Playstation store aanklikken...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe download ik een demo met die PS3?
Ik dacht dat het home was. Maar ben er al achterquote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Playstation store aanklikken...
Halfnaakte mannen die aan elkaar zittenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zover ik weet is UFC heel iets anders
Ok bedankt.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe ja, keek na mn post ook eens in de EU store en daar stond hij al
[..]
De dingen die ik van usenet af pluk zijn volgens mij allemaal xvid.. En dat draait hij zonder problemen af.
inFamous en Uncharted 2 zijn DEZELFDE GAME!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
OH MY FOKKING PANTS MEGATONZ JEWEETZZZZ
Sad, jij speelt dus geen fighters ansich. Ook geen games. Fight Night is ookquote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Halfnaakte mannen die aan elkaar zitten
Kotakuquote:A new advertisement appearing earlier than expected in Sony's PlayStation Home reveals the ability to play as The Joker in PlayStation 3 exclusive challenge levels for Batman: Arkham Asylum.
Several readers sent us in blurry photos of the new sign, which has appeared in various spots throughout the Home service today, featuring a grinning Joker (the best kind) and boasting exclusive challenge levels for the PS3 version in which players will be able to take control of the clown prince of crime. I hopped online and snapped my own shot, but appreciate the efforts of our readers to bring this story to light.
I contacted public relations for the game, who couldn't offer me any details on the exclusive, or whether or not the Xbox 360 version would be getting something similar. In fact, the man I spoke to seemed rather shocked that the ad had already gone up. Whoops.
For those of you who haven't been following the game, Challenge Maps are additional goodies outside of the main game that players can run through over and over again, trying to get the best score, which Crecente got a look at during GDC this year. We've you can find a video of Batman taking on one such level here.
We'll keep you posted once details are actually released through normal channels.
quote:Ratchet & Clank Future: A Crack in Time Action Figure Lineup Revealed
April 21, 2009 | 3:44 PM PST
A few weeks ago, we informed you of a sneak peek at DC Direct's upcoming line of Ratchet & Clank action figures. Now, the line has been officially announced with a few details.
The figures won't be on sale until December 2nd, 2009, but are going to be based on the upcoming title in the series, Ratchet & Clank Future: A Crack in Time. Since that's not due until the Fall, perhaps it won't seem like as much of a wait by then.
Additionally, the figures are said to have "multiple" points of articulation, though I would imagine the actual number varies depending on the figure.
In addition to the accompanying accessories, each larger figure seems to have one smaller figure paired off with them. See who goes with who in the images below.
Als ik eerlijk ben vind ik 't iets teveel button-bashen en wat te weinig diepgang qua gameplayquote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Wessiej het volgende:
UFC demo is er en het is een geniaaaaaaaal spel
Lijkt of ze rechtsreeks uit een Happy Meal komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:24 schreef Edwinuss het volgende:
Dat is zeker tof, alleen een beetje te nerdy.
Dacht ik ook, zit niet echt veel diepgang in. Ik bleef maar rammen en die gast lag zo om.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik 't iets teveel button-bashen en wat te weinig diepgang qua gameplay
Gast, tutorials al gedaan? Dit spel moet ik eerst een boek openslaan wil je alles kunnen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben ik 't iets teveel button-bashen en wat te weinig diepgang qua gameplay
AWESOME!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig komt Fight Night Round 4 er ook aanquote:Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dacht ik ook, zit niet echt veel diepgang in. Ik bleef maar rammen en die gast lag zo om.
VET!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gelukkig komt Fight Night Round 4 er ook aan
Om een indruk te krijgen:quote:Op donderdag 23 april 2009 23:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
VET!
Deeltje 3 heb ik niet heeel lang gespeeld.
Zo te zien gaan ze nu echt voor de gameplay. Volgens mij was deeltje 3 gewoon om te patsen ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Om een indruk te krijgen:
http://www.gametrailers.com/player/48218.html?type=mov
Moeilijkheidsgraad ietsje moeilijker zetten en je ligt KO voor je het weet met button bashenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik 't iets teveel button-bashen en wat te weinig diepgang qua gameplay
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Moeilijkheidsgraad ietsje moeilijker zetten en je ligt KO voor je het weet met button bashen
Galorequote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef SuperFruitig het volgende:
PAX AND WES MMA FF CF WWF UCF UNITED
qft ftwquote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef SuperFruitig het volgende:
WTF, GTFO N STFU. LOLOL.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Eenschquote:Op donderdag 23 april 2009 23:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gast, tutorials al gedaan? Dit spel moet ik eerst een boek openslaan wil je alles kunnen.
Totdat jij een half guard into een transition doet naar een armbar praten we weer verder.
Je moet alleen op de knoppen drukken als je een takedown doet, en dan kan je ook gewoon de stick draaien, beetje bullshit dus
En hij staat standaard op Beginner, even hoger zetten
je moet op je hardeschijf gaan staan in de browser en dan op driehoekje drukken, niet op Xquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef LostFormat het volgende:
Hee!
Vraagjes:
Ik wil m'n ps3 wat meer als mediacentre gebruiken. Maar nu herkent ie m'n externe HD niet... Waar kan dat aan liggen? Kan de PS3 avi files afspelen of moet ik ze dan eerst converten ofzo?
Ik vat 'm niet. (Ben nu ook niet bij m'n ps3 dus kan het niet ff proberen.) Ik nam aan dat m'n HD dan bijv gewoon bij de muziek of filmdingen staan zoals ook m'n ipod doet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je moet op je hardeschijf gaan staan in de browser en dan op driehoekje drukken, niet op Xen dan alles weergeven.
Sowieso kan de ps3 direct avi files afspelen. Ik gooi namelijk altijd divx'jes op een usb stick en laat de PS3 het dan vanaf de USB stick aflezen (enige wat je wel moet converteren is mkv naar mp4).quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef LostFormat het volgende:
Hee!
Vraagjes:
Ik wil m'n ps3 wat meer als mediacentre gebruiken. Maar nu herkent ie m'n externe HD niet... Waar kan dat aan liggen? Kan de PS3 avi files afspelen of moet ik ze dan eerst converten ofzo?
Niet moeite, hij kan het gewoon echt niet lezen. Alleen FAT32 (wat weer als nadeel heeft dat het een maximale filesize van 4gb heeft)quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:40 schreef merino het volgende:
[..]
Sowieso kan de ps3 direct avi files afspelen. Ik gooi namelijk altijd divx'jes op een usb stick en laat de PS3 het dan vanaf de USB stick aflezen (enige wat je wel moet converteren is mkv naar mp4).
Maar je moet idd doen wat jimjim zegt. Naar je schijf gaan in het XMB menu en dan niet op X drukken maar op driehoek. Dan krijg je aan de zijkant zo'n startmenu achtig ding en daar kies je dan voor alles weergeven.
Is je externe HD een Fat32 schijf? Want volgens mij heeft de PS3 moeite met lezen van NTFS schijven
Ja lol dat bedoelde ik ook alleen ik dacht ik schrijf het wat mooi opquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet moeite, hij kan het gewoon echt niet lezen. Alleen FAT32 (wat weer als nadeel heeft dat het een maximale filesize van 4gb heeft)
Als beginner is het redelijk simpel. De grote truuk is daar om ook af en toe naar het lichaam te gaan (met L2)quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:00 schreef merino het volgende:
[..]
Ja lol dat bedoelde ik ook alleen ik dacht ik schrijf het wat mooi op
damn wat is UFC Expert nails-hard btw
Zelfs @ beginner moet je echt goed opletten om te kunnen winnen.
ja klopt. ik denk dat t is wat pax en merino zeggen. moet je je hardeschijf converterenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:31 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik vat 'm niet. (Ben nu ook niet bij m'n ps3 dus kan het niet ff proberen.) Ik nam aan dat m'n HD dan bijv gewoon bij de muziek of filmdingen staan zoals ook m'n ipod doet?
Hoe en waar kan ik dat checken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet moeite, hij kan het gewoon echt niet lezen. Alleen FAT32 (wat weer als nadeel heeft dat het een maximale filesize van 4gb heeft)
Ja dat had ik al begrepen. Maar @ ground fight @ beginner is het nog best pittig hoor. Uiteindelijk wel gewonnen enzo maar echt gaaf dat je terwijl je met de facebuttons aan het rammen bent met de R-stick ook het lichaam van de ander onder controle moet houden (je guard positie vasthouden dus). Dat was niet zo @ amature.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als beginner is het redelijk simpel. De grote truuk is daar om ook af en toe naar het lichaam te gaan (met L2)
Zeker als je een paar goede lowkicks hebt uitgedeeld vertraag je je tegenstander aanzienlijk
ff aansluiten op je pc en in verkenner de informatie van je schijf openen.quote:
heb jij ook een ps3?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja klopt. ik denk dat t is wat pax en merino zeggen. moet je je hardeschijf converteren
Ah, thanks! Tis idd een ntfs schijf. Laatste noobvraag: als ik dat overzet via dat progje, ben ik dan m'n data kwijt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:24 schreef merino het volgende:
[..]
ff aansluiten op je pc en in verkenner de informatie van je schijf openen.
Let wel dat schijven groter dan 32gb niet naar Fat32 geformatteerd kunnen worden met standaard Windows tools.
Kijk anders hier:
http://www.pendrivelinux.(...)at32-format-utility/
(ik zelf heb er een 250gig externe schijf voor gekocht die out-of-the-box in Fat32 geformatteerd was).
jupquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ah, thanks! Tis idd een ntfs schijf. Laatste noobvraag: als ik dat overzet via dat progje, ben ik dan m'n data kwijt?
die krengen kosten ook echt niets. 4gb of 8gb is voor media op de PS3 echt uiterst geschikt. Ik download alles @ pc en gooi het dan op een usb stickje om het vervolgens op de ps3 af te spelenquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef LostFormat het volgende:
Kut.
Toch maar 's een usb 2.0 kaartje halen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |