De chinese/english is minstens 1,5 keer zo duur op ebay.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
# Edit inmiddels voor 54 dollar inc verzenden gevonden![]()
![]()
![]()
fakking duur man
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280332931262&category=139973QQ_trksidZp3907.m263QQ_trkparmsZalgo%3DSIC%26its%3DI%252BC%26itu%3DUA%252BIA%252BUCI%26otn%3D15%26po%3DLVI%26ps%3D54
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:01 schreef merino het volgende:
[..]
De chinese/english is minstens 1,5 keer zo duur op ebay.
Als ie uberhaupt nog verkrijgbaar is op ebay
T_D gekke japans-spelende idiootquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Idd niet meer te krijgen in english
Boeit niet, ik speel hem wel in het Japans![]()
Inmiddels een bod gedaan
Dat is echt awsful.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Boeit niet, ik speel hem wel in het Japans![]()
Sue me, i'm a addictquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
T_D gekke japans-spelende idioot
Enig idee of er nog nieuwe pers van gemaakt wordtIk wil er ook nog wel eentje hebben
English releasequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Sue me, i'm a addict![]()
Hoe bedoel je nieuwe pers? English release? of Jap?
Hebben dus!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
De aankondiging die Sony maandag zou maken is al (min of meer) bekend.
[ afbeelding ]
Gaat nog wel even duren denk, kan nog nergens een engelse release vindenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
English release
en dat ze dus nieuwe exemplaartjes gaan persen voor de in de sjops!
volgende week. Als er althans niet al zoveel pre-orders staan dat ie niet meteen weer uitverkocht is en op backorder komt te staan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
English release
en dat ze dus nieuwe exemplaartjes gaan persen voor de in de sjops!
Wie is dat nou weer?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Prachtige wallpaper voor de liefhebbers.
[ afbeelding ]
quote:
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
psst [PS3 - 182] I'm coming for blood, no code of conduct, no law
Ja, treurig. Ik wil helemaal geen Uncharted multiplayer...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
De aankondiging die Sony maandag zou maken is al (min of meer) bekend.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Mafia II
A Day in the Life Gameplay Pt. 1 | HD
A Day in the Life Gameplay Pt. 2 | HD
A Day in the Life Gameplay Pt. 3 | HD
De besturing van de auto's...
Dat zijn er 5quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zeg 3 dingen
1: Play-Asia![]()
2: FF XIII DEMO![]()
![]()
![]()
3: Jap Advent Childeren Blu-Ray Afspeelbaar op mijn PS3![]()
![]()
4: Ik ben de eerst komende 5 jaar niet meer beschikbaar
5: Bevindingen volgen![]()
Niet heel erg indrukwekkend.. althans de buitenscenes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Mafia II
A Day in the Life Gameplay Pt. 1 | HD
A Day in the Life Gameplay Pt. 2 | HD
A Day in the Life Gameplay Pt. 3 | HD
De besturing van de auto's...
regio vrije blu-ray lucky basterdquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zeg 3 dingen
Play-Asia![]()
FF XIII DEMO![]()
![]()
![]()
Jap Advent Childeren Blu-Ray Afspeelbaar op mijn PS3![]()
![]()
Ik ben de eerst komende 5 jaar niet meer beschikbaar
Bevindingen volgen![]()
Uhh, nee?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:19 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zag een vriend online komen dus ik wou eff chatten, blijkt dat je een cam moet hebben wil je gewoon met je mic willen chatten.
Ik miswel erg veel functies die je wel op de 360 hebt.
Ik had dat probleem ook ja. Ik heb nog in de opties zitten zoeken maar geen oplossing gevonden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:26 schreef Sala-adin het volgende:
Als ik een friend selecteer waar ik mee wil chatten krijg ik 2 opties:
1 Tekst chat
2 Voice chat
Nouik selecteer dan de voice chat en ik krijg dan een melding dat ik een camera moet hebben
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:26 schreef Sala-adin het volgende:
Nouik selecteer dan de voice chat en ik krijg dan een melding dat ik een camera moet hebben
Volgens mij werkt dat helemaal niet, want als ik me niet vergis is dat gewoon de videochat zoals die in de XMB zit. Maar die werkt sowieso niet in-game.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:30 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik had dat probleem ook ja. Ik heb nog in de opties zitten zoeken maar geen oplossing gevonden.
Het gaat hier wel om chatten tijdens het spelen van een game trouwens.
Ja maar Japans, geen subs? Dan is er toch geen zak aanquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zeg 3 dingen
Play-Asia![]()
FF XIII DEMO![]()
![]()
![]()
Jap Advent Childeren Blu-Ray Afspeelbaar op mijn PS3![]()
![]()
Ik ben de eerst komende 5 jaar niet meer beschikbaar
Bevindingen volgen![]()
Gewoon een externe HDD aankoppelen en back-uppen. Wat misschien niet goed gaat zijn dingen uit de store, zoals DLC en eventueel game-updates (films ook niet, maar die hebben we toch niet in EU). Zelfs gekochte titels gaan uit mijn ervaring gewoon prima.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:47 schreef FinalD87 het volgende:
Ik meen dat het vervangen van de harde schijf in je PS3 simpel genoeg is. Maar hoe zorg ik ervoor dat ik alle data één op één over zet? De back-upfunctie zegt zelf al dat er kans is dat niet alles werkt wanneer je die methode gebruikt, dus vandaar dat ik het vraag.
Misschien even bij lokale computerboer vragen of hij alles wilt kopiëren? Of kan ik dit zelf door ze in een PC te hangen? (Ik heb nog wel een mooie boot disk met een image tooltje.)
Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn voordat ik gekke dingen ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |