Naja 1 uur is ook niet zoveel toch?quote:Op maandag 20 april 2009 11:58 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Ik gedraag me alleen als of er geen verschil in is
Diep in de nacht wel. Dan zie je bij je posts staan dat het half twaalf is, en je denkt: oh nog even. Maar dan kijk je naar de tijd rechtsonderin en is het half één.quote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja 1 uur is ook niet zoveel toch?
Whahaquote:Op maandag 20 april 2009 12:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Diep in de nacht wel. Dan zie je bij je posts staan dat het half twaalf is, en je denkt: oh nog even. Maar dan kijk je naar de tijd rechtsonderin en is het half één.
Daarnaast heeft mijn klokje rechtsonderin wel eens de neiging over te springen naar Nederlandse tijd, zonder mij daar over te informeren. Ik snap nog altijd niet hoe dat kan.
Echt al jááren gelee afgeschaft. Terwijl ik het juist hartstikke leuk vind om na een dag in de zon zo'n bandje wit om je arm zien zittenquote:Op maandag 20 april 2009 12:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WhahaHeb je geen horloge wat goed loopt?
quote:Op maandag 20 april 2009 12:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Echt al jááren gelee afgeschaft. Terwijl ik het juist hartstikke leuk vind om na een dag in de zon zo'n bandje wit om je arm zien zitten
Ik kijk veel te weinig op de klokquote:Op maandag 20 april 2009 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik vind het maar onhandig zonder
Steeds op je mobiel kijken enzo
Ik welquote:Op maandag 20 april 2009 12:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik kijk veel te weinig op de klok![]()
Ben niet zo van de tijd.
Wel ga ik zo buiten zitten, het waait hier niet
Heb zelf een hekel aan mensen die te laat komen, daar kijk ik altijd wel voor uit. Maar ik 'plan' overal toch meestal te veel tijd voor in, komt vrijwel altijd wel goed. Zolang 't goed blijft gaan, ga je ook niet denken dat je er eentje nodig hebt hequote:Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik welNaja hangt er vanaf, ik wil niet graag ergens te laat zijn ofso, maar het is ook weer niet zo dat ik in een enorm strak schema zit
Nee truequote:Op maandag 20 april 2009 12:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb zelf een hekel aan mensen die te laat komen, daar kijk ik altijd wel voor uit. Maar ik 'plan' overal toch meestal te veel tijd voor in, komt vrijwel altijd wel goed. Zolang 't goed blijft gaan, ga je ook niet denken dat je er eentje nodig hebt he
Ik sta er dan altijd al heel vroegquote:Op maandag 20 april 2009 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee trueMaargoed, ik moet nog al eens met treinen enzo, en dan moet ik wel strak kunnen timen, dus dan is een horloge wel handig
Mja, maar ik woon 25 meter van het stationquote:Op maandag 20 april 2009 12:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik sta er dan altijd al heel vroeg
Verder nog wilde plannen vandaag ?
Tofheid ! Waar gaat de reis heen ?quote:Op maandag 20 april 2009 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maar ik woon 25 meter van het stationDus ik kan binnen 2 minuten naar het station lopen, kaartje kopen en in de trein zitten
Ja, zo toets en daar preünie borrel voor de studiereis van over 1 week
En jij?
Kopenhagenquote:Op maandag 20 april 2009 12:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Tofheid ! Waar gaat de reis heen ?
Ik ga buiten zitten denk. Heb mijzelf gisteren 't schompes gewerkt
Kopenhagen schijnt heel tof te zijn, alleen die Zeemeermin schijnt tegen te vallen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KopenhagenEn een paar dagen Zweden
LekkerHoe is het weer daar?
Mja, ik ben er al eens geweest en toen was dat ding inderdaad wel heel kleinquote:Op maandag 20 april 2009 12:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Kopenhagen schijnt heel tof te zijn, alleen die Zeemeermin schijnt tegen te vallen.
En dan Göteborg of iets ? Zweden is ook supermooi
Hier is het briljant schitterend weer. Ik zou een half uur terug al naar buiten gaan
Je kan ook heel goed winkelen schijnt in Kopenhagen. Ik houd zelf niet zo van winkelen, maar Stockholm is ook een geweldige winkelstad. Een van de weinige steden waarin ik het jammer vond dat ik weg moestquote:Op maandag 20 april 2009 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik ben er al eens geweest en toen was dat ding inderdaad wel heel klein![]()
Neuh, Malmö en omstrekenWe blijven wel in Kopenhagen overnachten, maar gaan overdag naar Zweden
NiceHier betrekt het een beetje
Jeps, de langste winkelstraat van de wereld heeft Kopenhagenquote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Je kan ook heel goed winkelen schijnt in Kopenhagen. Ik houd zelf niet zo van winkelen, maar Stockholm is ook een geweldige winkelstad. Een van de weinige steden waarin ik het jammer vond dat ik weg moest![]()
Ja ik heb een rok plus hempje aan
Wat zondequote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef DaFrenk het volgende:
Ik doe ook even mijn (vermoedelijk) enige bijdrage aan dit topic
Geen ideequote:
quote:Op maandag 20 april 2009 17:47 schreef Susi het volgende:
Hollanders
Klagen is best fijn op zijn tijd
Die veranderd de laatste tijd de hele tijdquote:Op maandag 20 april 2009 22:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer in Requiem for a Dream ? Zo, die is veranderd
Daaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DaaagI suck at grammar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Je bent nooit te oud om te lerenquote:
En, wat vond je ervan?quote:
Je gaat ze in de I/II/III/IV/V/Vi volgorde kijken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:02 schreef Etcetera het volgende:
Het plan is dat ik V en VI ook ga kijkenen misschien 123 ook maar. Maar op dit moment zie ik nog niet echt in waarom iedereen zo lyrisch is
![]()
Het verhaal: mwah
De special effects zal ik maar niet over klagen gezien het jaartal
En ik had de hele tijd iets van 'Ik ken Han Solo ergens van' maar da's geen wonder: het is Harrison Fordmaar dan zónder rimpels
Ah juust, dat is wel zo slim jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:05 schreef Etcetera het volgende:
Nee ik kijk ze in 456 en eventueel 123Naar aanleiding van een topic
Ach, in 20 jaar kan er veel verbeterenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nu wel al nieuwsgierig naar de progressie ervan![]()
Ah, dat is mijn plan ook. Heb er ook nog nooit een gezien, mijn stil protest tegen de hypequote:Op dinsdag 21 april 2009 00:05 schreef Etcetera het volgende:
Nee ik kijk ze in 456 en eventueel 123Naar aanleiding van een topic
Jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:16 schreef Susi het volgende:
Afgekeurd? En nu ? Moet je helemaal overnieuw ?
Preciesquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:26 schreef Susi het volgende:
Lekker handig als ze dat dan weer niet vermeldt, weet je ook niet waar je aan toe bent
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:09 schreef Yesse het volgende:
Ze heeft de plannen afgekeurd.
![]()
*verwelkomt rothumeur
Ik met Fokquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:48 schreef Yesse het volgende:
Ben mezelf aan het opfleuren met gifs. Niet de juiste manier I know.. maar toch
Ja, nouja bij mij is het niet veel meer maar ik ben echt ff bluuuuuuuuuuuhquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik met FokOok niet de juiste manier, want moet echt aan het werk
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 21 april 2009 09:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, nouja bij mij is het niet veel meer maar ik ben echt ff bluuuuuuuuuuuh
Ja ik mag het hopen, anders wordk echt gekquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
En hopelijk bij mij ook
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik mag het hopen, anders wordk echt gek
Het zijn "communicatie keuzepunten" waar ik 2 verslagen voor heb ingeleverd. Je moet dan 'iets' doen en daar een evaluatie over schrijven. Blijkbaar heb ik het niet goed gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Hoelang/veel moet je nu nog doen dan?
Lekker duidelijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het zijn "communicatie keuzepunten" waar ik 2 verslagen voor heb ingeleverd. Je moet dan 'iets' doen en daar een evaluatie over schrijven. Blijkbaar heb ik het niet goed gedaan.
quote:CKP-punten zijn studiepunten die naast het reguliere programma en eventueel buiten de reguliere collegeweken behaald kunnen worden. Het doel van de module is aan te tonen dat zelfstandig kennis, inzicht en vaardigheid verworven kunnen worden die verband houden met en relevant zijn voor de opleiding Communicatie. De punten worden behaald door het vervullen van een opdracht, het oplossen van een probleem, het participeren in projecten en/of het verrichten van een bepaalde hoeveelheid werkzaamheden (profit of non-profit), hetzij binnen de hogeschool, hetzij daarbuiten (sport- of studentenvereniging, bijbaan, etc.).
Het doel van de CKP-punten is dat de student eigen ervaringen (werkervaringen of ervaringen anderszins) die gerelateerd zijn aan het Communicatieberoepenveld brengt binnen zijn of haar eigen ontwikkeling tot communicatie-medewerker
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Als ik die punten niet haal heb ik ook niks aan mijn scriptie aangezien ik dan alsnog niet afstudeerquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, maar dat heeft toch niks met je scriptie te maken? Of ging het daar nu niet over?
Ohhh, ik dacht dat je scriptie niet goed wasquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Als ik die punten niet haal heb ik ook niks aan mijn scriptie aangezien ik dan alsnog niet afstudeerMaar het ging over die punten en niet over mijn scriptie
Oh dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohhh, ik dacht dat je scriptie niet goed was![]()
Dan valt dit nog wel mee![]()
M'n scriptie hoop ik wel dat het goed is. Anders work echt gek. Dan draai ik serieus doorquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohhh, ik dacht dat je scriptie niet goed was![]()
Dan valt dit nog wel mee![]()
Die scriptie komt wel goed denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
M'n scriptie hoop ik wel dat het goed is. Anders work echt gek. Dan draai ik serieus door
Ik wil denk ik wel minimaal een 7 al is dat nog best moeilijk voor je scriptie heb ik gehoordquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor de 6, zoals altijd
Al hoop ik op wel iets hoger natuurlijk
Ja?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wil denk ik wel minimaal een 7 al is dat nog best moeilijk voor je scriptie heb ik gehoord
Elloooquote:
Ik ben eigenlijk helemaal niet blij met een 6quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja?
Nou ja, kan er niet mee zitten als het maar een 6 is, maar zou het wel tof vinden als het hoger is
Dat snap ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:08 schreef Yesse het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet blij met een 6
Leer mij dat ook eensquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:10 schreef Yesse het volgende:
Mijn humeur kan ook nooit echt kut blijven heIk klop volgens mij niet helemaal
Over-positief ofzo.
Al maak ik me nog wel een beetje zorgen
Primaquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Alles goed? Lekker bezig op je stage?
Gisteren bedrijfspresentatie gehad, conceptversie vorige week ingeleverd. Vandaag en morgen aanpassen, donderdag printen, vrijdag inleverenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:12 schreef Piles het volgende:
[..]
PrimaBeetje aan het werk ja
Ben jij nou al klaar trouwens?
Goedd bezigquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gisteren bedrijfspresentatie gehad, conceptversie vorige week ingeleverd. Vandaag en morgen aanpassen, donderdag printen, vrijdag inleverenDan klaar
Nou. Mijn cijferlijst staat vol 6'enquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar jij doet je studie ook iets anders beter dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou. Mijn cijferlijst staat vol 6'enDat zeg ik, jij bent goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb bijna alleen maar 6enLaatst wel een 9,6 gehaald
Voor Excel
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef Yesse het volgende:
Goh is lang geleden dat ik zo aan het SOG'en was
en spamde![]()
Dat is correctquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben Yenice, en ik neem aan jij bent Tim![]()
Kuttige is wel, ik wil nou straks naar Media & Journalistiek. Maar mevrouw hier had vroegah (in de 1e / 2e) een hekel aan het vak communicatietechnieken. Ging over schrijven en ik dacht dat lukt me wel zonder te leren (ja elk kwartaal opnieuwquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zeg ik, jij bent goed bezig
Ik heb bijna alleen maar 6enLaatst wel een 9,6 gehaald
Voor Excel
Noem je Keesch nou dik?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is correctZie dat jij een Piles dikke maatjes zijn
?
Yupstorelius (ok ze worden steeds ergerquote:
Dat heb ik nu met Administratie Organisatiequote:
Die hadden we nog niet, dus welkomquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef Yesse het volgende:
En ik zie dat we er een Ajacied bij hebben?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef Yesse het volgende:
Noem je Keesch nou dik?![]()
Dat kan écht niet hoor
Maar ik ben zijn mentor
Hoewel ik flink faal is het wel gezellig
![]()
Wat reageer je mildquote:En ik zie dat we er een Ajacied bij hebben?
Bij mijn studie zijn ze juist weer nodig, want ik moet mijn correcties qua taal doorvoerenquote:
Ja, dat had ik van de week met Bart al afgesprokenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Yupstorelius (ok ze worden steeds erger) wist toch nog niet zeker of hij kon, of gaan we gewoon anyway
Maar jij bent er niet op beoordeeld. Ik kan misschien niet naar mijn Master omdat ik 3 jaar geleden een luie arrogante doos was..quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met Administratie OrganisatieWat een baggervak was dat zeg
Maar ben er nu volop mee bezig, dus moet nu dat vak eigenlijk pas gaan leren
Maar goed dat ik mn boeken nog niet weggedaan heb
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Noem je Keesch nou dik?![]()
Dat kan écht niet hoor
Maar ik ben zijn mentor
Hoewel ik flink faal is het wel gezellig
![]()
En ik zie dat we er een Ajacied bij hebben?
Komt wel goed hoor schatje, zeggen wij danquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenMaar ik ben wel Ajacied ja
Alhoewel ik er sinds afgelopen zondag wat minder trots op ben
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef Yesse het volgende:
Maar jij bent er niet op beoordeeld. Ik kan misschien niet naar mijn Master omdat ik 3 jaar geleden een luie arrogante doos was..
Maarja, eerst maar eens afstuderen en die kloterige CKP-punten halen
Ssstttquote:zijn we de SC weer aan het omtoveren in de 2e Stage SC![]()
![]()
Volgend jaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor schatje, zeggen wij dan
Ja, houd maar opquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef Susi het volgende:
Ik ga zo weer buiten zitten
Besloten het tentamen van vrijdag niet te doen, dus ik ga mijzelf maar orienteren op mijn scriptie, lekker in de zon
Ik heb in totaal met 3 Ajacieden gedate. En mijn collega achter me is ook een Ajacied.. I can handle Ajaxquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:35 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Oh, ben je nog steeds mentor?Ja, dan faal je wel hard ja
[..]
Wat reageer je mild
Why don't I know that!?!?!?!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat had ik van de week met Bart al afgesproken![]()
Het lijkt er een beetje op alsof ze het niet meer zien zitten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenMaar ik ben wel Ajacied ja
Alhoewel ik er sinds afgelopen zondag wat minder trots op ben
Oh ja, daar hebben we het al over gehadquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef Yesse het volgende:
Ik heb in totaal met 3 Ajacieden gedate. En mijn collega achter me is ook een Ajacied.. I can handle Ajax![]()
Je msn ging steeds stukquote:Why don't I know that!?!?!?!
Grappig, daar komt ook mijn antipathie jegens Ajax vandaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb in totaal met 3 Ajacieden gedate. En mijn collega achter me is ook een Ajacied.. I can handle Ajax![]()
Ik ga ook even lunchen in de zonquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef Susi het volgende:
Ik ga zo weer buiten zitten
Besloten het tentamen van vrijdag niet te doen, dus ik ga mijzelf maar orienteren op mijn scriptie, lekker in de zon
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Grappig, daar komt ook mijn antipathie jegens Ajax vandaan
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach ja, het is niet dat ik er minder om slaap hoorquote:[..]
Het lijkt er een beetje op alsof ze het niet meer zien zitten.
Mijn MSN was niet stuk mijn internetquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, daar hebben we het al over gehad
[..]
Je msn ging steeds stuk![]()
En verder is er zoveel wat jij niet weet![]()
Haha, ik had juist daarvoor een hekel aan Ajax omdat ik de supporters altijd zo arrogant vond. "Wij zijn de beste, dat doen wij wel even". Maar ik heb nu wel door dat ze gewoon normaal zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Grappig, daar komt ook mijn antipathie jegens Ajax vandaan
Ik had dus een vriend die serieus de hele dag een kut-humeur kreeg. Wel irritant. Hij durfde ook nooit te kijken bij penalty's enzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, het is niet dat ik er minder om slaap hoorKan het soms na een wedstrijd wel even helemaal gehad hebben, maar een uurtje later ben ik (meestal) wel weer in orde
Ja, dat bedoel ikquote:
Ajacieden normaal?quote:Haha, ik had juist daarvoor een hekel aan Ajax omdat ik de supporters altijd zo arrogant vond. "Wij zijn de beste, dat doen wij wel even". Maar ik heb nu wel door dat ze gewoon normaal zijn![]()
Dat is echtquote:Ik had dus een vriend die serieus de hele dag een kut-humeur kreeg. Wel irritant. Hij durfde ook nooit te kijken bij penalty's enzo
Ze zijn gerust wel normaal, maar waren denigrerend tegenover de teams die ik tof vind, dus dan scheer ik ze voor het gemak ook maar even over één kamquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:51 schreef Yesse het volgende:
Haha, ik had juist daarvoor een hekel aan Ajax omdat ik de supporters altijd zo arrogant vond. "Wij zijn de beste, dat doen wij wel even". Maar ik heb nu wel door dat ze gewoon normaal zijn![]()
Ik ookquote:
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef TIM-846 het volgende:
OepsIk zie dat ik helemaal in het verkeerde topic zit
![]()
Heb ook 3fm aanstaan, maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef TIM-846 het volgende:
OepsIk zie dat ik helemaal in het verkeerde topic zit
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb ook 3fm aanstaan, maakt niet uit hoor
Hahahaquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al![]()
Nou, het was gezellig![]()
Terwijl ik toch al een tijdje niet meer in de #3fm komquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
HahahaVoelde zo vertrouwd aan die namen Piles en Susi
![]()
Nou ik ga lunchen![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:09 schreef Yesse het volgende:
Ze heeft de plannen afgekeurd.
![]()
*verwelkomt rothumeur
Tss. Was toch gezelligquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
HahahaVoelde zo vertrouwd aan die namen Piles en Susi
![]()
Nou ik ga lunchen![]()
Ik kan niet kiezenquote:
Ga je ook reageren op de rest vanaf vanochtend?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]Heb je die mail/brief naar de OC al gestuurd? Anders is dat nu zeker wel handig
![]()
Ik weet niet wat ik moet schrijvenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]Heb je die mail/brief naar de OC al gestuurd? Anders is dat nu zeker wel handig
![]()
Ik mag ook niet kiezen hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef Yesse het volgende:
Ik kan niet kiezen'S ochtends Q-Music, 's middags Slam FM
Vervelend he, als er langs je heen wordt gecommuniceerdquote:
Dit is meer persoonlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je ook reageren op de rest vanaf vanochtend?
Moet ik ff helpen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet schrijvenWant als ik iets zeg waardoor zij boos wordt kan ik het ook wel vergeten
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:02 schreef Bravebart het volgende:
Vervelend he, als er langs je heen wordt gecommuniceerd
Oh, en dat ben ik niet waardquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vervelend he, als er langs je heen wordt gecommuniceerd
Gaarnequote:
Ik snap je opmerking nietquote:
Wiezo? Heb jij ook wat gezegd wat mij aangaat dan?quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:02 schreef Yesse het volgende:
Ik weet niet wat ik moet schrijvenWant als ik iets zeg waardoor zij boos wordt kan ik het ook wel vergeten
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef Yesse het volgende:
En alhoewel ik prima schrijven kan zeggen mijn cijfers 6, 6 , 6, 6 ,6..
Sorry is voor jou te laatquote:
Na de lunch? Ik moet nu nog ff naar de OCquote:[..]
Gaarne
Ik krijg niets persoonlijks van Bartquote:
Volgens mij niet neequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wiezo? Heb jij ook wat gezegd wat mij aangaat dan?
Ik weet niet wat ik kan schrijven, wel HOE ik moet schrijvenquote:
Zo gaat dat liedje heul nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sorry is voor jou te laat![]()
![]()
![]()
(Whaha)
54,71... Dus je hebt het op 0,29 punt niet gehaald? Dat is wel naaierig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:08 schreef Bravebart het volgende:
Aargh, een 54,71% voor een tentamenAlleen maar omdat ik het onzin vond om een verslag na te bespreken waar ik een 8,5 voor had, wat me een half punt kost
Hij is fijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:08 schreef Bravebart het volgende:
Aargh, een 54,71% voor een tentamenAlleen maar omdat ik het onzin vond om een verslag na te bespreken waar ik een 8,5 voor had, wat me een half punt kost
Jajaquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:08 schreef Yesse het volgende:
Ik weet niet wat ik kan schrijven, wel HOE ik moet schrijven
Het is beter als je dat liedje niet zo goed kentquote:Zo gaat dat liedje heul nietHet is "Huilen is voor jou te laat"
Ojaquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zo gaat dat liedje heul nietHet is "Huilen is voor jou te laat"
En ja hoor ik heb alle tijd
Nee, op 0,29%quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
54,71... Dus je hebt het op 0,29 punt niet gehaald? Dat is wel naaierig.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef Bravebart het volgende:
Oja
MooiZullen we de date om half 2 zetten?
Dat kun je er wel bijpraten toch?quote:
Dat is echt oneerlijk.quote:
ZOMG. Online dating is not donequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja
MooiZullen we de date om half 2 zetten?
Ik ken hem uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef Piles het volgende:
Het is beter als je dat liedje niet zo goed kent
Idd, hoe kansloos en wanhopig ben je als je met mensen van internet afspreekt/datequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef Yesse het volgende:
ZOMG. Online dating is not doneMaar ja, Gmail neem ik aan
quote:Ik ken hem uit mijn hoofd
Whaha, na het caren van een nabesreking? Nee...quote:
Beter dan dat FYI enzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
ZOMG. Online dating is not doneMaar ja, Gmail neem ik aan
Edit: Ik bedenk me net.. Waarom ZOMG. Ik word nu echt een meisje van 15.![]()
Lach me niet uit. En dat eerste was sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, hoe kansloos en wanhopig ben je als je met mensen van internet afspreekt/date![]()
[..]
![]()
Ohquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef Bravebart het volgende:
Whaha, na het caren van een nabesreking? Nee...
Ik lach je toequote:
Nee, bij mij nietquote:En dat eerste was sarcastisch bedoeld
Ik voel me een Amerikaans meisje van 15.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef Bravebart het volgende:
Beter een meisje van 15 dan een Amerikaan.
Dat was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lach je toe
[..]
Nee, bij mij niet![]()
Of weet je dat ook al niet?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:22 schreef Yesse het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel alsof ik een auto ben die ieder moment stil kan vallen. Ik heb geen benzine meer, mijn banden zijn lek en mijn carrosserie roest.
Ik heb exact hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En over half uurtje bespreking met begeleider![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja sorry, soms snap ik mezelf ook niet meer
Ik ben er ook weerquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:06 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik weer
Bespreking verzet naar half 2
We zijn ook maar met z'n tweeën blijkbaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben er ook weerHet is hier wel gelijk dood
Ja,waar is iedereen? Of doet iedereen wél netjes zijn best en wij niet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
We zijn ook maar met z'n tweeën blijkbaar
Ik denk dat dat het is jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja,waar is iedereen? Of doet iedereen wél netjes zijn best en wij niet?
Multitasken ben ik wel heel goed inquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is ja
Of wij kunnen wel multitasken en zij niet
Ik ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef Bravebart het volgende:
Hé, ik kan een Bijenkorfbon t.w.v. € 100,-winnen
Tof
Hahahaha wat tofquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef Piles het volgende:
Ik moet een vaste dag inplannen voor scriptieschrijven heb ik net afgesproken met belegeider, anders komt het niet goed
Ben alleen maar met praktijk bezig
Oh, en hij vond m'n docent ook onvoorbereid en raar![]()
Controle van accountants?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:10 schreef Piles het volgende:
Oh, accountantscontrole hier. Rare mannetjes zijn het altijd, die accountants![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:41 schreef Bravebart het volgende:
Zelfs als je het wiskundig beschouwt, lijkt er wat voor te zeggen:
De letters van Krentenbol. opgeteld, vormen het getal 116 (met waarde 0 genomen voor de punt uiteraard). Het gemiddelde van de letters is dus 116/10 = 11,6. Trek 11,6 van 116 af en je krijgt (correct afgerond) 104, het forumnummer van PUB
Hoe kom je daar nou weer?quote:
quote:30. Hoe beoordeel je Intermediair in vergelijking tot Intermediair qua:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik had 'm ook gelezenTT was raar genoeg om te klikken
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik had 'm ook gelezenTT was raar genoeg om te klikken
quote:_______________ Mensen die niet kunnen programmeren
Ik ook. Dat is leuk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:33 schreef Piles het volgende:
En ja, ik kijk ook wel eens in posthistory's
Ik ben dan ook een totaal oninteressant persoonquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:36 schreef Bravebart het volgende:
Ik kijk daar nooit in. Vooral niet bij Piles.
True.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een totaal oninteressant persoon
quote:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:41 schreef Bravebart het volgende:
Ik kijk trouwens ook nooit in mn eigen posthistorie
Ja alleen maar vliegtuigen enzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een totaal oninteressant persoon
Ik raak ander al mijn topics kwijtquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:41 schreef Bravebart het volgende:
Ik kijk trouwens ook nooit in mn eigen posthistorie
Iddquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Yesse het volgende:
Wat moet je nog veel doen voor die bijenkorf bon
Ik las het jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
HoaxHier op Fok zitten alleen maar spotter-haters
![]()
Kaagbaanquote:
Neequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
KaagbaanIs niet meer
Ik zie net dat ik volgende donderdag én vrijdag vrij ben![]()
1 mei is OV wel geldig toch?
![]()
Ben er maar 3 keer geweest ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:58 schreef Bravebart het volgende:
NeeDaar ging ik altijd met mn opa&oma heen
Met mooi weer naar Schiphol dusquote:Jeps
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:01 schreef Yesse het volgende:
Wat is het toch leuk om in een all-male bedrijf te werken![]()
Is dat bij de Mac daar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben er maar 3 keer geweest ofzoNu moeten we naar de Kolderbaan
![]()
Tofquote:[..]
Met mooi weer naar Schiphol dus![]()
Nee, das Buitenveldert, de Mac is de 2e officiele spottersplaats, terwijl die baan bijna nooit open isquote:
Ja, is te lang geledenquote:Tof
Oh, daar ben ik nog nooit geweestquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, das Buitenveldert, de Mac is de 2e officiele spottersplaats, terwijl die baan bijna nooit open is!
Polderbaan bedoelde ik, die zover van Schiphol ligt
Schrijf jij ook mee enzo?quote:[..]
Ja, is te lang geleden
Whehe, dat wordt hier niet zo besproken maar wel over allerlei verschillende seks-gerelateerde zooi. Haha. Zo wist ik vóór de film wat een Donkey Punch was (en 100 andere benamingenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Zo gaat het hier over huurders de hele tijdWie het met wie doet enzo
Wel leuk, vooral aan de oostkant of de kop van de baanquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:08 schreef Bravebart het volgende:
Oh, daar ben ik nog nooit geweestJa wel geland 2 keer, maar nog niet gaan spotten
Nee, dat gaat mij ook te verquote:Schrijf jij ook mee enzo?
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Whehe, dat wordt hier niet zo besproken maar wel over allerlei verschillende seks-gerelateerde zooi. Haha. Zo wist ik vóór de film wat een Donkey Punch was (en 100 andere benamingen).
Niet, dat heb ik je nog uit moeten leggen vorige weekquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Whehe, dat wordt hier niet zo besproken maar wel over allerlei verschillende seks-gerelateerde zooi. Haha. Zo wist ik vóór de film wat een Donkey Punch was (en 100 andere benamingen).
Ik heb ook wel eens foto's geprobeerd, maar dat werd niet watquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel leuk, vooral aan de oostkant of de kop van de baanHelaas niet te doen met OV
[..]
Nee, dat gaat mij ook te verIk luister alleen mee
![]()
Foto's doe ik ook niet echt, filmen af en toe
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:12 schreef Bravebart het volgende:
Niet, dat heb ik je nog uit moeten leggen vorige week
Zo boeiend is het ook niet eigenlijkquote:Ik heb ook wel eens foto's geprobeerd, maar dat werd niet wat
Iddquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo boeiend is het ook niet eigenlijk![]()
Ik kijk liever wat er allemaal gebeurt, dan dat ik me met de foto bezig houd
Iets wat geen enkele man bij mij zou moeten doen omdat hij dan op heel onprettige manieren onvruchtbaar gemaakt wordt.quote:
Whehe, tofquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddMijn opa had zo'n puicke verrekijker vroeger, dan kon je zo alle nummers van de vliegtuigen lezen en bij de Cargo naar binnen kijken
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iets wat geen enkele man bij mij zou moeten doen omdat hij dan op heel onprettige manieren onvruchtbaar gemaakt wordt.
Truequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe, tof
Ik sta dan ook meestal op panoramaterras, daar gebeurt het meest en heb je eten+drinken+bankjes
Falcon Punchquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
En die manier die jij dan gebruikt heeft dan vast ook een naam
Nee?quote:
Dat duurt nog ffquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:25 schreef Bravebart het volgende:
Jeetje, de OC vergadering van mij is naar 25 mei verplaatstThe soap continues
Nog niet, maar vanaf dan wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
En die manier die jij dan gebruikt heeft dan vast ook een naam
Dan moet ik mijn scriptie hebben ingeleverdquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:25 schreef Bravebart het volgende:
Jeetje, de OC vergadering van mij is naar 25 mei verplaatstThe soap continues
Ojaquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueDan moet het alleen niet regenen
Iddquote:
Okquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Was vorige week ofzo een heel topic vol met die termen
quote:The act of intentionally punching a pregnant female in the stomach, so as to cause miscarriage. Shouting the phrase "Falcon PUNCH!" is optional.
En hardquote:
Maar goed, een man kan niet zwanger raken dus ik moet dan wat nieuws verzinnen. Ik dacht aan iets met 1000 naalden of een mes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddMaar ik heb ff geregeld dat er eerder achteraan gegaan wordt
[..]
Okff zoeken dan
Voor het nageslacht:
[..]
Ja, hou maar weer opquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar goed, een man kan niet zwanger raken dus ik moet dan wat nieuws verzinnen. Ik dacht aan iets met 1000 naalden of een mes.
Of bakstenen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar goed, een man kan niet zwanger raken dus ik moet dan wat nieuws verzinnen. Ik dacht aan iets met 1000 naalden of een mes.
genakt, dat zegt genoegquote:
Ik heb ook nog niksquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:41 schreef Yesse het volgende:
Ik heb zin in Koninginnedag maar ik weet niet wat ik ga doen / tot nu toe is iedereen saai en vindt Amsterdam te druk en Rotterdam te saai.
Aargh.
Is geen fantasiequote:
Wat heb je met Bart gedaan?quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is geen fantasie
Goed dat je het erbij zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Sorryquote:
Mijn Koninginnedag is altijd een grote faal.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niksZal wel beetje in het dorp rondhangen worden
Oja, vorig jaar zat ik in Athenequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn Koninginnedag is altijd een grote faal.![]()
Vorig jaar bijvoorbeeld met mijn "ik heb geen zin meer" vriendin. Die heeft altijd na een half uur geen zin meer, wat ze ook doet. Heel irritant.
Jaar daarvoor weet ik al niet eens meer... oja wel: volgens mij moest ik werken van 4 tot 11En toen ik daarna in de stad kwam om 12 uur was iedereen lam en wilde mijn groep na een uur naar huis omdat ze anders moesten kotsen..
Ik heb ook nog een Koninginnedag gehad dat ik een jongen ontmoette die de hele tijd aan mij plakte, toen vroeg mijn vriendin of ik hem leuk vond; ik vond hem wel aardig. Moest ik van haar zijn nummer vragen, vind ik onzin als hij zo aan mij plakt moet hij ook maar vragen. Wat blijkt ga ik weg, zegt hij tegen me: "Jaaa ik hoorde dat je mijn nummer wilde (wtf.) , maar ik ben nooit bereikbaar (wtf2) dus ja dan heeft het weinig zin (wtf3)." Ik was echt verbijsterd omdat A. ik een semi-blauwtje liep B. dat helemaal mijn bedoeling niet was en C. het zo'n slecht excuus was dat ik niet wist wat ik moest zeggen. Oja D. Het was in de Hollywood(ik was 18 ofzo
)
Maar goed. Ik heb er altijd zin in maar het loopt nooit zoals ik wil.
Koninginnedag - you're doing it wrongquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:52 schreef Piles het volgende:
Mooi verhaal wel
Koninginnedag is ook niks, iedereen giet zich een hele dag legaal vol, en dat is het dan ongeveerHier wel iig
Mwah, ik ben er gewoon niet zo'n type voor denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:54 schreef Etcetera het volgende:
Koninginnedag - you're doing it wrong
Hier is het altijd een feestje's nachts veel muziek, overdag vrijmarkt en lekker druk
Muziekquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:52 schreef Piles het volgende:
Mooi verhaal wel
Koninginnedag is ook niks, iedereen giet zich een hele dag legaal vol, en dat is het dan ongeveerHier wel iig
Maar dat zie ik niet als studeren/werkquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:55 schreef Piles het volgende:
Mwah, wij zijn er gewoon niet het type voor denk ik
Mjah, ik bewees wel dat ik meer wist van jongens dan zijquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:52 schreef Piles het volgende:
Mooi verhaal wel
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dat zie ik niet als studeren/werk
Jij bent dan ook hobby-spycholoogquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Yesse het volgende:
Mjah, ik bewees wel dat ik meer wist van jongens dan zij
quote:
Toen nog niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent dan ook hobby-spycholoog
[..]
Jaaaaaa lekker he?quote:![]()
![]()
Dan was je een talentquote:
Die wel jaquote:Jaaaaaa lekker he?![]()
Jeweetquote:
Jaaaaaa perenijsjes. Ik houd van waterijsquote:Die wel jaNet als perenijsjes
Verder ben ik niet zo'n ijs-fan
Sjongejongequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:07 schreef Yesse het volgende:
Oja. Ik heb geleerd niet zo eerlijk meer te zijnLekkere samenleving. Ik geef netjes aan dat er een klein beetje water over mijn bieb-boek is gevallen (gevolg: beetje gerimpelde randjes, van het kaliber nog bruikbaar) vervangen ze verdomme dat hele boek. Kosten: € 18,95! Nu mag ik het boek weer op komen halen als ik heb betaald. Had ik niks gezegd dan hadden ze het vast niet zomaar gemerkt. Het was namelijk een heel klein beetje.
Ja. Dat heb ik nu dus ook geleerd. Ik ben altijd eerlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Sjongejonge![]()
Op zulke momenten dus idd je mond houden![]()
Ik ben blij dat ik dat al heb afgeleerdquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik nu dus ook geleerd. Ik ben altijd eerlijk
Ik heb ooit eens te horen gekregen dat ik een boete mocht gaan betalen omdat een boek waterschade had opgelopen. Maar ik had dat boek mét die waterschade geleend. Wilden ze niet gelovenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jeweet
[..]
Jaaaaaa perenijsjes. Ik houd van waterijs
Oja. Ik heb geleerd niet zo eerlijk meer te zijnLekkere samenleving. Ik geef netjes aan dat er een klein beetje water over mijn bieb-boek is gevallen (gevolg: beetje gerimpelde randjes, van het kaliber nog bruikbaar) vervangen ze verdomme dat hele boek. Kosten: € 18,95! Nu mag ik het boek weer op komen halen als ik heb betaald. Had ik niks gezegd dan hadden ze het vast niet zomaar gemerkt. Het was namelijk een heel klein beetje.
Handig weerquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:21 schreef Bravebart het volgende:
Verdammt, portemonnee vergeten als je naar de stad gaat voor inkopen_
Nog een poging
Nog steeds trauma's van?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ooit eens te horen gekregen dat ik een boete mocht gaan betalen omdat een boek waterschade had opgelopen. Maar ik had dat boek mét die waterschade geleend. Wilden ze niet gelovenIk met m'n moeder (:@ ik was 13 ofzo
) naar de bieb, hebben glashard geweigerd te betalen
Kijk, niks geen probleemquote:Tijd terug heb ik een boek bij de mediatheek op school weer ingeleverd, en ik had het lichtelijjk beschadigd. Stuk van een bladzijde gescheur per ongeluk, maar van de tekst was niks weg ofzo. Heb het gemeld maar gezegd dat ik het boek zo leende
Ja, maar je zou zeggen, iemand zegt het eerlijk, het boek is verder gewoon helemaal bruikbaar enzo.. Dan is er toch niets mis. Nee mag je toch bijna €18,95 betalenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens te horen gekregen dat ik een boete mocht gaan betalen omdat een boek waterschade had opgelopen. Maar ik had dat boek mét die waterschade geleend. Wilden ze niet gelovenIk met m'n moeder (:@ ik was 13 ofzo
) naar de bieb, hebben glashard geweigerd te betalen
Tijd terug heb ik een boek bij de mediatheek op school weer ingeleverd, en ik had het lichtelijjk beschadigd. Stuk van een bladzijde gescheur per ongeluk, maar van de tekst was niks weg ofzo. Heb het gemeld maar gezegd dat ik het boek zo leende
quote:
Vond ik ookquote:Kijk, niks geen probleem![]()
Huh?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:39 schreef Piles het volgende:
Whehe, collega kwam VVV-bonnen terugbrengen voor in de kasWaren voor het afscheid van de voorzitter van Aedes, maar ja, dat ging niet door
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |