Volgens mij weet ik precies wie dat was!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, ook die speech heb ik niet gehad. Ik heb eigenlijk helemaal geen negatief commentaar gehad, 't meest lompe kwam van een verder lieve Fok!ker die zei "Sja, ik gun niemand een kind, maar als jij er blij mee bent..." als in, het lijkt hem zó verschrikkelijk dat ie het niemand zou toewensen. De twee klasgenotes die het wél weten, reageerden ook superenthousiast
![]()
En de rest is toch niet aardig dus die komen er wel achter als we elkaar in de zomer weer es zien ofzo
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik precies wie dat was!
Wat een rotnieuws van je moeder zeg...Heel naar...
Getver, wat klote!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:42 schreef innepin het volgende:
[binnenvalt]
Mijn moeder gaat scheidenNet nu ik dacht dat het wat beter ging... blijkt het dus helemaal niet goed te gaan.
Ben er helemaal niet goed van
Ahh! Echt? Waar danquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Memmel ik ben er achter! Het zijn anti-kraak chinezen
daar moest ik ook meteen aan denken toen ik dit bankje zag, innepin.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:21 schreef innepin het volgende:
Beetje typisch dat ik dat ook vertel in een bankje dat "huwelijksklokken" in de titel heeft staan, trouwens![]()
Dankjequote:Op zaterdag 25 april 2009 15:58 schreef bixister het volgende:
[..]
daar moest ik ook meteen aan denken toen ik dit bankje zag, innepin.sterkte ermee, en fijn dat je je moeder morgen even live kunt zien. zulke heftige berichten zijn prettiger te delen met elkaar als je bij elkaar bent is mijn ervaring.
Ik vind Lisa geweldig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:04 schreef Dakota het volgende:
lisa deed t eigenlijk best wel heel goed gisteren
Zo'n leuke tijdquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Freecell
![]()
Ik zit steeds te kijken naar onze prachtige trouwringen..![]()
Nog 58 dagen te gaan..
Arme Amberquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:42 schreef Vicky het volgende:
We zijn weer terug van de HAP. Amber heeft een geirriteerd oor en dat komt door de spontane verkoudheid. Moeten dr neus sprayen en een etpilletje voor het slapen gaan geven..
Freecell, mijn zusje ZOU gaan trouwen op 4 juni ben 31 mei uitgerekend. Gewoon voor de formaliteit maar ze belde me net helemaal in tranen dat ze er echt nit bij stil gestaan hadden maar dat ze heel graag wil dat ik haar getuige is. Ze gaat maandag meteen bellen om de trouwdatum een maand te verzetten
nu gaat het weer goed, ze is gek aan het doen.. maar dat kan over 5 minuten weer helemaal anders zijn...quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Arme Amberoortjes kunnen zoveel pijn doen...
Heuj, die hadden wij hier helemaal niet vaakquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:50 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Het meest standaard ding wat ik hoor: "het gaat nu wel opschieten he"
Fijn van je zusje Vicky..
Be glad.. ow ja.. en heb je je jurk al??quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Heuj, die hadden wij hier helemaal niet vaak
ja super voor je ! Fijn dat ze zoveel rekening met je houdt !quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, wat fijn dat ze de datum aan gaat passen!
Dat lijkt me neit iets wat je in één keer kan kopen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:53 schreef Stout het volgende:
[..]
vroeg ik me ook af...als ik MP moet geloven is het een cirkel van steentjes voor in je tuin
doe niet zo raar! ik heb nu ineens tijd voor hele andere leuke dingen, die is niet verpest hoor!!!quote:
nou als jij iets in luca's maat hebt......quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:36 schreef bixister het volgende:
ik ben niet zo heel erg op zoek hoor, 't ging meer om de verkoop eerlijk gezegd.
ah heerlijk snoop, waarheen gaat de reis dit keer? fijne vakantie! en proost!
Ah, kijk, dat is te snappenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
dit is een tuincirkel:
[ afbeelding ]
en deze hebben we nu in het geel
goed idee!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:37 schreef snoopy het volgende:
Italië
Verkoop Bix? Ik moet toch eens bij je langskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |