quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik had 'm ook gelezenTT was raar genoeg om te klikken
quote:_______________ Mensen die niet kunnen programmeren
Ik ook. Dat is leuk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:33 schreef Piles het volgende:
En ja, ik kijk ook wel eens in posthistory's
Ik ben dan ook een totaal oninteressant persoonquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:36 schreef Bravebart het volgende:
Ik kijk daar nooit in. Vooral niet bij Piles.
True.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een totaal oninteressant persoon
quote:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:41 schreef Bravebart het volgende:
Ik kijk trouwens ook nooit in mn eigen posthistorie
Ja alleen maar vliegtuigen enzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een totaal oninteressant persoon
Ik raak ander al mijn topics kwijtquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:41 schreef Bravebart het volgende:
Ik kijk trouwens ook nooit in mn eigen posthistorie
Iddquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Yesse het volgende:
Wat moet je nog veel doen voor die bijenkorf bon
Ik las het jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
HoaxHier op Fok zitten alleen maar spotter-haters
![]()
Kaagbaanquote:
Neequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
KaagbaanIs niet meer
Ik zie net dat ik volgende donderdag én vrijdag vrij ben![]()
1 mei is OV wel geldig toch?
![]()
Ben er maar 3 keer geweest ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:58 schreef Bravebart het volgende:
NeeDaar ging ik altijd met mn opa&oma heen
Met mooi weer naar Schiphol dusquote:Jeps
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:01 schreef Yesse het volgende:
Wat is het toch leuk om in een all-male bedrijf te werken![]()
Is dat bij de Mac daar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben er maar 3 keer geweest ofzoNu moeten we naar de Kolderbaan
![]()
Tofquote:[..]
Met mooi weer naar Schiphol dus![]()
Nee, das Buitenveldert, de Mac is de 2e officiele spottersplaats, terwijl die baan bijna nooit open isquote:
Ja, is te lang geledenquote:Tof
Oh, daar ben ik nog nooit geweestquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, das Buitenveldert, de Mac is de 2e officiele spottersplaats, terwijl die baan bijna nooit open is!
Polderbaan bedoelde ik, die zover van Schiphol ligt
Schrijf jij ook mee enzo?quote:[..]
Ja, is te lang geleden
Whehe, dat wordt hier niet zo besproken maar wel over allerlei verschillende seks-gerelateerde zooi. Haha. Zo wist ik vóór de film wat een Donkey Punch was (en 100 andere benamingenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Zo gaat het hier over huurders de hele tijdWie het met wie doet enzo
Wel leuk, vooral aan de oostkant of de kop van de baanquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:08 schreef Bravebart het volgende:
Oh, daar ben ik nog nooit geweestJa wel geland 2 keer, maar nog niet gaan spotten
Nee, dat gaat mij ook te verquote:Schrijf jij ook mee enzo?
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Whehe, dat wordt hier niet zo besproken maar wel over allerlei verschillende seks-gerelateerde zooi. Haha. Zo wist ik vóór de film wat een Donkey Punch was (en 100 andere benamingen).
Niet, dat heb ik je nog uit moeten leggen vorige weekquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Whehe, dat wordt hier niet zo besproken maar wel over allerlei verschillende seks-gerelateerde zooi. Haha. Zo wist ik vóór de film wat een Donkey Punch was (en 100 andere benamingen).
Ik heb ook wel eens foto's geprobeerd, maar dat werd niet watquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel leuk, vooral aan de oostkant of de kop van de baanHelaas niet te doen met OV
[..]
Nee, dat gaat mij ook te verIk luister alleen mee
![]()
Foto's doe ik ook niet echt, filmen af en toe
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:12 schreef Bravebart het volgende:
Niet, dat heb ik je nog uit moeten leggen vorige week
Zo boeiend is het ook niet eigenlijkquote:Ik heb ook wel eens foto's geprobeerd, maar dat werd niet wat
Iddquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo boeiend is het ook niet eigenlijk![]()
Ik kijk liever wat er allemaal gebeurt, dan dat ik me met de foto bezig houd
Iets wat geen enkele man bij mij zou moeten doen omdat hij dan op heel onprettige manieren onvruchtbaar gemaakt wordt.quote:
Whehe, tofquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddMijn opa had zo'n puicke verrekijker vroeger, dan kon je zo alle nummers van de vliegtuigen lezen en bij de Cargo naar binnen kijken
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iets wat geen enkele man bij mij zou moeten doen omdat hij dan op heel onprettige manieren onvruchtbaar gemaakt wordt.
Truequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe, tof
Ik sta dan ook meestal op panoramaterras, daar gebeurt het meest en heb je eten+drinken+bankjes
Falcon Punchquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
En die manier die jij dan gebruikt heeft dan vast ook een naam
Nee?quote:
Dat duurt nog ffquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:25 schreef Bravebart het volgende:
Jeetje, de OC vergadering van mij is naar 25 mei verplaatstThe soap continues
Nog niet, maar vanaf dan wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
En die manier die jij dan gebruikt heeft dan vast ook een naam
Dan moet ik mijn scriptie hebben ingeleverdquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:25 schreef Bravebart het volgende:
Jeetje, de OC vergadering van mij is naar 25 mei verplaatstThe soap continues
Ojaquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueDan moet het alleen niet regenen
Iddquote:
Okquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Was vorige week ofzo een heel topic vol met die termen
quote:The act of intentionally punching a pregnant female in the stomach, so as to cause miscarriage. Shouting the phrase "Falcon PUNCH!" is optional.
En hardquote:
Maar goed, een man kan niet zwanger raken dus ik moet dan wat nieuws verzinnen. Ik dacht aan iets met 1000 naalden of een mes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddMaar ik heb ff geregeld dat er eerder achteraan gegaan wordt
[..]
Okff zoeken dan
Voor het nageslacht:
[..]
Ja, hou maar weer opquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar goed, een man kan niet zwanger raken dus ik moet dan wat nieuws verzinnen. Ik dacht aan iets met 1000 naalden of een mes.
Of bakstenen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar goed, een man kan niet zwanger raken dus ik moet dan wat nieuws verzinnen. Ik dacht aan iets met 1000 naalden of een mes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |