H5N1 is eigenlijk nooit van mens-op-mens overdraagbaar geweest. De angst daarvoor bestond wel, maar dat is gelukkig nooit gebeurd. Deze H1N1-variant schijnt wel van mens-op-mens overdraagbaar te zijn en ja, dan heb je echt de poppen aan het dansen. Hopelijk kunnen ze het net als SARS nog redelijk op tijd indammen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja klinkt het ook wel... maar dat was de vogelpest ook (en dat 'viel' uiteindelijk ook wel mee)
Maar goed, morgen maar ff eten en drinken inslaan voor het geval dat
JSF met een Martin Bril kwinkslag.quote:Op zondag 26 april 2009 13:06 schreef SCH het volgende:
Waarover?
Ja, behalve dat het goed afliepquote:Op zondag 26 april 2009 13:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn boekje over die beroerte vond ik dan wel weer interessant.
Als je een influenza hebt dat op dit moment zo'n 5-6% dodelijke slachtoffers eist (tegenover ongeveer 0,1% normaal), dan is dat echt geen paniek zaaien. Dan heb je een serieus probleem, want influenza verspreidt zó makkelijk en past zich ook zó makkelijk weer aan...quote:Op zondag 26 april 2009 13:32 schreef SCH het volgende:
Het is eng dat virus, maar het is tegenwoordig mode om te roepen dat het niks voorstelt en paniek zaaien is. Dat vind ik nog enger.
mwah er wordt al vele jaren gewaarschuwd dat er weer een wereldwijde grieppandemie aan zit te komen. En volgens mij is het qua tijdinterval tussen die grote golven ook weer tijd voor zoiets. Dus echt verrassend is het allemaal nietquote:
Het is goed voor de berggorilla, is de gevleugelde uitspraak hier thuis. Er zijn gewoon teveel mensen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:53 schreef rubbereend het volgende:oi
Hup AZ
[..]
mwah er wordt al vele jaren gewaarschuwd dat er weer een wereldwijde grieppandemie aan zit te komen. En volgens mij is het qua tijdinterval tussen die grote golven ook weer tijd voor zoiets. Dus echt verrassend is het allemaal niet
quote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
Opmerkelijke foto's van Funda - Deel 36 blijft een prachtige reeks
[ afbeelding ]![]()
Die stáát er gewoon om gejat te wordenquote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:
Voor de Hoolsers of doel je op mij in het bijzonder, als verkeerdgeaardequote:Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Doe ik dat meteen ook voor jullie
Oow ja, gemist, niet meer aan gedacht....quote:
Het ging naar golden score en daarin wierp zijn Russische tegenstander Grol op zijn zijkant. Met een Yuko was het over.quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Oow ja, gemist, niet meer aan gedacht....
Didulica
Deze heb ik altijd in de lente en de zomerquote:Op zondag 26 april 2009 14:23 schreef maril het volgende:
Bluezz je hebt weer je andere avantar periode?
Grote jongen *klopje geeftquote:Op zondag 26 april 2009 15:00 schreef SCH het volgende:
Zo, even buiten geweest. Dat mot van Bluezz, iedere dag even naar buiten.
Mijn nieuwe interieur staat nu al op Funda?quote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Helaas dus niet gelukt.quote:
Graag gedaan.quote:
Sorry dacht dat je de uitslag al wistquote:
Ik luisterde naar LDLquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had de radio uitgezet en Dione zei eerder dat het pas na 5 uur was. De hoerrrrrrrrrrrrrrrr
Is het de finale ?quote:
die is pas volgend weekendquote:
Dat duurt nog langquote:
quote:
Gelukkig doet Bluezz scheren.quote:Op zondag 26 april 2009 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Klik ik een keer op je signature en kom ik op je blog terecht is het eerste wat ik ongeveer zie een enorm behaarde k*t.
Ik wil graag een klinker kopen.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 17:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dan hebben we de ballen van de koningin al lang weer op
Whehe, bij Giel toenquote:
Zit er niet in . Wel een jij.quote:Op zondag 26 april 2009 18:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar ik wil een u.
Dan heb je wel gescroltquote:Op zondag 26 april 2009 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Klik ik een keer op je signature en kom ik op je blog terecht is het eerste wat ik ongeveer zie een enorm behaarde k*t.
Wegereef eat your heart outquote:Op zondag 26 april 2009 19:09 schreef borisz het volgende:
We hebben een record bij Athletic Bilbao - Racing Santander denk ik.
17x geel en 5x rood.
Meer dan Ivanov iig.
quote:
Geen idee, straks even een samenvatting opsnorren.quote:Op zondag 26 april 2009 19:16 schreef Suijk het volgende:
Zijn ze nog terecht ook?
Je wilde me al homo hebben.quote:Op zondag 26 april 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
tongtong, wordt nou gewoon Heerenveenfan, die koekenbakkers van Ajax, dat is niks voor jou.
Ik vind het altijd zo jammer dat mensen met humor en intelligentie fan van de verkeerde club zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je wilde me al homo hebben.
Denk je nu echt dat ik in je praatjes geloof ?
Ik word gedwongen door de media Heerenveen leuk te vinden.quote:Op zondag 26 april 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer dat mensen met humor en intelligentie fan van de verkeerde club zijn.
Dan is het net niet helemaal af.
Maar niemand heeft je gedwongen om fan te worden van Schwalbajax, die keuze heb je zelf gemaakt en dat blijft onvergeeflijk.quote:Op zondag 26 april 2009 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word gedwongen door de media Heerenveen leuk te vinden.
Dan kom ik in opstand
Sorry dat ik als 8 jarige geïmponeerd was van Piet Keizer Sjaak Swart en Johanj Cruijff.quote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar niemand heeft je gedwongen om fan te worden van Schwalbajax, die keuze heb je zelf gemaakt en dat blijft onvergeeflijk.
En tegenwoordig is de enige mediafan van SCH nog Frits Barend.
Successupporterquote:Op zondag 26 april 2009 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry dat ik als 8 jarige geïmponeerd was van Piet Keizer Sjaak Swart en Johanj Cruijff.
Heerenveen stond toen 14de in de eerste divisie.
Nee Abe kennen ze in het buitenlandquote:
Toch niet heel Ajax maakte schwalbes vandaag?quote:Op zondag 26 april 2009 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]Goed he
Maar het was vandaag wel weer erg zeg. Maar dat zal jij wel weer anders zien.
Wat vind je van Suarez? Zeker een enorme doodschopquote:Op zondag 26 april 2009 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]Goed he
Hoeveel zelf opgeleide spelers staan er bij Heerenveen ?quote:Op zondag 26 april 2009 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]Goed he
Toch houd ik van jequote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel zelf opgeleide spelers staan er bij Heerenveen ?
Ik houd niet van spelers die op die manier doorgaan op een keeper die op de grond ligt idd. Verder wat ongelukkig.quote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat vind je van Suarez? Zeker een enorme doodschop?
Dat valt me wel weer mee van je.quote:Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik houd niet van spelers die op die manier doorgaan op een keeper die op de grond ligt idd. Verder wat ongelukkig.
geen roodquote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was wel rood natuurlijk
Wat gaan we de rest van de avond doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |