Good ol' days toen Breezer drinken nog cool was.. en de place to be het Teejater in Naaldwijk wasquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
brEEzerS for lifE! fo sho! hehe, scrIPtie weRKt, maar Wel lichTelijke veRtraGing lijkt HEt af EN toe
Regel ik voor jequote:
Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:25 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik nu echt de enige die zich netjes aan de maximum snelheid houdt in de tunnels bij Leidschendam...
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:25 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik nu echt de enige die zich netjes aan de maximum snelheid houdt in de tunnels bij Leidschendam...
Netjesquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omgraven is niet nodig, als je er wat graszaad tussen strooit groeit daar al mooi gras tussen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:45 schreef The_Dean het volgende:
Dat pad ernaast is van de gemeente, dus daar doe ik niks aan
Dat grasmatje [denk dat je dat stuk achterin bedoeld] ben ik inderdaad nog mee bezig. Moet nog een keer gemaaid [was laaaaang] en wellicht even omgraven en opnieuw bezaaien. Ook word dat stuk modder voorin achterhuis [naast de auto] nog betegeld en bezaaid met gras. Verder ben ik geen held met bloemen en planten, dus wellicht niet slim een bloeiperkje aan te leggen
Dat is waar... misschien dat ik dat nog eens doequote:Op dinsdag 21 april 2009 17:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Omgraven is niet nodig, als je er wat graszaad tussen strooit groeit daar al mooi gras tussen.
Nou je hoeft geen held te zijn voor bloemen en planten hoor. Gewoon een paar vaste planten en wat bollen er in en je hebt al een aardig tuintje. Zelfs ik kan het
Kun je dan niet beter naast je huis een lange garage bouwen? Dat is misschien waarde-vermeerderend voor je huis en zo houd je nog wat tuin over.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is waar... misschien dat ik dat nog eens doe
Omgraven is wel nodig, want het is daar niet bepaald vlak, wat kuilen en gaten
Even alles omscheppen, vlak trekken en dan opnieuw bezaaien.
Maar zit er ook aan te denken een dubbele garage achterin te bouwen...
Uh ja, is dat zo duidelijk?quote:
Nee, denk niet dat de woningstiching dat leuk vind... Een zelfgebouwd houten garage is dan, mocht ik verhuizen, ook zo weer opgeruimdquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter naast je huis een lange garage bouwen? Dat is misschien waarde-vermeerderend voor je huis en zo houd je nog wat tuin over.
En dan wens ik je succes met scheppen
Tsja dat moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat de woningstiching dat leuk vind... Een zelfgebouwd houten garage is dan, mocht ik verhuizen, ook zo weer opgeruimd
En nu hou ik ook wel tuin over... zet de garage helemaal achterin, over de hele breedte, dus hou dan tussen huis en hok nog wel een mooi stuk over hoor.
Ik ook.quote:
Dankjewelquote:
goed.. mit du?? en zienquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Nicooooooooooooooooooo![]()
Hoe is het?![]()
Ik heb nieuwe foto's
Ook goed. Gaat best hard met het stageverslag. Ben verder dan mijn planning was.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoi
Hier gaat het nogal rustig, maar persoonlijk gaat het best goed
Met jou?
altijd goed als je voorlooptquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:07 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ook goed. Gaat best hard met het stageverslag. Ben verder dan mijn planning was.Met stage zelf gaat het goed.
staat niet in de planning in ieder geval. Volgende week zit ik bij ADO-Feyenoordquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:28 schreef jna het volgende:
Nico, ga je nog naar Ajax - AZ of Ajax - Twente?
Wie is jouw favoriete voetbalploeg eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
staat niet in de planning in ieder geval. Volgende week zit ik bij ADO-Feyenoord
Ajax is toch wel mijn persoonlijke favoriet. Maar ben voornamelijk gewoon voetballiefhebber.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:37 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete voetbalploeg eigenlijk?
Je moet toch iets als Ajax geen prijzen meer paktquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar ben voornamelijk gewoon voetballiefhebber.
Als het daar aan zou liggenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet toch iets als Ajax geen prijzen meer pakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |