abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68260971
Nico
pi_68261072
Zo begin je toch goed aan je dag?
hoe gaat het met je scriptie of ben je vandaag aan het werk?
pi_68261078
's morgens
pi_68261248
morguhh jslavenburg, psychonikeo
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_68261264
Vandaag aan het werk. Ben even iets kleins aan het corrigeren in mijn klusje van vorige week (zijn wat cijfers veranderd) en daarna ga ik naar de supervisor om te vragen of hij toevallig nog werk heeft meneer verzaakt steeds om een klant te mailen voor opgevraagde stukken waardoor ik daar niet verder mee kan
pi_68261532
Altijd fijn van die mensen die boven jou werken, maar er ondertussen voor zorgen dat je je werk niet kan doen
pi_68261752
En het mooie is dat ik daarna op mijn flikker krijg. Ik loop zo wel weer even langs, want vorige week heb ik het nog aan hem gevraagd. Hij heeft ondertussen 3,5 werkdag de tijd gehad om contact met de klant op te nemen en de stukken te vragen, maar volgens mij heeft ie dat niet gedaan. Ik zal zo eens om ander werk vragen
pi_68261801
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:26 schreef Daph_ het volgende:
En het mooie is dat ik daarna op mijn flikker krijg. Ik loop zo wel weer even langs, want vorige week heb ik het nog aan hem gevraagd. Hij heeft ondertussen 3,5 werkdag de tijd gehad om contact met de klant op te nemen en de stukken te vragen, maar volgens mij heeft ie dat niet gedaan. Ik zal zo eens om ander werk vragen
ja, dat kunnen ze maken
Maar inderdaad. Zo eens langslopen en het liefst als er andere mensen in de buurt zijn, laten vallen of hij nog contact opgenomen heeft met die klant voor die stukken zoals je vorige week gevraagd had.
pi_68261912
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:28 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

ja, dat kunnen ze maken
Maar inderdaad. Zo eens langslopen en het liefst als er andere mensen in de buurt zijn, laten vallen of hij nog contact opgenomen heeft met die klant voor die stukken zoals je vorige week gevraagd had.
Ja dat is het erge als je assistent bent hier Toen mijn begeleidster er nog was, nam ze het altijd voor me op en ze gaf ook eerlijk aan als ze ergens nog geen tijd voor gehad had. Nu zitten hier twee mannen die het "druk druk druk" hebben (ondertussen staan ze wel iedere keer een kwartier te paffen - maar wel 9 uur op een dag schrijven terwijl ze later zijn dan ik en eerder weer weggaan)..

Dat wat jij zegt ga ik zometeen maar eens proberen ja Wil zijn gezicht wel eens zien
pi_68261978
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja dat is het erge als je assistent bent hier Toen mijn begeleidster er nog was, nam ze het altijd voor me op en ze gaf ook eerlijk aan als ze ergens nog geen tijd voor gehad had. Nu zitten hier twee mannen die het "druk druk druk" hebben (ondertussen staan ze wel iedere keer een kwartier te paffen - maar wel 9 uur op een dag schrijven terwijl ze later zijn dan ik en eerder weer weggaan)..

Dat wat jij zegt ga ik zometeen maar eens proberen ja Wil zijn gezicht wel eens zien
Met zulke voorbeelden, word jij natuurlijk ook zo. Haha..

Maar op zo'n manier vind ik het altijd leuk om op te lossen. Dat ze dan excuses moeten gaan verzinnen enzo
pi_68262697
Daph, heb jij daar de telegraaf toevallig??

Hoorde dat in gekopt werd: 'Google koop kaarten AND'
Ben ik even benieuwd naar of dat er echt in staat
  woensdag 22 april 2009 @ 10:05:10 #287
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68262754
Mogge volk!!

Jezus zeg, zit achter de computer van mn moeder. wat een kutstoel

Wanneer komt de TNTman nou....?

Verder maar even interviewvragen bakken..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68262782
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:

telegraaf is tog ook online te vinden? daar zal het wss ook in staan
pi_68262845
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
Mogge volk!!

Jezus zeg, zit achter de computer van mn moeder. wat een kutstoel

Wanneer komt de TNTman nou....?

Verder maar even interviewvragen bakken..
Ben blij dat je ons weer verrijkt met random uitroepen waar ik weinig mee kan

Maar succes met het verzinnen van interviewvragen op de kutstoel, terwijl je op de TNTman wacht.

Moet je perse op de kutstoel zitten? Zijn er geen andere stoelen of kan je niet gewoon op de bank gaan zitten ofzo?
  woensdag 22 april 2009 @ 10:09:45 #290
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68262900
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Ben blij dat je ons weer verrijkt met random uitroepen waar ik weinig mee kan

Maar succes met het verzinnen van interviewvragen op de kutstoel, terwijl je op de TNTman wacht.

Moet je perse op de kutstoel zitten? Zijn er geen andere stoelen of kan je niet gewoon op de bank gaan zitten ofzo?
Voeding van mn eigen computer heeft zaterdag zijn laatste volts doorgestuurd.. Vandaag komt de nieuwe binnen. Nu zit ik dus te werken achter de computer van moeders... TNT bezorgt dus de voeding

BTW Olment, vanavond gaan we knallen met CN. Ik weet niet of jij ook al mee kan knokken, maar goed

[ Bericht 0% gewijzigd door Bootje84 op 22-04-2009 10:17:32 ]
Leer spaties gebruiken!
pi_68263093
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:09 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Voeding van mn eigen computer heeft zaterdag zijn laatste volts doorgestuurd.. Vandaag komt de nieuwe binnen. Nu zit ik dus te werken achter de computer van moeders... TNT bezorgd dus de voeding

BTW Olment, vanavond gaan we knallen met CN. Ik weet niet of jij ook al mee kan knokken, maar goed
Jij was toch een taalnazi?
pi_68263143
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:

Telegraaf ligt wel boven, maar het staat niet op de voorpagina in ieder geval Verder heb ik niet gekeken, ik kwam alleen appeltjes pakken

Oh en andere collega gaat nu contact opnemen met de klant. Ben dus maar weer bezig met het studieoverzicht van de groep (al superlang iedere keer, maargoed ik moet toch ergens mijn uren kwijt )
  woensdag 22 april 2009 @ 10:17:47 #293
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68263169
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Jij was toch een taalnazi?
Ja maar, ik zit op een kutstoel achter mn moeders computer!
Leer spaties gebruiken!
pi_68263172
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
TheThirdMark hjeeft me een link gegeven en daar heb ik me gewoon voor opgegeven, ik zal vanavond op irc komen en dan kijk ik wel of ik mee doe (of het nut heeft oid).
pi_68263225
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ja maar, ik zit op een kutstoel achter mn moeders computer!
Smoesjes!
  woensdag 22 april 2009 @ 10:20:17 #296
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68263241
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef Olment het volgende:

[..]

TheThirdMark hjeeft me een link gegeven en daar heb ik me gewoon voor opgegeven, ik zal vanavond op irc komen en dan kijk ik wel of ik mee doe (of het nut heeft oid).
quote:
10:12 techcity_werk ik denk dat die helemaal lol kan hebben als die in wave 2 gaat
10:12 techcity_werk met een jump declaratie
Blijkbaar wel dus

vraag me btw niet wat een jump declaratie is.. Heb wel een vermoeden, maar weet het niet zeker.. Kom je niet op IRC?
Leer spaties gebruiken!
pi_68263300
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Telegraaf ligt wel boven, maar het staat niet op de voorpagina in ieder geval Verder heb ik niet gekeken, ik kwam alleen appeltjes pakken

Oh en andere collega gaat nu contact opnemen met de klant. Ben dus maar weer bezig met het studieoverzicht van de groep (al superlang iedere keer, maargoed ik moet toch ergens mijn uren kwijt )
Ik had mijn hoop op jou gevestigd
pi_68263474
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:22 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Ik had mijn hoop op jou gevestigd
Sorry

Op de site kan ik ook alleen maar dit vinden; http://www.telegraaf.nl/d(...)kaanse_partij__.html maar dat is al nieuws van gisteren..
  woensdag 22 april 2009 @ 10:29:41 #299
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_68263511
IBTL
Jawel, je keek.
pi_68263536
Hi jna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: