zaggetquote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Heb ik netjes om gevraagd in het feedbacktopic![]()
![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef miss_sly het volgende:
Morgen met 26 weken maak ik ook een nieuwe
Lebbis in zijn show had daar ook nog wat over. Dat een vrouw tegen hem zei hoeveel weken ze zwanger was, en dat ze dat expres deed, omdat ze wist dat hij dan eerst weer moest omrekenen naar maanden om te weten hoe ver ze wasquote:Op donderdag 23 april 2009 21:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Sorbo, mooi hoor. Maar 111 dagen zegt me niks
(ik denk in weken), net zoals eerst weken me niks zeiden (ik dacht in maanden
![]()
).
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef innepin het volgende:
[..]
"Dat wil ik best zeggen, hoor..."![]()
Sorbootje, mooi hoor. En inderdaad, je gaat hard
Ja, maar waar moet je ze dan neer zetten?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:58 schreef happyme28 het volgende:
Mooie foto's weer meiden!
Mijn man heeft bij voorbaat al gezegd: 'als je ooit zwanger bent, zet je geen foto's in dat topic hoor'
nou... als het even kan....quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
Nou inderdaad.. en op straat en op je werk ziet iedereen je buik ook, moet je dan ook maar in een boerka gaan lopen?
Oh da's gewoon echt lompquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou... als het even kan....![]()
oh trouwens, mn studiegenoten hebben gister geloof ik het licht gezien![]()
*op net te harde fluistertoon*
jongen: is zij nou zwanger?![]()
meisje: nee man, gewoon dik hoor type altijd wat te zeuren over een ander
jongen: nee volgens mij zwanger hoor...
meisje2: ja denk je?
meisje1: meh ik denk gewoon flink aangekomen.
Hey bedankt he
haha ja behoorlijkquote:
Er is al echt wat meer buik dan anders, ik krijg broeken ook al wat moeilijker dichtquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:08 schreef mijsje het volgende:
Ja, Poppejans, ik ben heel benieuwd naar een foto van jou...
het begin is erquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Er is al echt wat meer buik dan anders, ik krijg broeken ook al wat moeilijker dicht
Jaaa Guusquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Guuzewuus het volgende:
Oké dan. Gelukkig heb ik geen 'partner'hier die zegt dat ik niet mag
.
Vóórfoto. Op de dag gemaakt dat ik besloot er weer voor te gaan.
[ afbeelding ]
En na 7 w1d/2à 3 kilo![]()
[ afbeelding ]
Zo Innepin, nu jij.
meh ik heb weinig met die klasgenootjes. Ik hoorde gister dat er nu een roddel gaat dat ik te laat was voor abortus en het daarom maar gehouden hebquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:34 schreef pinquit het volgende:
Huup, heb je niet iets teruggezegd? of laat je ze liever nog even in onzekerheid
Stuk ongeduldquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:17 schreef huuphuup het volgende:
grmbl ik dacht een innepin buik![]()
ja bankje it is
Ja dat leek mij ook alquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:37 schreef huuphuup het volgende:
Je buik lijkt nu bij 27 wel ietsje hoger te zitten dan bij 24?
Dankjequote:Mooi hoor!en niezo gek doen met je striae, dat maakt et niets minder mooi nie! kusje dr op
Ohh, is dát hetquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook volop strepen hoor.Altijd leuk dat verhaaltje dat je er boven je 30e minder vatbaar voor bent ook!
![]()
Jup,quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Ohh, is dát hetIk ben gewoon te vroeg aan kinderen begonnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |