Voor games wel, afgezien van de DLC en eventueel regio-gebonden servers voor online.quote:
Gamesquote:
quote:
*PROEST*quote:
Waar heb je hem gedownloaded? Kon hem zo snel in de US store niet vinden een hal;f uurtje geleden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef Kremers het volgende:
Red Faction demo gedownload, ziet er echt niet uitHelemaal niet als je Killzone 2 gewend bent.
Dat wordt hem niet i.i.g. Als het goed is komt er 21 mei een demovan inFamous uit, ik twijfel nog steeds over dat spel...
Whehe ja, keek na mn post ook eens in de EU store en daar stond hij alquote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Kremers het volgende:
Uhh, de EU store?
De VS store wordt pas rond middernacht bijgewerkt.
De dingen die ik van usenet af pluk zijn volgens mij allemaal xvid.. En dat draait hij zonder problemen af.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef ScarFace- het volgende:
Spelen XVID bestanden ook af eigenlijk?
Sony heeft daar een mooi lijstje voor welke video bestanden de PS3 afspeelt, wel divx staat erin maar xvid niet.
Kan iemand dit uitproberen / bevestigen?
YESquote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Gamer_V het volgende:
Betekent dit dat het nu nog fruitiger wordt hier?
O M F Gquote:
Dan ga ik maar mijn eerste demo op de PS3 downloadenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Wessiej het volgende:
UFC demo is er en het is een geniaaaaaaaal spel
Waar heb je 'em besteld?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef merino het volgende:
kut artikel van Eurogamer over Demon's Souls
Er waren al tekorten en dat gaat nu niet beter worden nu Eurogamer de hype opvoert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |