Ik haal altijd wel zinvolle dingen ookquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:21 schreef Dakota het volgende:
ikea is evil..je gaat er heen om voordelig te kopen maar je koopt zoveel onzin dat je duurder uit bent dan in een 'dure'winkel
als ik in de ikea ben vind ik alles zinvol..tot ik thuiskom en me afvraag wat ik nou ook alweer met 3 champignonnenborsteltjes moestquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik haal altijd wel zinvolle dingen ook
Of snijplank nummer 6... die toch niet zo handig blijkt als ie bij de ikea wasquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:39 schreef Dakota het volgende:
[..]
als ik in de ikea ben vind ik alles zinvol..tot ik thuiskom en me afvraag wat ik nou ook alweer met 3 champignonnenborsteltjes moest
idd..of weer een enorme knuffelquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:41 schreef Stout het volgende:
[..]
Of snijplank nummer 6... die toch niet zo handig blijkt als ie bij de ikea was
Je kan ze doormidden knippen, dan zijn ze geniaalquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:41 schreef Stout het volgende:
[..]
Of snijplank nummer 6... die toch niet zo handig blijkt als ie bij de ikea was
Hij is wel onderweg, zagt ik netquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
postbode is laatnormaal start hij zijn rondje hier in de buurt..
toen ik nog in hengelo woonde/werkte (werkte er tegenoverquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:09 schreef Fuente het volgende:
Ikea
Wij wonen vlak bij een ikea, en ik word er altijd een beetje koopverslaafd.
Ohhhh en ik móet zo weg! Oudste naar een kinderfeestje brengen oohhhhh!quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij is wel onderweg, zagt ik net. En die van mij ook!
.
briefje op de deur plakken!quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ohhhh en ik móet zo weg! Oudste naar een kinderfeestje brengen oohhhhh!
Second thatquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:09 schreef Fuente het volgende:
Ikea
Wij wonen vlak bij een ikea, en ik word er altijd een beetje koopverslaafd.
Ja !! Dat is altijd mijn eten daar ! De zalm schijnt ook lekker te zijn maar ik eet (nauwelijks) geen visquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:19 schreef Dakota het volgende:
[..]
toen ik nog in hengelo woonde/werkte (werkte er tegenover) hing ik daar om de haverklap rond..voornamelijk voor de zweedse GEHAKTBULAR!
Blaaahquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik had trouwens gisteren één koortslip, toen werden het er twee, en vanochtend werd ik wakker dat deel één bijna over was, en dat deel twee nu voor een hele dikke lip heeft gezorgd. Ik ga echt zo'n apparaat kopen, wat een ellende zeg
.
ik gebruik prevner, ook als er al blaasjes zijn. Binnen no-time weg. Of van die patches, dan is de pijn in elk geval minderquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik had trouwens gisteren één koortslip, toen werden het er twee, en vanochtend werd ik wakker dat deel één bijna over was, en dat deel twee nu voor een hele dikke lip heeft gezorgd. Ik ga echt zo'n apparaat kopen, wat een ellende zeg
.
Mijn postheld stopt altijd een briefje in m`n brievenbus met waar hij het pakje verstopt heeft. Met groetjes erbijquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:22 schreef Dakota het volgende:
[..]
briefje op de deur plakken!
*zet maar in de geitenwei! *
In de Duitse IKEA wel Maneki! Ben je zeker dat het in NL niet kan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jammer dat je bij Ikea niet kunt webshoppenHoewel dat waarschijnlijk nog slecht voor mijn porteminniks is dan af en toe een bezoekje aan de blauw-gele toko.
Whehquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja hoor, ik weet nog wel eens iets zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |