abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68353108
Gane on
pi_68353143
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef _Bar_ het volgende:
als ik het zo snel lees, zijn die copy's niet gelijk nodig,maar wel voor de trouwdata.
ja 4 weken voor het trouwen dus en dat is 6 mei
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:34:47 #3
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68353154
dat zijn toch de normale kosten voor een id, wel of geen spoed vicky.

Wat kost een paspoort of een identiteitskaart?
De maximale kosten voor een paspoort zijn als volgt per 1.1.2009:

normaal paspoort: ¤ 49,60;
bijschrijving van een kind op een bestaand paspoort: ¤ 20,36;
bijschrijving van een kind op een nieuw paspoort: ¤ 8,73;
paspoort via de spoedprocedure: ¤ 49,60 + ¤ 41 extra;
bijschrijving met spoed: ¤ 19,50 extra.
De kosten van het aanvragen van een paspoort bij een consulaire post in het buitenland zijn hoger dan in het bovengenoemde rijtje.

De maximale kosten voor een identiteitskaart zijn als volgt (per 1.1.2009):

Nederlandse identiteitskaart: ¤ 41,76.
Iedere jongere die na 1.1.2006 14 jaar wordt, krijgt een gratis eerste identiteitskaart. Je kunt de kaart bij de gemeente aanvragen acht weken voordat je 14 jaar wordt of zolang je nog 14 jaar bent. Er gelden drie voorwaarden om een gratis identiteitskaart te krijgen:

je moet in de gemeente van aanvraag zijn ingeschreven als bewoner;
je moet op of na 1.1.1992 geboren zijn;
je mag niet eerder een gratis Nederlandse identiteitskaart hebben ontvangen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68353166
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:30 schreef Vicky het volgende:
Van de site van de Gemeente Delft:
[..]

trouwen ze voor de Gemeente Delft dus?
Nouja het staat er vrij expliciet dus dat wordt aanvragen I guess
wellicht even informeren naar de levertijd van een IDkaart en een paspoort. Als je verder de komende paar jaar niet Europa uitgaat maakt het eigenlijk niets uit wat je neemt... en je kunt ook allebei hebben mocht je dat willen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68353174
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:34 schreef _Bar_ het volgende:
dat zijn toch de normale kosten voor een id, wel of geen spoed vicky
Kosten

paspoort 49,60 euro
toeslag spoedaanvraag 41,00 euro
toeslag vermissing 11,66 euro
Direct bijschrijven kind 8,73 euro
Later bijschrijven kind 20,36 euro
toeslag met spoed bijschrijven kind 19,50 euro
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 22:36:09 #6
5428 crew  miss_sly
pi_68353195
Met id-kaart kun je ook reizen, binnen europa iig en dan kun je het regelen voor de bruiloft, vicky. En dan hoef je over 5 jaar pas een paspoort aan te vragen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68353200
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

trouwen ze voor de Gemeente Delft dus?
Nouja het staat er vrij expliciet dus dat wordt aanvragen I guess
wellicht even informeren naar de levertijd van een IDkaart en een paspoort. Als je verder de komende paar jaar niet Europa uitgaat maakt het eigenlijk niets uit wat je neemt... en je kunt ook allebei hebben mocht je dat willen
nee klopt, maar ik wil Amber dan ook maar meteen in mijn paspoort zetten. Die staat nu nog helemaal nergens in.
M. heeft het allebei, maar dat vind ik ook weer zo overdreven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68353203
Lekker Faja, speciale gelegenheid? Ben jaloers
pi_68353205
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:34 schreef Vicky het volgende:

[..]

ja 4 weken voor het trouwen dus en dat is 6 mei
maar als je het maandag gelijk aan gaat vragen dan zou het in principe min of meer op tijd-ish klaar moeten zijn toch?

Wellicht dat je de ambtenaar van je zusje kunt bellen en zeggen dat jouw kopietje twee dagen later komt ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68353245
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

maar als je het maandag gelijk aan gaat vragen dan zou het in principe min of meer op tijd-ish klaar moeten zijn toch?

Wellicht dat je de ambtenaar van je zusje kunt bellen en zeggen dat jouw kopietje twee dagen later komt ofzo.
dat ehb ik ook al tegen mijn zusje gezegd maar volgens haar kan dat dus weer niet..
zal het morgen nog maar een keer aan d'r vragen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:37:52 #11
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68353260
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:36 schreef Vicky het volgende:

[..]

nee klopt, maar ik wil Amber dan ook maar meteen in mijn paspoort zetten. Die staat nu nog helemaal nergens in.
M. heeft het allebei, maar dat vind ik ook weer zo overdreven
waarom geen id voor Amber ook gelijk?
pi_68353276
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat ehb ik ook al tegen mijn zusje gezegd maar volgens haar kan dat dus weer niet..
zal het morgen nog maar een keer aan d'r vragen
Misschien is dat een beetje huwelijksstress? Gewoon proberen!
pi_68353386
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:37 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

waarom geen id voor Amber ook gelijk?
heb ik ook wel aan zitten denken... maar het geld groeit me ook niet op mijn rug...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68353389
Haha wat Raissa zegt zou zomaar kunnen ja kun je niet zelf even bellen met een Delftse ambtenaar van burgerlijke stand en gewoon even informeren, zonder gelijk te zeggen dat het over je zusje gaat enzo.

En ik zou eerlijk gezegd ook gelijk een eigen paspoort laten maken denk ik. Niet alle landen accepteren een bijschrijving bij 1 van de ouders in het paspoort dus ach

Blegh k heb hoofdpijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68353410
gewoon gaan aanvragen vicky als het goed is heb je hem dan gewoon optijd.
mama van 3 kids!
pi_68353427
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:41 schreef huuphuup het volgende:
En ik zou eerlijk gezegd ook gelijk een eigen paspoort laten maken denk ik. Niet alle landen accepteren een bijschrijving bij 1 van de ouders in het paspoort dus ach
Niet? Goed om te weten!
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:42:27 #17
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68353437
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:41 schreef Vicky het volgende:

[..]

heb ik ook wel aan zitten denken... maar het geld groeit me ook niet op mijn rug...
Iedere jongere die na 1.1.2006 14 jaar wordt, krijgt een gratis eerste identiteitskaart. Je kunt de kaart bij de gemeente aanvragen acht weken voordat je 14 jaar wordt of zolang je nog 14 jaar bent. Er gelden drie voorwaarden om een gratis identiteitskaart te krijgen:

pi_68353445
Gewoon bellen of het goed is dat dat kopietje later wordt ingeleverd, meestal zijn ze daar niet zo gek moeilijk in, zolang het maar 2 weken voor de huwelijksdatum is ingeleverd
Saartje
pi_68353452
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:41 schreef huuphuup het volgende:
Blegh k heb hoofdpijn
Ahhh
pi_68353474
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:41 schreef Popples het volgende:
gewoon gaan aanvragen vicky als het goed is heb je hem dan gewoon optijd.
ik hoop het.. maar zoals gezegd, er zitten feestdagen tussen he...
Ambtenaren zijn ws 1 en 4 mei ook vrij en dan gaat eht heeeeeeel lastig wordne..
nou ja, heb mijn moeder al een mailtje gestuurd... en praat morgen wel ff met mijn zusje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68353505
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

en dat geldt dus nog lang niet voor Amber... dat duurt nog een jaartje of 10
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68353530
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gewoon bellen of het goed is dat dat kopietje later wordt ingeleverd, meestal zijn ze daar niet zo gek moeilijk in, zolang het maar 2 weken voor de huwelijksdatum is ingeleverd
ben ik ook van plan. Vraag morgen wel ff naar het telefoonnummer van de ambtenaar van de burg. stand die ze hebben.. dan ga ik wel bellen...

blech.. heb er koppijn van..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68353546
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef Raissa het volgende:

[..]

Niet? Goed om te weten!
Nee, onder andere de VS niet, maar er zijn meer landen die daar moeilijk over doen.

Hele drama's met ouders die op schiphol in willen checken en dan dus niet kunnen enzo en nood-documenten moeten laten maken (duur) voor hun kind en dergelijke.
Op zich kom ik ook niet dagelijks in de VS maar als zo'n bijschrijving ook geld kost nouja, dan maar gelijk een heel eigen paspoort enzo.

En hoofdpijn ja ach, ik moet weer meer drinken geloof ik maar ik plas me een ongeluk intussen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68353552
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:43 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik hoop het.. maar zoals gezegd, er zitten feestdagen tussen he...
Ambtenaren zijn ws 1 en 4 mei ook vrij en dan gaat eht heeeeeeel lastig wordne..
nou ja, heb mijn moeder al een mailtje gestuurd... en praat morgen wel ff met mijn zusje...
Hier is het gemeente ook een paar uurtjes op zaterdagochtend open, misschien ook bij jullie?
pi_68353574
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:36 schreef Raissa het volgende:
Lekker Faja, speciale gelegenheid? Ben jaloers
nee zo maar, had vorige week een poging gedaan appeltaart te bakken en toen stond de oven te hoog, dus verbrand. En had vandaag een leuk kinderkookboek gekocht voor mijn dochter en daar stond een recept in voor kwarktaart. Moeders wou dat gelijk proberen natuurlijk.
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:46:44 #26
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68353609
Hihi die OP. Der staat nog net geen gain on
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68353620
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:45 schreef Raissa het volgende:

[..]

Hier is het gemeente ook een paar uurtjes op zaterdagochtend open, misschien ook bij jullie?
alleen door de weeks en op donderdagavond.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:48:10 #28
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68353658
komt vast wel goed allemaal Vicky
pi_68353719
rocka, kwarktaart kan je heel mager klaar maken. Alleen de mijne niet.
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:55:27 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68353977
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
En zelfs dat is als ik het goed heb niet eens wettelijk bepaald.

Vrienden van ons hadden een getuige waarvan de komst wat onzeker was en die hebben uitgezocht of je op de dag zelf nog een nieuwe getuige aan mocht brengen en mits in het bezit van geldige legitimatie zou dat moeten kunnen. Of 24u van te voren ofzo iig.

Uiteindelijk hebben ze maar (in overleg) besloten die jongen gewoon niet als getuige te vragen. Net even te veel stress die je gewoon niet wil.
pi_68354032
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En zelfs dat is als ik het goed heb niet eens wettelijk bepaald.

Vrienden van ons hadden een getuige waarvan de komst wat onzeker was en die hebben uitgezocht of je op de dag zelf nog een nieuwe getuige aan mocht brengen en mits in het bezit van geldige legitimatie zou dat moeten kunnen. Of 24u van te voren ofzo iig.

Uiteindelijk hebben ze maar (in overleg) besloten die jongen gewoon niet als getuige te vragen. Net even te veel stress die je gewoon niet wil.
daarom heeft mijn zusje dus ook gezegd dat ze mijn moeder gaat vragen.. ook vanwege het feit dat de kans er is dat de kleine geboren wordt een die dagen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:58:27 #32
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68354101
avond!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_68354126
hoi Pinq
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:59:18 #34
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68354142
evening Pinq
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:03:28 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68354314
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Vicky het volgende:

[..]

daarom heeft mijn zusje dus ook gezegd dat ze mijn moeder gaat vragen.. ook vanwege het feit dat de kans er is dat de kleine geboren wordt een die dagen..
Ja, dan zou ik het denk ik ook over laten gaan.
Of je moet dan de 2e getuige zijn en dat ze het niet erg vind dat zij er dan maar 1 heeft, maar anders... zoveel gedoe en stress op het laatste moment dan.
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:04:16 #36
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68354337
Vicky, balen joh. Mijn broer trouwt 15 mei, en als ik er niet bij kan zijn ivm geboorte, dan vervalt er gewoon 1 getuige. Kunnen je moeder en jij niet samen als getuige gaan, zodat jij, mocht je gaan bevallen 'gewoon' af kunt vallen zonder consequenties (want dan is je moeder er nog als getuige)?

't was gezellig met maneki en Reinhilde (en Nixx) in de tuin! Rein, ik had helemaal niets meegekregen van de autoperikelen en het te laat komen. Jullie waren toch op tijd of heb ik iets gemist?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68354535
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, dan zou ik het denk ik ook over laten gaan.
Of je moet dan de 2e getuige zijn en dat ze het niet erg vind dat zij er dan maar 1 heeft, maar anders... zoveel gedoe en stress op het laatste moment dan.
of ze meot me als 3e getuige neerzetten...

Balen he Memmel..

weet je, wat ik gewoon jammer vind, niets te nadele vanmijn zusje hoor.. maar ze hebben afgelopen week het trouwen aangvraagd, zijn vanavond in ondertrouw gegaan en hoorde dus ook de datum.. tja dan zijn ze natuurlijk enthousiast maar ze wist ook al 7 maanden dat ik 31 mei uitgerekend ben.. wrom dan niet een maandje later trouwen... nou ja, tis neit anders...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:10:53 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68354654
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Vicky het volgende:

[..]

of ze meot me als 3e getuige neerzetten...

Balen he Memmel..

weet je, wat ik gewoon jammer vind, niets te nadele vanmijn zusje hoor.. maar ze hebben afgelopen week het trouwen aangvraagd, zijn vanavond in ondertrouw gegaan en hoorde dus ook de datum.. tja dan zijn ze natuurlijk enthousiast maar ze wist ook al 7 maanden dat ik 31 mei uitgerekend ben.. wrom dan niet een maandje later trouwen... nou ja, tis neit anders...
Echt? Dat vind ik wel een beetje typisch dan. Jou wel als getuige vragen, maar dan geen rekening met de datum houden. Ik dacht eig. dat ze mss wel al anderhalf jaar die datum vast hadden liggen voor zichzelf ofzo en dat dan jij toevallig ook zwanger raakte.

3e getuige kan volgens mij niet.
4 in totaal, 2 minimaal toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 24-04-2009 23:17:28 ]
pi_68354697
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Echt? Dat vind ik wel een beetje typisch dan. Jou wel als getuige vragen, maar dan geen rekening met de datum houden. Ik dacht eig. dat ze mss wel al anderhalf jaar die datum vast hadden liggen voor zichzelf ofzo en dat dan jij toevallig ook zwanger raakte.

3e getuige kan volgens mij niet.
4 in totaal, 2 minimaal toch?
mijn zusje is uhh vorige week donderdag volgens mij naar de gemeente gegaan om een en ander na te vragen.. dus tja.. beetje een snelle beslissing.. vind het heel erg jammer... wil er graag bij zijn...

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 24-04-2009 23:18:03 (Eek, afgrijselijke fout van mezelf. :@) ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68354723
Ja t is allemaal wel kort dag Vicky, kan hun enthousiasme wel begrijpen natuurlijk maar je vraagt ook wel wat van een ander... maar goed, als het zo opgelost kan worden zou t mooi zijn.

Haai Pinq
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68355390
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef huuphuup het volgende:
Ja t is allemaal wel kort dag Vicky, kan hun enthousiasme wel begrijpen natuurlijk maar je vraagt ook wel wat van een ander... maar goed, als het zo opgelost kan worden zou t mooi zijn.

Haai Pinq
tuurlijk snap ik hun enthousiasme.. maar vorige week had ze ook al gevraagd of ik d'r getuige wilde zijn als ze zouden gaan trouwen en toen was ze nog niet naar het stadhuis geweest enzo...
nou ja, dan moet me moeder maar getuige zijn..

en nu isset bedtijd.. paracetamolltje in me strot want heb echt koppijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68355450
Oh dat is dan lekker snugger Vicky! Zal wel in hun enthousiasme zijn geweest dat ze er helemaal niet meer bij hebben stilgestaan..of ze dachten 'dat kan nog net'
Saartje
pi_68355457
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:28 schreef Vicky het volgende:

[..]

tuurlijk snap ik hun enthousiasme.. maar vorige week had ze ook al gevraagd of ik d'r getuige wilde zijn als ze zouden gaan trouwen en toen was ze nog niet naar het stadhuis geweest enzo...
nou ja, dan moet me moeder maar getuige zijn..
nee ja dat bedoel ik ook
het staat er een beetje gek. Ik snap hun enthousiasme, maar ze vragen ook wel een inspanning van jou, het moet natuurlijk wel te doen blijven voor jou, niet dat jij nu moet rennen en vliegen voor hun verzoek omdat dat ze ehm prompt opkwam ineens.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68355482
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh dat is dan lekker snugger Vicky! Zal wel in hun enthousiasme zijn geweest dat ze er helemaal niet meer bij hebben stilgestaan..of ze dachten 'dat kan nog net'
heb het ook tegen d'r gezegd hoor... "had je niet wat later kunnen plannen...." denk niet echt dat ze er bij stilgestaan hebben...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68355521
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:30 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nee ja dat bedoel ik ook
het staat er een beetje gek. Ik snap hun enthousiasme, maar ze vragen ook wel een inspanning van jou, het moet natuurlijk wel te doen blijven voor jou, niet dat jij nu moet rennen en vliegen voor hun verzoek omdat dat ze ehm prompt opkwam ineens.
hehe dat rennen en vliegen is strompelen en waggelen
nou ja, ik bespreek het morgen wel met ze... krijgt mijn mams d'r centjes weer terug

ennu ga ik echt slapen
tot morgen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68355630
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

hehe dat rennen en vliegen is strompelen en waggelen
nou ja, ik bespreek het morgen wel met ze... krijgt mijn mams d'r centjes weer terug
hahahaha
dat zei mn lief vandaag in de supermarkt tegen me. Op toontje net iets te hard. "hey!! je waggelt!!! "
ik --> niettus! "jawel jawel ooooh kijk nou! net een echte zwangere vrouw zo! "

Lekker je bedje in jij, met je paracetamolletje ik ga mn lief ook achter zn pc vandaan slepen anders wordt het weer 1 uur ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68356056
Memmel, we waren iets van 10 minuutjes te laat, maar nog niet gegeten
Op de terugweg even bij de Mac gestopt.

Ik vond het ook erg gezellig! Lekker buiten zitten, heerlijk!
pi_68356161
Ik had het wel koud toen ik thuiskwam Zit nu met m`n magnetronslofjes aan
Ga zo haren wassen en douchen en te bed, dan heb ik morgen weer veul krullen
Ik moet morgen ook om 8.30 al voor de deur zitten want dan komt mijn postheld, heb ik gehoord
Saartje
pi_68356340
oe, wat komt 'ie brengen?

fluffymail?
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:59:51 #50
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68356358
zit je heerlijk rustig binnen, word je ineens opgeschikt door een herrie van auto's en scooters en muziek....
was wel grappig om te zien dat de gezinnen die er wonen bijna allemaal naar buiten keken en sommige zelfs naar buiten stapten.
pi_68356420
Een verrassing komt hij brengen
Saartje
pi_68356498
oei!
  zaterdag 25 april 2009 @ 00:07:15 #53
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68356550
wel een leuke verassing hoop ik?
pi_68356600
Ik denk het wel
Nu slapen, des te eerder is het morgen
Saartje
  zaterdag 25 april 2009 @ 00:12:46 #55
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68356681
ik kijk de pfapps nog even af en dan ga ik ook maar eens een bed opzoeken.

morgen wat spullen over en weer verhuizen, uit opa's woning, naar mijn huissie
pi_68359759
goede morgen, fijne dag allemaal,
wij gaan naar scheveningen
mama van 3 kids!
  zaterdag 25 april 2009 @ 07:40:38 #57
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68359787
Veel plezier Popples
No more games, no more drama...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 april 2009 @ 07:47:59 #58
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68359804
Mogge

Christan moet straks voetballen en daarna gaan we met zijn tweetjes naar Kleef om te winkelen. Ik beloof hem wel een ijsje zodat ie even geduld opbrengt (ik wil een paar broeken kopen, gelukkig weet ik wel precies waar en wat )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_68359902
Mogge !
Hier ook sportdag, Merijn tafeltennisen en Timo voetballen. Morgen moet ik zelf bowlen.
Ik wil nog ff naar Schagen, kijken of ik een leuk shirt kan bemachtigen. Verder rustig aan doen.

Rewimo ,klinkt leuk ! Ik ken Kleef niet, ben alleen eens in dat mega winkelcentrum in Oberhousen geweest.
  zaterdag 25 april 2009 @ 08:11:10 #60
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68359907
Goedemorgen

Concert gisterenavond was super hele avond gedanst op de heerlijke reggaemuziek van Bob Marley en dat ondanks mijn niet zo goed voelen. De zanger leek ook nog wel op Bob Marley... Nu nog een beetje aan het nagenieten, maar zo naar het voetbal.

Maneki, nog 20 minuten .... spannend!!
Make love, not war ☮
  zaterdag 25 april 2009 @ 08:12:20 #61
190853 RockabeIIa
pi_68359912
Leuk diaan
Ik zit weer te werk.
  zaterdag 25 april 2009 @ 08:16:54 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68359938
Zit je al bij de brievenbus Maneki?

Ik moet zo naar Ikea voor een meter of 10 ongebleekte katoen en eigenlijk mag ik ook niks anders meenemen van mezelf ivm persoonlijke kredietcrisis
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_68359962
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 08:16 schreef E.T. het volgende:
Zit je al bij de brievenbus Maneki?

Ik moet zo naar Ikea voor een meter of 10 ongebleekte katoen en eigenlijk mag ik ook niks anders meenemen van mezelf ivm persoonlijke kredietcrisis
Sterkte, ik vind de ikea altijd mega verleidelijk...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 april 2009 @ 08:34:23 #64
13151 crew  Rewimo
pi_68360007
Oei, Ikea en dan niks meenemen wat je niet nodig hebt? Veel succes!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 25 april 2009 @ 09:05:15 #65
3011 E.T.
pi_68360194
ik vind het ook best een hele uitdaging
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_68360198
ah daar zijn jullie
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68360265
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:05 schreef Dakota het volgende:
ah daar zijn jullie
Goedemorgen Dakoot ! Het zonnetje schijnt !
pi_68360302
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:15 schreef Stout het volgende:

[..]

Goedemorgen Dakoot ! Het zonnetje schijnt !
jep, t begint te vervelen he

Er is niets te doen in dit stomme dorp
(is t je opgevallen dat de afgelopen week overal hippies liepen? ) schoolproject ofzo
wanna rub mah puppeh?!
pi_68360310
ikea is evil..je gaat er heen om voordelig te kopen maar je koopt zoveel onzin dat je duurder uit bent dan in een 'dure'winkel
wanna rub mah puppeh?!
pi_68360322
Jammer dat je bij Ikea niet kunt webshoppen Hoewel dat waarschijnlijk nog slecht voor mijn porteminniks is dan af en toe een bezoekje aan de blauw-gele toko.
Nog ff
Saartje
pi_68360347
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:20 schreef Dakota het volgende:

[..]

jep, t begint te vervelen he

Er is niets te doen in dit stomme dorp
(is t je opgevallen dat de afgelopen week overal hippies liepen? ) schoolproject ofzo
Kolderdag op het HF (die school naast het zwembad)
Ik ga straks naar Schagen... effe shoppen...
Verder niets te doen hier ? Ff kalender checken : nope niets te doen
pi_68360370
Woei slaat net een paard op hol hiervoor van mijn grasmaaiende wederhelft..beest rende zo met ruiter de weg op
Alles ging goed gelukkig. Je maakt nog eens wat mee hier
Saartje
pi_68360376
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:26 schreef Stout het volgende:

[..]

Kolderdag op het HF (die school naast het zwembad)
Ik ga straks naar Schagen... effe shoppen...
Verder niets te doen hier ? Ff kalender checken : nope niets te doen
kolderdag

have fun!
wanna rub mah puppeh?!
pi_68360418
postbode is laat normaal start hij zijn rondje hier in de buurt..
Saartje
pi_68360460
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:05 schreef Dakota het volgende:
ah daar zijn jullie
Waar?
pi_68360465
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:21 schreef Dakota het volgende:
ikea is evil..je gaat er heen om voordelig te kopen maar je koopt zoveel onzin dat je duurder uit bent dan in een 'dure'winkel
Ik haal altijd wel zinvolle dingen ook
pi_68360472
* Stout strooit wat goed humeursnoepjes in het rond
pi_68360477
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik haal altijd wel zinvolle dingen ook
als ik in de ikea ben vind ik alles zinvol..tot ik thuiskom en me afvraag wat ik nou ook alweer met 3 champignonnenborsteltjes moest
wanna rub mah puppeh?!
pi_68360495
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:39 schreef Dakota het volgende:

[..]

als ik in de ikea ben vind ik alles zinvol..tot ik thuiskom en me afvraag wat ik nou ook alweer met 3 champignonnenborsteltjes moest
Of snijplank nummer 6... die toch niet zo handig blijkt als ie bij de ikea was
pi_68360560
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:41 schreef Stout het volgende:

[..]

idd..of weer een enorme knuffel

*kijkt boos naar de kikker,nijlpaard en aap
wanna rub mah puppeh?!
pi_68360796
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:41 schreef Stout het volgende:

[..]

Je kan ze doormidden knippen, dan zijn ze geniaal
pi_68360805
Ikea
Wij wonen vlak bij een ikea, en ik word er altijd een beetje koopverslaafd.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:17:10 #83
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68360928
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
postbode is laat normaal start hij zijn rondje hier in de buurt..
Hij is wel onderweg, zagt ik net . En die van mij ook! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:17:21 #84
14746 k_i_m
pi_68360931
.
In my life
Why do I smile
pi_68360959
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:09 schreef Fuente het volgende:
Ikea
toen ik nog in hengelo woonde/werkte (werkte er tegenover ) hing ik daar om de haverklap rond..voornamelijk voor de zweedse GEHAKTBULAR!
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:20:42 #86
14746 k_i_m
pi_68360977
Ik had trouwens gisteren één koortslip, toen werden het er twee, en vanochtend werd ik wakker dat deel één bijna over was, en dat deel twee nu voor een hele dikke lip heeft gezorgd . Ik ga echt zo'n apparaat kopen, wat een ellende zeg .
In my life
Why do I smile
pi_68360982
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:17 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hij is wel onderweg, zagt ik net . En die van mij ook! .
Ohhhh en ik móet zo weg! Oudste naar een kinderfeestje brengen oohhhhh!
Saartje
pi_68360990
Oh bah kim! Ik heb geen koortslip gelukkig, maar zou er ook flink van balen
Ga je dan zo`n soort strijkijzer d`r voor kopen?
Saartje
pi_68360998
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:21 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ohhhh en ik móet zo weg! Oudste naar een kinderfeestje brengen oohhhhh!
briefje op de deur plakken!
*zet maar in de geitenwei! *
wanna rub mah puppeh?!
pi_68361013
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:09 schreef Fuente het volgende:
Ikea
Second that
Wj gaan er vandaag wrs even heen
Op de fiets, L. voorop en doek mee voor binnen
Geniaal!
pi_68361019
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:19 schreef Dakota het volgende:

[..]

toen ik nog in hengelo woonde/werkte (werkte er tegenover ) hing ik daar om de haverklap rond..voornamelijk voor de zweedse GEHAKTBULAR!
Ja !! Dat is altijd mijn eten daar ! De zalm schijnt ook lekker te zijn maar ik eet (nauwelijks) geen vis
pi_68361026
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik had trouwens gisteren één koortslip, toen werden het er twee, en vanochtend werd ik wakker dat deel één bijna over was, en dat deel twee nu voor een hele dikke lip heeft gezorgd . Ik ga echt zo'n apparaat kopen, wat een ellende zeg .
Blaaah
Succes dan....
pi_68361059
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:20 schreef k_i_m het volgende:
ik gebruik prevner, ook als er al blaasjes zijn. Binnen no-time weg. Of van die patches, dan is de pijn in elk geval minder
pi_68361075
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:22 schreef Dakota het volgende:

[..]

briefje op de deur plakken!
*zet maar in de geitenwei! *
Mijn postheld stopt altijd een briefje in m`n brievenbus met waar hij het pakje verstopt heeft. Met groetjes erbij
Saartje
pi_68361094
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jammer dat je bij Ikea niet kunt webshoppen Hoewel dat waarschijnlijk nog slecht voor mijn porteminniks is dan af en toe een bezoekje aan de blauw-gele toko.
In de Duitse IKEA wel Maneki! Ben je zeker dat het in NL niet kan?

Heeft er iemand een goed idee wat ik kan doen vandaag? Vriendlief gaat om 14:00u werken
Lotte!
Noah!
pi_68361126
Ja hoor, ik weet nog wel eens iets zeker
Saartje
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:31:36 #97
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68361191
koortslip is vreselijk! ik gebruik altijd echinaforcecreme van Vogel. dat versnelt het "koorts"proces en is hij sneller ingedroogd.

goedemorgen trouwens! lekker weertje he?

[ Bericht 0% gewijzigd door pinquit op 25-04-2009 10:37:18 ]
pi_68361206
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wheh
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:36:00 #99
14746 k_i_m
pi_68361279
Bij mij helpen die cremes niet echt meer. Dus kreeg ik gisteren oogcreme mee . Want dat zou ook werken. Behalve bij mij .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:36:53 #100
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68361300
oogcreme voor op je lip?
nou, ik zou zeggen koop zo'n apparaat dan. ben benieuwd!!
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:38:01 #101
14746 k_i_m
pi_68361326
Ze zei; niet op het doosje kijken, dus ik kijk gelijk, "oogcreme? . "
In my life
Why do I smile
pi_68361344
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:26 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Mijn postheld stopt altijd een briefje in m`n brievenbus met waar hij het pakje verstopt heeft. Met groetjes erbij
ja je zou inmiddels al wel een affaire met m kunnen hebben..zo met al je doeken
wanna rub mah puppeh?!
pi_68361378
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zie het nu ook ja. Stom dat het in het ene land wel kan en in het andere niet...je zou toch denken dat dat overal gelijk zou zijn.

En KIM, zovirax (ofzo) helpt ook niet?
Lotte!
Noah!
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:42:43 #104
14746 k_i_m
pi_68361430
Nope, juist al die "oude" merken heb ik al zovaak gebruikt dat ik er resistent voor ben. De laatste jaren heb ik er nog maar weinig last van, maar vroeger had ik het heel vaak....
In my life
Why do I smile
pi_68361433
Ik wilde mijn beeldscherm knuffelen

zaterdag 25 april 2009 @ 10:43:20 #106
14746 k_i_m
pi_68361438
Oh, mijn nieuwe ontdekking .

lekk0r! .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:44:32 #107
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68361470
heel winters lijkt me
pi_68361490
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:42 schreef k_i_m het volgende:
Nope, juist al die "oude" merken heb ik al zovaak gebruikt dat ik er resistent voor ben. De laatste jaren heb ik er nog maar weinig last van, maar vroeger had ik het heel vaak....
Apparaten ken ik trouwens niet? Doet dat?
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:46:48 #109
14746 k_i_m
pi_68361510
Nuken .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:48:11 #110
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68361541
*bzzzeeeeennggggg* *flop*
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:48:30 #111
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68361548
incl. laserstraal
pi_68361625
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:19 schreef Dakota het volgende:

[..]

Die chocoladesnoepjes en taart Mjam
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:55:23 #113
14746 k_i_m
pi_68361670
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef pinquit het volgende:
*bzzzeeeeennggggg* *flop*
Whehehe, nu zal ik dat ding nooit meer kunnen gebruiken zonder er * flop* bij te horen .

Freecell, ik moest even zoeken want het heet anders tegenwoordig;

http://www.herpotherm.net
In my life
Why do I smile
pi_68361687
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:53 schreef Fuente het volgende:

[..]

Die chocoladesnoepjes en taart Mjam
DAIMTAART
wanna rub mah puppeh?!
pi_68361697
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef pinquit het volgende:
incl. laserstraal
pi_68361711
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:55 schreef Dakota het volgende:

[..]

DAIMTAART
Ja die
Sara
Merel
Ukje
pi_68361719
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:55 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Whehehe, nu zal ik dat ding nooit meer kunnen gebruiken zonder er * flop* bij te horen .

Freecell, ik moest even zoeken want het heet anders tegenwoordig;

http://www.herpotherm.net
Dank je
Duidelijk. Werkt het?
(pure nieuwsgierigheid, ik heb het vriendelijke herpesje zelf niet gelukkig )
pi_68361726
Ik zie nu pas de OP
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:59:25 #119
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68361752
herpotherm. dat klinkt smerig zeg
pi_68361813
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:59 schreef pinquit het volgende:
herpotherm. dat klinkt smerig zeg
Ja, eigenlijk wel
*bellen pus*
pi_68361869
mn vriend smeert er sudocrem op..werkt als een tiet (een spreekwoordelijke he )
wanna rub mah puppeh?!
pi_68361890
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:05 schreef Dakota het volgende:
mn vriend smeert er sudocrem op..werkt als een tiet (een spreekwoordelijke he )
Je zei tiet
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:08:00 #123
14746 k_i_m
pi_68361909
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Dank je
Duidelijk. Werkt het?
(pure nieuwsgierigheid, ik heb het vriendelijke herpesje zelf niet gelukkig )
Geen idee, ik ken niemand die het heeft. Maar volgens internet wel .
In my life
Why do I smile
pi_68361920
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Je zei tiet
tieten jetsers kanonnen memmen borsten prammen!
wanna rub mah puppeh?!
pi_68361927
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:08 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Geen idee, ik ken niemand die het heeft. Maar volgens internet wel .
Ik kan je toon bijna door de PC heen horen
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:13:47 #126
14746 k_i_m
pi_68362010
En stom genoeg ben ik toch wanhopig genoeg om zo'n ding aan te schaffen. Dat is nog wel het ergste van het verhaal .
In my life
Why do I smile
pi_68362130
T heeft toch echt met je weerstand te maken. Sinds een tijdje slik ik elke dag extra vitamine C en Vitamine B 5 forte. Dit op advies van de huidarts. En ik smeer mijn lippen met vaseline, zodat ze door beschermd worden.
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:22:02 #128
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68362151
Mijn dochter ligt alweer ruim twee uur te maffen. Dat ze 's ochtends eens gewoon een uurtje langer doorslaapt . Is dat nou teveel gevraagd .

En Huup, wat een achterlijke roddel is dat zeg.
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:23:17 #129
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68362170
heb ik gelukkig nog nooit last van gehad een koortslip Kim ik hoop dat je er nog redelijk snel vanaf bent
pi_68362197
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:23 schreef Stout het volgende:

[..]

Ja !! Dat is altijd mijn eten daar ! De zalm schijnt ook lekker te zijn maar ik eet (nauwelijks) geen vis
broodje zalm van de ikea

wat balen kim zeg zo een koortslip

vanuit het zonnige den haag.
nog even wachten en dan gaan we naar de grote zandbak
mama van 3 kids!
pi_68362212
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:08 schreef Dakota het volgende:

[..]

tieten jetsers kanonnen memmen borsten prammen!
je vergeet de tetten!

goeiemorgen wat een weer zeg
Wij gaan lekker naar intratuin strakjes, mn lief wil meer aardbeienplantjes
Daarna lekker verder de tuin opleuken enzo en boodschapjes doen. en schoonmaken en opruimen

Even hier verder vanuit t buikentopic, scuzi
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:15 schreef innepin het volgende:
Oh my Huup Wat een klasgenoten Wat een roddel ook Dan zou ik er verder ook niet op ingaan.... belachelijk zeg
mja mn bek viel op mn knieen toen ik het hoorde en een paar jaar geleden zou ik er echt wel heel boos op afgestapt zijn. Maar ik zie er nu echt het nut niet meer van in. Ten eerste weten ze niet eens hoelang ik zwanger ben, ten tweede weten ze duidelijk de termijn voor abortus niet (ik heb zelfs nog 3 dagen! ) en mja ik weet niet. Ik weet van wie het komt en ik heb gewoon geen zin om me hiervoor te verantwoorden.
Maar het steekt wel hoor. Dit kindje is zo bewust geplanned en zo verschrikkelijk gedroomt en gewenst. Als er dan klakkeloos vanuit wordt gegaan dat het wel een ongelukje was geweest ofzo dan doet dat eigenlijk best zeer. Ik merk echt dat het onder mensen met een universitaire achtergrond niet echt "done" is om op deze leeftijd al bewust aan kinders te beginnen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68362333
Wat achterlijk
Rare lui
pi_68362386
ghehe toch wel he freecell?
het scheelt denk ik dat ik 25 ben en mn lief 27, deze mensen zijn ongeveer 20/21. Er zit niet heel veel verschil in leeftijd tussen, maar misschien wel net zoveel dat je nog niet bewust met zoiets bezig bent verder I guess. (ik heb wat jaartjes gelanterfant vandaar het leeftijdsverschil )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68362485
Ohja, hier gingen we verder met kwaad worden op de achterlijke klasgenoten van huup he? Bij deze.

Ik heb trouwens nog helemaal niet van dat soort gemene dingen gehoord, niet eens iemand die vroeg of het een ongelukje was ofzo, terwijl ik dat wel had verwacht, gezien mijn leeftijd (23). Valt me alles mee! kan ook schelen dat het hier inderdaad niet gepland was en ik daar gewoon heel open over ben, maar ja
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68362559
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:25 schreef huuphuup het volgende:
Ik merk echt dat het onder mensen met een universitaire achtergrond niet echt "done" is om op deze leeftijd al bewust aan kinders te beginnen.
Dat merk ik ook! Heb het er een jaartje geleden met wat klasgenoten over gehad, en dat waren allemaal van die "ik wil een carrière, DUS geen kinderen" vrouwen. Toen ging ik er lekker tegenin, ik wil wél kinderen en nog jong ook... en dat vond men maar raar op 2 na weten mijn klasgenoten ook niet dat ik zwanger ben Whehehe.
pi_68362627
ghehe ja verder zijn de meeste mensen heel lief voor me hoor
mn baas komt om de haverklap vragen of het wel gaat enzo en hoe ik me voel en of ze al schopt enzo
en vrienden en vriendinnen zijn helemaal hysterisch en kopen kadootjes enzo

het zijn meer de mensen die wat verder van me afstaan die hun commentaar klaar hebben. Achja. En ik moet zeggen dat ik er ook juist heel open over ben over wel of niet geplanned, er zijn een aantal mensen die me gewoon direct gevraagd hebben hoe het zit, ja prima dat vind k prettiger dan voor mij gaan zitten denken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68362700
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:41 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat merk ik ook! Heb het er een jaartje geleden met wat klasgenoten over gehad, en dat waren allemaal van die "ik wil een carrière, DUS geen kinderen" vrouwen. Toen ging ik er lekker tegenin, ik wil wél kinderen en nog jong ook... en dat vond men maar raar op 2 na weten mijn klasgenoten ook niet dat ik zwanger ben Whehehe.
hahahaha
heb je dan ook de "je leven is over straks hoor!" speech gehad?

Ik reageer meestal gewoon met ach ja ieder zn keus of dingen als dat moet ieder voor zich weten. Meestal wordt er dan nog wel wat gesputterd (jamaar jamaar, je leven! t is over straks!) maar dan laten de meesten het wel gaan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 11:46:11 #138
5428 crew  miss_sly
pi_68362712
Rare klasgenoten, huup. Veel mensen kunnen zich niet voorstellen dat een ander ergens anders over denkt, en dus zal het wel zo zijn als zij denken. Bij jongere mensen zie je dat misschien nog wel wat vaker, omdat ze nog meer overtuigd zijn dat zij de wijsheid al in pacht hebben.

Het kan echter ook omgedraaid hoor: er zijn ook mensen die hun vraagtekens zetten bij onze zeer gewenste zwangerschap vanwege mijn leeftijd. Oud is ook weer niet goed
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:46:47 #139
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68362730
zo eens pa opbellen of hij er klaar voor is, en dan bij opa het een en ander uit huis halen.
gereedschap, een fiets, als het goed is en het past nog in de auto een heel lief rieten jaren 50 stoeltje.

anders moet alles opgekocht worden, of in een container gegooid worden.
dus dat word nu allemaal verdeeld onder de kinderen en de klein kinderen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:10:05 #140
14746 k_i_m
pi_68363282
Ik zag mezelf net in de spiegel toen ik de deur open moest doen voor de postbode. Ik zie eruit alsof ik botox in mijn bovenlip heb laten spuiten aan één kant .
In my life
Why do I smile
pi_68363308
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahahaha
heb je dan ook de "je leven is over straks hoor!" speech gehad?

Ik reageer meestal gewoon met ach ja ieder zn keus of dingen als dat moet ieder voor zich weten. Meestal wordt er dan nog wel wat gesputterd (jamaar jamaar, je leven! t is over straks!) maar dan laten de meesten het wel gaan.
Nee, ook die speech heb ik niet gehad. Ik heb eigenlijk helemaal geen negatief commentaar gehad, 't meest lompe kwam van een verder lieve Fok!ker die zei "Sja, ik gun niemand een kind, maar als jij er blij mee bent..." als in, het lijkt hem zó verschrikkelijk dat ie het niemand zou toewensen . De twee klasgenotes die het wél weten, reageerden ook superenthousiast En de rest is toch niet aardig dus die komen er wel achter als we elkaar in de zomer weer es zien ofzo
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 12:23:15 #142
5428 crew  miss_sly
pi_68363581
Ach Kim, wat vervelend
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:36:17 #143
14746 k_i_m
pi_68363846
Het ziet eruit als de linkerkant van deze mevrouw .

En dan is de andere kant wel gewoon normaal . En ik moet zo nog naar een verjaardag .
In my life
Why do I smile
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 12:39:32 #144
5428 crew  miss_sly
pi_68363904
Dat is inderdaad niet erg charmant.
Maar bij jou gaat het over
pi_68363973
[binnenvalt]
Mijn moeder gaat scheiden Net nu ik dacht dat het wat beter ging... blijkt het dus helemaal niet goed te gaan. Ben er helemaal niet goed van
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 12:43:14 #146
5428 crew  miss_sly
pi_68363989
Jeetje, innepin, dat is naar nieuws
Sterkte
pi_68363998
Huup, wat een klote-opmerkingen zeg . Gelukkig weet je wel beter.

Och Innepin, wat naar .
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:45:23 #148
108648 cattie
lieve moeder
pi_68364026
Oeh, da's niet best Kim!

Huup, wat een achterlijke klasgenoten. Het zal denk ik hun leeftijd ook wel zijn. Ik was trouwens 26 toen ik zwanger werd van Ive, in mijn omgeving ook erg jong, maar ik zeurde er al zo lang over dat het niemand verbaasde!

Mijn man was gisteravond weg naar een verjaardag en bleef daar slapen. Ik had dus de nacht en ochtend alleen met de kinderen. Hij is net thuis, met een giga kater. Dus ik heb de middag ook nog alleen met de kinderen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:45:49 #149
108648 cattie
lieve moeder
pi_68364036
He get Innepin, wat naar!
pi_68364095
Hihi Cattie in mijn directe omgeving was ook niemand verbaasd verder

K_i_m vislip! das ehm... hm... komt dat van die oogcreme?

Innepin *knuffel* bah kan me voorstellen dat je er naar van bent. Wat een rotnieuws.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:51:44 #151
14746 k_i_m
pi_68364140
Ik weet het niet Huup, ik heb er inmiddels alweer wat anders opgesmeerd En zo maar even met wat ijs ertegenaan ofzo .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:52:23 #152
14746 k_i_m
pi_68364153
Maar ik denk dat ik eerst even een tukje ga doen, nu het kind nog slaapt .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:52:42 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68364159
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:11 schreef innepin het volgende:

[..]

Nee, ook die speech heb ik niet gehad. Ik heb eigenlijk helemaal geen negatief commentaar gehad, 't meest lompe kwam van een verder lieve Fok!ker die zei "Sja, ik gun niemand een kind, maar als jij er blij mee bent..." als in, het lijkt hem zó verschrikkelijk dat ie het niemand zou toewensen . De twee klasgenotes die het wél weten, reageerden ook superenthousiast En de rest is toch niet aardig dus die komen er wel achter als we elkaar in de zomer weer es zien ofzo
Volgens mij weet ik precies wie dat was!

Wat een rotnieuws van je moeder zeg... Heel naar...
pi_68364192
Innepin wat rot! Knuf
pi_68364227
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Volgens mij weet ik precies wie dat was!

Wat een rotnieuws van je moeder zeg... Heel naar...

Bedankt voor de lieve woorden dames Zit echt ongegeneerd te huilen hier, maar ja. Morgen komt mn moeder hierheen, dus even geen kledingbeurs bij Maneki. Ik vind het gewoon zo sneu voor haar, ik had mijn moeder zó erg een happily ever after gegund na de ellende met mijn vader...
pi_68364383

lisa deed t eigenlijk best wel heel goed gisteren
wanna rub mah puppeh?!
pi_68364429
Oh Innepin wat een rotnieuws! Zeker als je dacht dat het de goede kant opging!
Ik zithier al jaren op zulk nieuws van mijn ouders te wachten maar dat komt maar niet. Het zou ze wel goed doen
Saartje
pi_68364667
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:42 schreef innepin het volgende:
[binnenvalt]
Mijn moeder gaat scheiden Net nu ik dacht dat het wat beter ging... blijkt het dus helemaal niet goed te gaan. Ben er helemaal niet goed van
Getver, wat klote!
pi_68364751
Beetje typisch dat ik dat ook vertel in een bankje dat "huwelijksklokken" in de titel heeft staan, trouwens

Maneki, dat lijkt me ook irritant, afwachten tot ze 't zelf doorhebben
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:47:14 #160
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68365332
Bah innepin, wat naar
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:50:04 #161
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68365384
Innepin, wat rot voor jullie.
Een knuffel voor jou!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68365667
Memmel ik ben er achter! Het zijn anti-kraak chinezen
Saartje
pi_68365970
Zo, pastasaus op het vuur. Lekker met een wijntje d`r in en geroosterde paprika ohohoh
Saartje
pi_68366020
Lekker lullen in mezelf lalala
*gaat maar eens wat huishoudelijks doen*
Saartje
pi_68366412
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Memmel ik ben er achter! Het zijn anti-kraak chinezen
Ahh! Echt? Waar dan
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 april 2009 @ 14:45:28 #166
13151 crew  Rewimo
pi_68366463
Knuffel voor Innepin

Mijn moeder is ook twee keer gescheiden maar gelukkig wel in redelijke harmonie. Ze had nog een goed contact met mijn vader en nu nog steeds met haar tweede ex. Die kunnen eigenlijk niet met en niet zonder elkaar
pi_68366474
* Vicky ploft neer..
ben gesloopt maar het was wel gezellig. Zijn naar het Geertje geweest.. lammetjes de fles gegeven , lekker gevaren in een bootje en Amber heeft paardgereden
Alleen mogen we dalijk weer naar de HAP. Amber klaagt maar over oorpijn en steeds als ze pijn heeft moet ze heel hard huilen. Dr oor is van buiten vuurrood, van binnen kan ik niet veel zien, maar volgens haar zit het echt van binnen... Daarstraks in de auto weer krijsen.. mama mama mijn oortje doet zo'n auw.

Blech, net de afrekening van Eneco gehad.. of we ff ¤ 357 willen betalen.. kan er ook nog wel bij..

En vanmorgen mijn moeder gesproken en die snapte helemaal dat ik best met de trouwdatum van mijn zusje zit, ze vindt het zelf ook niet echt slim gekozen van mijn zusje. Heb er vannacht ook bijna niet van geslapen. Ook ff zwager gebeld want die viert vanavond zijn verjaardag... ff uitgelegd waarom we niet komen.. en hij snapte het ook. Volegns hem hebben ze wel degelijk in de gaten gehad dat ze trouwen in de week dat ik uitgerekend ben maar toen ze in eerste instantie ja hadden gezegd op 4 juni kon het blijkbaar niet meer teruggedraaid worden....

en een dikke knuffel voor Innepin!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68366481
ze wonen aan de westma en parkeren hun fiets in de woonkamer
Saartje
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:51:06 #169
3011 E.T.
pi_68366569
innepin, wat rot

Ik heb me vanmorgen hartstikke netjes ingehouden bij Ikea..
Ok, een lapje extra (zwarte Ditte-stof, altijd handig ) een binnenkussen voor m'n huiswerk (kussenhoesje), een map/doos/ding voor 'onderhanden werk' zodat dat netjes weggelegd kan worden, schoonmaakdoekjes, koekjes, koekjes, chocola, koffie en chips.
En 10 meter ongebleekte katoen.. (daar ging ik voor).

Nu een patroon maken zodat ik die uit de ongebleekte katoen kan maken.. dan patroon aanpassen indien nodig en dan van de echte stof maken. Het wordt een zomerjas voor Swets De overige ongebleekte katoen (nee, ik heb echt geen 10 meter nodig voor hem alleen ) is voor huiswerkprojecten die ik toch niet ga dragen
pi_68366586
je hebt je idd netjes ingehouden ET!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 april 2009 @ 15:03:06 #171
13151 crew  Rewimo
pi_68366763
Ik heb 5 zomerbroeken gekocht (driekwartbroeken), die van vorig jaar zijn een tikkie te groot geworden Ze hingen op dezelfde plaats als die van vorig jaar Ik was dus snel klaar. Kan ik voorlopig weer voort. Soepele katoen, draagt heerlijk als het warm is.
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:18:57 #172
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_68367082
Balen met Amber zo Vicky, succes bij de HAP.
E.T. je hebt je goed ingehouden zeg!! Ik ben benieuwd naar die zomerjas, knap zeg

Ik zoú vanmorgen met Tobias naar Blijdorp gaan, maar nadat hij fietsen in de woonkamer een goed idee vond (en ik duidelijk niet) en daarna nog even met een bezem door mijn allium ging , was ik er wel klaar mee. Geen blijdorp voor meneer. Na deze acties luistert hij wel voorbeeldig moet ik zeggen, hij had me nog niet eerder zo boos gezien geloof ik
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_68367661
Hier ook 2 driekwart broeken gekocht en 1 shirt. Helaas waren er geen andre meer. Als we in Duitsland gaan shoppen maar eens even kijken want daar hebben ze heerlijk veel grote maten.. (ja ik weet het ik moet afvallen maar nu even heel erg niet)
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:53:18 #174
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68367815
ik zat pelpinda's te eten. maak ik er 1 open, zit er een verschrompeld wormpje in, met heeeel veel kleine mini wormpjes (denk ik) en een soort van web.

IEHL!!!
pi_68367848
wees blij dat je keek pinq!
pi_68367928
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:21 schreef innepin het volgende:
Beetje typisch dat ik dat ook vertel in een bankje dat "huwelijksklokken" in de titel heeft staan, trouwens
daar moest ik ook meteen aan denken toen ik dit bankje zag, innepin. sterkte ermee, en fijn dat je je moeder morgen even live kunt zien. zulke heftige berichten zijn prettiger te delen met elkaar als je bij elkaar bent is mijn ervaring.
pi_68367960
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:58 schreef bixister het volgende:

[..]

daar moest ik ook meteen aan denken toen ik dit bankje zag, innepin. sterkte ermee, en fijn dat je je moeder morgen even live kunt zien. zulke heftige berichten zijn prettiger te delen met elkaar als je bij elkaar bent is mijn ervaring.
Dankje Ik ben inderdaad erg blij dat we elkaar morgen even kunnen zien, ze woont best ver weg namelijk.
Sorry voor het verpesten van je zondag
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:18:36 #178
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68368343
Innepin, sterkte . En hopelijk toch een soort van fijne dag morgen.

Nou ik heb vandaag geshopt hoor . Twee zomershirtjes en een vestje rijker. Geen zwangerschapsspul, maar wel zwangerschapsmodelletjes. Nu kan ik ten minste fatsoenlijk naar mijn nieuwe werk .

Oh, en heb dus inderdaad een zwangerschapsbroek aan vandaag, met 8 weken
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:19:55 #179
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68368375
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:04 schreef Dakota het volgende:

lisa deed t eigenlijk best wel heel goed gisteren
Ik vind Lisa geweldig. Maar wát een ruknummer. En dan zegt Gordon in diezelfde uitzending dat ie dat nummer van Prince zo verschrikkelijk vindt... die vent heeft écht geen smaak.
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:20:08 #180
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68368382
Veel sterkte Innepin.
pi_68368748
Als het maar lekker zit Guus en ik ben benieuwd wat je gekocht hebt!

Pinq getver... idd wees blij dat je het niet zo in je murf gepropt hebt

ET netjes ingehouden!!

Wij zijn net bij intratuin geweest maar we hebben nu allebei geen puf meer om de nieuwe plantjes de grond in te stoppen morgen dan maar. Zijn wel weer extra framboosjes en aardbeitjes rijker
Oeh en bij de visboer een of andere vis-ovenschotel gehaald. Die roept echt al weken naar me ben heel benieuwd of ie net zo lekker is als ie eruit ziet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68369015
Pinq ulk

En Innepin, schrikken zeg.... Sterkte in de komende tijd dan.

Vicky, niet helemaal meegekregen, maar je zus gaat trouwen in jouw uitrekenweek? Das ook stom....
pi_68369738
Wat zijn jullie stil hier Heb ik het topic vermoord?

Aardbeien zijn geniaal Huup
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:22:59 #184
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_68369783
Freecell

Ik zit steeds te kijken naar onze prachtige trouwringen..
Nog 58 dagen te gaan..

Innepin, wat een ontzettend naar bericht!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_68369851
innepin, wat een rot nieuws. Sterkte ermee. Niet leuk zulk nieuws.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:32:16 #186
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68370007
innepin wat een vervelend nieuws.

kreeg pa niet meer te pakken dus eigenlijk ipv van een drukke middag, nu de hele middag lekker niks gedaan.
vanavond komt vriendje toch naar huis, dus gaan straks lekker ergens een hapje eten.
pi_68370260
We zijn weer terug van de HAP. Amber heeft een geirriteerd oor en dat komt door de spontane verkoudheid. Moeten dr neus sprayen en een etpilletje voor het slapen gaan geven..

Freecell, mijn zusje ZOU gaan trouwen op 4 juni ben 31 mei uitgerekend. Gewoon voor de formaliteit maar ze belde me net helemaal in tranen dat ze er echt nit bij stil gestaan hadden maar dat ze heel graag wil dat ik haar getuige is. Ze gaat maandag meteen bellen om de trouwdatum een maand te verzetten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68370408
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Freecell

Ik zit steeds te kijken naar onze prachtige trouwringen..
Nog 58 dagen te gaan..
Zo'n leuke tijd
Geniet ervan (en negeer de 3984735 mensen die vragen: 'èn, ben je al zenuwachtig?')
pi_68370442
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:42 schreef Vicky het volgende:
We zijn weer terug van de HAP. Amber heeft een geirriteerd oor en dat komt door de spontane verkoudheid. Moeten dr neus sprayen en een etpilletje voor het slapen gaan geven..

Freecell, mijn zusje ZOU gaan trouwen op 4 juni ben 31 mei uitgerekend. Gewoon voor de formaliteit maar ze belde me net helemaal in tranen dat ze er echt nit bij stil gestaan hadden maar dat ze heel graag wil dat ik haar getuige is. Ze gaat maandag meteen bellen om de trouwdatum een maand te verzetten
Arme Amber oortjes kunnen zoveel pijn doen...

En wat fijn dat ze er nu toch bij stil heeft gestaan!
pi_68370454
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Arme Amber oortjes kunnen zoveel pijn doen...
nu gaat het weer goed, ze is gek aan het doen.. maar dat kan over 5 minuten weer helemaal anders zijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:50:00 #191
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_68370465
Het meest standaard ding wat ik hoor: "het gaat nu wel opschieten he"

Fijn van je zusje Vicky..
pi_68370494
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:50 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Het meest standaard ding wat ik hoor: "het gaat nu wel opschieten he"

Fijn van je zusje Vicky..
Heuj, die hadden wij hier helemaal niet vaak
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:54:03 #193
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_68370552
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Heuj, die hadden wij hier helemaal niet vaak
Be glad.. ow ja.. en heb je je jurk al??

En de grootste vraag: "Wat gaan we doen", omdat niemand behalve onze ouders niemand weet wat we gaan doen.. en das leuk!
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 18:15:12 #194
5428 crew  miss_sly
pi_68371074
Vicky, wat fijn van je zusje

Oe Rijstebuiltje, wat leuk, nog 58 dagen

Wij zijn vanmiddag even naar de stad geweest (en daarna heb ik eerst anderhalf uur geslapen ). We hebben hier in de straat ook een Hema, maar die had helemaal niet zo veel en zo'n leuke babydingen, maar de grote in de Kalvertoren wel Dus als de meubels er zijn, gaan we daar nog een keer in het groot inslaan
pi_68371276
Vick beterschap voor Amber, en wat fijn dat je zusje het gaat proberen te verzetten!

Ik ga zo eens alle babykleertjes van prijsjes voorzien! En cupcakes bakken, met witte chocolade fudge en bosbessen.
Voor morgen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 april 2009 @ 18:47:23 #196
13151 crew  Rewimo
pi_68371818
Vicky, wat fijn van je zusje Beterschap voor Amber
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2009 @ 19:09:01 #197
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68372365
ik heb op marktplaats een tuincirkel gevonden en die zijn we vandaag wezen halen.
even op en neer naar hoorn.
op zich niet zo'n enorm eind, ware het niet dat degene voor ons met 40 km invoegde op de snelweg en daar consequent 60 a 70 bleef rijden
wij zaten in een bus met aanhanger en konden daar niet snel voorbij.
mijn zat zich zo vreselijk te verbijten dat ik gewoon bang was dat hij in ene bij ze binnen zou rijden
maar de missie is geslaagd aardige lui daar in hoorn, cirkel was helemaal te gek en nu ben ik blij, maar gesloopt want het ding was loeizwaar
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2009 @ 19:10:50 #198
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68372573
Ik heb ook cupcakes gebakken voor morgen. Toch maar wel
Wat overblijft mik ik wel in de vriezer voor een verjaardag ofzo
Saartje
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2009 @ 19:22:04 #200
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68372714
kan je cakejes invriezen dan?
en hoe lang blijft dat goed?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 april 2009 @ 19:40:12 #201
13151 crew  Rewimo
pi_68373253
Wat is een tuincirkel?
pi_68373324
maandje moet zeker wel lukken. En invriezen gaat superbest, gedecoreerd wil dat ook, alleen met slagroom wil dat niet lukken
Saartje
pi_68373711
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 19:40 schreef Rewimo het volgende:
Wat is een tuincirkel?
vroeg ik me ook af...als ik MP moet geloven is het een cirkel van steentjes voor in je tuin
  zaterdag 25 april 2009 @ 20:00:30 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68373939
Vicky, wat fijn dat ze de datum aan gaat passen!
pi_68373962
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, wat fijn dat ze de datum aan gaat passen!
ja super voor je ! Fijn dat ze zoveel rekening met je houdt !
pi_68374457
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 19:53 schreef Stout het volgende:

[..]

vroeg ik me ook af...als ik MP moet geloven is het een cirkel van steentjes voor in je tuin
Dat lijkt me neit iets wat je in één keer kan kopen?
pi_68374658
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:59 schreef innepin het volgende:
Sorry voor het verpesten van je zondag
doe niet zo raar! ik heb nu ineens tijd voor hele andere leuke dingen, die is niet verpest hoor!!!
pi_68374691
een tuincirkel zegt me ook niks!
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2009 @ 20:25:20 #209
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68374748
een tuincirkel is toch echt een cirkel van stenen

stout gaat door voor de broodrooster
  zaterdag 25 april 2009 @ 20:26:23 #210
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68374768
wow, er is weer eens een marokkaanse bruiloft in t buurthuis hier om de hoek wat een herrie zeg.
pi_68374789
maar zijn dat dan andere stenen dan gewone rechthoekige?
pi_68374802
De tassen zijn gepakt, de kinderen slapen, is bij de voetbalclub en ik zit aan een wijntje

Oftewel: good evening everybody
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2009 @ 20:32:23 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68375000
dit is een tuincirkel:

en deze hebben we nu in het geel
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2009 @ 20:33:10 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68375030
fijne vakantie snoopy
en een goede heen- en terugreis
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2009 @ 20:34:15 #215
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68375067
je mag ook bij mij komen shoppen bix.
wat voor maat zoek je?
pi_68375138
ik ben niet zo heel erg op zoek hoor, 't ging meer om de verkoop eerlijk gezegd.

ah heerlijk snoop, waarheen gaat de reis dit keer? fijne vakantie! en proost!
pi_68375169
Italië

Verkoop Bix? Ik moet toch eens bij je langskomen
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2009 @ 20:38:20 #218
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68375203
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:36 schreef bixister het volgende:
ik ben niet zo heel erg op zoek hoor, 't ging meer om de verkoop eerlijk gezegd.

ah heerlijk snoop, waarheen gaat de reis dit keer? fijne vakantie! en proost!
nou als jij iets in luca's maat hebt......
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 20:42:02 #219
5428 crew  miss_sly
pi_68375326
Lekker vooruitzicht snoop
Alvast veel plezier gewenst
pi_68375394
Dankjulliewel!

miss_sly, ik las dat je in de Kalvertoren naar de Hema was. Die op de Nieuwendijk heeft nog veel meer volgens mij! En die bij Hema bij jou daar is idd dramatisch
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 20:47:02 #221
5428 crew  miss_sly
pi_68375513
Aah, ok ga ik ook eens op de Nieuwendijk kijken. Die hier is echt dramatisch, ook heel rommelig en en veel te vol. De paar keer dat ik daar geweest ben, snap ik nooit waarom mensen enthousiast kunnen zijn over de Hema Maar vanmiddag in de Kalvertoren werd ik al enthousiaster
pi_68375902
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
dit is een tuincirkel:
[ afbeelding ]

en deze hebben we nu in het geel
Ah, kijk, dat is te snappen
Wel tof! Ga je er een terrasje op maken?
pi_68375916
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:37 schreef snoopy het volgende:
Italië

Verkoop Bix? Ik moet toch eens bij je langskomen
goed idee!
zowel italië als 't langskomen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:03:18 #224
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68376046
ohh ik kijk mooi weer de leeuw (don't ask ) en ze gaan met een auto t water inrijden om van angsten af te komen blablabla. maar ohhh het lijkt me wel zó eng om met max achterin in t water te komen dat zou echt een reden voor me zijn om gewoon die auto niet te nemen bahbahbah
pi_68376243
oja lady-wrb, bedankt voor de tuincirkel-illustratie!
pi_68376260
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:03 schreef pinquit het volgende:
ohh ik kijk mooi weer de leeuw (don't ask ) en ze gaan met een auto t water inrijden om van angsten af te komen blablabla. maar ohhh het lijkt me wel zó eng om met max achterin in t water te komen dat zou echt een reden voor me zijn om gewoon die auto niet te nemen bahbahbah
Blaaaaah Dat snap ik wel inderdaad! (al is het niet handig om je door zo'n angst te laten weerhouden, maar dat weet je zelf ook wel )
Heb ik laatst over gedroomd... Dat ik met een auto (heb niet eens een rijbewijs) Het water in reed, dat TARA knock-out ging door de klap en Leander achterin zat. Ik kon maar één los maken en moest kiezen.
Nog nooit zo overstuur wakker geworden, huuuu!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 april 2009 @ 21:09:51 #227
13151 crew  Rewimo
pi_68376281
Dus dat is een tuincirkel, weer wat geleerd

Wij zoeken eigenlijk nog zo'n ronde tafel-plus-bank, die om een boom kan, zeg maar. Voor ons "prieel" (voormalige hooiberg) want daar staat een dikke ronde paal in het midden. Maar die dingen zijn duur
pi_68376338
Misschien niet met de auto langs water rijden Pinq
Ik vind het ook altijd zo eng als we bij mijn moeder aan de kade moeten parkeren. Daar staat dan zo'n heel laag hekje
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:12:11 #229
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68376361
innepin wat een rotnieuws.
Vicky sterkte met Amber.
Mijn dinnetje/schoonzusje meldde mij gistermiddag dat ik 6 juni 's avonds vrij moet houden. Ik kreeg ook nog een mail waarin stond dat ik mijn zwemkleding mee moest nemen én kleding aan moest trekken waarmee ik buiten warm bleef. En ik zou weer thuisgebracht worden, de kinderen konden niet mee
Zit ik gisteravond Pauw en Witteman te kijken en zag daar Ilse de Lange.

ff googlen leverde een concert van Ilse op 6 juni op bij ons inde buurt in het openluchttheater
Ik hou van mijn sz en zwager
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:13:28 #230
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68376399
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:03 schreef pinquit het volgende:
Oh ja, dat gevoel ken ik. En ik moet altijd langs water rijden. Toen ik zwanger was van de tweede kreeg ik daar ook echt paniekaanvallen van. Dat ik dan straks een keuze moest maken tussen welk kind eerst.

Ben echt in al die 15 jaar dat ik een rijbewijs heb nog noooooooooooit in het water gereden. Maja, hormonen.

En goeienavond allemaal.
Innepin veel sterkte voor jou en je moeder. En Bix ook heel veel sterkte, wat een vreselijk verdrietig nieuws.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_68376449
Leuk Jelief, is dat zomaar?

Innepin, wat rot zeg Sterkte!
pi_68376520
hahahhaha omg mooi weer de leeuw
die griet

"ik wil dat mn moeder een buik krijgt" mams krijgt een hartverzakking geloof ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68376567
innepin sterkte

snoopy veel plezier op vakantie.

jelief wat lief zeg.

het was weer een dagje wel. zo lekker pitten de kids liggen er uitgeput bij.

maneki hoelang duurt het tot het ontdooit is? anders kan ik er van de week wel een deel maken.
mama van 3 kids!
pi_68377772
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
een tuincirkel is toch echt een cirkel van stenen

stout gaat door voor de broodrooster
Yes ! Volgende vraag graag
pi_68377856
Hier ook de leeuw gekeken....morgen kan ik neit kijken dus ik ga van de week ff op internet kijken.
We kijken dat eigenlijk altijd wel, t wordt zo langzamerhand wel veel van het zelfde maar t blijft lachen

Dakoot, enig idee waar die 'gezellige' muziek vanmiddag weg kwam ? Dat t niels mul was, was over duidelijk maar waarom is hier de vraag...

[ Bericht 27% gewijzigd door Stout op 25-04-2009 22:14:15 ]
pi_68378270
Even heel erg tussendoor....is er morgen iemand die heel toevallig chiropractor/massage/iets anders waardoor ik weer zonder pijn door kan is?
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:18:23 #237
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68378294
ge zit in za rong topique
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:19:03 #238
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68378316
Snoop het is zomaar. Dinnetje en ik hadden het er wel al over gehad dat we wel nog eens naar Ilse in het openlucht theater wilden. Hebben we een paar jaar geleden ook gedaan en dat was zo'n lekker sfeertje.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_68378410
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:19 schreef Popples het volgende:
innepin sterkte

snoopy veel plezier op vakantie.

jelief wat lief zeg.

het was weer een dagje wel. zo lekker pitten de kids liggen er uitgeput bij.

maneki hoelang duurt het tot het ontdooit is? anders kan ik er van de week wel een deel maken.
Ik heb er nog nooit met de timer naast gezeten
Paar uurtjes denk, buiten de koeling
Saartje
pi_68378451
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef pinquit het volgende:
pi_68378478
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef pinquit het volgende:
Da is omdat er niemand meer in se andere topique zit.
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:40:19 #242
190853 RockabeIIa
pi_68378954
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:24 schreef skadhd het volgende:

[..]

Da is omdat er niemand meer in se andere topique zit.
Misschien zitten er nog mensen in je PM's!
pi_68378965
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:03 schreef Stout het volgende:
Hier ook de leeuw gekeken....morgen kan ik neit kijken dus ik ga van de week ff op internet kijken.
We kijken dat eigenlijk altijd wel, t wordt zo langzamerhand wel veel van het zelfde maar t blijft lachen

Dakoot, enig idee waar die 'gezellige' muziek vanmiddag weg kwam ? Dat t niels mul was, was over duidelijk maar waarom is hier de vraag...
geeeeeeeen idee.. jij enig idee waar die 20 ambulances naartoe gingen?
wanna rub mah puppeh?!
pi_68380821
Kunnen we de SC niet ff volgooien?

Elke keer als ik de tt zie krijg ik zin in kwarktaart.
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:58:13 #245
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68380850
Zo he he, visite weg. Pfeewww.

Maneki, bedankt voor het oplossen van vraag 1 in mijn mannetjes-dilemma.
Maarrrrrr....ze wonen dus in de stad en fietsen dan 's avonds en masse naar hun pand aan de wesma? En dan zitten ze daar met z'n allen te anti-kraken?
Rest mij nog de vraag: waarom allemaal in zo'n kaki-pak met Chinese tekens? Waarom allemaal dezelfde fiets met zo'n witte fietstas? Het boeit me mateloos en vanavond had ik bijna met vriend P. de auto gepakt om ze te volgen. Maar hij had al teveel bier op en ik had geen zin om te rijden, dus...
  zondag 26 april 2009 @ 00:01:19 #246
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68380910
kijk ff op m`n hyves voor het volledige antwoord van m`n vriendin, zij houdt ze nu ook in de gaten zomg
Saartje
  zondag 26 april 2009 @ 00:08:28 #247
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68381048
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het opvalt! Ik zal er binnenkort eens gaan wandelen met de honden en even gaan gluren! Dan maak ik een foto van die jasjes en dan moet Huup dat even vertalen voor me!

Ik ga slapen. Zie jullie morgen!
  zondag 26 april 2009 @ 00:12:11 #248
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68381114
Ik kom wel een avondje posten met m`n joop van tellingenlens
Tot morgen
Saartje
  zondag 26 april 2009 @ 00:12:51 #249
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68381128
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:56 schreef Reinhilde het volgende:
Kunnen we de SC niet ff volgooien?

Elke keer als ik de tt zie krijg ik zin in kwarktaart.
bla
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 26 april 2009 @ 06:30:46 #250
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68383986
Goodmorning

mn baby maakt een grapje met me geloof ik k was om half!!6!! gewoon al klaarwakker heb nog een 3 kwartier ongeveer stug met mn ogen dicht gelegen maar het hielp niet zo

Oeh Memmel ik ben wel benieuwd! anti-kraak Chinezen haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 26 april 2009 @ 07:10:24 #251
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68384039
Wat verschrikkelijk van je schoonzusje bix.

Innepin ook al zo'n slecht nieuws.

Maar gelukkig heeft Memmel anti-kraak Chinezen, dat vrolijkt de boel weer op.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_68384064
haha maneki ik zie je al zitten met je timer
dan kan ik morgen of zo eens een paar maken. want ik koop nooit geen koekjes anders heb ik een vent die ze op vreet.

huup wel heel erg vroeg zeg. kun je alvast oefenen hier is het standaard 6 uur. maakt echt niks uit hoelaat ze naar bed gaan. dus gan ze hier standaard 18.00/18.30 erin.

dames veel plezier vandaag bij de kleding meet.
mama van 3 kids!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 april 2009 @ 08:07:25 #253
13151 crew  Rewimo
pi_68384172
Mogge

En ik vind 8 uur al vrij vroeg... lees ik hier over kindjes die nog veel vroeger wakker zijn. Christan vermaakt zich gelukkig wel als hij wakker wordt, maar dat lukt niet met die kleintjes natuurlijk. Hij is meestal tussen 7 en half 8 beneden.
  zondag 26 april 2009 @ 08:12:01 #254
105850 Fuente
mamamuts
pi_68384190
Hoi!

Wij gaan straks richting m'n moeder. De verjaardag van m'n zusje en broertje vieren. Zal wel raar zijn, mijn oma is er niet meer, en mijn moeder en tante hebben inmiddels ruzie (erfenisafwikkelingen ) dus mijn tante komt ook niet met haar kinderen. Wordt een erg kleine verjaardag, en dat vind ik echt sneu voor m'n broertje (12).
Sara
Merel
Ukje
pi_68384196
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:40 schreef Dakota het volgende:

[..]

geeeeeeeen idee.. jij enig idee waar die 20 ambulances naartoe gingen?
Da was de brandweer die zijn hoofdcommandant uit toeterde...die reden ook zowat voor jou deur langs
pi_68384200
Moagge !
Heren liggen hier nog in bed, wel wakker maar lezend. Ik werd zelf wakker rond 8.10 en dan kan ik ook niet meer liggen hé.
T regent hier...fijn voor de plantjes niet voor mij, wilde nog wel een droog dagje.
pi_68384305
Gezellig Huup, hier was het kwart voor 6 toen de ochtendgymnastiek in alle hevigheid losbarste, maar hij was wel zo lief om na een half uur weer te gaan slapen zodat ik ook weer heerlijk verder kon slapen
  zondag 26 april 2009 @ 08:41:52 #258
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68384307
ik denk dat jen straks eerst nog even gaat slapen voordat ik wegga. Ze was normale tijd wakker, half 7.
  zondag 26 april 2009 @ 08:47:21 #259
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68384335
quote:
Op zondag 26 april 2009 08:41 schreef Chan het volgende:
Gezellig Huup, hier was het kwart voor 6 toen de ochtendgymnastiek in alle hevigheid losbarste, maar hij was wel zo lief om na een half uur weer te gaan slapen zodat ik ook weer heerlijk verder kon slapen
ghehe ja gezellig was het wel

achja ik heb gelijk maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om mn facebook weer te updaten met foto's enzo en hier een beetje op te ruimen. Even zien of ik mn lief over een kwartiertje eruit krijg
we hebben lekker ovenbroodjes
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68384382
Goedemorgen!
Huup, geniet van je broodjes!
  zondag 26 april 2009 @ 09:10:42 #261
114177 Diaan73
pi_68384465
Goedemorgen

Innepin, wat een vervelend nieuws!!! Fijn dat je je moeder vandaag even ziet.

Fuente, dat zal inderdaad wel raar zijn, maar toch veel plezier toegewenst.

Peaceman wil vandaag de kelder opruimen... nou ja is ook wel echt nodig ja, maar heb er niet zo'n zin in. Hij ligt nu echter nog te slapen Ik ben maar een beetje aan het internetten en ga zo de foto's van het toestel halen. En ik word helemaal gek van de kat... loopt steeds heen en weer te miauwen...
Make love, not war ☮
  zondag 26 april 2009 @ 09:19:33 #262
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68384532
Mogge! Hier mogen de mannen om half acht naar beneden maar ze zijn wel al eerder wakker, dan lezen ze. Ik probeer een bungaow te boeken bij Centerparcs, maar de boekingspagina doet het niet Toch maar ff een midweek weg met de boys, daar heb ik wel zin in. Hubsje moet toch werken de hele week.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_68384589
Oeh lekker Buuf! Welke centerparks?
  zondag 26 april 2009 @ 09:27:59 #264
114177 Diaan73
pi_68384598
Lekker buuf!!

Dit is een leuk filmpje... tenminste vind ik.
Make love, not war ☮
pi_68384634
quote:
Op zondag 26 april 2009 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
Lekker buuf!!

Jaaaa Ik had hem al een keer gezien, maar inderdaad heel tof!
  zondag 26 april 2009 @ 09:37:37 #266
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68384691
Jaaa die Mariadans is tof! Dat hebben ze ook op Amsterdam CS gedaan. Haha sta je toch even gek te kijken als zoiets gebeurt

Buuf wat heerlijk gewoon zomaar een midweekje weg

Thnx Freecell, broodjes gaan over 3 minuutjes de oven in kan ik mooi nog even mn haar kammen enzo in de tussentijd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 26 april 2009 @ 09:38:40 #267
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68384709
goedenmorgeeeen!
straks lekker uur in de auto zitten ilovit
pi_68384722
nixxx is ook echt benieuwd waar ze anti-kraken! Hij ziet ze ook elke dag fietsen!

Antikraakchinezen

Ik ga even de fudge opkloppen, en dan man en kind en zut inladen!

Huup, denk je eraan dat je genoeg tassen meeneemt om je aankopen in te doen?
  zondag 26 april 2009 @ 09:41:45 #269
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68384743
ik kan mooi mn tasje voor huup meenemen. Ik had wat leuke spulletjes verzameld.
  zondag 26 april 2009 @ 09:50:13 #270
114177 Diaan73
pi_68384833
dames, veel plezier vandaag!!!

Ik had het filmpje al langer in mijn hyvesmailbox, maar die kijk ik niet zo vaak... tenminste niet de doorstuurmailtjes die je krijgt. Ik heb hem nu even weer helemaal opgeschoond.
Make love, not war ☮
pi_68384870
Tot zo! Wij zijn weg!
  zondag 26 april 2009 @ 09:55:34 #272
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68384888
madam snurkt nog...
  zondag 26 april 2009 @ 09:55:56 #273
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68384892
Heel erg leuk filmpje! Had m ook al eens gezien. Wat ik me afvraag of er ook mensen uit het publiek aanhaken of dat het allemaal dansers uit het complot zijn. Één man strak in het pak danste wel heel strak, maar er stond er ook één tussen die zo het leek maar wat deed. En ik raak altijd lek van zulke filmpjes hè

Pfff, nou lekkere lui bij Centerparcs. kan alleen nog tegen vol tarief boeken. Want alle last-minutes zijn op.
oi, altijd het principe past minute verkeerd begrepen.
pi_68384940
Volgens mij allemaal complot-dansers als ik het zo zag, ik heb geen naast-dansers gezien

Veel plezier iedereen die vandaag kleren shopt!

Last minutes op? Wheh
  zondag 26 april 2009 @ 10:04:24 #275
114177 Diaan73
pi_68384978
Ik dacht ook allemaal complot-dansers al staan er aan de zijkant wel een aantal mensen bij die actief proberen mee te doen. De making off kon ik helaas niet zien.

En bij een Landal Greenparcs dan buuv?
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 april 2009 @ 10:06:45 #276
13151 crew  Rewimo
pi_68385005
Ja, leuk die filmpjes Laatst ook eentje gezien die in Engeland was opgenomen. Was een of andere reclame meen ik

Wij gaan rommelmarkten, het wordt steeds mooier weer dus da's prettig
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 26 april 2009 @ 10:14:46 #277
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68385091
ik wil ook rommelmarkten

zou gaan touren, maar het is prutweer dus hij gaat niet.
en hij wil ook al niet naar ikea
  zondag 26 april 2009 @ 10:16:59 #278
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68385123
quote:
Op zondag 26 april 2009 09:41 schreef Ticootje het volgende:
ik kan mooi mn tasje voor huup meenemen. Ik had wat leuke spulletjes verzameld.

zo lief!

Reinhilde, hoezo tas? ik kom met een lege auto en uiteraard met de grootste tas die ik heb

Buuf ja Landal Greenparcs proberen, of anders Sunparcs ofzoiets of ehm hmmm... Vrij-uit bijvoorbeeld heeft vaak ook huisjes op van die center parcs achtige parken staan, misschien staat daar iets tussen?

Ik ga er nu vandoor grussgott
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 26 april 2009 @ 10:21:48 #279
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68385186
quote:
Op zondag 26 april 2009 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht ook allemaal complot-dansers al staan er aan de zijkant wel een aantal mensen bij die actief proberen mee te doen. De making off kon ik helaas niet zien.

En bij een Landal Greenparcs dan buuv?
Die zijn ook vol ik kan wel een acht persoons huren trouwens ik bel ff
pi_68385251
quote:
Op zondag 26 april 2009 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Die zijn ook vol ik kan wel een acht persoons huren trouwens ik bel ff
Lekker ruim
pi_68385644
quote:
Op zondag 26 april 2009 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
Lekker buuf!!

Diaan, wat doe je?! M'n hormonen...dit was echt het ultieme bewijs dat ik om alles huil...
Lotte!
Noah!
  zondag 26 april 2009 @ 10:58:55 #282
114177 Diaan73
pi_68385680
quote:
Op zondag 26 april 2009 10:56 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Diaan, wat doe je?! M'n hormonen...dit was echt het ultieme bewijs dat ik om alles huil...
Sorry Ik had trouwens zelf ook nog de tranen in mn ogen...

En ik wilde nog de uitzending van DWDD over Martin Bril gaan kijken op internet was verkeerd gegaan met opnemen... maar ik wacht er nog even mee.
Make love, not war ☮
pi_68386301
Dragon Cave topic in GAM
Voor de mensen die ook met draakjes bezig zijn, dan hebben jullie hier geen last meer van ons, lief hè?

Ik had hem eik in OUD willen openen, want het gaat over broeden, maar ik dacht dat hij toch verplaatst zou worden
pi_68386709
quote:
Op zondag 26 april 2009 09:55 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik raak altijd lek van zulke filmpjes hè
O, ik dacht dat ik de enige was met deze afwijking!
  zondag 26 april 2009 @ 11:56:30 #285
114177 Diaan73
pi_68386846
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:52 schreef sombie het volgende:

[..]

O, ik dacht dat ik de enige was met deze afwijking!
Tijdens mijn zwangerschap kon ik zelfs huilen om liedjes van Radiohead en Zita Swoon. Normaal vind ik die nummers wel mooi, maar word er niet emo van... zat ik daar op de fiets, ipod op en tranen over de wangen.
Make love, not war ☮
  Moderator zondag 26 april 2009 @ 11:58:17 #286
5428 crew  miss_sly
pi_68386891
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:56 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Tijdens mijn zwangerschap kon ik zelfs huilen om liedjes van Radiohead en Zita Swoon. Normaal vind ik die nummers wel mooi, maar word er niet emo van... zat ik daar op de fiets, ipod op en tranen over de wangen.
Haha, dat heb ik dus ook, met muziek van Pearl Jam. Op de fiets, PJ geselecteerd en nummer na nummer zit ik mijn tranen weg te slikken, als het lukt tenminste
pi_68387003
Stelletje Emo's

Ik keek één keer spoorloos toen ik zwanger was...
  zondag 26 april 2009 @ 12:04:03 #288
114177 Diaan73
pi_68387026
Ik ken het niet van mijn zwangerschap van Twan hoor... het is nu heel erg... ben trouwens als persoon ook wel wat emotioneler geworden de laatste jaren. Kon daarvoor nog wel eens een koele kikker zijn.
Make love, not war ☮
  zondag 26 april 2009 @ 12:06:00 #289
14746 k_i_m
pi_68387069
Ik heb soms nog steeds met bepaalde muziek dat mijn ogen gaan prikken .
In my life
Why do I smile
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 26 april 2009 @ 12:09:44 #290
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68387157
wat t nog gelukt Diaan om een park uit te zoeken?

Wij zaten dus met pasen geboekt op Sunparcs de Limburgse Peel, midden tussen een groep dronken duitsers om 3 uur smiddags en werden zonder extra kosten omgeboekt richting Centerparcs.
Die Sunparcs was vroeger ook CP, en is nu dus goedkoper voor de naamsbekendheid.

K zit er over te denken om binnenkort een weekendje waddeneiland te doen, maar geen idee welke dan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 26 april 2009 @ 12:18:11 #291
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68387380
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Haha, dat heb ik dus ook, met muziek van Pearl Jam. Op de fiets, PJ geselecteerd en nummer na nummer zit ik mijn tranen weg te slikken, als het lukt tenminste
i am mine
oceans
come back
nothing as it seems
betterman
yellow ledbetter
enzo
wanna rub mah puppeh?!
  Moderator zondag 26 april 2009 @ 12:28:02 #292
5428 crew  miss_sly
pi_68387632
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef Dakota het volgende:

[..]

i am mine
oceans
come back
nothing as it seems
betterman
yellow ledbetter
enzo
love boat captain
given to fly
an elderly woman behing the counter in a small town (alleen al die titel )
off he goes daughter
etc
pi_68388587
Leuk filmpje! Kim stond mee te swingen. En idd het slaat nergens op, maar ik kreeg een brok in mijn keel. Nu naar het bos en kinderboerderij toe.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 april 2009 @ 13:11:00 #294
13151 crew  Rewimo
pi_68388836
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:02 schreef freecell het volgende:
Ik keek één keer spoorloos toen ik zwanger was...
al eens geprobeerd?
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 26 april 2009 @ 13:34:53 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68389456
en? nog leuke dingen gescoord op de rommelmarkt?

hier schijnt na een drijfnatte ochtend eindelijk de zon
pi_68389723
Lekker
Wij gaan zo misschien ook nog wel ff naar buiten als L. zich een beetje goed voelt.
  zondag 26 april 2009 @ 13:47:18 #297
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68389823
Nou, ik ga dus morgen naar Zeeland vertrekken. Drie nachtjes in een bungalow. Tja, als je het doet, doe het dan goed.

Gekregen van mijn . Nu er nog heen rijden. *gloep*
pi_68389957
Das een eind weg! Wel heel leuk!
Veel plezier dan maar!
  zondag 26 april 2009 @ 13:52:22 #299
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68389959

'n middag!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 26 april 2009 @ 13:55:21 #300
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68390080
Hey Huupsch, ben je nu alweer terug?!
  zondag 26 april 2009 @ 14:07:48 #301
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68390459
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Huupsch, ben je nu alweer terug?!
en dicht
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回