ik heb er alleen mijn naam onder gezet, niet plaatje van die gekke negert xDquote:
waarschijnlijk zit er ergens een knopje voor Editquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:28 schreef denB het volgende:
Wtf... iemand heeft OP aangepast
Oh en hoe pas je OP titel aan heb een foutje gemaakt. Moet 52 zijn :$
k zou ut wille doen ma ut gaat niet,, btw denB, plaats link van deze in de "oude" SCquote:
Op de Wiki heb ik het ook weer goed gezet trouwensquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:48 schreef The_Dean het volgende:
Klopt, we hebben hier een dynamisch duo rondlopen diedat alles strikt in den gaten houdent...
Hiquote:
doe je bestquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hi![]()
Ik blijf niet lang, ik heb nog 56 minuten om tot 800 woorden te komen vandaagJa, ik wil vóór mijn bespreking op de 800 zitten, dan heb ik tenminste ook nog iets te vertellen
.
hoe is het?quote:
Nee want ik moet dat schrijven op basis van mijn 'vorige' scriptie en een deel 'onderzoek' dat ik nog moet doenquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
kut.. maak ik een grapje en ben ik zelf niet eens op tijd om het te zien
aai.gifquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Moe en gaar.
En we hebben er weer een opdracht bij![]()
En met jou?
zo erg was het toch niet? Het was allemaal vrij makkelijk terug te draaienquote:
knock 'm dead girlquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:12 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga even doortypenTot straks.. Pff, tot half 4
Ja viel wel mee, iedereen heeft nu ondertussen die foto van me wel gezienquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aai.gif
wat voor opdracht??
Met mij is het goed. Niet eens last van spierpijn
[..]
zo erg was het toch niet? Het was allemaal vrij makkelijk terug te draaien
[..]
knock 'm dead girl
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ja viel wel mee, iedereen heeft nu ondertussen die foto van me wel gezien
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ja viel wel mee, iedereen heeft nu ondertussen die foto van me wel gezien
wel eens ja..quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:37 schreef Olment het volgende:
zijn er mensen die wel eens lunchen op de kosten van de baas?
Jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:37 schreef Olment het volgende:
zijn er mensen die wel eens lunchen op de kosten van de baas?
Wat kom je doen? Typen kreng!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:43 schreef Daph_ het volgende:
Heb het wel eens gedaan. Het leukste is om een luxe lunch te hebben en dat volledig te declareren
Zo, weer 150 woorden toegevoegd aan mijn scriptie. Ik vind het wel lastig om niet te uitgebreid gaan vertellen, dat was namelijk het probleem van mijn 'vorige' scriptie; die was wel goed leesbaar, maar ik vond het veel te lang allemaal. *zucht*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je krijgt een nightrider effect met je Numlock, capslock, scrollock.
Zorg ervoor dat alle lampjes uit staan voordat je het script runt.
kwesie van de hele zooi in een notepad gooien en opslaan als <naam>.vbsHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
daph, doe es nie zo agressief tege bootjequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Af en toe moet ik er even uit, anders ga ik te lange stukken typen
En ik ben je bitch niet
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:46 schreef Olment het volgende:
is hier iemand geinteresseerd in PHP?
k heb een leuk scriptje.was is dat php aan dan? .vbs is visual basic toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je krijgt een nightrider effect met je Numlock, capslock, scrollock.
kwesie van de hele zooi in een notepad gooien en opslaan als <naam>.vbs
das waar, ma php komt mensen (denk ik) bekender voor dan vbquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was is dat php aan dan? .vbs is visual basic toch?
VIsual basIc KEn ik NIet, maAr PHP Wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:49 schreef Olment het volgende:
[..]
das waar, ma php komt mensen (denk ik) bekender voor dan vb
LOL!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
VIsual basIc KEn ik NIet, maAr PHP Wel.
kan je Ook NOG UitLeGGen HOE Je dAt scRIPtJe uitZET als Hij eEnMAal RuNT? iK Ga eR NOgal BREezEr van tyPeN nAmeLIjk
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
VIsual basIc KEn ik NIet, maAr PHP Wel.
kan je Ook NOG UitLeGGen HOE Je dAt scRIPtJe uitZET als Hij eEnMAal RuNT? iK Ga eR NOgal BREezEr van tyPeN nAmeLIjk
ErgSte is daT heT dus ooK ecHT sEriEuS iSquote:
Hahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ErgSte is daT heT dus ooK ecHT sEriEuS iS
HEB HEt besTaNdJe zElF Al wEgGeMiEteRd, MaAr HIj StaAT nIET iN mIJn PRocEsseN Ofzo. en IK HEb geen ziN Om Te HeRStArTeN
Fucking pwn! LOL!!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ErgSte is daT heT dus ooK ecHT sEriEuS iS
HEB HEt besTaNdJe zElF Al wEgGeMiEteRd, MaAr HIj StaAT nIET iN mIJn PRocEsseN Ofzo. en IK HEb geen ziN Om Te HeRStArTeN
ja leuk idee voor daph_ xDquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:00 schreef Bootje84 het volgende:
Is leuk scriptie typen met dat scriptje aan..
Meneer, mn scriptie is in het br33zer getypt
k hoop eht voor je,, tis bijna 5 over 2 xDquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:01 schreef Daph_ het volgende:
Hahahaha geweldig
Ik ga even naar het toilet en drinken pakken. Ik zie mijn begeleider nog niet, dus waarschijnlijk kan ik nog wel even doorwerken
Ik had toch wat aandelen moeten kopenquote:De waarde van het aandeel van AND verdubbelde in de ochtendhandel tot 8,50 euro.
Wie de partij is meldt AND niet in het persbericht.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:09 schreef Psychonikeo het volgende:
en mijn bedrijf in het nieuws
http://www.telegraaf.nl/d(...)nst_AND__.html?p=9,1
[..]
Ik had toch wat aandelen moeten kopen
en dan het voorbereide antwoord:quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Wie de partij is meldt AND niet in het persbericht.
nu komt natuurlijk de vraag...
quote:,,Het is in elk geval geen partij als Garmin'', aldus bestuursvoorzitter Maarten Oldenhof van het beursgenoteerde AND dinsdag in een interview met ANP.
amerikaanse
,,Je moet denken aan grote partijen als Microsoft en Google, die belangstelling hebben voor het vrije gebruik van navigatiekaarten voor smartphones en laptops'', aldus de topman. Ingewijden lieten het ANP weten dat het om een van deze twee bedrijven gaat.
had zo'n antwoord wel verwacht om de 1 of andere rede.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en dan het voorbereide antwoord:
[..]
Mij is ook niets verteld. Ik weet het wel en ik weet ook dat het zo in het contract staat, dat dat bedrijf niet genoemd wordt, maar officieel weet ik het dus niet eensquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:17 schreef Olment het volgende:
[..]
had zo'n antwoord wel verwacht om de 1 of andere rede.
btw,, yay nog 2.5 uur tot k na huis kan
altijd gezellig vond ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:30 schreef Bierie het volgende:
Zo ben ik ook weer![]()
Zo een meeting met mijn begeleidster plus groepsleden.... Ben benieuwd....
xD da is altijd het leukste,, je weet het, maar niet officieelquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mij is ook niets verteld. Ik weet het wel en ik weet ook dat het zo in het contract staat, dat dat bedrijf niet genoemd wordt, maar officieel weet ik het dus niet eens
gelukkig heb ik geen moeite met geheimenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef Olment het volgende:
[..]
xD da is altijd het leukste,, je weet het, maar niet officieel
Hangt er van af. De reden dat de meeting gehouden wordt is nog niet komen opdagen. Een jongen die Simon heet en zijn resultaten die hij tot nu toe heeft moet presenteren.quote:
Dat is wel irritant dan.. Grote kans dat hij dus ook niet op komt dagen dit keerquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:38 schreef Bierie het volgende:
[..]
Hangt er van af. De reden dat de meeting gehouden wordt is nog niet komen opdagen. Een jongen die Simon heet en zijn resultaten die hij tot nu toe heeft moet presenteren.
De eerste keer was die het vergeten. Toen was die tot 2 maal toe ziek en nu is die nog niet komen opdagen....
Ik ben benieuwd
tja wel vervelend voor hem. en wss ook voor jou aangezien er dan een nieuwe afspraak moet wroden gemaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:44 schreef jslavenburg het volgende:
Zo, het gesprek gaat niet door morgen met mijn beoordelaar morgen, omdat mijn stagebegeleider prive problemen heeft.
Slecht nieuws voor hem natuurlijk, maar ik ga een rustige vakantie tegemoet![]()
Hoi btw
Nieuw hier?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:49 schreef Olment het volgende:
[..]
tja wel vervelend voor hem. en wss ook voor jou aangezien er dan een nieuwe afspraak moet wroden gemaakt.
ook Hoi xD
Ik ben als een baksteen voor alles gezakt van vorige weekquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nieuw hier?![]()
Puala! Al uitslag van je examen?
oohquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben als een baksteen voor alles gezakt van vorige week
quote:
Windows 2003 server theoriequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ooh
welke onderdelen?en wat nu?
Reedt met DT sukkel!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het zal me zo wie zo aan me reet roesten
Ging wel okee hoorquote:
Buk maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga een meid naaien en stop met mij verbeteren.
kudtquote:
hmm.. ok.. Valt alles mee dan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ging wel okee hoorHij walste nogal over me heen als ik iets wilde zeggen, maar hij was niet echt chagrijnig ofzo. Hij wilde wel vanalles al regelen enzo, en door het gesprek drong het tot me door dat ik nog maar 7 dagen (deze week 1 dag en in de twee weken na mijn vakantie 3 dagen per week) heb om mijn scriptie af te ronden
Gosh!!
Zeggen ze allemaal.. Uiteindelijk gaan ze allemaal door de knieënquote:
Jij kijkt zo'n agent toch gewoon lief aan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:09 schreef Puala het volgende:ik op de terugweg van huis omrijden omdat ik dacht dat er rollerbank stond.. blijkt het een ernstig auto ongeluk te zijn
Dat werkt niet als tie zo hard looptquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:11 schreef jna het volgende:
[..]
Jij kijkt zo'n agent toch gewoon lief aan?
Dat is waar, maar ik moet je eerlijk zeggen dat als ik een keer wél hard werk op kantoor, ik dan weinig energie meer over heb om 's avonds nog aan de slag te gaan. Het komt de kwaliteit van de scriptie ook niet tegen goede, dus ik wil het eigenlijk vermijden omdat ik anders hard zit te werken terwijl ik moe ben en ik dat later toch weer allemaal kan gaan zitten aanpassen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kudt
[..]
hmm.. ok.. Valt alles mee dan.
Maar nog wel ff flink doortypen dan
Maar die 7 dagen is wel alleen op je stage. Als je echt in tijdnood komt heb je mogelijkheden, maar die ga je natuurlijk liever niet gebruiken
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zal je meer uit de kast moeten trekken ja
scooters!quote:
das waar..quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik moet je eerlijk zeggen dat als ik een keer wél hard werk op kantoor, ik dan weinig energie meer over heb om 's avonds nog aan de slag te gaan. Het komt de kwaliteit van de scriptie ook niet tegen goede, dus ik wil het eigenlijk vermijden omdat ik anders hard zit te werken terwijl ik moe ben en ik dat later toch weer allemaal kan gaan zitten aanpassen.
Wel leuk trouwens; begeleidster van school: Draai je hoofdvraag om! Afstudeerbegeleider op kantoor: We draaien niks om!
Ga een vriendin zoekenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
scooters!
[..]
das waar..
en dat is altijd leuk, relluh!!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:14 schreef jna het volgende:
[..]
Dan kan/kun/kon/ken (kies maar Bootje) je beter omrijden inderdaad
Laten we hopen dat het goedkomtquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
scooters!
[..]
das waar..
en dat is altijd leuk, relluh!!
Net een e-mailtje ontvangen dat hij vast zit in de trein en het een uurtje later gaat worden...quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel irritant dan.. Grote kans dat hij dus ook niet op komt dagen dit keer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de trein gaat ontploffen of als hij plotseling ontvoerd is, wordt het misschien minder geloofwaardigquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:20 schreef Bierie het volgende:
[..]
Net een e-mailtje ontvangen dat hij vast zit in de trein en het een uurtje later gaat worden...Ik ben benieuwd....
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]MieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
altijd leuk om je eigen dingen terug te zienquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef Puala het volgende:
http://www.112rivierenland.nl/static//index.php?id=5&uID=403
mijn foto's
Dit is de 1e keer van de 5 pogingen dat ik er door kwamquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
altijd leuk om je eigen dingen terug te zien
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:14 schreef jna het volgende:
[..]
Dan kan/kun/kon/ken (kies maar Bootje) je beter omrijden inderdaad
Dus dat!quote:
jaahaaaaquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:31 schreef jna het volgende:
Maar nu weten we nog niet of Daph een vriend heeft
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:46 schreef Olment het volgende:
is hier iemand geinteresseerd in PHP?
k heb een leuk scriptje.Gewoon het ultieme breezerscriptje manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je krijgt een nightrider effect met je Numlock, capslock, scrollock.
kwesie van de hele zooi in een notepad gooien en opslaan als <naam>.vbs
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
En anders had je hulp nodig?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
anders had ik dr natuurlijk alleen versierd enzo![]()
![]()
Maakt het weer een stuk makkelijker als ik 's avonds laat stiekem als de 16-jarige Chanelle met oude geile mannen aan het praten benquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon het ultieme breezerscriptje man
Ben ik de enige die dit automatisch met een jambers stem in m'n hoofd las?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maakt het weer een stuk makkelijker als ik 's avonds laat stiekem als de 16-jarige Chanelle met oude geile mannen aan het praten ben
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:41 schreef jna het volgende:
[..]
Nee inderdaad. hij staat ook maar 300 keer op je hyves
Zo is datquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maakt het weer een stuk makkelijker als ik 's avonds laat stiekem als de 16-jarige Chanelle met oude geile mannen aan het praten ben
ik help jou ook zo vaak 's avonds!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef jna het volgende:
[..]
Hij heeft me al zo vaak gevraagd of ik wil helpen. Ik werd er zo moe van
Zelfs de Surinamer begrijpt hetquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo is dat
Maar hoe run je dat nu precies?
invullen in notepad, opslaan als naam.vsb en dan dubbelklikken erop (wel al je lampjes eerst uizetten voor het mooiste resultaatquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo is dat
Maar hoe run je dat nu precies?
Ja, maar ik heb heel weinig verstand van computersquote:
Je typt het zelf verkeerdquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen = allang!
mamma! ze pesten me
Piet is er niet meer nee..quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit automatisch met een jambers stem in m'n hoofd las?
Ook al als het alleen over internet is?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik in de war raak van jou natuurlijk
Nou EN, is jaUw pRobleeM ouwe frieSe gek!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb heel weinig verstand van computers
Kan het niet openenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:50 schreef jna het volgende:
[..]
Nou EN, is jaUw pRobleeM ouwe frieSe gek!
nee joh.. vond het wel klinken als een goed excuusquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ook al als het alleen over internet is?Gosh, dan is het wel heel erg
kopieer die code naar een kladblok bestand. sla dat op als bijvoorbeeld "nightrider.vbs" en open datquote:
* Bootje84 verwacht br33zert44l!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
kopieer die code naar een kladblok bestand. sla dat op als bijvoorbeeld "nightrider.vbs" en open dat
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
kopieer die code naar een kladblok bestand. sla dat op als bijvoorbeeld "nightrider.vbs" en open dat
Ik hoop dattie het inmiddels wel begrepen heeftquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
invullen in notepad, opslaan als naam.vsb en dan dubbelklikken erop (wel al je lampjes eerst uizetten voor het mooiste resultaat)
ik pas over een uur en 3 minquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Daph_ het volgende:
Over 3 minuten heb ik er alweer 8 uur werken opzitten
wahahaha,, k heb ook nog een script dat die explore.exe afsluit en daarna C: weg gooitquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:58 schreef jna het volgende:
Weet dean veel dat zodra ie dat bestand opent dat dan z'n computer ontploft
bikkelster..quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Daph_ het volgende:
Over 3 minuten heb ik er alweer 8 uur werken opzitten
Gisteren heb ik ook 8,75 uur gewerktquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bikkelster..
Deze week bedoel je?
Kan inderdaad goed kloppen..quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:03 schreef jna het volgende:
Ik heb wel een keer iets op tv gezien dat als je de kop van een lucifer maalt en op de binnenkant van een floppy (ja het was een nog een flink aantal jaar geleden) strooit en daaroverheen nagellakremover smeert dat de computer dan ontploft zodra je die floppy wilt openen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
brEEzerS for lifE! fo sho! hehe, scrIPtie weRKt, maar Wel lichTelijke veRtraGing lijkt HEt af EN toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je praat tegen een ex-systeembeheerder niveau 4.. I know my shizzlequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:05 schreef Olment het volgende:
natUUrlijK werkt hET script
Is kei laChe om het uit te zetten moet je taakbeheer opstarten en dan wscript.exe proces beindigen
je praat tegen een systeembeheerder niv 3 in opleidingquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je praat tegen een ex-systeembeheerder niveau 4.. I know my shizzle
tja,, in html ofzo zul je wss wel het goede krijgenquote:
Ja maar toen deed ik Ctrl + Alt + pijltje omlaag en toen kon ik het perfect lezenquote:
BUITENSPEL!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Daph_ het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar iets eerder naar huis ga. Dan kan ik nog eventjes in de tuin zitten misschien.
Kiezen of delen is hetquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Daph_ het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar iets eerder naar huis ga. Dan kan ik nog eventjes in de tuin zitten misschien.
Als jij dat vindt, dan is het goed hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef Daph_ het volgende:
Maar ik heb het verdiend! Ik heb echt wat gedaan vandaag dus ik ben heel trots op mezelf
Ja, dat snapte ik ook wel, maar mijn Vista heeft geen zin om .vbs bestanden te openenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dattie het inmiddels wel begrepen heeft
vreemdquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook wel, maar mijn Vista heeft geen zin om .vbs bestanden te openen
Good ol' days toen Breezer drinken nog cool was.. en de place to be het Teejater in Naaldwijk wasquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
brEEzerS for lifE! fo sho! hehe, scrIPtie weRKt, maar Wel lichTelijke veRtraGing lijkt HEt af EN toe
Regel ik voor jequote:
Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:25 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik nu echt de enige die zich netjes aan de maximum snelheid houdt in de tunnels bij Leidschendam...
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:25 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik nu echt de enige die zich netjes aan de maximum snelheid houdt in de tunnels bij Leidschendam...
Netjesquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omgraven is niet nodig, als je er wat graszaad tussen strooit groeit daar al mooi gras tussen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:45 schreef The_Dean het volgende:
Dat pad ernaast is van de gemeente, dus daar doe ik niks aan
Dat grasmatje [denk dat je dat stuk achterin bedoeld] ben ik inderdaad nog mee bezig. Moet nog een keer gemaaid [was laaaaang] en wellicht even omgraven en opnieuw bezaaien. Ook word dat stuk modder voorin achterhuis [naast de auto] nog betegeld en bezaaid met gras. Verder ben ik geen held met bloemen en planten, dus wellicht niet slim een bloeiperkje aan te leggen
Dat is waar... misschien dat ik dat nog eens doequote:Op dinsdag 21 april 2009 17:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Omgraven is niet nodig, als je er wat graszaad tussen strooit groeit daar al mooi gras tussen.
Nou je hoeft geen held te zijn voor bloemen en planten hoor. Gewoon een paar vaste planten en wat bollen er in en je hebt al een aardig tuintje. Zelfs ik kan het
Kun je dan niet beter naast je huis een lange garage bouwen? Dat is misschien waarde-vermeerderend voor je huis en zo houd je nog wat tuin over.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is waar... misschien dat ik dat nog eens doe
Omgraven is wel nodig, want het is daar niet bepaald vlak, wat kuilen en gaten
Even alles omscheppen, vlak trekken en dan opnieuw bezaaien.
Maar zit er ook aan te denken een dubbele garage achterin te bouwen...
Uh ja, is dat zo duidelijk?quote:
Nee, denk niet dat de woningstiching dat leuk vind... Een zelfgebouwd houten garage is dan, mocht ik verhuizen, ook zo weer opgeruimdquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter naast je huis een lange garage bouwen? Dat is misschien waarde-vermeerderend voor je huis en zo houd je nog wat tuin over.
En dan wens ik je succes met scheppen
Tsja dat moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat de woningstiching dat leuk vind... Een zelfgebouwd houten garage is dan, mocht ik verhuizen, ook zo weer opgeruimd
En nu hou ik ook wel tuin over... zet de garage helemaal achterin, over de hele breedte, dus hou dan tussen huis en hok nog wel een mooi stuk over hoor.
Ik ook.quote:
Dankjewelquote:
goed.. mit du?? en zienquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Nicooooooooooooooooooo![]()
Hoe is het?![]()
Ik heb nieuwe foto's
Ook goed. Gaat best hard met het stageverslag. Ben verder dan mijn planning was.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoi
Hier gaat het nogal rustig, maar persoonlijk gaat het best goed
Met jou?
altijd goed als je voorlooptquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:07 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ook goed. Gaat best hard met het stageverslag. Ben verder dan mijn planning was.Met stage zelf gaat het goed.
staat niet in de planning in ieder geval. Volgende week zit ik bij ADO-Feyenoordquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:28 schreef jna het volgende:
Nico, ga je nog naar Ajax - AZ of Ajax - Twente?
Wie is jouw favoriete voetbalploeg eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
staat niet in de planning in ieder geval. Volgende week zit ik bij ADO-Feyenoord
Ajax is toch wel mijn persoonlijke favoriet. Maar ben voornamelijk gewoon voetballiefhebber.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:37 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete voetbalploeg eigenlijk?
Je moet toch iets als Ajax geen prijzen meer paktquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar ben voornamelijk gewoon voetballiefhebber.
Als het daar aan zou liggenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet toch iets als Ajax geen prijzen meer pakt
Dat is zo...quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als het daar aan zou liggen
Maar een wedstrijd van Feyenoord, PSV of AZ kan ik gewoon lekker objectief naar kijken. Bij wedstrijden van Ajax voel ik wel gewoon spanning.. Zelfs bij saaie wedstrijden
Dat niveau is inderdaad niet meer vergelijkbaar. Een stuk sneller en leuker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is zo...
Hoewel CL-wedstrijden Met Engrelse ploegen toch vaak een stuk vermakelijker zijn. De wedstrijden duren voor je gevoel een stuk korter dan bij NLse ploegen
Heb ik ook bij Heracles soms.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als het daar aan zou liggen
Maar een wedstrijd van Feyenoord, PSV of AZ kan ik gewoon lekker objectief naar kijken. Bij wedstrijden van Ajax voel ik wel gewoon spanning.. Zelfs bij saaie wedstrijden
dat is het zekerquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat niveau is inderdaad niet meer vergelijkbaar. Een stuk sneller en leuker om naar te kijken
Nee hoor, ik vroeg het me af!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh ja, is dat zo duidelijk?![]()
Of was dat een verzoek
Dankjequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vroeg het me af!
Verzoekje? Friesland is best ver weg (a) Maar wel een leuk huisje!
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:39 schreef eer-ik het volgende:
Zo, boeking is compleet, recht tot toegang tot VS ook gedaan, nu nog effe een week of 2.5 wachten tot ik ga
ja, dat kunnen ze makenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:26 schreef Daph_ het volgende:
En het mooie is dat ik daarna op mijn flikker krijg. Ik loop zo wel weer even langs, want vorige week heb ik het nog aan hem gevraagd. Hij heeft ondertussen 3,5 werkdag de tijd gehad om contact met de klant op te nemen en de stukken te vragen, maar volgens mij heeft ie dat niet gedaan. Ik zal zo eens om ander werk vragen
Ja dat is het erge als je assistent bent hierquote:Op woensdag 22 april 2009 09:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, dat kunnen ze maken
Maar inderdaad. Zo eens langslopen en het liefst als er andere mensen in de buurt zijn, laten vallen of hij nog contact opgenomen heeft met die klant voor die stukken zoals je vorige week gevraagd had.
Met zulke voorbeelden, word jij natuurlijk ook zo. Haha..quote:Op woensdag 22 april 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat is het erge als je assistent bent hierToen mijn begeleidster er nog was, nam ze het altijd voor me op en ze gaf ook eerlijk aan als ze ergens nog geen tijd voor gehad had. Nu zitten hier twee mannen die het "druk druk druk" hebben (ondertussen staan ze wel iedere keer een kwartier te paffen - maar wel 9 uur op een dag schrijven terwijl ze later zijn dan ik en eerder weer weggaan)..
Dat wat jij zegt ga ik zometeen maar eens proberen jaWil zijn gezicht wel eens zien
telegraaf is tog ook online te vinden? daar zal het wss ook in staanquote:Op woensdag 22 april 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
Daph, heb jij daar de telegraaf toevallig??
Hoorde dat in gekopt werd: 'Google koop kaarten AND'
Ben ik even benieuwd naar of dat er echt in staat
Ben blij dat je ons weer verrijkt met random uitroepen waar ik weinig mee kanquote:Op woensdag 22 april 2009 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
Mogge volk!!
Jezus zeg, zit achter de computer van mn moeder. wat een kutstoel
Wanneer komt de TNTman nou....?![]()
Verder maar even interviewvragen bakken..
Voeding van mn eigen computer heeft zaterdag zijn laatste volts doorgestuurd.. Vandaag komt de nieuwe binnen. Nu zit ik dus te werken achter de computer van moeders... TNT bezorgt dus de voedingquote:Op woensdag 22 april 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ben blij dat je ons weer verrijkt met random uitroepen waar ik weinig mee kan
Maar succes met het verzinnen van interviewvragen op de kutstoel, terwijl je op de TNTman wacht.
Moet je perse op de kutstoel zitten? Zijn er geen andere stoelen of kan je niet gewoon op de bank gaan zitten ofzo?
Jij was toch een taalnazi?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Voeding van mn eigen computer heeft zaterdag zijn laatste volts doorgestuurd.. Vandaag komt de nieuwe binnen. Nu zit ik dus te werken achter de computer van moeders... TNT bezorgd dus de voeding
BTW Olment, vanavond gaan we knallen met CN. Ik weet niet of jij ook al mee kan knokken, maar goed
Telegraaf ligt wel boven, maar het staat niet op de voorpagina in ieder gevalquote:Op woensdag 22 april 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
Daph, heb jij daar de telegraaf toevallig??
Hoorde dat in gekopt werd: 'Google koop kaarten AND'
Ben ik even benieuwd naar of dat er echt in staat
Ja maar, ik zit op een kutstoel achter mn moeders computer!quote:
TheThirdMark hjeeft me een link gegeven en daar heb ik me gewoon voor opgegeven, ik zal vanavond op irc komen en dan kijk ik wel of ik mee doe (of het nut heeft oid).quote:Op woensdag 22 april 2009 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
BTW Olment, vanavond gaan we knallen met CN. Ik weet niet of jij ook al mee kan knokken, maar goed
Smoesjes!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja maar, ik zit op een kutstoel achter mn moeders computer!
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef Olment het volgende:
[..]
TheThirdMark hjeeft me een link gegeven en daar heb ik me gewoon voor opgegeven, ik zal vanavond op irc komen en dan kijk ik wel of ik mee doe (of het nut heeft oid).
Blijkbaar wel dusquote:10:12 techcity_werk ik denk dat die helemaal lol kan hebben als die in wave 2 gaat
10:12 techcity_werk met een jump declaratie
Ik had mijn hoop op jou gevestigdquote:Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Telegraaf ligt wel boven, maar het staat niet op de voorpagina in ieder gevalVerder heb ik niet gekeken, ik kwam alleen appeltjes pakken
Oh en andere collega gaat nu contact opnemen met de klant. Ben dus maar weer bezig met het studieoverzicht van de groep (al superlang iedere keer, maargoed ik moet toch ergens mijn uren kwijt)
Sorryquote:Op woensdag 22 april 2009 10:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik had mijn hoop op jou gevestigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |