Nee gaat zeker niet te verquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:16 schreef robbolo het volgende:
[..]
Word t dan niet gewoon tijd om een jappanse ps3 op de kop te tikken? Of gaat je dat net te ver?
* delano.888 is trots op zn 2 witte DS3'squote:Op dinsdag 21 april 2009 21:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
En ik zit nou al goffteredomme 2 jaar te wachten op een witte pal uitvoering
Ik heb een roze lite, tenminste mijn vriendin danquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
* delano.888 is trots op zn 2 witte DS3's![]()
Ik hoop toch niet dat je daar trots op bent?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb een roze lite, tenminste mijn vriendin dan
Ik schrok me ook kapot toen ik dat voor het eerst zag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:44 schreef Sala-adin het volgende:
Is het normaal bij KZ2 dat de menu zo trilt en hapert?
nee trots niet, maar wel hendig gamenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je daar trots op bent?
Ik heb ook 2 grijze DS3's, maar daar ging het nu even niet overquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef Fallen het volgende:
Persoonlijke vind ik de witte controllers erg lelijk.
Gelukkig kon ik vrij snel een DS3 in het zilver vinden en daar ben ik dan weer erg blij mee.![]()
Ook makkelijk terug vinden tussen de 2 andere Sixaxis controllers.
Ik weet het... een roze! Damn, zo'n ding wil je toch niet eens in huis hebben?!?!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 grijze DS3's, maar daar ging het nu even niet over![]()
En ook 2 zwarte sixaxis's maar daar ging het al helemaal niet over
Gaan we het nu heel het topic over '"mijn" roze ds hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik weet het... een roze! Damn, zo'n ding wil je toch niet eens in huis hebben?!?!
Had je maar niks moeten zeggenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Gaan we het nu heel het topic over '"mijn" roze ds hebben![]()
Cker de moeite waard, wat een top gamequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:20 schreef SToRM81 het volgende:
Bioshock zojuist besteld voor 11 euro. Voor die prijs kon ik m niet laten liggen
waar? dan bestel ik hem ook!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:20 schreef SToRM81 het volgende:
Bioshock zojuist besteld voor 11 euro. Voor die prijs kon ik m niet laten liggen
Waar? Dat is wel een koopje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:20 schreef SToRM81 het volgende:
www.zavvi.co.ukquote:
Damn, natuurlijk weer geen PayPal accepteren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:48 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
www.zavvi.co.uk
Ik zat al een tijdje te twijfelen om m te kopen, maar nu toch maar besteld dan.
Netellerquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn, natuurlijk weer geen PayPal accepteren.
Ga toch echt eens een CC aanvragen.
`quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:23 schreef -Menn0- het volgende:
Ben weer PS2 spellen aan het spelenNog een maandje tot Guitar Hero Metallica
Ja, aan zoiets zat ik ook al te denken.quote:
Moeilijke constructies?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, aan zoiets zat ik ook al te denken.
Maarja, dan zit je weer met allerlei moeilijke constructies en kosten als je dat ding voor een tijd niet gebruikt.
*zucht*
Waarom niet gewoon overal PayPal... dat werkt perfect!
Weet niet, hou niet zo van importeren en heb geen cc. Weet dat je soms ook met paypal kan betalen maja vind het raar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
`
Waarom importeer je hem niet? Stuk goedkoper en je hebt hem dan allang binnen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 01:04 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is een toffe titel die binnen nu en 2 maanden uitkomt voor de ps3?
quote:Op woensdag 22 april 2009 01:04 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn tweede screen is inFamous, dat is een (potentiele) goeie exclusive!quote:Op woensdag 22 april 2009 01:10 schreef Sala-adin het volgende:
Dat is prototype die komt ook voor X360, doelde eigenlijk meer op exclusives op de ps3.
Enne Mijn psn is Sala-adin, wie kan mij in lijstje zetten
Makkelijk. Neen.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:18 schreef Wii-Style het volgende:
Hoe makkelijk is de PS3 te gebruiken als Blu-Ray speler? Krijg je een afstandsbediening standaard bij aankoop?
Jawel, met de controller is het ook doodsimpelquote:Op woensdag 22 april 2009 01:28 schreef Wii-Style het volgende:
Dus is het niet makkelijk, zonder afstandsbediening.
Een familielid heeft dus een HDTV en geen Blu-Ray... nu kost een fatsoenlijk Blu-Ray speler iets van 200 euro? Als ik daar wat geld bijleg... kan het misschien een PS3 worden.
Verdomme. Had Sony misschien toch gelijk!![]()
Dus wel. De DS3 werkt uitstekend tijdens het kijken van films alleen is de los verkrijgbare BD-remote nog beter. Je hebt dan simpelweg meer dedicated knoppiesquote:Op woensdag 22 april 2009 01:28 schreef Wii-Style het volgende:
Dus is het niet makkelijk, zonder afstandsbediening.
Een familielid heeft dus een HDTV en geen Blu-Ray... nu kost een fatsoenlijk Blu-Ray speler iets van 200 euro? Als ik daar wat geld bijleg... kan het misschien een PS3 worden.
Verdomme. Had Sony misschien toch gelijk!![]()
Jammer dat ze met van die snelle pasjes lopen, dat staat zo knullig. Ziet er verder wel heel goed uitquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:14 schreef Frasier het volgende:
Nieuw filmpje UFC 2009:
http://www.gametrailers.c(...)-hd-ufc-2009-u/48262
Geen houterige animaties meer zo te zien, heerlijk soepel. En wat ziet er vet uit![]()
Geen idee,.... zelf wacht ik op Uncharted 2 en FFXIII! Als je net een PS3 hebt moet je MGS4, Valkyria Chronicles en Uncharted proberen! Aanraders.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:04 schreef Sala-adin het volgende:
Kwa exclusives komt Infamous uit en waarschijnlijk Fat Princess op het PSN.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:04 schreef Sala-adin het volgende:
Als volgend jaar m'n credit card afloopt gebruik ik dit ook wel. Klinkt handigquote:Op woensdag 22 april 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moeilijke constructies?
Je maakt een account aan op de site. Vervolgens maak je de account extended (gratis), hiervoor zal er een klein bedrag worden bijgeschreven op je bankrekening binnen 3 werkdagen. Eenmaal het bedrag is bijgeschreven activeer je je account door het bijgeschreven bedrag in te voeren op de site.
Het enige wat nog rest is een telefoontje van het hoofdkantoor (uit het buitenland). Hierbij stellen ze een aantal vragen puur ter controle voor de kaarthouder.
Vanaf nu kun je al je aankopen doen. Even een bedrag overmaken via Ideal op je account en het staat er direct op, klaar is Kees.
Ach en en de kosten die ik hun schuldig ben (weet er niks van trouwens, maar goed het zal toch wel een klein bedrag zijn) neem ik voor lief. Het werkt gewoon voortreffelijk.
ik wacht nu al een half jaar op dat telefoontje trouwens, ik heb alle documentatie 3 keer ingestuurd en nog steeds geen reactie.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moeilijke constructies?
Je maakt een account aan op de site. Vervolgens maak je de account extended (gratis), hiervoor zal er een klein bedrag worden bijgeschreven op je bankrekening binnen 3 werkdagen. Eenmaal het bedrag is bijgeschreven activeer je je account door het bijgeschreven bedrag in te voeren op de site.
Het enige wat nog rest is een telefoontje van het hoofdkantoor (uit het buitenland). Hierbij stellen ze een aantal vragen puur ter controle voor de kaarthouder.
Vanaf nu kun je al je aankopen doen. Even een bedrag overmaken via Ideal op je account en het staat er direct op, klaar is Kees.
Ach en en de kosten die ik hun schuldig ben (weet er niks van trouwens, maar goed het zal toch wel een klein bedrag zijn) neem ik voor lief. Het werkt gewoon voortreffelijk.
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wacht nu al een half jaar op dat telefoontje trouwens, ik heb alle documentatie 3 keer ingestuurd en nog steeds geen reactie.
quote:Sega Once Again Considering Changes To Business Operations
For the third time this decade, Sega have announced that they are considering making big changes to the way the company is structured.
The first of these was in 2001, when Sega pulled out of the hardware business. The second was in 2004, when Sammy took over the company and Sega's many satellite studios were rolled back into the mothership.
Now a third looks possible, as declining sales and a tough business climate in Japan have led the company to call for greater "integration" between Sega's Japanese development teams and those in the West.
Speaking at a recent conference in Japan, Sega's Takayuki Kawagoe said "We need more integration so projects and initiatives on both sides can benefit from everyone's experience and expertise".
That's cool. That's what Sega need. Know what we need? We need an English-language version of Ryu ga Gotoku 3.
http://kotaku.com/5222049(...)-business-operations
Fat Princess lijkt me tof!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn aanstaande aankopen
Trine lijkt mij ook leuk en tof ja. Afgaande op de omschrijving en trailer is het een soort spirituele opvolger van The Lost Vikings.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn aanstaande aankopen
Er zijn keys vergeven op het Playstation blog. Er zullen sites nog meer keys uit gaan delen. Hiervoor moe je de Playstation twitter in de gaten houdenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees trouwens dat er een beta voor Fat Princess is? Hoe kom ik daar tussen?
Naais!quote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://g4tv.com/trailers/(...)y-Gameplay-Clip.html
Awesomesaaaaauuuuuuce.
Waarom ben ik de enige die m niet snaptquote:
Nirvana -> Kurt cobain...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom ben ik de enige die m niet snapt
Wie is Kurt cobain?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Nirvana -> Kurt cobain...Schaam je Delano
Zanger/guitarist in Nirvana. Hij heeft zichzelf volges mij vele jaartjes terug doodgeschoten. Nu is er blijkbaar een Rock Band versie van Nirvana o.i.d? In de comic komt het pakket dus compleet met wapenquote:
inFAAAAAAAAAAAAAAAAAAmousquote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://g4tv.com/trailers/(...)y-Gameplay-Clip.html
Awesomesaaaaauuuuuuce.
Stelletje homo's.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:52 schreef Fallen het volgende:
en allebei nog niet eens de HD versie linken.... tsk tsk!
quote:Rumor: Uncharted 2 has... MULTIPLAYER? Holy. Shit. #1
http://v.giantrealm.com/embed/publisher_id=10&file_id=MGE5ZDk0ZmI2MzI2ZmZkODA3YWY3NjVjZmIyNWNhZTQzZjgxOTA5ZA==&from=aHR0cDovL3d3dy5zY3Jld2F0dGFjay5jb20vSGFyZE5ld3MvMDQyMjA5
I am speechless.
A source has leaked:
-The sequel will have multiplayer but details are vague
-Regular multiplayer
-Also co-op multiplayer, but co-op is not single player with another person (so seperate mode?)
waarom nou weer niet voor de PS3quote:Fallout 3: Broken Steel vanaf 5 mei beschikbaar
Uitgegeven: 22 april 2009 10:00
Laatst gewijzigd: 22 april 2009 10:06
AMSTERDAM - Bethesda heeft bekend gemaakt dat Fallout 3: Broken Steel op 5 mei zal verschijnen. Deze derde uitbreiding zal wederom alleen beschikbaar zijn voor de Xbox 360 en pc-versie van de game.
Broken Steel zal er onder andere voor zorgen dat de ‘level cap’ wordt verhoogd van 20 naar 30 en biedt de mogelijkheid om na het einde van de singleplayer-campaign nog door te spelen.
Daarnaast zijn er meer Tesla Cannons aanwezig in de spelwereld, lopen gamers meer Super Mutants tegen het lijf en zijn er ook meer objecten te verzamelen.
Net als Operation: Anchorage en The Pitt zal ook Broken Steel voor 800 Microsoft Points te downloaden zijn via Xbox Live en Games for Windows Live NU.nl.
MS zal wel een dealtje hebben gesloten a la GTAIV.quote:
quote:
Dat klinkt als Resident Evil 5 met een cpu partnerquote:Op donderdag 23 april 2009 01:57 schreef Cyberia18 het volgende:
-Also co-op multiplayer, but co-op is not single player with another person (so seperate mode?)
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moet elke game tegenwoordig MP hebben, wat is er mis met een goed SP spel.
Sony denkt er duidelijk anders over... Laten we hopen dat ze gelijk hebben. Ik miste het in deel 1 ook totaal niet.quote:Game-info:
Ontwikkelaar: Naughty Dog
Uitgever: SCEE
Genre: Actie/adventure
Platform: PLAYSTATION 3
Verschijningsdatum: Nog te bepalen
Spelers: 1
Netwerkgames spelen: netwerkgaming niet mogelijk
Mediatype: Blu-ray Disc
Grappig,... dan hebben ze dat net verwijderdquote:Op donderdag 23 april 2009 11:15 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Says who? De site zegt namelijk: Nog te bepalen.
Damn, wat een conclusie... en dat dan nog van Eurogamer ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:56 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/demons-souls-review?page=3
Er is nog hoop.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn, wat een conclusie... en dat dan nog van Eurogamer ook.
Ik snap niet waarom Sony deze titel nog niet heeft aangekondigd voor de VS en EU.
Misschien toch eens de Asian versie importeren, die is volledig engels. (afgezien van de handleiding, maar wel een quickstartguide. )
http://kotaku.com/5220735(...)nt-from-kotaku-todayquote:I'll definitely be interested to see how PlayStation fans react to next week's previews, which also include hands-on impressions of Motorstorm: Arctic Edge, Fat Princess and a couple of titles that might not yet have been officially announced for a Western release.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:27 schreef SuperFruitig het volgende:
TAART VOOR IEDEREEN
[ afbeelding ]
Hoeveel?quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik dacht eerst dat ik 25 zou worden en toen was ik een beetje in paniekMAAR 24 DUS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop ECHT dat er geen multiplayer inzit, dat gaat het hele spel naar beneden halen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:47 schreef Chocobo het volgende:
September al?
http://nl.playstation.com(...)ng-Thieves%E2%84%A2/
[ afbeelding ]
Waarom? Co-op kan een leuke toevoeging zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik hoop ECHT dat er geen multiplayer inzit, dat gaat het hele spel naar beneden halen.
Congrats SF
Holy shit,...........!! Interessant!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:56 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/demons-souls-review?page=3
http://www.eurogamer.net/(...)ion-changes-detailedquote:FFXIII retail-version changes detailed
News by Rob Purchese
Today 10:10
Square Enix has explained what will be different in the retail version of Final Fantasy XIII compared with the recently-released Japanese demo.
Crucially, levels and summons will be added to FFXIII, according to a list on 1UP that is compiled from various internet destinations.
Battle difficulty will be greatly increased, too, making this "the most difficult Final Fantasy ever", if director Motomu Toriyama is to be believed. And while the demo only focuses on one player, the retail version of the JRPG lets party members be controlled and commanded during battle. We'll be able to see combat from more angles, too.
Chain attacks will be vital in the full game, and no longer will characters continue to attack thin-air if they accidentally kill an enemy at the beginning of a chain. Snow will be tooled up at launch and no longer rely on his bare fists, too.
There's to be an "item" command added for battles, and more segments will be able to be added to the Time Gauge via a new character growth system.
Incidentally, the classic Final Fantasy victory fanfare will be there at launch and Square Enix is considering adding victory poses.
There will also be command shortcuts to speed proceedings, plus we're promised dialogue subtitles and a solid frame rate.
We went hands-on with the Final Fantasy XIII demo recently and conclude that "things are looking overwhelmingly positive".
The prospect of a European demo, however, isn't. A solid release date for Final Fantasy XIII here is also unknown, with a broad 2010 estimation our only signpost so far.
Japan, on the other hand, receives Final Fantasy XIII this winter exclusively on PlayStation 3.
The game will spread to Xbox 360 as it heads West.
gz ^^quote:Op donderdag 23 april 2009 13:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik dacht eerst dat ik 25 zou worden en toen was ik een beetje in paniekMAAR 24 DUS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Zet de Döner staaf maar alvast op de grill SF.
I'm coming.
Beide PAL. Zou dus moeten werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Zaterdagavond is er een bescheiden partijtje, je bent van harte welkom
![]()
Ik heb trouwens de bluray box van Planet Earth gekregen vandaag, import vanuit UK, weet iemand zo even snel of dat ook gaat werken op mijn EU PS3 ?
Zelfde regio, gaat werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Zaterdagavond is er een bescheiden partijtje, je bent van harte welkom
![]()
Ik heb trouwens de bluray box van Planet Earth gekregen vandaag, import vanuit UK, weet iemand zo even snel of dat ook gaat werken op mijn EU PS3 ?
Voor games wel, afgezien van de DLC en eventueel regio-gebonden servers voor online.quote:
Gamesquote:
quote:
*PROEST*quote:
Waar heb je hem gedownloaded? Kon hem zo snel in de US store niet vinden een hal;f uurtje geleden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef Kremers het volgende:
Red Faction demo gedownload, ziet er echt niet uitHelemaal niet als je Killzone 2 gewend bent.
Dat wordt hem niet i.i.g. Als het goed is komt er 21 mei een demovan inFamous uit, ik twijfel nog steeds over dat spel...
Whehe ja, keek na mn post ook eens in de EU store en daar stond hij alquote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Kremers het volgende:
Uhh, de EU store?
De VS store wordt pas rond middernacht bijgewerkt.
De dingen die ik van usenet af pluk zijn volgens mij allemaal xvid.. En dat draait hij zonder problemen af.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef ScarFace- het volgende:
Spelen XVID bestanden ook af eigenlijk?
Sony heeft daar een mooi lijstje voor welke video bestanden de PS3 afspeelt, wel divx staat erin maar xvid niet.
Kan iemand dit uitproberen / bevestigen?
YESquote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Gamer_V het volgende:
Betekent dit dat het nu nog fruitiger wordt hier?
O M F Gquote:
Dan ga ik maar mijn eerste demo op de PS3 downloadenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Wessiej het volgende:
UFC demo is er en het is een geniaaaaaaaal spel
Waar heb je 'em besteld?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef merino het volgende:
kut artikel van Eurogamer over Demon's Souls
Er waren al tekorten en dat gaat nu niet beter worden nu Eurogamer de hype opvoert
Playstation store aanklikken...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe download ik een demo met die PS3?
Ik dacht dat het home was. Maar ben er al achterquote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Playstation store aanklikken...
Halfnaakte mannen die aan elkaar zittenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zover ik weet is UFC heel iets anders
Ok bedankt.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe ja, keek na mn post ook eens in de EU store en daar stond hij al
[..]
De dingen die ik van usenet af pluk zijn volgens mij allemaal xvid.. En dat draait hij zonder problemen af.
inFamous en Uncharted 2 zijn DEZELFDE GAME!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
OH MY FOKKING PANTS MEGATONZ JEWEETZZZZ
Sad, jij speelt dus geen fighters ansich. Ook geen games. Fight Night is ookquote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Halfnaakte mannen die aan elkaar zitten
Kotakuquote:A new advertisement appearing earlier than expected in Sony's PlayStation Home reveals the ability to play as The Joker in PlayStation 3 exclusive challenge levels for Batman: Arkham Asylum.
Several readers sent us in blurry photos of the new sign, which has appeared in various spots throughout the Home service today, featuring a grinning Joker (the best kind) and boasting exclusive challenge levels for the PS3 version in which players will be able to take control of the clown prince of crime. I hopped online and snapped my own shot, but appreciate the efforts of our readers to bring this story to light.
I contacted public relations for the game, who couldn't offer me any details on the exclusive, or whether or not the Xbox 360 version would be getting something similar. In fact, the man I spoke to seemed rather shocked that the ad had already gone up. Whoops.
For those of you who haven't been following the game, Challenge Maps are additional goodies outside of the main game that players can run through over and over again, trying to get the best score, which Crecente got a look at during GDC this year. We've you can find a video of Batman taking on one such level here.
We'll keep you posted once details are actually released through normal channels.
quote:Ratchet & Clank Future: A Crack in Time Action Figure Lineup Revealed
April 21, 2009 | 3:44 PM PST
A few weeks ago, we informed you of a sneak peek at DC Direct's upcoming line of Ratchet & Clank action figures. Now, the line has been officially announced with a few details.
The figures won't be on sale until December 2nd, 2009, but are going to be based on the upcoming title in the series, Ratchet & Clank Future: A Crack in Time. Since that's not due until the Fall, perhaps it won't seem like as much of a wait by then.
Additionally, the figures are said to have "multiple" points of articulation, though I would imagine the actual number varies depending on the figure.
In addition to the accompanying accessories, each larger figure seems to have one smaller figure paired off with them. See who goes with who in the images below.
Als ik eerlijk ben vind ik 't iets teveel button-bashen en wat te weinig diepgang qua gameplayquote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Wessiej het volgende:
UFC demo is er en het is een geniaaaaaaaal spel
Lijkt of ze rechtsreeks uit een Happy Meal komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:24 schreef Edwinuss het volgende:
Dat is zeker tof, alleen een beetje te nerdy.
Dacht ik ook, zit niet echt veel diepgang in. Ik bleef maar rammen en die gast lag zo om.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik 't iets teveel button-bashen en wat te weinig diepgang qua gameplay
Gast, tutorials al gedaan? Dit spel moet ik eerst een boek openslaan wil je alles kunnen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben ik 't iets teveel button-bashen en wat te weinig diepgang qua gameplay
AWESOME!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig komt Fight Night Round 4 er ook aanquote:Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dacht ik ook, zit niet echt veel diepgang in. Ik bleef maar rammen en die gast lag zo om.
VET!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gelukkig komt Fight Night Round 4 er ook aan
Om een indruk te krijgen:quote:Op donderdag 23 april 2009 23:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
VET!
Deeltje 3 heb ik niet heeel lang gespeeld.
Zo te zien gaan ze nu echt voor de gameplay. Volgens mij was deeltje 3 gewoon om te patsen ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Om een indruk te krijgen:
http://www.gametrailers.com/player/48218.html?type=mov
Moeilijkheidsgraad ietsje moeilijker zetten en je ligt KO voor je het weet met button bashenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik 't iets teveel button-bashen en wat te weinig diepgang qua gameplay
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Moeilijkheidsgraad ietsje moeilijker zetten en je ligt KO voor je het weet met button bashen
Galorequote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef SuperFruitig het volgende:
PAX AND WES MMA FF CF WWF UCF UNITED
qft ftwquote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef SuperFruitig het volgende:
WTF, GTFO N STFU. LOLOL.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Eenschquote:Op donderdag 23 april 2009 23:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gast, tutorials al gedaan? Dit spel moet ik eerst een boek openslaan wil je alles kunnen.
Totdat jij een half guard into een transition doet naar een armbar praten we weer verder.
Je moet alleen op de knoppen drukken als je een takedown doet, en dan kan je ook gewoon de stick draaien, beetje bullshit dus
En hij staat standaard op Beginner, even hoger zetten
je moet op je hardeschijf gaan staan in de browser en dan op driehoekje drukken, niet op Xquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef LostFormat het volgende:
Hee!
Vraagjes:
Ik wil m'n ps3 wat meer als mediacentre gebruiken. Maar nu herkent ie m'n externe HD niet... Waar kan dat aan liggen? Kan de PS3 avi files afspelen of moet ik ze dan eerst converten ofzo?
Ik vat 'm niet. (Ben nu ook niet bij m'n ps3 dus kan het niet ff proberen.) Ik nam aan dat m'n HD dan bijv gewoon bij de muziek of filmdingen staan zoals ook m'n ipod doet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je moet op je hardeschijf gaan staan in de browser en dan op driehoekje drukken, niet op Xen dan alles weergeven.
Sowieso kan de ps3 direct avi files afspelen. Ik gooi namelijk altijd divx'jes op een usb stick en laat de PS3 het dan vanaf de USB stick aflezen (enige wat je wel moet converteren is mkv naar mp4).quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef LostFormat het volgende:
Hee!
Vraagjes:
Ik wil m'n ps3 wat meer als mediacentre gebruiken. Maar nu herkent ie m'n externe HD niet... Waar kan dat aan liggen? Kan de PS3 avi files afspelen of moet ik ze dan eerst converten ofzo?
Niet moeite, hij kan het gewoon echt niet lezen. Alleen FAT32 (wat weer als nadeel heeft dat het een maximale filesize van 4gb heeft)quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:40 schreef merino het volgende:
[..]
Sowieso kan de ps3 direct avi files afspelen. Ik gooi namelijk altijd divx'jes op een usb stick en laat de PS3 het dan vanaf de USB stick aflezen (enige wat je wel moet converteren is mkv naar mp4).
Maar je moet idd doen wat jimjim zegt. Naar je schijf gaan in het XMB menu en dan niet op X drukken maar op driehoek. Dan krijg je aan de zijkant zo'n startmenu achtig ding en daar kies je dan voor alles weergeven.
Is je externe HD een Fat32 schijf? Want volgens mij heeft de PS3 moeite met lezen van NTFS schijven
Ja lol dat bedoelde ik ook alleen ik dacht ik schrijf het wat mooi opquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet moeite, hij kan het gewoon echt niet lezen. Alleen FAT32 (wat weer als nadeel heeft dat het een maximale filesize van 4gb heeft)
Als beginner is het redelijk simpel. De grote truuk is daar om ook af en toe naar het lichaam te gaan (met L2)quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:00 schreef merino het volgende:
[..]
Ja lol dat bedoelde ik ook alleen ik dacht ik schrijf het wat mooi op
damn wat is UFC Expert nails-hard btw
Zelfs @ beginner moet je echt goed opletten om te kunnen winnen.
ja klopt. ik denk dat t is wat pax en merino zeggen. moet je je hardeschijf converterenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:31 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik vat 'm niet. (Ben nu ook niet bij m'n ps3 dus kan het niet ff proberen.) Ik nam aan dat m'n HD dan bijv gewoon bij de muziek of filmdingen staan zoals ook m'n ipod doet?
Hoe en waar kan ik dat checken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet moeite, hij kan het gewoon echt niet lezen. Alleen FAT32 (wat weer als nadeel heeft dat het een maximale filesize van 4gb heeft)
Ja dat had ik al begrepen. Maar @ ground fight @ beginner is het nog best pittig hoor. Uiteindelijk wel gewonnen enzo maar echt gaaf dat je terwijl je met de facebuttons aan het rammen bent met de R-stick ook het lichaam van de ander onder controle moet houden (je guard positie vasthouden dus). Dat was niet zo @ amature.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als beginner is het redelijk simpel. De grote truuk is daar om ook af en toe naar het lichaam te gaan (met L2)
Zeker als je een paar goede lowkicks hebt uitgedeeld vertraag je je tegenstander aanzienlijk
ff aansluiten op je pc en in verkenner de informatie van je schijf openen.quote:
heb jij ook een ps3?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja klopt. ik denk dat t is wat pax en merino zeggen. moet je je hardeschijf converteren
Ah, thanks! Tis idd een ntfs schijf. Laatste noobvraag: als ik dat overzet via dat progje, ben ik dan m'n data kwijt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:24 schreef merino het volgende:
[..]
ff aansluiten op je pc en in verkenner de informatie van je schijf openen.
Let wel dat schijven groter dan 32gb niet naar Fat32 geformatteerd kunnen worden met standaard Windows tools.
Kijk anders hier:
http://www.pendrivelinux.(...)at32-format-utility/
(ik zelf heb er een 250gig externe schijf voor gekocht die out-of-the-box in Fat32 geformatteerd was).
jupquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ah, thanks! Tis idd een ntfs schijf. Laatste noobvraag: als ik dat overzet via dat progje, ben ik dan m'n data kwijt?
die krengen kosten ook echt niets. 4gb of 8gb is voor media op de PS3 echt uiterst geschikt. Ik download alles @ pc en gooi het dan op een usb stickje om het vervolgens op de ps3 af te spelenquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef LostFormat het volgende:
Kut.
Toch maar 's een usb 2.0 kaartje halen dan.
Weet dat je dat via de draadloze media functie ook gewoon je computer kunt doorbladeren en vervolgens draadloos kunt kopieren wat je wilt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:40 schreef merino het volgende:
[..]
die krengen kosten ook echt niets. 4gb of 8gb is voor media op de PS3 echt uiterst geschikt. Ik download alles @ pc en gooi het dan op een usb stickje om het vervolgens op de ps3 af te spelen
daar heb ik altijd gezeik mee. Dit kost me hoogstens een minuut meer en scheelt heel wat zorgenquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet dat je dat via de draadloze media functie ook gewoon je computer kunt doorbladeren en vervolgens draadloos kunt kopieren wat je wilt?
Scheelt elke keer inpluggen - kopieren plakken - in ps3 pluggen - weer leeggooien.
Ok, misschien eens een half uurtje naar kijken, als t eenmaal werkt is t echt simpel en snel. Maar aan jou de keuze uiteraard.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:09 schreef merino het volgende:
[..]
daar heb ik altijd gezeik mee. Dit kost me hoogstens een minuut meer en scheelt heel wat zorgen
Alleen met UPnP zeker? Dat ondersteund die ^#*^# Livebox van Wanadoo/Orange/Online nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet dat je dat via de draadloze media functie ook gewoon je computer kunt doorbladeren en vervolgens draadloos kunt kopieren wat je wilt?
Scheelt elke keer inpluggen - kopieren plakken - in ps3 pluggen - weer leeggooien.
Nee hoor, ik heb bij "use UPnP" ofzo in de instellingen altijd nog uit gehad.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Alleen met UPnP zeker? Dat ondersteund die ^#*^# Livebox van Wanadoo/Orange/Online niet(meen ik
anders ga ik het zeker gebruiken)
Hmm, dan ga ik het toch eens uitzoeken van het weekend. Als je gewoon met de PS3 in m'n usenet mapje op de PC kan bladeren, dan is dat wellicht sneller dan elke keer een USB stick jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb bij "use UPnP" ofzo in de instellingen altijd nog uit gehad.
Zeker, je moet dr wel een paar minuutjes voor nemen maar als je t eenmaal weet is t doodsimpel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik het toch eens uitzoeken van het weekend. Als je gewoon met de PS3 in m'n usenet mapje op de PC kan bladeren, dan is dat wellicht sneller dan elke keer een USB stick ja
Ik geloof dat ik nu weet waar ik me in vergiste. UPnP is nodig als je wilt streamen meen ik.. En volgens mij is het een soort gestandaardiseerde instructieset voor netwerkverkeer, maar de verdere details weet ik ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zeker, je moet dr wel een paar minuutjes voor nemen maar als je t eenmaal weet is t doodsimpel.
Overigens, wat doet UPnP eigenlijk?
En mensen, hoe krijg ik mijn nat type 3 naar 2 of 1?
Ik vroeg het niet speciaal aan jou hoor gewoon aan iedereenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu weet waar ik me in vergiste. UPnP is nodig als je wilt streamen meen ik.. En volgens mij is het een soort gestandaardiseerde instructieset voor netwerkverkeer, maar de verdere details weet ik ook niet
Wat delano zegt, de PS3 heeft zelf een hdd, dat lijkt handiger te gebruiken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:40 schreef merino het volgende:
[..]
die krengen kosten ook echt niets. 4gb of 8gb is voor media op de PS3 echt uiterst geschikt. Ik download alles @ pc en gooi het dan op een usb stickje om het vervolgens op de ps3 af te spelen
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik het toch eens uitzoeken van het weekend. Als je gewoon met de PS3 in m'n usenet mapje op de PC kan bladeren, dan is dat wellicht sneller dan elke keer een USB stick ja
Ow whehe, ja dan weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet speciaal aan jou hoor gewoon aan iedereen![]()
Als UPnP nodig is voor streamen, waarom kan ik dan streamen en eigenlijk alles online doen wat ik wil, terwijl ik t altijd nog uit hebt gehad
Ook die ligt al een half jaar ongeopend in de kastquote:
Filmpje raad ik af!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef ScarFace- het volgende:
Uhm zou dat er voor kunnen zorgen dat ik wel nat type 1 of 2 krijg?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:59 schreef Paxlie het volgende:
UPnP is een protocol wat ervoor zorgt dat poorten geopend en gesloten kunnen worden zonder dat je dit hoeft te configureren.
Is het op die manier ook mogelijk bestanden naar je PS3 hdd te downloaden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Filmpje raad ik af!!!
Gewoon media delen aanzetten (in netwerkcentrum), je PS3 accepteren in WMP (komt vanzelf in beeld, unknown device) en je kan al vanaf je PS3 je PC doorbladeren.
Ja, op kopieren klikken, of meerdere kopieren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:30 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Is het op die manier ook mogelijk bestanden naar je PS3 hdd te downloaden?
Schaam je.quote:
Ja, maar die hadden de allereerste review, dus die hebben gewoon een primeurdealtje gesloten met de uitgever in ruil voor een lovende recensie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:06 schreef Cyberia18 het volgende:
In de video van Gamepro komt vooraf een commercial van The Godfather II waarbij de reviews van o.a. Playboy en Gamepro voorbij komen. Die laatste geeft het spel het spel 5 out 5.
Je hebt m toch hopelijk wel de 1e keer zonder de docking (kabel in headset zelf) aangesloten he zoals in de beschrijving staat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:43 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb die ps3 headset in zijn docking en het rode lampje van de headset knippert maar mijn ps3 kan hem niet vinden. Wat doe ik fout?
Ben er nu mee aan het spelen, maar dat betekend dus dat je die media wel in je WMP library moet hebben staan? Het is niet mogelijk om gewoon een gedeelde map te benaderen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Filmpje raad ik af!!!
Gewoon media delen aanzetten (in netwerkcentrum), je PS3 accepteren in WMP (komt vanzelf in beeld, unknown device) en je kan al vanaf je PS3 je PC doorbladeren.
Nee hoor dat is niet nodig, elke map waar muziek in staat op je computer kan gevonden worden door je PS3.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ben er nu mee aan het spelen, maar dat betekend dus dat je die media wel in je WMP library moet hebben staan? Het is niet mogelijk om gewoon een gedeelde map te benaderen?
Ow, hoe doe ik dat dan? Ik heb nu wel even m'n downloadsmap toegevoegd aan de library van WMP, ging gelukkig vrij eenvoudig zonder de data te verplaatsen. Maar hoe kan ik dan door de schijf bladeren?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee hoor dat is niet nodig, elke map waar muziek in staat op je computer kan gevonden worden door je PS3.
Je hebt wat toegevoegd aan wat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ow, hoe doe ik dat dan? Ik heb nu wel even m'n downloadsmap toegevoegd aan de library van WMP, ging gelukkig vrij eenvoudig zonder de data te verplaatsen. Maar hoe kan ik dan door de schijf bladeren?
Hmja, helaas werkt dat dus niet. Punt 1, 2 en 3 gedaan maar daarna zie ik alleen de Windows Media Sharing 'map' bij Muziek/Video's/Afbeeldingen op de PS3. Maar dan zie ik alleen bestanden in de Windows Media Player library. Daar heb ik dus net m'n downloads map aan toegevoegd, maar op de PS3 vind ik nog niet eens de helft van die bestanden terug. Werkt dus niet optimaal helaas.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt wat toegevoegd aan wat?
Het enige wat je moet doen is:
*Zet media delen aan in netwerkcentrum
*Zet je PS3 aan.
*Je pc geeft aan of je je media wil delen met de PS3, accepteer dat.
*Klik op de PS3 op media servers (oid) zoeken.
*En volia, je kan door je PC bladeren via je PS3.
Oh wat vaag, als ik dan klik op mijn computer krijg ik letterlijk C en D te staan waarmee ik mn hele pc kan doorbladeren, nou jammer dat daar niet zo werkt dan...quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmja, helaas werkt dat dus niet. Punt 1, 2 en 3 gedaan maar daarna zie ik alleen de Windows Media Sharing 'map' bij Muziek/Video's/Afbeeldingen op de PS3. Maar dan zie ik alleen bestanden in de Windows Media Player library. Daar heb ik dus net m'n downloads map aan toegevoegd, maar op de PS3 vind ik nog niet eens de helft van die bestanden terug. Werkt dus niet optimaal helaas.
Als ik zoek op media servers dan zegt hij wel wat gevonden te hebben, maar zie daarna niks meer (behalve de bovengenoemde 'map'). Maar ja, dan is het helaas pindakaas. Misschien dat ik er nog wat mee ga pielen en eens wat ga zoeken op internet nog, maar het lijkt erop dat het hier dus niet zo werkt als bij jou.
Bij mij werkt het ook niet zo. Je kan alleen door de media bladeren die je in WMP aanvinkt als zijnde gedeeld.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh wat vaag, als ik dan klik op mijn computer krijg ik letterlijk C en D te staan waarmee ik mn hele pc kan doorbladeren, nou jammer dat daar niet zo werkt dan...
Snap dr niks van, welke windows en welke wmp heb je?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook niet zo. Je kan alleen door de media bladeren die je in WMP aanvinkt als zijnde gedeeld.
Das niet zo moelijk, wacht, ik google het even voor jequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:39 schreef YOgamerYO het volgende:
Aangezien ik niet weet waar ik doet moet vragen, iedereen in dit topic verstand heeft van externe HD's en omdat et er over gaan wil ik weten hoe ik partities kan laten verdwijnen van mijn HDD. Ik heb namelijk 4 van die aparte stukken en weil het liever op 2 houden.
Dus de vraag luidt als volgt(ja straks leest er iemand langs):
Hoe kan ik mijn partities van mijn HDD verwijderen?
Whehequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap dr niks van, welke windows en welke wmp heb je?
Oh wacht jij bent niet dezelfde
Anyway iedereen die t niet lukt, stel m eens zo in:
[ afbeelding ]
Anders weet ik t ook niet meer.
Ik zal wel heel veel geluk gehad hebben ofzo![]()
Nou je t zegt, ik klik idd altijd op maps. En misschien (waarschijnlijk) is het bij mij zo dat alle media standaard wordt toegevoegd aan de library. Denk dat dat ergens een instelling is, en ik ooit gedacht heb, ja waarom ook niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:16 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe
Ik zie wel dat openbare mappen gedeeld zijn, maar dat zal het niet zijn.
Wel kwam ik een optie helemaal onderaan tegen: "Mappen", en daarmee kon ik in ieder geval m'n downloads map benaderen, maar alleen met de bestanden die dus in de library van WMP staan. Dus ik ga daar nog eens mee spelen.
Misschien heb jij gewoon je hele schijf toegevoegd aan de WMP library en kan je dus via die optie "Mappen" ogenschijnlijk op je PC bladeren?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou je t zegt, ik klik idd altijd op maps. En misschien (waarschijnlijk) is het bij mij zo dat alle media standaard wordt toegevoegd aan de library. Denk dat dat ergens een instelling is, en ik ooit gedacht heb, ja waarom ook niet.
Duzzz...
Een gameconsole willen gebruiken als pcquote:
Uhm nee, ik gebruik hem als mediacenter, waar hij ook voor gemaakt isquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Een gameconsole willen gebruiken als pc
Heb je de BD remote ook al? Ook heel erg een aanrader.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:15 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad ja.. ik gebruik hem sinds ik hem heb ook voor alles te kijken, Blu-Ray, DVD, en al m'n downloads. Fijn apparaat
Uh nee, maar moet zeggen dat de controller ook best aardig gaat. Maar die controller komt er zeker nog jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je de BD remote ook al? Ook heel erg een aanrader.
Ja datzelfde dacht ik ook, tot ik m kocht, beste aankoop ooit! Hij gaat trouwens ook serieus mn hele huis door ik kan m niet buiten het bereik krijgen, geweldig voor muziek (tijdens de afwas)quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:17 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Uh nee, maar moet zeggen dat de controller ook best aardig gaat. Maar die controller komt er zeker nog ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Whehequote:Op vrijdag 24 april 2009 21:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja datzelfde dacht ik ook, tot ik m kocht, beste aankoop ooit! Hij gaat trouwens ook serieus mn hele huis door ik kan m niet buiten het bereik krijgen, geweldig voor muziek (tijdens de afwas)
Home.. tja..quote:Locust_Star here just dropping you cats a quick line to hip you to some cool going-ons scheduled to occur in PlayStation Home over the next couple days. See, we pulled some strings and got our hands on an exclusive clip from the eagerly-anticipated new X-Men Origins: Wolverine film, and we’re putting it up in our Theater come this evening at 8:00pm Pacific Time. You heard me right – the only place to see this sneak peek is in PlayStation Home, so make sure you log-in and peep this footage a week before it hits the streets. Stuff is hot, for sure.
See you in the Theater this weekend!
De chinese/english is minstens 1,5 keer zo duur op ebay.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
# Edit inmiddels voor 54 dollar inc verzenden gevonden![]()
![]()
![]()
fakking duur man
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280332931262&category=139973QQ_trksidZp3907.m263QQ_trkparmsZalgo%3DSIC%26its%3DI%252BC%26itu%3DUA%252BIA%252BUCI%26otn%3D15%26po%3DLVI%26ps%3D54
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:01 schreef merino het volgende:
[..]
De chinese/english is minstens 1,5 keer zo duur op ebay.
Als ie uberhaupt nog verkrijgbaar is op ebay
T_D gekke japans-spelende idiootquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Idd niet meer te krijgen in english
Boeit niet, ik speel hem wel in het Japans![]()
Inmiddels een bod gedaan
Dat is echt awsful.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Boeit niet, ik speel hem wel in het Japans![]()
Sue me, i'm a addictquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
T_D gekke japans-spelende idioot
Enig idee of er nog nieuwe pers van gemaakt wordtIk wil er ook nog wel eentje hebben
English releasequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Sue me, i'm a addict![]()
Hoe bedoel je nieuwe pers? English release? of Jap?
Hebben dus!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
De aankondiging die Sony maandag zou maken is al (min of meer) bekend.
[ afbeelding ]
Gaat nog wel even duren denk, kan nog nergens een engelse release vindenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
English release
en dat ze dus nieuwe exemplaartjes gaan persen voor de in de sjops!
volgende week. Als er althans niet al zoveel pre-orders staan dat ie niet meteen weer uitverkocht is en op backorder komt te staan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
English release
en dat ze dus nieuwe exemplaartjes gaan persen voor de in de sjops!
Wie is dat nou weer?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Prachtige wallpaper voor de liefhebbers.
[ afbeelding ]
quote:
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
psst [PS3 - 182] I'm coming for blood, no code of conduct, no law
Ja, treurig. Ik wil helemaal geen Uncharted multiplayer...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
De aankondiging die Sony maandag zou maken is al (min of meer) bekend.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Mafia II
A Day in the Life Gameplay Pt. 1 | HD
A Day in the Life Gameplay Pt. 2 | HD
A Day in the Life Gameplay Pt. 3 | HD
De besturing van de auto's...
Dat zijn er 5quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zeg 3 dingen
1: Play-Asia![]()
2: FF XIII DEMO![]()
![]()
![]()
3: Jap Advent Childeren Blu-Ray Afspeelbaar op mijn PS3![]()
![]()
4: Ik ben de eerst komende 5 jaar niet meer beschikbaar
5: Bevindingen volgen![]()
Niet heel erg indrukwekkend.. althans de buitenscenes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Mafia II
A Day in the Life Gameplay Pt. 1 | HD
A Day in the Life Gameplay Pt. 2 | HD
A Day in the Life Gameplay Pt. 3 | HD
De besturing van de auto's...
regio vrije blu-ray lucky basterdquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zeg 3 dingen
Play-Asia![]()
FF XIII DEMO![]()
![]()
![]()
Jap Advent Childeren Blu-Ray Afspeelbaar op mijn PS3![]()
![]()
Ik ben de eerst komende 5 jaar niet meer beschikbaar
Bevindingen volgen![]()
Uhh, nee?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:19 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zag een vriend online komen dus ik wou eff chatten, blijkt dat je een cam moet hebben wil je gewoon met je mic willen chatten.
Ik miswel erg veel functies die je wel op de 360 hebt.
Ik had dat probleem ook ja. Ik heb nog in de opties zitten zoeken maar geen oplossing gevonden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:26 schreef Sala-adin het volgende:
Als ik een friend selecteer waar ik mee wil chatten krijg ik 2 opties:
1 Tekst chat
2 Voice chat
Nouik selecteer dan de voice chat en ik krijg dan een melding dat ik een camera moet hebben
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:26 schreef Sala-adin het volgende:
Nouik selecteer dan de voice chat en ik krijg dan een melding dat ik een camera moet hebben
Volgens mij werkt dat helemaal niet, want als ik me niet vergis is dat gewoon de videochat zoals die in de XMB zit. Maar die werkt sowieso niet in-game.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:30 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik had dat probleem ook ja. Ik heb nog in de opties zitten zoeken maar geen oplossing gevonden.
Het gaat hier wel om chatten tijdens het spelen van een game trouwens.
Ja maar Japans, geen subs? Dan is er toch geen zak aanquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zeg 3 dingen
Play-Asia![]()
FF XIII DEMO![]()
![]()
![]()
Jap Advent Childeren Blu-Ray Afspeelbaar op mijn PS3![]()
![]()
Ik ben de eerst komende 5 jaar niet meer beschikbaar
Bevindingen volgen![]()
Gewoon een externe HDD aankoppelen en back-uppen. Wat misschien niet goed gaat zijn dingen uit de store, zoals DLC en eventueel game-updates (films ook niet, maar die hebben we toch niet in EU). Zelfs gekochte titels gaan uit mijn ervaring gewoon prima.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:47 schreef FinalD87 het volgende:
Ik meen dat het vervangen van de harde schijf in je PS3 simpel genoeg is. Maar hoe zorg ik ervoor dat ik alle data één op één over zet? De back-upfunctie zegt zelf al dat er kans is dat niet alles werkt wanneer je die methode gebruikt, dus vandaar dat ik het vraag.
Misschien even bij lokale computerboer vragen of hij alles wilt kopiëren? Of kan ik dit zelf door ze in een PC te hangen? (Ik heb nog wel een mooie boot disk met een image tooltje.)
Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn voordat ik gekke dingen ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |