli al kwalificatie te moeten spelen
Dat is heel anders, bijna nooit gewoon de toppers van nederland op dit moment en zo. Meeste is onbekende bagger.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:47 schreef borisz het volgende:
[..]
OMG, ik heb 5 minuten tv oranje gezien vandaag, wat een ellende.
Ach Piratenfestijn en TVoranje = 1 pot natquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat is heel anders, bijna nooit gewoon de toppers van nederland op dit moment en zo. Meeste is onbekende bagger.
Wat een nette verwensingquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar je mag het best flink benauwd krijgen
Ik kan weer leven met de uitslagquote:
Als ie mee kan ben ik voor jullie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:58 schreef SCH het volgende:
Ach - ik moet zeggen dat na deze week met mijn broertje het ineens allemaal zo relatief is. Klinkt cliche maar is wel zo.
Wat lijkt het me nou mooi als ie met me meekan naar de finale
Met z'n tweeén of meer naakte lichamen ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:04 schreef appelsientje het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk de sauna... echt helemaal ontspannen
Daarom heb ik niks met Heerenveenquote:
Te veel koffie op.quote:
Alsof je aan Pipo vraagt om te gaan trouwenquote:
Bedanktquote:
Zeg me niet dat je nu nuchter binnenvaltquote:
Ik zeg niksquote:Op zondag 26 april 2009 04:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je nu nuchter binnenvalt
quote:Op zondag 26 april 2009 04:35 schreef kutstudent_ het volgende:
dndiek is altijd nuchter.
Weltrusten.
Ik moest hardop lachenquote:
Dat was de bedoelingquote:
Op naar je nest studentquote:
en jij dan......quote:
en heleboel.. hoezo?quote:Op zondag 26 april 2009 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met z'n tweeén of meer naakte lichamen ?
we hoeven ons in ieder geval niet te vervelen...quote:Op zondag 26 april 2009 09:02 schreef borisz het volgende:
Mogge
- LBL
- Snooker
- Fussball
- EK Judo
- GP Bahrein
Wordt weer een mooie sportdag.
Ik moet nog anderhalf kantje vol tikken over plichtethiek.quote:Op zondag 26 april 2009 09:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
we hoeven ons in ieder geval niet te vervelen...
Spanjequote:Op zondag 26 april 2009 04:24 schreef Ole het volgende:
ga u pitten.. maandag doe ik verslag uit Spnsje!
isquote:Op zondag 26 april 2009 04:25 schreef kutstudent_ het volgende:
Maandag versalg uit spanje? Ga is leren schrijven joh.
Weet niet of het paniek zaaien is, het klinkt wel realistisch.quote:Op zondag 26 april 2009 09:32 schreef appelsientje het volgende:
Oja we gaan eraan
'Griepvirus wereldwijd probleem'
paniek zaaien..
Gevalletje hoe heeft dit kunnen gebeuren.quote:Amerika jaagt op VU-professor
De Amerikaanse autoriteiten hebben een landelijke klopjacht geopend op een Amerikaanse professor die ook les geeft aan de Vrije Universiteit Amsterdam.
AMERIKA JAAGT OP VU-PROFESSOR
De professor die Marketing onderwijst wordt ervan verdacht drie mensen, onder wie zijn vrouw, te hebben doodgeschoten. Ook zou hij twee anderen hebben verwond. Het voorval vond plaats in Athens, Georgia, waar de professor het grootste deel van de tijd les geeft.
Woordenwisseling
Volgens Amerikaanse media had een aantal leden van de toneelclub van de universiteit zich verzameld in een theater toen volgens ooggetuigen de marketingprofessor binnenkwam. Er zou een woordenwisseling hebben plaatsgevonden, waarop de professor het pand verliet en enkele minuten later terugkwam en het vuur opende. Kort daarna vluchtte hij per auto.
Zoekactie
In de auto zaten de twee jonge kinderen van het stel, die hij bij zijn buren afzette onder het mom van een noodgeval. Sindsdien ontbreekt ieder spoor. De autoriteiten zijn met een grootscheepse zoekactie begonnen en houden ook de vliegvelden in de gaten. De man heeft namelijk ook een huis in Amsterdam.
Sms-waarschuwing
Het motief van de man is onbekend. Mogelijk is er sprake van een crime passionnel, aldus een politiewoordvoerder in de media. De universiteit van Georgia heeft de studenten via sms geïnformeerd over de schietpartij en gewaarschuwd uiterst voorzichtig te zijn mochten ze in contact met de professor komen. Hij zou meerdere wapens bij zich hebben.
Ook nog naar gekeken. Tot ik de E71 zag stond die bovenaanquote:Op zondag 26 april 2009 12:03 schreef dndiek het volgende:
Ik krijg binnenkort de HTC Touch Diamond II
Ja klinkt het ook wel... maar dat was de vogelpest ook (en dat 'viel' uiteindelijk ook wel mee)quote:Op zondag 26 april 2009 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet niet of het paniek zaaien is, het klinkt wel realistisch.
de I bevalt nog steeds goedquote:Op zondag 26 april 2009 12:03 schreef dndiek het volgende:
Ik krijg binnenkort de HTC Touch Diamond II
H5N1 is eigenlijk nooit van mens-op-mens overdraagbaar geweest. De angst daarvoor bestond wel, maar dat is gelukkig nooit gebeurd. Deze H1N1-variant schijnt wel van mens-op-mens overdraagbaar te zijn en ja, dan heb je echt de poppen aan het dansen. Hopelijk kunnen ze het net als SARS nog redelijk op tijd indammen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja klinkt het ook wel... maar dat was de vogelpest ook (en dat 'viel' uiteindelijk ook wel mee)
Maar goed, morgen maar ff eten en drinken inslaan voor het geval dat
JSF met een Martin Bril kwinkslag.quote:Op zondag 26 april 2009 13:06 schreef SCH het volgende:
Waarover?
Ja, behalve dat het goed afliepquote:Op zondag 26 april 2009 13:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn boekje over die beroerte vond ik dan wel weer interessant.
Als je een influenza hebt dat op dit moment zo'n 5-6% dodelijke slachtoffers eist (tegenover ongeveer 0,1% normaal), dan is dat echt geen paniek zaaien. Dan heb je een serieus probleem, want influenza verspreidt zó makkelijk en past zich ook zó makkelijk weer aan...quote:Op zondag 26 april 2009 13:32 schreef SCH het volgende:
Het is eng dat virus, maar het is tegenwoordig mode om te roepen dat het niks voorstelt en paniek zaaien is. Dat vind ik nog enger.
mwah er wordt al vele jaren gewaarschuwd dat er weer een wereldwijde grieppandemie aan zit te komen. En volgens mij is het qua tijdinterval tussen die grote golven ook weer tijd voor zoiets. Dus echt verrassend is het allemaal nietquote:
Het is goed voor de berggorilla, is de gevleugelde uitspraak hier thuis. Er zijn gewoon teveel mensen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:53 schreef rubbereend het volgende:oi
Hup AZ
[..]
mwah er wordt al vele jaren gewaarschuwd dat er weer een wereldwijde grieppandemie aan zit te komen. En volgens mij is het qua tijdinterval tussen die grote golven ook weer tijd voor zoiets. Dus echt verrassend is het allemaal niet
quote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
Opmerkelijke foto's van Funda - Deel 36 blijft een prachtige reeks
[ afbeelding ]![]()
Die stáát er gewoon om gejat te wordenquote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:
Voor de Hoolsers of doel je op mij in het bijzonder, als verkeerdgeaardequote:Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Doe ik dat meteen ook voor jullie
Oow ja, gemist, niet meer aan gedacht....quote:
Het ging naar golden score en daarin wierp zijn Russische tegenstander Grol op zijn zijkant. Met een Yuko was het over.quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Oow ja, gemist, niet meer aan gedacht....
Didulica
Deze heb ik altijd in de lente en de zomerquote:Op zondag 26 april 2009 14:23 schreef maril het volgende:
Bluezz je hebt weer je andere avantar periode?
Grote jongen *klopje geeftquote:Op zondag 26 april 2009 15:00 schreef SCH het volgende:
Zo, even buiten geweest. Dat mot van Bluezz, iedere dag even naar buiten.
Mijn nieuwe interieur staat nu al op Funda?quote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Helaas dus niet gelukt.quote:
Graag gedaan.quote:
Sorry dacht dat je de uitslag al wistquote:
Ik luisterde naar LDLquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had de radio uitgezet en Dione zei eerder dat het pas na 5 uur was. De hoerrrrrrrrrrrrrrrr
Is het de finale ?quote:
die is pas volgend weekendquote:
Dat duurt nog langquote:
quote:
Gelukkig doet Bluezz scheren.quote:Op zondag 26 april 2009 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Klik ik een keer op je signature en kom ik op je blog terecht is het eerste wat ik ongeveer zie een enorm behaarde k*t.
Ik wil graag een klinker kopen.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 17:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dan hebben we de ballen van de koningin al lang weer op
Whehe, bij Giel toenquote:
Zit er niet in . Wel een jij.quote:Op zondag 26 april 2009 18:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar ik wil een u.
Dan heb je wel gescroltquote:Op zondag 26 april 2009 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Klik ik een keer op je signature en kom ik op je blog terecht is het eerste wat ik ongeveer zie een enorm behaarde k*t.
Wegereef eat your heart outquote:Op zondag 26 april 2009 19:09 schreef borisz het volgende:
We hebben een record bij Athletic Bilbao - Racing Santander denk ik.
17x geel en 5x rood.
Meer dan Ivanov iig.
quote:
Geen idee, straks even een samenvatting opsnorren.quote:Op zondag 26 april 2009 19:16 schreef Suijk het volgende:
Zijn ze nog terecht ook?
Je wilde me al homo hebben.quote:Op zondag 26 april 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
tongtong, wordt nou gewoon Heerenveenfan, die koekenbakkers van Ajax, dat is niks voor jou.
Ik vind het altijd zo jammer dat mensen met humor en intelligentie fan van de verkeerde club zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je wilde me al homo hebben.
Denk je nu echt dat ik in je praatjes geloof ?
Ik word gedwongen door de media Heerenveen leuk te vinden.quote:Op zondag 26 april 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer dat mensen met humor en intelligentie fan van de verkeerde club zijn.
Dan is het net niet helemaal af.
Maar niemand heeft je gedwongen om fan te worden van Schwalbajax, die keuze heb je zelf gemaakt en dat blijft onvergeeflijk.quote:Op zondag 26 april 2009 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word gedwongen door de media Heerenveen leuk te vinden.
Dan kom ik in opstand
Sorry dat ik als 8 jarige geïmponeerd was van Piet Keizer Sjaak Swart en Johanj Cruijff.quote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar niemand heeft je gedwongen om fan te worden van Schwalbajax, die keuze heb je zelf gemaakt en dat blijft onvergeeflijk.
En tegenwoordig is de enige mediafan van SCH nog Frits Barend.
Successupporterquote:Op zondag 26 april 2009 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry dat ik als 8 jarige geïmponeerd was van Piet Keizer Sjaak Swart en Johanj Cruijff.
Heerenveen stond toen 14de in de eerste divisie.
Nee Abe kennen ze in het buitenlandquote:
Toch niet heel Ajax maakte schwalbes vandaag?quote:Op zondag 26 april 2009 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]Goed he
Maar het was vandaag wel weer erg zeg. Maar dat zal jij wel weer anders zien.
Wat vind je van Suarez? Zeker een enorme doodschopquote:Op zondag 26 april 2009 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]Goed he
Hoeveel zelf opgeleide spelers staan er bij Heerenveen ?quote:Op zondag 26 april 2009 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]Goed he
Toch houd ik van jequote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel zelf opgeleide spelers staan er bij Heerenveen ?
Ik houd niet van spelers die op die manier doorgaan op een keeper die op de grond ligt idd. Verder wat ongelukkig.quote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat vind je van Suarez? Zeker een enorme doodschop?
Dat valt me wel weer mee van je.quote:Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik houd niet van spelers die op die manier doorgaan op een keeper die op de grond ligt idd. Verder wat ongelukkig.
geen roodquote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was wel rood natuurlijk
Wat gaan we de rest van de avond doen?
in 2004 was ik niet in het land toen Ajax kampioen werd, ik wil ook wel eens naar het Leidsche plein met schaalquote:Op zondag 26 april 2009 20:37 schreef rubbereend het volgende:
ook wel apart, na 4 jaar zelf bij de kampioenshuldiging geweest te zijn kijk ik er nu naar
Maar je mag ook wel op mijn verjaardag komen hoorquote:
Die staat, neem ik Desmond mee.quote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar je mag ook wel op mijn verjaardag komen hoor.
40kquote:Op zondag 26 april 2009 21:28 schreef SCH het volgende:
Hoeveel?
Min al die belasting en je kan net een Smart kopen.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Toastjes met paddotappenade
Ruth Jacott op tv
29% moet hij toch betalen?quote:Op zondag 26 april 2009 21:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Min al die belasting en je kan net een Smart kopen.
Was het niet rond de 45%? Heb eigenlijk geen idee.quote:
Hoef je er tenminste geen belasting over te betalenquote:Op zondag 26 april 2009 21:39 schreef RayMania het volgende:
Straks moet Winston ergens 10,= langs brengen.
bekend tarief in het pokerwereldjequote:
Constant schijnt belasting erover betaalt te hebben in Italië tegen een beter tariefquote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bekend tarief in het pokerwereldje
Ja dat was toch al min of meer bekend? Voor een aantal EPT evenementen is dat geregeld zodat er niet dubbel betaald hoeft te worden. tenminste dat las ik ergens.quote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Constant schijnt belasting erover betaalt te hebben in Italië tegen een beter tarief.
Tot en met 5 mei vakantiequote:Op zondag 26 april 2009 22:11 schreef Bjoro het volgende:
Lekker douchen en dan naar bed
Lekker 3 dagen werken en dan vrij t/m dinsdag
ik ook (vanaf donderdag)quote:
Net 16de geworden in de Benelux Poker Leaguequote:Op zondag 26 april 2009 22:00 schreef sezten het volgende:
Ik ga lekker lopen kutten op PokerStars, daar heb ik nou echt zin in.
Met de eerste hand all-in gaan waarop er een stuk of 4 met je mee gaan en jij verviervoudigt of gewoon een nieuw toernooi zoekt.
Met play chips?quote:Op zondag 26 april 2009 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Net 16de geworden in de Benelux Poker League. Nou ja wel weer vijf punten gepakt voor de maandranking.
Ik speel voor een paar $, dat is wel grappig die gratis freerolls heb ik wel gezien. Heb ooit een stud toernooi freeroll gewonnenquote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef sezten het volgende:oke.
Ik speel nog niet met echt geld. Misschien later. Liever op voetbal gokken.
familie van Joran van der Sloot? Of ben ik de enige die hem erop vindt lijken?quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
* sezten iedereen begroet, hoi hoi
![]()
![]()
Oh is dat joran nietquote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
familie van Joran van der Sloot? Of ben ik de enige die hem erop vindt lijken?
Leuke oorbelquote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoi 16quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat een schattig jochie.quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zou je wel denken héquote:
en hoeveel punten heb je gewonnen?quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef sezten het volgende:
45 mans toernooitje gewonnen.
Heads up stond ik nog 25-75% achter ongeveer. 2 laatste handen waren klappers. 1ste all-in JA 2de all-in met QQ.
Doe ik nietquote:
hij zou graag willenquote:
Dat vindt iemand in het PUB foto topic nu ookquote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En trustenquote:
Moet je je pink maar niet op zo'n punt leggen.quote:Op maandag 27 april 2009 10:25 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn pink opengehaald aan het hek in Volendam, zaten van die lelijke punten aan. Doet nog steeds auw.
Kan ik een claim indienen bij Platje en co?
Was de schuld van Pranjic, die scoorde.quote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet je je pink maar niet op zo'n punt leggen.
Kan je beter Pranjic aanklagenquote:
Heb je nou een Nick en Simon shirt aan?quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
er zijn betere uitvoeringen van dat nummerquote:
Ehh neequote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb je nou een Nick en Simon shirt aan?
Ik haat honden dus van mij mag het wel iets groffer.quote:Op maandag 27 april 2009 17:21 schreef sezten het volgende:
Ik ben tegen hondenwasserijen want als je een hond neemt moet je ook tijd hebben om hem schoon te maken, desnoods met cif.
Dit is toch best controversieel jaquote:Op maandag 27 april 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
Jij ook hoi.
Post eens iets controverciëels.
Jammer dat je het niet meentquote:
Waarom wel dan?quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 17:55 schreef tong80 het volgende:
Dit is pas controverciëel
Eerste twee slachtoffers varkensgriep in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |