quote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had de radio uitgezet en Dione zei eerder dat het pas na 5 uur was. De hoerrrrrrrrrrrrrrrr
Is het de finale ?quote:
die is pas volgend weekendquote:
Dat duurt nog langquote:
quote:
Gelukkig doet Bluezz scheren.quote:Op zondag 26 april 2009 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Klik ik een keer op je signature en kom ik op je blog terecht is het eerste wat ik ongeveer zie een enorm behaarde k*t.
Ik wil graag een klinker kopen.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 17:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dan hebben we de ballen van de koningin al lang weer op
Whehe, bij Giel toenquote:
Zit er niet in . Wel een jij.quote:Op zondag 26 april 2009 18:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar ik wil een u.
Dan heb je wel gescroltquote:Op zondag 26 april 2009 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Klik ik een keer op je signature en kom ik op je blog terecht is het eerste wat ik ongeveer zie een enorm behaarde k*t.
Wegereef eat your heart outquote:Op zondag 26 april 2009 19:09 schreef borisz het volgende:
We hebben een record bij Athletic Bilbao - Racing Santander denk ik.
17x geel en 5x rood.
Meer dan Ivanov iig.
quote:
Geen idee, straks even een samenvatting opsnorren.quote:Op zondag 26 april 2009 19:16 schreef Suijk het volgende:
Zijn ze nog terecht ook?
Je wilde me al homo hebben.quote:Op zondag 26 april 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
tongtong, wordt nou gewoon Heerenveenfan, die koekenbakkers van Ajax, dat is niks voor jou.
Ik vind het altijd zo jammer dat mensen met humor en intelligentie fan van de verkeerde club zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je wilde me al homo hebben.
Denk je nu echt dat ik in je praatjes geloof ?
Ik word gedwongen door de media Heerenveen leuk te vinden.quote:Op zondag 26 april 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer dat mensen met humor en intelligentie fan van de verkeerde club zijn.
Dan is het net niet helemaal af.
Maar niemand heeft je gedwongen om fan te worden van Schwalbajax, die keuze heb je zelf gemaakt en dat blijft onvergeeflijk.quote:Op zondag 26 april 2009 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word gedwongen door de media Heerenveen leuk te vinden.
Dan kom ik in opstand
Sorry dat ik als 8 jarige geïmponeerd was van Piet Keizer Sjaak Swart en Johanj Cruijff.quote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar niemand heeft je gedwongen om fan te worden van Schwalbajax, die keuze heb je zelf gemaakt en dat blijft onvergeeflijk.
En tegenwoordig is de enige mediafan van SCH nog Frits Barend.
Successupporterquote:Op zondag 26 april 2009 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry dat ik als 8 jarige geïmponeerd was van Piet Keizer Sjaak Swart en Johanj Cruijff.
Heerenveen stond toen 14de in de eerste divisie.
Nee Abe kennen ze in het buitenlandquote:
Toch niet heel Ajax maakte schwalbes vandaag?quote:Op zondag 26 april 2009 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]Goed he
Maar het was vandaag wel weer erg zeg. Maar dat zal jij wel weer anders zien.
Wat vind je van Suarez? Zeker een enorme doodschopquote:Op zondag 26 april 2009 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]Goed he
Hoeveel zelf opgeleide spelers staan er bij Heerenveen ?quote:Op zondag 26 april 2009 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]Goed he
Toch houd ik van jequote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel zelf opgeleide spelers staan er bij Heerenveen ?
Ik houd niet van spelers die op die manier doorgaan op een keeper die op de grond ligt idd. Verder wat ongelukkig.quote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat vind je van Suarez? Zeker een enorme doodschop?
Dat valt me wel weer mee van je.quote:Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik houd niet van spelers die op die manier doorgaan op een keeper die op de grond ligt idd. Verder wat ongelukkig.
geen roodquote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was wel rood natuurlijk
Wat gaan we de rest van de avond doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |