Nee gaat zeker niet te verquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:16 schreef robbolo het volgende:
[..]
Word t dan niet gewoon tijd om een jappanse ps3 op de kop te tikken? Of gaat je dat net te ver?
* delano.888 is trots op zn 2 witte DS3'squote:Op dinsdag 21 april 2009 21:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
En ik zit nou al goffteredomme 2 jaar te wachten op een witte pal uitvoering
Ik heb een roze lite, tenminste mijn vriendin danquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
* delano.888 is trots op zn 2 witte DS3's![]()
Ik hoop toch niet dat je daar trots op bent?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb een roze lite, tenminste mijn vriendin dan
Ik schrok me ook kapot toen ik dat voor het eerst zag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:44 schreef Sala-adin het volgende:
Is het normaal bij KZ2 dat de menu zo trilt en hapert?
nee trots niet, maar wel hendig gamenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je daar trots op bent?
Ik heb ook 2 grijze DS3's, maar daar ging het nu even niet overquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef Fallen het volgende:
Persoonlijke vind ik de witte controllers erg lelijk.
Gelukkig kon ik vrij snel een DS3 in het zilver vinden en daar ben ik dan weer erg blij mee.![]()
Ook makkelijk terug vinden tussen de 2 andere Sixaxis controllers.
Ik weet het... een roze! Damn, zo'n ding wil je toch niet eens in huis hebben?!?!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 grijze DS3's, maar daar ging het nu even niet over![]()
En ook 2 zwarte sixaxis's maar daar ging het al helemaal niet over
Gaan we het nu heel het topic over '"mijn" roze ds hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik weet het... een roze! Damn, zo'n ding wil je toch niet eens in huis hebben?!?!
Had je maar niks moeten zeggenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Gaan we het nu heel het topic over '"mijn" roze ds hebben![]()
Cker de moeite waard, wat een top gamequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:20 schreef SToRM81 het volgende:
Bioshock zojuist besteld voor 11 euro. Voor die prijs kon ik m niet laten liggen
waar? dan bestel ik hem ook!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:20 schreef SToRM81 het volgende:
Bioshock zojuist besteld voor 11 euro. Voor die prijs kon ik m niet laten liggen
Waar? Dat is wel een koopje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:20 schreef SToRM81 het volgende:
www.zavvi.co.ukquote:
Damn, natuurlijk weer geen PayPal accepteren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:48 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
www.zavvi.co.uk
Ik zat al een tijdje te twijfelen om m te kopen, maar nu toch maar besteld dan.
Netellerquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn, natuurlijk weer geen PayPal accepteren.
Ga toch echt eens een CC aanvragen.
`quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:23 schreef -Menn0- het volgende:
Ben weer PS2 spellen aan het spelenNog een maandje tot Guitar Hero Metallica
Ja, aan zoiets zat ik ook al te denken.quote:
Moeilijke constructies?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, aan zoiets zat ik ook al te denken.
Maarja, dan zit je weer met allerlei moeilijke constructies en kosten als je dat ding voor een tijd niet gebruikt.
*zucht*
Waarom niet gewoon overal PayPal... dat werkt perfect!
Weet niet, hou niet zo van importeren en heb geen cc. Weet dat je soms ook met paypal kan betalen maja vind het raar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
`
Waarom importeer je hem niet? Stuk goedkoper en je hebt hem dan allang binnen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 01:04 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is een toffe titel die binnen nu en 2 maanden uitkomt voor de ps3?
quote:Op woensdag 22 april 2009 01:04 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn tweede screen is inFamous, dat is een (potentiele) goeie exclusive!quote:Op woensdag 22 april 2009 01:10 schreef Sala-adin het volgende:
Dat is prototype die komt ook voor X360, doelde eigenlijk meer op exclusives op de ps3.
Enne Mijn psn is Sala-adin, wie kan mij in lijstje zetten
Makkelijk. Neen.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:18 schreef Wii-Style het volgende:
Hoe makkelijk is de PS3 te gebruiken als Blu-Ray speler? Krijg je een afstandsbediening standaard bij aankoop?
Jawel, met de controller is het ook doodsimpelquote:Op woensdag 22 april 2009 01:28 schreef Wii-Style het volgende:
Dus is het niet makkelijk, zonder afstandsbediening.
Een familielid heeft dus een HDTV en geen Blu-Ray... nu kost een fatsoenlijk Blu-Ray speler iets van 200 euro? Als ik daar wat geld bijleg... kan het misschien een PS3 worden.
Verdomme. Had Sony misschien toch gelijk!![]()
Dus wel. De DS3 werkt uitstekend tijdens het kijken van films alleen is de los verkrijgbare BD-remote nog beter. Je hebt dan simpelweg meer dedicated knoppiesquote:Op woensdag 22 april 2009 01:28 schreef Wii-Style het volgende:
Dus is het niet makkelijk, zonder afstandsbediening.
Een familielid heeft dus een HDTV en geen Blu-Ray... nu kost een fatsoenlijk Blu-Ray speler iets van 200 euro? Als ik daar wat geld bijleg... kan het misschien een PS3 worden.
Verdomme. Had Sony misschien toch gelijk!![]()
Jammer dat ze met van die snelle pasjes lopen, dat staat zo knullig. Ziet er verder wel heel goed uitquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:14 schreef Frasier het volgende:
Nieuw filmpje UFC 2009:
http://www.gametrailers.c(...)-hd-ufc-2009-u/48262
Geen houterige animaties meer zo te zien, heerlijk soepel. En wat ziet er vet uit![]()
Geen idee,.... zelf wacht ik op Uncharted 2 en FFXIII! Als je net een PS3 hebt moet je MGS4, Valkyria Chronicles en Uncharted proberen! Aanraders.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:04 schreef Sala-adin het volgende:
Kwa exclusives komt Infamous uit en waarschijnlijk Fat Princess op het PSN.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:04 schreef Sala-adin het volgende:
Als volgend jaar m'n credit card afloopt gebruik ik dit ook wel. Klinkt handigquote:Op woensdag 22 april 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moeilijke constructies?
Je maakt een account aan op de site. Vervolgens maak je de account extended (gratis), hiervoor zal er een klein bedrag worden bijgeschreven op je bankrekening binnen 3 werkdagen. Eenmaal het bedrag is bijgeschreven activeer je je account door het bijgeschreven bedrag in te voeren op de site.
Het enige wat nog rest is een telefoontje van het hoofdkantoor (uit het buitenland). Hierbij stellen ze een aantal vragen puur ter controle voor de kaarthouder.
Vanaf nu kun je al je aankopen doen. Even een bedrag overmaken via Ideal op je account en het staat er direct op, klaar is Kees.
Ach en en de kosten die ik hun schuldig ben (weet er niks van trouwens, maar goed het zal toch wel een klein bedrag zijn) neem ik voor lief. Het werkt gewoon voortreffelijk.
ik wacht nu al een half jaar op dat telefoontje trouwens, ik heb alle documentatie 3 keer ingestuurd en nog steeds geen reactie.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moeilijke constructies?
Je maakt een account aan op de site. Vervolgens maak je de account extended (gratis), hiervoor zal er een klein bedrag worden bijgeschreven op je bankrekening binnen 3 werkdagen. Eenmaal het bedrag is bijgeschreven activeer je je account door het bijgeschreven bedrag in te voeren op de site.
Het enige wat nog rest is een telefoontje van het hoofdkantoor (uit het buitenland). Hierbij stellen ze een aantal vragen puur ter controle voor de kaarthouder.
Vanaf nu kun je al je aankopen doen. Even een bedrag overmaken via Ideal op je account en het staat er direct op, klaar is Kees.
Ach en en de kosten die ik hun schuldig ben (weet er niks van trouwens, maar goed het zal toch wel een klein bedrag zijn) neem ik voor lief. Het werkt gewoon voortreffelijk.
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wacht nu al een half jaar op dat telefoontje trouwens, ik heb alle documentatie 3 keer ingestuurd en nog steeds geen reactie.
quote:Sega Once Again Considering Changes To Business Operations
For the third time this decade, Sega have announced that they are considering making big changes to the way the company is structured.
The first of these was in 2001, when Sega pulled out of the hardware business. The second was in 2004, when Sammy took over the company and Sega's many satellite studios were rolled back into the mothership.
Now a third looks possible, as declining sales and a tough business climate in Japan have led the company to call for greater "integration" between Sega's Japanese development teams and those in the West.
Speaking at a recent conference in Japan, Sega's Takayuki Kawagoe said "We need more integration so projects and initiatives on both sides can benefit from everyone's experience and expertise".
That's cool. That's what Sega need. Know what we need? We need an English-language version of Ryu ga Gotoku 3.
http://kotaku.com/5222049(...)-business-operations
Fat Princess lijkt me tof!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn aanstaande aankopen
Trine lijkt mij ook leuk en tof ja. Afgaande op de omschrijving en trailer is het een soort spirituele opvolger van The Lost Vikings.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn aanstaande aankopen
Er zijn keys vergeven op het Playstation blog. Er zullen sites nog meer keys uit gaan delen. Hiervoor moe je de Playstation twitter in de gaten houdenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees trouwens dat er een beta voor Fat Princess is? Hoe kom ik daar tussen?
Naais!quote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://g4tv.com/trailers/(...)y-Gameplay-Clip.html
Awesomesaaaaauuuuuuce.
Waarom ben ik de enige die m niet snaptquote:
Nirvana -> Kurt cobain...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom ben ik de enige die m niet snapt
Wie is Kurt cobain?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Nirvana -> Kurt cobain...Schaam je Delano
Zanger/guitarist in Nirvana. Hij heeft zichzelf volges mij vele jaartjes terug doodgeschoten. Nu is er blijkbaar een Rock Band versie van Nirvana o.i.d? In de comic komt het pakket dus compleet met wapenquote:
inFAAAAAAAAAAAAAAAAAAmousquote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://g4tv.com/trailers/(...)y-Gameplay-Clip.html
Awesomesaaaaauuuuuuce.
Stelletje homo's.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:52 schreef Fallen het volgende:
en allebei nog niet eens de HD versie linken.... tsk tsk!
quote:Rumor: Uncharted 2 has... MULTIPLAYER? Holy. Shit. #1
http://v.giantrealm.com/embed/publisher_id=10&file_id=MGE5ZDk0ZmI2MzI2ZmZkODA3YWY3NjVjZmIyNWNhZTQzZjgxOTA5ZA==&from=aHR0cDovL3d3dy5zY3Jld2F0dGFjay5jb20vSGFyZE5ld3MvMDQyMjA5
I am speechless.
A source has leaked:
-The sequel will have multiplayer but details are vague
-Regular multiplayer
-Also co-op multiplayer, but co-op is not single player with another person (so seperate mode?)
waarom nou weer niet voor de PS3quote:Fallout 3: Broken Steel vanaf 5 mei beschikbaar
Uitgegeven: 22 april 2009 10:00
Laatst gewijzigd: 22 april 2009 10:06
AMSTERDAM - Bethesda heeft bekend gemaakt dat Fallout 3: Broken Steel op 5 mei zal verschijnen. Deze derde uitbreiding zal wederom alleen beschikbaar zijn voor de Xbox 360 en pc-versie van de game.
Broken Steel zal er onder andere voor zorgen dat de ‘level cap’ wordt verhoogd van 20 naar 30 en biedt de mogelijkheid om na het einde van de singleplayer-campaign nog door te spelen.
Daarnaast zijn er meer Tesla Cannons aanwezig in de spelwereld, lopen gamers meer Super Mutants tegen het lijf en zijn er ook meer objecten te verzamelen.
Net als Operation: Anchorage en The Pitt zal ook Broken Steel voor 800 Microsoft Points te downloaden zijn via Xbox Live en Games for Windows Live NU.nl.
MS zal wel een dealtje hebben gesloten a la GTAIV.quote:
quote:
Dat klinkt als Resident Evil 5 met een cpu partnerquote:Op donderdag 23 april 2009 01:57 schreef Cyberia18 het volgende:
-Also co-op multiplayer, but co-op is not single player with another person (so seperate mode?)
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moet elke game tegenwoordig MP hebben, wat is er mis met een goed SP spel.
Sony denkt er duidelijk anders over... Laten we hopen dat ze gelijk hebben. Ik miste het in deel 1 ook totaal niet.quote:Game-info:
Ontwikkelaar: Naughty Dog
Uitgever: SCEE
Genre: Actie/adventure
Platform: PLAYSTATION 3
Verschijningsdatum: Nog te bepalen
Spelers: 1
Netwerkgames spelen: netwerkgaming niet mogelijk
Mediatype: Blu-ray Disc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |