Fucking pwn! LOL!!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ErgSte is daT heT dus ooK ecHT sEriEuS iS
HEB HEt besTaNdJe zElF Al wEgGeMiEteRd, MaAr HIj StaAT nIET iN mIJn PRocEsseN Ofzo. en IK HEb geen ziN Om Te HeRStArTeN
ja leuk idee voor daph_ xDquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:00 schreef Bootje84 het volgende:
Is leuk scriptie typen met dat scriptje aan..
Meneer, mn scriptie is in het br33zer getypt
k hoop eht voor je,, tis bijna 5 over 2 xDquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:01 schreef Daph_ het volgende:
Hahahaha geweldig
Ik ga even naar het toilet en drinken pakken. Ik zie mijn begeleider nog niet, dus waarschijnlijk kan ik nog wel even doorwerken
Ik had toch wat aandelen moeten kopenquote:De waarde van het aandeel van AND verdubbelde in de ochtendhandel tot 8,50 euro.
Wie de partij is meldt AND niet in het persbericht.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:09 schreef Psychonikeo het volgende:
en mijn bedrijf in het nieuws
http://www.telegraaf.nl/d(...)nst_AND__.html?p=9,1
[..]
Ik had toch wat aandelen moeten kopen
en dan het voorbereide antwoord:quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Wie de partij is meldt AND niet in het persbericht.
nu komt natuurlijk de vraag...
quote:,,Het is in elk geval geen partij als Garmin'', aldus bestuursvoorzitter Maarten Oldenhof van het beursgenoteerde AND dinsdag in een interview met ANP.
amerikaanse
,,Je moet denken aan grote partijen als Microsoft en Google, die belangstelling hebben voor het vrije gebruik van navigatiekaarten voor smartphones en laptops'', aldus de topman. Ingewijden lieten het ANP weten dat het om een van deze twee bedrijven gaat.
had zo'n antwoord wel verwacht om de 1 of andere rede.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en dan het voorbereide antwoord:
[..]
Mij is ook niets verteld. Ik weet het wel en ik weet ook dat het zo in het contract staat, dat dat bedrijf niet genoemd wordt, maar officieel weet ik het dus niet eensquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:17 schreef Olment het volgende:
[..]
had zo'n antwoord wel verwacht om de 1 of andere rede.
btw,, yay nog 2.5 uur tot k na huis kan
altijd gezellig vond ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:30 schreef Bierie het volgende:
Zo ben ik ook weer![]()
Zo een meeting met mijn begeleidster plus groepsleden.... Ben benieuwd....
xD da is altijd het leukste,, je weet het, maar niet officieelquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mij is ook niets verteld. Ik weet het wel en ik weet ook dat het zo in het contract staat, dat dat bedrijf niet genoemd wordt, maar officieel weet ik het dus niet eens
gelukkig heb ik geen moeite met geheimenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef Olment het volgende:
[..]
xD da is altijd het leukste,, je weet het, maar niet officieel
Hangt er van af. De reden dat de meeting gehouden wordt is nog niet komen opdagen. Een jongen die Simon heet en zijn resultaten die hij tot nu toe heeft moet presenteren.quote:
Dat is wel irritant dan.. Grote kans dat hij dus ook niet op komt dagen dit keerquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:38 schreef Bierie het volgende:
[..]
Hangt er van af. De reden dat de meeting gehouden wordt is nog niet komen opdagen. Een jongen die Simon heet en zijn resultaten die hij tot nu toe heeft moet presenteren.
De eerste keer was die het vergeten. Toen was die tot 2 maal toe ziek en nu is die nog niet komen opdagen....
Ik ben benieuwd
tja wel vervelend voor hem. en wss ook voor jou aangezien er dan een nieuwe afspraak moet wroden gemaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:44 schreef jslavenburg het volgende:
Zo, het gesprek gaat niet door morgen met mijn beoordelaar morgen, omdat mijn stagebegeleider prive problemen heeft.
Slecht nieuws voor hem natuurlijk, maar ik ga een rustige vakantie tegemoet![]()
Hoi btw
Nieuw hier?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:49 schreef Olment het volgende:
[..]
tja wel vervelend voor hem. en wss ook voor jou aangezien er dan een nieuwe afspraak moet wroden gemaakt.
ook Hoi xD
Ik ben als een baksteen voor alles gezakt van vorige weekquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nieuw hier?![]()
Puala! Al uitslag van je examen?
oohquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben als een baksteen voor alles gezakt van vorige week
quote:
Windows 2003 server theoriequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ooh
welke onderdelen?en wat nu?
Reedt met DT sukkel!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het zal me zo wie zo aan me reet roesten
Ging wel okee hoorquote:
Buk maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga een meid naaien en stop met mij verbeteren.
kudtquote:
hmm.. ok.. Valt alles mee dan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ging wel okee hoorHij walste nogal over me heen als ik iets wilde zeggen, maar hij was niet echt chagrijnig ofzo. Hij wilde wel vanalles al regelen enzo, en door het gesprek drong het tot me door dat ik nog maar 7 dagen (deze week 1 dag en in de twee weken na mijn vakantie 3 dagen per week) heb om mijn scriptie af te ronden
Gosh!!
Zeggen ze allemaal.. Uiteindelijk gaan ze allemaal door de knieënquote:
Jij kijkt zo'n agent toch gewoon lief aan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:09 schreef Puala het volgende:ik op de terugweg van huis omrijden omdat ik dacht dat er rollerbank stond.. blijkt het een ernstig auto ongeluk te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |