Dankjewelquote:
goed.. mit du?? en zienquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Nicooooooooooooooooooo![]()
Hoe is het?![]()
Ik heb nieuwe foto's
Ook goed. Gaat best hard met het stageverslag. Ben verder dan mijn planning was.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoi
Hier gaat het nogal rustig, maar persoonlijk gaat het best goed
Met jou?
altijd goed als je voorlooptquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:07 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ook goed. Gaat best hard met het stageverslag. Ben verder dan mijn planning was.Met stage zelf gaat het goed.
staat niet in de planning in ieder geval. Volgende week zit ik bij ADO-Feyenoordquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:28 schreef jna het volgende:
Nico, ga je nog naar Ajax - AZ of Ajax - Twente?
Wie is jouw favoriete voetbalploeg eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
staat niet in de planning in ieder geval. Volgende week zit ik bij ADO-Feyenoord
Ajax is toch wel mijn persoonlijke favoriet. Maar ben voornamelijk gewoon voetballiefhebber.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:37 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete voetbalploeg eigenlijk?
Je moet toch iets als Ajax geen prijzen meer paktquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar ben voornamelijk gewoon voetballiefhebber.
Als het daar aan zou liggenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet toch iets als Ajax geen prijzen meer pakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |