Dat werkt niet als tie zo hard looptquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:11 schreef jna het volgende:
[..]
Jij kijkt zo'n agent toch gewoon lief aan?
Dat is waar, maar ik moet je eerlijk zeggen dat als ik een keer wél hard werk op kantoor, ik dan weinig energie meer over heb om 's avonds nog aan de slag te gaan. Het komt de kwaliteit van de scriptie ook niet tegen goede, dus ik wil het eigenlijk vermijden omdat ik anders hard zit te werken terwijl ik moe ben en ik dat later toch weer allemaal kan gaan zitten aanpassen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kudt
[..]
hmm.. ok.. Valt alles mee dan.
Maar nog wel ff flink doortypen dan
Maar die 7 dagen is wel alleen op je stage. Als je echt in tijdnood komt heb je mogelijkheden, maar die ga je natuurlijk liever niet gebruiken
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zal je meer uit de kast moeten trekken ja
scooters!quote:
das waar..quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik moet je eerlijk zeggen dat als ik een keer wél hard werk op kantoor, ik dan weinig energie meer over heb om 's avonds nog aan de slag te gaan. Het komt de kwaliteit van de scriptie ook niet tegen goede, dus ik wil het eigenlijk vermijden omdat ik anders hard zit te werken terwijl ik moe ben en ik dat later toch weer allemaal kan gaan zitten aanpassen.
Wel leuk trouwens; begeleidster van school: Draai je hoofdvraag om! Afstudeerbegeleider op kantoor: We draaien niks om!
Ga een vriendin zoekenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
scooters!
[..]
das waar..
en dat is altijd leuk, relluh!!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:14 schreef jna het volgende:
[..]
Dan kan/kun/kon/ken (kies maar Bootje) je beter omrijden inderdaad
Laten we hopen dat het goedkomtquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
scooters!
[..]
das waar..
en dat is altijd leuk, relluh!!
Net een e-mailtje ontvangen dat hij vast zit in de trein en het een uurtje later gaat worden...quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel irritant dan.. Grote kans dat hij dus ook niet op komt dagen dit keer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de trein gaat ontploffen of als hij plotseling ontvoerd is, wordt het misschien minder geloofwaardigquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:20 schreef Bierie het volgende:
[..]
Net een e-mailtje ontvangen dat hij vast zit in de trein en het een uurtje later gaat worden...Ik ben benieuwd....
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]MieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
altijd leuk om je eigen dingen terug te zienquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef Puala het volgende:
http://www.112rivierenland.nl/static//index.php?id=5&uID=403
mijn foto's
Dit is de 1e keer van de 5 pogingen dat ik er door kwamquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
altijd leuk om je eigen dingen terug te zien
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:14 schreef jna het volgende:
[..]
Dan kan/kun/kon/ken (kies maar Bootje) je beter omrijden inderdaad
Dus dat!quote:
jaahaaaaquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:31 schreef jna het volgende:
Maar nu weten we nog niet of Daph een vriend heeft
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:46 schreef Olment het volgende:
is hier iemand geinteresseerd in PHP?
k heb een leuk scriptje.Gewoon het ultieme breezerscriptje manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je krijgt een nightrider effect met je Numlock, capslock, scrollock.
Zorg ervoor dat alle lampjes uit staan voordat je het script runt.
kwesie van de hele zooi in een notepad gooien en opslaan als <naam>.vbs
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
En anders had je hulp nodig?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
anders had ik dr natuurlijk alleen versierd enzo![]()
![]()
Maakt het weer een stuk makkelijker als ik 's avonds laat stiekem als de 16-jarige Chanelle met oude geile mannen aan het praten benquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon het ultieme breezerscriptje man
Ben ik de enige die dit automatisch met een jambers stem in m'n hoofd las?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maakt het weer een stuk makkelijker als ik 's avonds laat stiekem als de 16-jarige Chanelle met oude geile mannen aan het praten ben
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:41 schreef jna het volgende:
[..]
Nee inderdaad. hij staat ook maar 300 keer op je hyves
Zo is datquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maakt het weer een stuk makkelijker als ik 's avonds laat stiekem als de 16-jarige Chanelle met oude geile mannen aan het praten ben
ik help jou ook zo vaak 's avonds!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef jna het volgende:
[..]
Hij heeft me al zo vaak gevraagd of ik wil helpen. Ik werd er zo moe van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |