ja je zou inmiddels al wel een affaire met m kunnen hebben..zo met al je doekenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Mijn postheld stopt altijd een briefje in m`n brievenbus met waar hij het pakje verstopt heeft. Met groetjes erbij
Ik zie het nu ook ja. Stom dat het in het ene land wel kan en in het andere niet...je zou toch denken dat dat overal gelijk zou zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja hoor, ik weet nog wel eens iets zeker
Apparaten ken ik trouwens niet? Doet dat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:42 schreef k_i_m het volgende:
Nope, juist al die "oude" merken heb ik al zovaak gebruikt dat ik er resistent voor ben. De laatste jaren heb ik er nog maar weinig last van, maar vroeger had ik het heel vaak....
Die chocoladesnoepjes en taartquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:19 schreef Dakota het volgende:
[..]
toen ik nog in hengelo woonde/werkte (werkte er tegenover) hing ik daar om de haverklap rond..voornamelijk voor de zweedse GEHAKTBULAR!
Whehehe, nu zal ik dat ding nooit meer kunnen gebruiken zonder er * flop* bij te horenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef pinquit het volgende:
*bzzzeeeeennggggg* *flop*
Dank jequote:Op zaterdag 25 april 2009 10:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Whehehe, nu zal ik dat ding nooit meer kunnen gebruiken zonder er * flop* bij te horen.
Freecell, ik moest even zoeken want het heet anders tegenwoordig;
http://www.herpotherm.net
Je zei tietquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:05 schreef Dakota het volgende:
mn vriend smeert er sudocrem op..werkt als een tiet (een spreekwoordelijke he)
Geen idee, ik ken niemand die het heeft. Maar volgens internet welquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je
Duidelijk. Werkt het?
(pure nieuwsgierigheid, ik heb het vriendelijke herpesje zelf niet gelukkig)
tieten jetsers kanonnen memmen borsten prammen!quote:
Ik kan je toon bijna door de PC heen horenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken niemand die het heeft. Maar volgens internet wel.
broodje zalm van de ikeaquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:23 schreef Stout het volgende:
[..]
Ja !! Dat is altijd mijn eten daar ! De zalm schijnt ook lekker te zijn maar ik eet (nauwelijks) geen vis
je vergeet de tetten!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:08 schreef Dakota het volgende:
[..]
tieten jetsers kanonnen memmen borsten prammen!
mja mn bek viel op mn knieen toen ik het hoordequote:Op zaterdag 25 april 2009 11:15 schreef innepin het volgende:
Oh my HuupWat een klasgenoten
Wat een roddel ook
Dan zou ik er verder ook niet op ingaan.... belachelijk zeg
Dat merk ik ook! Heb het er een jaartje geleden met wat klasgenoten over gehad, en dat waren allemaal van die "ik wil een carrière, DUS geen kinderen" vrouwen. Toen ging ik er lekker tegenin, ik wil wél kinderen en nog jong ook... en dat vond men maar raarquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:25 schreef huuphuup het volgende:
Ik merk echt dat het onder mensen met een universitaire achtergrond niet echt "done" is om op deze leeftijd al bewust aan kinders te beginnen.
hahahahaquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat merk ik ook! Heb het er een jaartje geleden met wat klasgenoten over gehad, en dat waren allemaal van die "ik wil een carrière, DUS geen kinderen" vrouwen. Toen ging ik er lekker tegenin, ik wil wél kinderen en nog jong ook... en dat vond men maar raarop 2 na weten mijn klasgenoten ook niet dat ik zwanger ben
Whehehe.
Nee, ook die speech heb ik niet gehad. Ik heb eigenlijk helemaal geen negatief commentaar gehad, 't meest lompe kwam van een verder lieve Fok!ker die zei "Sja, ik gun niemand een kind, maar als jij er blij mee bent..." als in, het lijkt hem zó verschrikkelijk dat ie het niemand zou toewensenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahaha![]()
heb je dan ook de "je leven is over straks hoor!" speech gehad?![]()
Ik reageer meestal gewoon met ach ja ieder zn keus of dingen als dat moet ieder voor zich weten. Meestal wordt er dan nog wel wat gesputterd (jamaar jamaar, je leven! t is over straks!) maar dan laten de meesten het wel gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |