tja wel vervelend voor hem. en wss ook voor jou aangezien er dan een nieuwe afspraak moet wroden gemaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:44 schreef jslavenburg het volgende:
Zo, het gesprek gaat niet door morgen met mijn beoordelaar morgen, omdat mijn stagebegeleider prive problemen heeft.
Slecht nieuws voor hem natuurlijk, maar ik ga een rustige vakantie tegemoet![]()
Hoi btw
Nieuw hier?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:49 schreef Olment het volgende:
[..]
tja wel vervelend voor hem. en wss ook voor jou aangezien er dan een nieuwe afspraak moet wroden gemaakt.
ook Hoi xD
Ik ben als een baksteen voor alles gezakt van vorige weekquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nieuw hier?![]()
Puala! Al uitslag van je examen?
oohquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben als een baksteen voor alles gezakt van vorige week
quote:
Windows 2003 server theoriequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ooh
welke onderdelen?en wat nu?
Reedt met DT sukkel!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het zal me zo wie zo aan me reet roesten
Ging wel okee hoorquote:
Buk maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga een meid naaien en stop met mij verbeteren.
kudtquote:
hmm.. ok.. Valt alles mee dan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ging wel okee hoorHij walste nogal over me heen als ik iets wilde zeggen, maar hij was niet echt chagrijnig ofzo. Hij wilde wel vanalles al regelen enzo, en door het gesprek drong het tot me door dat ik nog maar 7 dagen (deze week 1 dag en in de twee weken na mijn vakantie 3 dagen per week) heb om mijn scriptie af te ronden
Gosh!!
Zeggen ze allemaal.. Uiteindelijk gaan ze allemaal door de knieënquote:
Jij kijkt zo'n agent toch gewoon lief aan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:09 schreef Puala het volgende:ik op de terugweg van huis omrijden omdat ik dacht dat er rollerbank stond.. blijkt het een ernstig auto ongeluk te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |