abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68336190
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:40 schreef merino het volgende:

[..]

die krengen kosten ook echt niets. 4gb of 8gb is voor media op de PS3 echt uiterst geschikt. Ik download alles @ pc en gooi het dan op een usb stickje om het vervolgens op de ps3 af te spelen
Weet dat je dat via de draadloze media functie ook gewoon je computer kunt doorbladeren en vervolgens draadloos kunt kopieren wat je wilt?
Scheelt elke keer inpluggen - kopieren plakken - in ps3 pluggen - weer leeggooien.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:09:53 #202
44906 merino
World of Sleepers
pi_68336583
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Weet dat je dat via de draadloze media functie ook gewoon je computer kunt doorbladeren en vervolgens draadloos kunt kopieren wat je wilt?
Scheelt elke keer inpluggen - kopieren plakken - in ps3 pluggen - weer leeggooien.
daar heb ik altijd gezeik mee. Dit kost me hoogstens een minuut meer en scheelt heel wat zorgen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_68336745
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:09 schreef merino het volgende:

[..]

daar heb ik altijd gezeik mee. Dit kost me hoogstens een minuut meer en scheelt heel wat zorgen
Ok, misschien eens een half uurtje naar kijken, als t eenmaal werkt is t echt simpel en snel. Maar aan jou de keuze uiteraard.
pi_68337345
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Alleen met UPnP zeker? Dat ondersteund die ^#*^# Livebox van Wanadoo/Orange/Online niet (meen ik anders ga ik het zeker gebruiken)
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_68337478
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:31 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Alleen met UPnP zeker? Dat ondersteund die ^#*^# Livebox van Wanadoo/Orange/Online niet (meen ik anders ga ik het zeker gebruiken)
Nee hoor, ik heb bij "use UPnP" ofzo in de instellingen altijd nog uit gehad.
pi_68337622
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:35 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb bij "use UPnP" ofzo in de instellingen altijd nog uit gehad.
Hmm, dan ga ik het toch eens uitzoeken van het weekend. Als je gewoon met de PS3 in m'n usenet mapje op de PC kan bladeren, dan is dat wellicht sneller dan elke keer een USB stick ja
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_68337676
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:40 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Hmm, dan ga ik het toch eens uitzoeken van het weekend. Als je gewoon met de PS3 in m'n usenet mapje op de PC kan bladeren, dan is dat wellicht sneller dan elke keer een USB stick ja
Zeker, je moet dr wel een paar minuutjes voor nemen maar als je t eenmaal weet is t doodsimpel.

Overigens, wat doet UPnP eigenlijk?
En mensen, hoe krijg ik mijn nat type 3 naar 2 of 1?
pi_68337799
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:42 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Zeker, je moet dr wel een paar minuutjes voor nemen maar als je t eenmaal weet is t doodsimpel.

Overigens, wat doet UPnP eigenlijk?
En mensen, hoe krijg ik mijn nat type 3 naar 2 of 1?
Ik geloof dat ik nu weet waar ik me in vergiste. UPnP is nodig als je wilt streamen meen ik.. En volgens mij is het een soort gestandaardiseerde instructieset voor netwerkverkeer, maar de verdere details weet ik ook niet
pi_68337841
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:45 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik nu weet waar ik me in vergiste. UPnP is nodig als je wilt streamen meen ik.. En volgens mij is het een soort gestandaardiseerde instructieset voor netwerkverkeer, maar de verdere details weet ik ook niet
Ik vroeg het niet speciaal aan jou hoor gewoon aan iedereen
Als UPnP nodig is voor streamen, waarom kan ik dan streamen en eigenlijk alles online doen wat ik wil, terwijl ik t altijd nog uit hebt gehad
pi_68337889
Quest for Booty
pi_68337899
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:40 schreef merino het volgende:

[..]

die krengen kosten ook echt niets. 4gb of 8gb is voor media op de PS3 echt uiterst geschikt. Ik download alles @ pc en gooi het dan op een usb stickje om het vervolgens op de ps3 af te spelen
Wat delano zegt, de PS3 heeft zelf een hdd, dat lijkt handiger te gebruiken.
Let wel : lijkt, als het goed werkt daar kan ik zelfs niks over zeggen.
Lijkt als in : zo zou dat moeten gaan
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:40 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

And now enjoy the rest of the song
pi_68337900
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:46 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik vroeg het niet speciaal aan jou hoor gewoon aan iedereen
Als UPnP nodig is voor streamen, waarom kan ik dan streamen en eigenlijk alles online doen wat ik wil, terwijl ik t altijd nog uit hebt gehad
Ow whehe, ja dan weet ik het ook niet Misschien hoeft het niet aan te staan, maar wordt het onder water wel gebruikt.
pi_68337906
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Quest for Booty
Ook die ligt al een half jaar ongeopend in de kast
pi_68337977
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef ScarFace- het volgende:
Filmpje raad ik af!!!
Gewoon media delen aanzetten (in netwerkcentrum), je PS3 accepteren in WMP (komt vanzelf in beeld, unknown device) en je kan al vanaf je PS3 je PC doorbladeren.
pi_68338334
Ik zag laatst dat die app ook voor Mac OS geschikt is Vanavond amar even proberen. Nu koppel ik mijn laptop steeds aan de tv, maar streamen zou en stuk makkelijk zijn. Hoef ik niet steeds alles te verplaatsen.
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:59:48 #216
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_68338345
UPnP is een protocol wat ervoor zorgt dat poorten geopend en gesloten kunnen worden zonder dat je dit hoeft te configureren.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_68338446
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:59 schreef Paxlie het volgende:
UPnP is een protocol wat ervoor zorgt dat poorten geopend en gesloten kunnen worden zonder dat je dit hoeft te configureren.
Uhm zou dat er voor kunnen zorgen dat ik wel nat type 1 of 2 krijg?
pi_68339366
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:50 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Filmpje raad ik af!!!
Gewoon media delen aanzetten (in netwerkcentrum), je PS3 accepteren in WMP (komt vanzelf in beeld, unknown device) en je kan al vanaf je PS3 je PC doorbladeren.
Is het op die manier ook mogelijk bestanden naar je PS3 hdd te downloaden?
pi_68339469
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:30 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Is het op die manier ook mogelijk bestanden naar je PS3 hdd te downloaden?
Ja, op kopieren klikken, of meerdere kopieren.
*vermoed ik, ik doe engels, en daar is het copy / copy multiple.
pi_68339485
Ik kan niet wachten op Prototype!
pi_68340070
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan niet wachten op inFamous!
pi_68340398
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
Ken de titel niet
pi_68340547
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:00 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ken de titel niet
Schaam je.

http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=49&ch=1&sd=0

http://www.gamepro.com/vi(...)us-gdc-09-interview/

In de video van Gamepro komt vooraf een commercial van The Godfather II waarbij de reviews van o.a. Playboy en Gamepro voorbij komen. Die laatste geeft het spel het spel 5 out 5.
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:09:44 #224
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_68340664
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:06 schreef Cyberia18 het volgende:
In de video van Gamepro komt vooraf een commercial van The Godfather II waarbij de reviews van o.a. Playboy en Gamepro voorbij komen. Die laatste geeft het spel het spel 5 out 5.
Ja, maar die hadden de allereerste review, dus die hebben gewoon een primeurdealtje gesloten met de uitgever in ruil voor een lovende recensie.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:43:21 #225
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_68341680
Ik heb die ps3 headset in zijn docking en het rode lampje van de headset knippert maar mijn ps3 kan hem niet vinden. Wat doe ik fout?
pi_68341693
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:43 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb die ps3 headset in zijn docking en het rode lampje van de headset knippert maar mijn ps3 kan hem niet vinden. Wat doe ik fout?
Je hebt m toch hopelijk wel de 1e keer zonder de docking (kabel in headset zelf) aangesloten he zoals in de beschrijving staat?
pi_68344605
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:50 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Filmpje raad ik af!!!
Ben er nu mee aan het spelen, maar dat betekend dus dat je die media wel in je WMP library moet hebben staan? Het is niet mogelijk om gewoon een gedeelde map te benaderen?
pi_68344664
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Ben er nu mee aan het spelen, maar dat betekend dus dat je die media wel in je WMP library moet hebben staan? Het is niet mogelijk om gewoon een gedeelde map te benaderen?
Nee hoor dat is niet nodig, elke map waar muziek in staat op je computer kan gevonden worden door je PS3.
pi_68344876
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 18:47 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee hoor dat is niet nodig, elke map waar muziek in staat op je computer kan gevonden worden door je PS3.
Ow, hoe doe ik dat dan? Ik heb nu wel even m'n downloadsmap toegevoegd aan de library van WMP, ging gelukkig vrij eenvoudig zonder de data te verplaatsen. Maar hoe kan ik dan door de schijf bladeren?
pi_68345123
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 18:55 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Ow, hoe doe ik dat dan? Ik heb nu wel even m'n downloadsmap toegevoegd aan de library van WMP, ging gelukkig vrij eenvoudig zonder de data te verplaatsen. Maar hoe kan ik dan door de schijf bladeren?
Je hebt wat toegevoegd aan wat?

Het enige wat je moet doen is:

*Zet media delen aan in netwerkcentrum
*Zet je PS3 aan.
*Je pc geeft aan of je je media wil delen met de PS3, accepteer dat.
*Klik op de PS3 op media servers (oid) zoeken.
*En volia, je kan door je PC bladeren via je PS3.
pi_68345309
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:07 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je hebt wat toegevoegd aan wat?

Het enige wat je moet doen is:

*Zet media delen aan in netwerkcentrum
*Zet je PS3 aan.
*Je pc geeft aan of je je media wil delen met de PS3, accepteer dat.
*Klik op de PS3 op media servers (oid) zoeken.
*En volia, je kan door je PC bladeren via je PS3.
Hmja, helaas werkt dat dus niet. Punt 1, 2 en 3 gedaan maar daarna zie ik alleen de Windows Media Sharing 'map' bij Muziek/Video's/Afbeeldingen op de PS3. Maar dan zie ik alleen bestanden in de Windows Media Player library. Daar heb ik dus net m'n downloads map aan toegevoegd, maar op de PS3 vind ik nog niet eens de helft van die bestanden terug. Werkt dus niet optimaal helaas.

Als ik zoek op media servers dan zegt hij wel wat gevonden te hebben, maar zie daarna niks meer (behalve de bovengenoemde 'map'). Maar ja, dan is het helaas pindakaas. Misschien dat ik er nog wat mee ga pielen en eens wat ga zoeken op internet nog, maar het lijkt erop dat het hier dus niet zo werkt als bij jou.
pi_68345455
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:13 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Hmja, helaas werkt dat dus niet. Punt 1, 2 en 3 gedaan maar daarna zie ik alleen de Windows Media Sharing 'map' bij Muziek/Video's/Afbeeldingen op de PS3. Maar dan zie ik alleen bestanden in de Windows Media Player library. Daar heb ik dus net m'n downloads map aan toegevoegd, maar op de PS3 vind ik nog niet eens de helft van die bestanden terug. Werkt dus niet optimaal helaas.

Als ik zoek op media servers dan zegt hij wel wat gevonden te hebben, maar zie daarna niks meer (behalve de bovengenoemde 'map'). Maar ja, dan is het helaas pindakaas. Misschien dat ik er nog wat mee ga pielen en eens wat ga zoeken op internet nog, maar het lijkt erop dat het hier dus niet zo werkt als bij jou.
Oh wat vaag, als ik dan klik op mijn computer krijg ik letterlijk C en D te staan waarmee ik mn hele pc kan doorbladeren, nou jammer dat daar niet zo werkt dan...
pi_68345866
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:17 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Oh wat vaag, als ik dan klik op mijn computer krijg ik letterlijk C en D te staan waarmee ik mn hele pc kan doorbladeren, nou jammer dat daar niet zo werkt dan...
Bij mij werkt het ook niet zo. Je kan alleen door de media bladeren die je in WMP aanvinkt als zijnde gedeeld.
pi_68345926
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Bij mij werkt het ook niet zo. Je kan alleen door de media bladeren die je in WMP aanvinkt als zijnde gedeeld.
Snap dr niks van, welke windows en welke wmp heb je?
Oh wacht jij bent niet dezelfde

Anyway iedereen die t niet lukt, stel m eens zo in:

Anders weet ik t ook niet meer.
Ik zal wel heel veel geluk gehad hebben ofzo

[ Bericht 13% gewijzigd door DX11 op 24-04-2009 19:37:06 ]
pi_68346210
Aangezien ik niet weet waar ik doet moet vragen, iedereen in dit topic verstand heeft van externe HD's en omdat et er over gaan wil ik weten hoe ik partities kan laten verdwijnen van mijn HDD. Ik heb namelijk 4 van die aparte stukken en weil het liever op 2 houden.

Dus de vraag luidt als volgt(ja straks leest er iemand langs ):
Hoe kan ik mijn partities van mijn HDD verwijderen?
pi_68346296
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:39 schreef YOgamerYO het volgende:
Aangezien ik niet weet waar ik doet moet vragen, iedereen in dit topic verstand heeft van externe HD's en omdat et er over gaan wil ik weten hoe ik partities kan laten verdwijnen van mijn HDD. Ik heb namelijk 4 van die aparte stukken en weil het liever op 2 houden.

Dus de vraag luidt als volgt(ja straks leest er iemand langs ):
Hoe kan ik mijn partities van mijn HDD verwijderen?
Das niet zo moelijk, wacht, ik google het even voor je
pi_68347528
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Snap dr niks van, welke windows en welke wmp heb je?
Oh wacht jij bent niet dezelfde

Anyway iedereen die t niet lukt, stel m eens zo in:
[ afbeelding ]

Anders weet ik t ook niet meer.
Ik zal wel heel veel geluk gehad hebben ofzo
Whehe

Ik zie wel dat openbare mappen gedeeld zijn, maar dat zal het niet zijn.

Wel kwam ik een optie helemaal onderaan tegen: "Mappen", en daarmee kon ik in ieder geval m'n downloads map benaderen, maar alleen met de bestanden die dus in de library van WMP staan. Dus ik ga daar nog eens mee spelen.

Misschien heb jij gewoon je hele schijf toegevoegd aan de WMP library en kan je dus via die optie "Mappen" ogenschijnlijk op je PC bladeren?
pi_68347587
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:16 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Whehe

Ik zie wel dat openbare mappen gedeeld zijn, maar dat zal het niet zijn.

Wel kwam ik een optie helemaal onderaan tegen: "Mappen", en daarmee kon ik in ieder geval m'n downloads map benaderen, maar alleen met de bestanden die dus in de library van WMP staan. Dus ik ga daar nog eens mee spelen.

Misschien heb jij gewoon je hele schijf toegevoegd aan de WMP library en kan je dus via die optie "Mappen" ogenschijnlijk op je PC bladeren?
Nou je t zegt, ik klik idd altijd op maps. En misschien (waarschijnlijk) is het bij mij zo dat alle media standaard wordt toegevoegd aan de library. Denk dat dat ergens een instelling is, en ik ooit gedacht heb, ja waarom ook niet.

Duzzz...
pi_68347640
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:17 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nou je t zegt, ik klik idd altijd op maps. En misschien (waarschijnlijk) is het bij mij zo dat alle media standaard wordt toegevoegd aan de library. Denk dat dat ergens een instelling is, en ik ooit gedacht heb, ja waarom ook niet.

Duzzz...
Dan is dat het dus ja. Ook een tip voor Athlon_2000 dus
pi_68348525
Nerdtopique
  vrijdag 24 april 2009 @ 21:10:54 #241
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_68349759
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

bla bla computeridee crap
Een gameconsole willen gebruiken als pc
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_68349845
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Een gameconsole willen gebruiken als pc
Uhm nee, ik gebruik hem als mediacenter, waar hij ook voor gemaakt is
pi_68349925
Inderdaad ja.. ik gebruik hem sinds ik hem heb ook voor alles te kijken, Blu-Ray, DVD, en al m'n downloads. Fijn apparaat
pi_68350010
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:15 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad ja.. ik gebruik hem sinds ik hem heb ook voor alles te kijken, Blu-Ray, DVD, en al m'n downloads. Fijn apparaat
Heb je de BD remote ook al? Ook heel erg een aanrader.
pi_68350047
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:16 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Heb je de BD remote ook al? Ook heel erg een aanrader.
Uh nee, maar moet zeggen dat de controller ook best aardig gaat. Maar die controller komt er zeker nog ja
pi_68350112
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:17 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Uh nee, maar moet zeggen dat de controller ook best aardig gaat. Maar die controller komt er zeker nog ja
Ja datzelfde dacht ik ook, tot ik m kocht, beste aankoop ooit! Hij gaat trouwens ook serieus mn hele huis door ik kan m niet buiten het bereik krijgen, geweldig voor muziek (tijdens de afwas)
  vrijdag 24 april 2009 @ 21:21:32 #247
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_68350187
hier is maar 1 ding op te zeggen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_68350205
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:19 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja datzelfde dacht ik ook, tot ik m kocht, beste aankoop ooit! Hij gaat trouwens ook serieus mn hele huis door ik kan m niet buiten het bereik krijgen, geweldig voor muziek (tijdens de afwas)
Whehe
pi_68350414
Dan maar een een game er tegenaan gooien?
quote:
Locust_Star here just dropping you cats a quick line to hip you to some cool going-ons scheduled to occur in PlayStation Home over the next couple days. See, we pulled some strings and got our hands on an exclusive clip from the eagerly-anticipated new X-Men Origins: Wolverine film, and we’re putting it up in our Theater come this evening at 8:00pm Pacific Time. You heard me right – the only place to see this sneak peek is in PlayStation Home, so make sure you log-in and peep this footage a week before it hits the streets. Stuff is hot, for sure.

See you in the Theater this weekend!

Home.. tja..
  vrijdag 24 april 2009 @ 21:37:11 #250
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_68350797
# Edit inmiddels voor 54 dollar inc verzenden gevonden

fakking duur man

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280332931262&category=139973QQ_trksidZp3907.m263QQ_trkparmsZalgo%3DSIC%26its%3DI%252BC%26itu%3DUA%252BIA%252BUCI%26otn%3D15%26po%3DLVI%26ps%3D54

[ Bericht 13% gewijzigd door Deacon_Tigra op 24-04-2009 21:58:48 ]
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')