Kan inderdaad goed kloppen..quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:03 schreef jna het volgende:
Ik heb wel een keer iets op tv gezien dat als je de kop van een lucifer maalt en op de binnenkant van een floppy (ja het was een nog een flink aantal jaar geleden) strooit en daaroverheen nagellakremover smeert dat de computer dan ontploft zodra je die floppy wilt openen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
brEEzerS for lifE! fo sho! hehe, scrIPtie weRKt, maar Wel lichTelijke veRtraGing lijkt HEt af EN toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je praat tegen een ex-systeembeheerder niveau 4.. I know my shizzlequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:05 schreef Olment het volgende:
natUUrlijK werkt hET script
Is kei laChe om het uit te zetten moet je taakbeheer opstarten en dan wscript.exe proces beindigen
je praat tegen een systeembeheerder niv 3 in opleidingquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je praat tegen een ex-systeembeheerder niveau 4.. I know my shizzle
tja,, in html ofzo zul je wss wel het goede krijgenquote:
Ja maar toen deed ik Ctrl + Alt + pijltje omlaag en toen kon ik het perfect lezenquote:
BUITENSPEL!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Daph_ het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar iets eerder naar huis ga. Dan kan ik nog eventjes in de tuin zitten misschien.
Kiezen of delen is hetquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Daph_ het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar iets eerder naar huis ga. Dan kan ik nog eventjes in de tuin zitten misschien.
Als jij dat vindt, dan is het goed hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef Daph_ het volgende:
Maar ik heb het verdiend! Ik heb echt wat gedaan vandaag dus ik ben heel trots op mezelf
Ja, dat snapte ik ook wel, maar mijn Vista heeft geen zin om .vbs bestanden te openenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dattie het inmiddels wel begrepen heeft
vreemdquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook wel, maar mijn Vista heeft geen zin om .vbs bestanden te openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |