nou... als het even kan....quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
Nou inderdaad.. en op straat en op je werk ziet iedereen je buik ook, moet je dan ook maar in een boerka gaan lopen?
Oh da's gewoon echt lompquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou... als het even kan....![]()
oh trouwens, mn studiegenoten hebben gister geloof ik het licht gezien![]()
*op net te harde fluistertoon*
jongen: is zij nou zwanger?![]()
meisje: nee man, gewoon dik hoor type altijd wat te zeuren over een ander
jongen: nee volgens mij zwanger hoor...
meisje2: ja denk je?
meisje1: meh ik denk gewoon flink aangekomen.
Hey bedankt he
haha ja behoorlijkquote:
Er is al echt wat meer buik dan anders, ik krijg broeken ook al wat moeilijker dichtquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:08 schreef mijsje het volgende:
Ja, Poppejans, ik ben heel benieuwd naar een foto van jou...
het begin is erquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Er is al echt wat meer buik dan anders, ik krijg broeken ook al wat moeilijker dicht
Jaaa Guusquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Guuzewuus het volgende:
Oké dan. Gelukkig heb ik geen 'partner'hier die zegt dat ik niet mag
.
Vóórfoto. Op de dag gemaakt dat ik besloot er weer voor te gaan.
[ afbeelding ]
En na 7 w1d/2à 3 kilo![]()
[ afbeelding ]
Zo Innepin, nu jij.
meh ik heb weinig met die klasgenootjes. Ik hoorde gister dat er nu een roddel gaat dat ik te laat was voor abortus en het daarom maar gehouden hebquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:34 schreef pinquit het volgende:
Huup, heb je niet iets teruggezegd? of laat je ze liever nog even in onzekerheid
Stuk ongeduldquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:17 schreef huuphuup het volgende:
grmbl ik dacht een innepin buik![]()
ja bankje it is
Ja dat leek mij ook alquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:37 schreef huuphuup het volgende:
Je buik lijkt nu bij 27 wel ietsje hoger te zitten dan bij 24?
Dankjequote:Mooi hoor!en niezo gek doen met je striae, dat maakt et niets minder mooi nie! kusje dr op
Ohh, is dát hetquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook volop strepen hoor.Altijd leuk dat verhaaltje dat je er boven je 30e minder vatbaar voor bent ook!
![]()
Jup,quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Ohh, is dát hetIk ben gewoon te vroeg aan kinderen begonnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |