Gevalletje hoe heeft dit kunnen gebeuren.quote:Amerika jaagt op VU-professor
De Amerikaanse autoriteiten hebben een landelijke klopjacht geopend op een Amerikaanse professor die ook les geeft aan de Vrije Universiteit Amsterdam.
AMERIKA JAAGT OP VU-PROFESSOR
De professor die Marketing onderwijst wordt ervan verdacht drie mensen, onder wie zijn vrouw, te hebben doodgeschoten. Ook zou hij twee anderen hebben verwond. Het voorval vond plaats in Athens, Georgia, waar de professor het grootste deel van de tijd les geeft.
Woordenwisseling
Volgens Amerikaanse media had een aantal leden van de toneelclub van de universiteit zich verzameld in een theater toen volgens ooggetuigen de marketingprofessor binnenkwam. Er zou een woordenwisseling hebben plaatsgevonden, waarop de professor het pand verliet en enkele minuten later terugkwam en het vuur opende. Kort daarna vluchtte hij per auto.
Zoekactie
In de auto zaten de twee jonge kinderen van het stel, die hij bij zijn buren afzette onder het mom van een noodgeval. Sindsdien ontbreekt ieder spoor. De autoriteiten zijn met een grootscheepse zoekactie begonnen en houden ook de vliegvelden in de gaten. De man heeft namelijk ook een huis in Amsterdam.
Sms-waarschuwing
Het motief van de man is onbekend. Mogelijk is er sprake van een crime passionnel, aldus een politiewoordvoerder in de media. De universiteit van Georgia heeft de studenten via sms geïnformeerd over de schietpartij en gewaarschuwd uiterst voorzichtig te zijn mochten ze in contact met de professor komen. Hij zou meerdere wapens bij zich hebben.
Ook nog naar gekeken. Tot ik de E71 zag stond die bovenaanquote:Op zondag 26 april 2009 12:03 schreef dndiek het volgende:
Ik krijg binnenkort de HTC Touch Diamond II
Ja klinkt het ook wel... maar dat was de vogelpest ook (en dat 'viel' uiteindelijk ook wel mee)quote:Op zondag 26 april 2009 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet niet of het paniek zaaien is, het klinkt wel realistisch.
de I bevalt nog steeds goedquote:Op zondag 26 april 2009 12:03 schreef dndiek het volgende:
Ik krijg binnenkort de HTC Touch Diamond II
H5N1 is eigenlijk nooit van mens-op-mens overdraagbaar geweest. De angst daarvoor bestond wel, maar dat is gelukkig nooit gebeurd. Deze H1N1-variant schijnt wel van mens-op-mens overdraagbaar te zijn en ja, dan heb je echt de poppen aan het dansen. Hopelijk kunnen ze het net als SARS nog redelijk op tijd indammen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja klinkt het ook wel... maar dat was de vogelpest ook (en dat 'viel' uiteindelijk ook wel mee)
Maar goed, morgen maar ff eten en drinken inslaan voor het geval dat
JSF met een Martin Bril kwinkslag.quote:Op zondag 26 april 2009 13:06 schreef SCH het volgende:
Waarover?
Ja, behalve dat het goed afliepquote:Op zondag 26 april 2009 13:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn boekje over die beroerte vond ik dan wel weer interessant.
Als je een influenza hebt dat op dit moment zo'n 5-6% dodelijke slachtoffers eist (tegenover ongeveer 0,1% normaal), dan is dat echt geen paniek zaaien. Dan heb je een serieus probleem, want influenza verspreidt zó makkelijk en past zich ook zó makkelijk weer aan...quote:Op zondag 26 april 2009 13:32 schreef SCH het volgende:
Het is eng dat virus, maar het is tegenwoordig mode om te roepen dat het niks voorstelt en paniek zaaien is. Dat vind ik nog enger.
mwah er wordt al vele jaren gewaarschuwd dat er weer een wereldwijde grieppandemie aan zit te komen. En volgens mij is het qua tijdinterval tussen die grote golven ook weer tijd voor zoiets. Dus echt verrassend is het allemaal nietquote:
Het is goed voor de berggorilla, is de gevleugelde uitspraak hier thuis. Er zijn gewoon teveel mensen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:53 schreef rubbereend het volgende:oi
Hup AZ
[..]
mwah er wordt al vele jaren gewaarschuwd dat er weer een wereldwijde grieppandemie aan zit te komen. En volgens mij is het qua tijdinterval tussen die grote golven ook weer tijd voor zoiets. Dus echt verrassend is het allemaal niet
quote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
Opmerkelijke foto's van Funda - Deel 36 blijft een prachtige reeks
[ afbeelding ]![]()
Die stáát er gewoon om gejat te wordenquote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
Opmerkelijke foto's van Funda - Deel 36 blijft een prachtige reeks
[ afbeelding ]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |