Ik zal qltel vragen er een paar in potten te stoppen als er verse noten zijn (september ongeveer)quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:33 schreef lady-wrb het volgende:
ja ik wil wel een walnotenboom. dan haal ik die enorme kastanje weg die er nu staat.
geen geldig id kaartjequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:59 schreef Vicky het volgende:
oeps... om te mogen getuigen bij mijn zusje heb ik een geldig legitimatiebewijs nodig.. paspoort is al 1,5 jar verlopen..
meteen maar ff nieuwe aanvragen en Amber erbij schrijven.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:59 schreef Vicky het volgende:
oeps... om te mogen getuigen bij mijn zusje heb ik een geldig legitimatiebewijs nodig.. paspoort is al 1,5 jar verlopen..
meteen maar ff nieuwe aanvragen en Amber erbij schrijven.
Stipjes zijn altijd goedquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:19 schreef Dakota het volgende:
[..]
hij weet dat hij er niet ver naast kan zitten als er stipjes opstaan
nee ik heb alleen mijn rijbewijsquote:
erg hequote:
mja voor 25 euro wil je er dan wel iets van maken dat je je kind aantrektquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:01 schreef YPPY het volgende:
Wat een leuk idee, om dat jurkje te kleuren!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:55 schreef Lois het volgende:
Oe oe oe phish food![]()
![]()
Ik kijk Xfactor en tegelijk Danny, Iteejer en CC in de Bunker.
Uhh gewoon zonder paspoort op vakantie gaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:34 schreef huuphuup het volgende:
Vick!omg das wel heel erg haha hoe krijg je het voor elkaar
ik heb altijd graag het idee dat ik weg kan hier vandaan als ik dat wil![]()
We hebben een film gehuurd en ik ga me nu op de bank installeren met Ben&Jerry's
Phish Food!!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:35 schreef _Bar_ het volgende:
@miss_Sly het gaat opzich wel goed met me, maar het gaat enorm up and down deze hele zwangerschap al.
en hoe verder ik vorder hoe meer oud zeer er naar boven komt.
en er is de afgelopen weken ook weer zoveel gebeurd wat op mijn gevoelens werkt.
Is het wat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:55 schreef Lois het volgende:
Oe oe oe phish food![]()
![]()
Ik kijk Xfactor en tegelijk Danny, Iteejer en CC in de Bunker.
De bunker bedoelde ik idd. Wie van FOk zijn er allemaal. CC is copycat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:43 schreef Lois het volgende:
Welke van de 3 dingen bedoel je? De bunker? Mwah het is veel geouwehoer van Bart, ik vind het vreemd om Danny te horen maar niet in dezelfde kamer te zittenen Iteejer is echt Iteejer
ja het kan.. maar spoed kost nog eens 40 euro extra en de kans dat ik aanwezig kan zijn is klein...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:15 schreef _Bar_ het volgende:
het aanvragen duurd een week en soms minder je zou spoed kunnen aanvragen.
dan kan het zeker wel
ben 31 mei uitgerekend.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef _Bar_ het volgende:
hoever ben je dan zwanger Vicky?
ik zou het in elk geval geprobeerd hebben.
blijkbaar niet als je getuige bent bij een trouwerij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
je rijbewijs telt toch ook als ID?
Huup, de appels zijn laat in het jaar rijp, zo tegen augustus. Ze zijn friszuur, lekkor
dus wel... ik mocht bij het erkennen mijn rijbewijs laten zien en dat was prima.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:22 schreef _Bar_ het volgende:
vaak niet met dat soort dingen Maneki.Neko
ook niet als je man je kind gaat erkennen, telt een rijbewijs niet.
het is overal anders, ben het vanmiddag na wezen vragen hoe en wat bij erkennen en een rijbewijs word niet geacepteerd in zeelandquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
dus wel... ik mocht bij het erkennen mijn rijbewijs laten zien en dat was prima.
ja is idd overal anders.. zo stom..quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:26 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
het is overal anders, ben het vanmiddag na wezen vragen hoe en wat bij erkennen en een rijbewijs word niet geacepteerd in zeeland
quote:Getuigen
Er moeten minimaal 2 en er mogen maximaal 4 getuigen per bruidspaar bij een huwelijk aanwezig zijn. Zij moeten 18 jaar of ouder zijn. Van die getuigen moet uiterlijk 4 weken voor uw huwelijk de volledige naam, het adres en de relatie tot het bruidspaar bekend zijn. Daarvoor moet dan ook een kopie van hun paspoort of identiteitskaart worden ingeleverd. Indien u niet zelf voor getuigen zorgt, kan dit ook via de gemeente geregeld worden. Hieraan zijn wel kosten verbonden
ja dat zou binnen 2 dagen kunnen maar dat kost in Rijswijk 41 euro.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef miss_sly het volgende:
Vicky is een id-kaart niet sneller te verkrijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |