H5N1 is eigenlijk nooit van mens-op-mens overdraagbaar geweest. De angst daarvoor bestond wel, maar dat is gelukkig nooit gebeurd. Deze H1N1-variant schijnt wel van mens-op-mens overdraagbaar te zijn en ja, dan heb je echt de poppen aan het dansen. Hopelijk kunnen ze het net als SARS nog redelijk op tijd indammen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja klinkt het ook wel... maar dat was de vogelpest ook (en dat 'viel' uiteindelijk ook wel mee)
Maar goed, morgen maar ff eten en drinken inslaan voor het geval dat
JSF met een Martin Bril kwinkslag.quote:Op zondag 26 april 2009 13:06 schreef SCH het volgende:
Waarover?
Ja, behalve dat het goed afliepquote:Op zondag 26 april 2009 13:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn boekje over die beroerte vond ik dan wel weer interessant.
Als je een influenza hebt dat op dit moment zo'n 5-6% dodelijke slachtoffers eist (tegenover ongeveer 0,1% normaal), dan is dat echt geen paniek zaaien. Dan heb je een serieus probleem, want influenza verspreidt zó makkelijk en past zich ook zó makkelijk weer aan...quote:Op zondag 26 april 2009 13:32 schreef SCH het volgende:
Het is eng dat virus, maar het is tegenwoordig mode om te roepen dat het niks voorstelt en paniek zaaien is. Dat vind ik nog enger.
mwah er wordt al vele jaren gewaarschuwd dat er weer een wereldwijde grieppandemie aan zit te komen. En volgens mij is het qua tijdinterval tussen die grote golven ook weer tijd voor zoiets. Dus echt verrassend is het allemaal nietquote:
Het is goed voor de berggorilla, is de gevleugelde uitspraak hier thuis. Er zijn gewoon teveel mensen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:53 schreef rubbereend het volgende:oi
Hup AZ
[..]
mwah er wordt al vele jaren gewaarschuwd dat er weer een wereldwijde grieppandemie aan zit te komen. En volgens mij is het qua tijdinterval tussen die grote golven ook weer tijd voor zoiets. Dus echt verrassend is het allemaal niet
quote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
Opmerkelijke foto's van Funda - Deel 36 blijft een prachtige reeks
[ afbeelding ]![]()
Die stáát er gewoon om gejat te wordenquote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:
Voor de Hoolsers of doel je op mij in het bijzonder, als verkeerdgeaardequote:Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Doe ik dat meteen ook voor jullie
Oow ja, gemist, niet meer aan gedacht....quote:
Het ging naar golden score en daarin wierp zijn Russische tegenstander Grol op zijn zijkant. Met een Yuko was het over.quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Oow ja, gemist, niet meer aan gedacht....
Didulica
Deze heb ik altijd in de lente en de zomerquote:Op zondag 26 april 2009 14:23 schreef maril het volgende:
Bluezz je hebt weer je andere avantar periode?
Grote jongen *klopje geeftquote:Op zondag 26 april 2009 15:00 schreef SCH het volgende:
Zo, even buiten geweest. Dat mot van Bluezz, iedere dag even naar buiten.
Mijn nieuwe interieur staat nu al op Funda?quote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Helaas dus niet gelukt.quote:
Graag gedaan.quote:
Sorry dacht dat je de uitslag al wistquote:
Ik luisterde naar LDLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |