Zelfs de Surinamer begrijpt hetquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo is dat
Maar hoe run je dat nu precies?
invullen in notepad, opslaan als naam.vsb en dan dubbelklikken erop (wel al je lampjes eerst uizetten voor het mooiste resultaatquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo is dat
Maar hoe run je dat nu precies?
Ja, maar ik heb heel weinig verstand van computersquote:
Je typt het zelf verkeerdquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen = allang!
mamma! ze pesten me
Piet is er niet meer nee..quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit automatisch met een jambers stem in m'n hoofd las?
Ook al als het alleen over internet is?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik in de war raak van jou natuurlijk
Nou EN, is jaUw pRobleeM ouwe frieSe gek!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb heel weinig verstand van computers
Kan het niet openenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:50 schreef jna het volgende:
[..]
Nou EN, is jaUw pRobleeM ouwe frieSe gek!
nee joh.. vond het wel klinken als een goed excuusquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ook al als het alleen over internet is?Gosh, dan is het wel heel erg
kopieer die code naar een kladblok bestand. sla dat op als bijvoorbeeld "nightrider.vbs" en open datquote:
* Bootje84 verwacht br33zert44l!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
kopieer die code naar een kladblok bestand. sla dat op als bijvoorbeeld "nightrider.vbs" en open dat
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
kopieer die code naar een kladblok bestand. sla dat op als bijvoorbeeld "nightrider.vbs" en open dat
Ik hoop dattie het inmiddels wel begrepen heeftquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
invullen in notepad, opslaan als naam.vsb en dan dubbelklikken erop (wel al je lampjes eerst uizetten voor het mooiste resultaat)
ik pas over een uur en 3 minquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Daph_ het volgende:
Over 3 minuten heb ik er alweer 8 uur werken opzitten
wahahaha,, k heb ook nog een script dat die explore.exe afsluit en daarna C: weg gooitquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:58 schreef jna het volgende:
Weet dean veel dat zodra ie dat bestand opent dat dan z'n computer ontploft
bikkelster..quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Daph_ het volgende:
Over 3 minuten heb ik er alweer 8 uur werken opzitten
Gisteren heb ik ook 8,75 uur gewerktquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bikkelster..
Deze week bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |