Ik zit straks toch lekker in het mooie weerquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:41 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag alvast![]()
voorlopig de laatste mooie dag ....
hier ook, maar doe het morgen denk ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:15 schreef golfer het volgende:
Hier nog prachtig weer om te stofzuigen en vloer te dweilen.
Bijna 2 uur later en nu pas klaar. Nadeel van een groot huis.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:15 schreef golfer het volgende:
Hier nog prachtig weer om te stofzuigen en vloer te dweilen.
De Euro League is nog ergerquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:45 schreef borisz het volgende:
Toevallig eens in de kwalificatie van de CL gedoken volgend seizoen. Wat een puzzel is dat zeg.
.
Mijn god.quote:
Voor de artikelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:02 schreef tong80 het volgende:
Mijn god.
This is the ending of a beautiful friendship
Nee Barcaquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef SCH het volgende:
sjimz
Iederen is voor Heerenveen vanavond zeker?
SCHquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef SCH het volgende:
sjimz
Iederen is voor Heerenveen vanavond zeker?
Speel maar gelijkquote:
dikke kans om in juli al kwalificatie te moeten spelenquote:
Vanavond ben ik een keertje wel voor Heerenveen.quote:
My god...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:51 schreef rubbereend het volgende:oi
gisteren naar het Mega Piraten Festijn geweest,prachtig
OMG, ik heb 5 minuten tv oranje gezien vandaag, wat een ellendequote:Op zaterdag 25 april 2009 18:51 schreef rubbereend het volgende:oi
gisteren naar het Mega Piraten Festijn geweest,prachtig
[..]
[/quote]quote:dikke kans om in juli al kwalificatie te moeten spelen
Dat is heel anders, bijna nooit gewoon de toppers van nederland op dit moment en zo. Meeste is onbekende bagger.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:47 schreef borisz het volgende:
[..]
OMG, ik heb 5 minuten tv oranje gezien vandaag, wat een ellende.
Ach Piratenfestijn en TVoranje = 1 pot natquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat is heel anders, bijna nooit gewoon de toppers van nederland op dit moment en zo. Meeste is onbekende bagger.
Wat een nette verwensingquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar je mag het best flink benauwd krijgen
Ik kan weer leven met de uitslagquote:
Als ie mee kan ben ik voor jullie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:58 schreef SCH het volgende:
Ach - ik moet zeggen dat na deze week met mijn broertje het ineens allemaal zo relatief is. Klinkt cliche maar is wel zo.
Wat lijkt het me nou mooi als ie met me meekan naar de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |