Grappig,... dan hebben ze dat net verwijderdquote:Op donderdag 23 april 2009 11:15 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Says who? De site zegt namelijk: Nog te bepalen.
Damn, wat een conclusie... en dat dan nog van Eurogamer ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:56 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/demons-souls-review?page=3
Er is nog hoop.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn, wat een conclusie... en dat dan nog van Eurogamer ook.
Ik snap niet waarom Sony deze titel nog niet heeft aangekondigd voor de VS en EU.
Misschien toch eens de Asian versie importeren, die is volledig engels. (afgezien van de handleiding, maar wel een quickstartguide. )
http://kotaku.com/5220735(...)nt-from-kotaku-todayquote:I'll definitely be interested to see how PlayStation fans react to next week's previews, which also include hands-on impressions of Motorstorm: Arctic Edge, Fat Princess and a couple of titles that might not yet have been officially announced for a Western release.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:27 schreef SuperFruitig het volgende:
TAART VOOR IEDEREEN
[ afbeelding ]
Hoeveel?quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik dacht eerst dat ik 25 zou worden en toen was ik een beetje in paniekMAAR 24 DUS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop ECHT dat er geen multiplayer inzit, dat gaat het hele spel naar beneden halen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:47 schreef Chocobo het volgende:
September al?
http://nl.playstation.com(...)ng-Thieves%E2%84%A2/
[ afbeelding ]
Waarom? Co-op kan een leuke toevoeging zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik hoop ECHT dat er geen multiplayer inzit, dat gaat het hele spel naar beneden halen.
Congrats SF
Holy shit,...........!! Interessant!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:56 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/demons-souls-review?page=3
http://www.eurogamer.net/(...)ion-changes-detailedquote:FFXIII retail-version changes detailed
News by Rob Purchese
Today 10:10
Square Enix has explained what will be different in the retail version of Final Fantasy XIII compared with the recently-released Japanese demo.
Crucially, levels and summons will be added to FFXIII, according to a list on 1UP that is compiled from various internet destinations.
Battle difficulty will be greatly increased, too, making this "the most difficult Final Fantasy ever", if director Motomu Toriyama is to be believed. And while the demo only focuses on one player, the retail version of the JRPG lets party members be controlled and commanded during battle. We'll be able to see combat from more angles, too.
Chain attacks will be vital in the full game, and no longer will characters continue to attack thin-air if they accidentally kill an enemy at the beginning of a chain. Snow will be tooled up at launch and no longer rely on his bare fists, too.
There's to be an "item" command added for battles, and more segments will be able to be added to the Time Gauge via a new character growth system.
Incidentally, the classic Final Fantasy victory fanfare will be there at launch and Square Enix is considering adding victory poses.
There will also be command shortcuts to speed proceedings, plus we're promised dialogue subtitles and a solid frame rate.
We went hands-on with the Final Fantasy XIII demo recently and conclude that "things are looking overwhelmingly positive".
The prospect of a European demo, however, isn't. A solid release date for Final Fantasy XIII here is also unknown, with a broad 2010 estimation our only signpost so far.
Japan, on the other hand, receives Final Fantasy XIII this winter exclusively on PlayStation 3.
The game will spread to Xbox 360 as it heads West.
gz ^^quote:Op donderdag 23 april 2009 13:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik dacht eerst dat ik 25 zou worden en toen was ik een beetje in paniekMAAR 24 DUS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Zet de Döner staaf maar alvast op de grill SF.
I'm coming.
Beide PAL. Zou dus moeten werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Zaterdagavond is er een bescheiden partijtje, je bent van harte welkom
![]()
Ik heb trouwens de bluray box van Planet Earth gekregen vandaag, import vanuit UK, weet iemand zo even snel of dat ook gaat werken op mijn EU PS3 ?
Zelfde regio, gaat werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Zaterdagavond is er een bescheiden partijtje, je bent van harte welkom
![]()
Ik heb trouwens de bluray box van Planet Earth gekregen vandaag, import vanuit UK, weet iemand zo even snel of dat ook gaat werken op mijn EU PS3 ?
Voor games wel, afgezien van de DLC en eventueel regio-gebonden servers voor online.quote:
Gamesquote:
quote:
*PROEST*quote:
Waar heb je hem gedownloaded? Kon hem zo snel in de US store niet vinden een hal;f uurtje geleden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef Kremers het volgende:
Red Faction demo gedownload, ziet er echt niet uitHelemaal niet als je Killzone 2 gewend bent.
Dat wordt hem niet i.i.g. Als het goed is komt er 21 mei een demovan inFamous uit, ik twijfel nog steeds over dat spel...
Whehe ja, keek na mn post ook eens in de EU store en daar stond hij alquote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Kremers het volgende:
Uhh, de EU store?
De VS store wordt pas rond middernacht bijgewerkt.
De dingen die ik van usenet af pluk zijn volgens mij allemaal xvid.. En dat draait hij zonder problemen af.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef ScarFace- het volgende:
Spelen XVID bestanden ook af eigenlijk?
Sony heeft daar een mooi lijstje voor welke video bestanden de PS3 afspeelt, wel divx staat erin maar xvid niet.
Kan iemand dit uitproberen / bevestigen?
YESquote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Gamer_V het volgende:
Betekent dit dat het nu nog fruitiger wordt hier?
O M F Gquote:
Dan ga ik maar mijn eerste demo op de PS3 downloadenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Wessiej het volgende:
UFC demo is er en het is een geniaaaaaaaal spel
Waar heb je 'em besteld?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef merino het volgende:
kut artikel van Eurogamer over Demon's Souls
Er waren al tekorten en dat gaat nu niet beter worden nu Eurogamer de hype opvoert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |