quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:02 schreef Yesse het volgende:
Ik weet niet wat ik moet schrijvenWant als ik iets zeg waardoor zij boos wordt kan ik het ook wel vergeten
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef Yesse het volgende:
En alhoewel ik prima schrijven kan zeggen mijn cijfers 6, 6 , 6, 6 ,6..
Sorry is voor jou te laatquote:
Na de lunch? Ik moet nu nog ff naar de OCquote:[..]
Gaarne
Ik krijg niets persoonlijks van Bartquote:
Volgens mij niet neequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wiezo? Heb jij ook wat gezegd wat mij aangaat dan?
Ik weet niet wat ik kan schrijven, wel HOE ik moet schrijvenquote:
Zo gaat dat liedje heul nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sorry is voor jou te laat![]()
![]()
![]()
(Whaha)
54,71... Dus je hebt het op 0,29 punt niet gehaald? Dat is wel naaierig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:08 schreef Bravebart het volgende:
Aargh, een 54,71% voor een tentamenAlleen maar omdat ik het onzin vond om een verslag na te bespreken waar ik een 8,5 voor had, wat me een half punt kost
Hij is fijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:08 schreef Bravebart het volgende:
Aargh, een 54,71% voor een tentamenAlleen maar omdat ik het onzin vond om een verslag na te bespreken waar ik een 8,5 voor had, wat me een half punt kost
Jajaquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:08 schreef Yesse het volgende:
Ik weet niet wat ik kan schrijven, wel HOE ik moet schrijven
Het is beter als je dat liedje niet zo goed kentquote:Zo gaat dat liedje heul nietHet is "Huilen is voor jou te laat"
Ojaquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zo gaat dat liedje heul nietHet is "Huilen is voor jou te laat"
En ja hoor ik heb alle tijd
Nee, op 0,29%quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
54,71... Dus je hebt het op 0,29 punt niet gehaald? Dat is wel naaierig.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef Bravebart het volgende:
Oja
MooiZullen we de date om half 2 zetten?
Dat kun je er wel bijpraten toch?quote:
Dat is echt oneerlijk.quote:
ZOMG. Online dating is not donequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja
MooiZullen we de date om half 2 zetten?
Ik ken hem uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef Piles het volgende:
Het is beter als je dat liedje niet zo goed kent
Idd, hoe kansloos en wanhopig ben je als je met mensen van internet afspreekt/datequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef Yesse het volgende:
ZOMG. Online dating is not doneMaar ja, Gmail neem ik aan
quote:Ik ken hem uit mijn hoofd
Whaha, na het caren van een nabesreking? Nee...quote:
Beter dan dat FYI enzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
ZOMG. Online dating is not doneMaar ja, Gmail neem ik aan
Edit: Ik bedenk me net.. Waarom ZOMG. Ik word nu echt een meisje van 15.![]()
Lach me niet uit. En dat eerste was sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, hoe kansloos en wanhopig ben je als je met mensen van internet afspreekt/date![]()
[..]
![]()
Ohquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef Bravebart het volgende:
Whaha, na het caren van een nabesreking? Nee...
Ik lach je toequote:
Nee, bij mij nietquote:En dat eerste was sarcastisch bedoeld
Ik voel me een Amerikaans meisje van 15.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef Bravebart het volgende:
Beter een meisje van 15 dan een Amerikaan.
Dat was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lach je toe
[..]
Nee, bij mij niet![]()
Of weet je dat ook al niet?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:22 schreef Yesse het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel alsof ik een auto ben die ieder moment stil kan vallen. Ik heb geen benzine meer, mijn banden zijn lek en mijn carrosserie roest.
Ik heb exact hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En over half uurtje bespreking met begeleider![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja sorry, soms snap ik mezelf ook niet meer
Ik ben er ook weerquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:06 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik weer
Bespreking verzet naar half 2
We zijn ook maar met z'n tweeën blijkbaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben er ook weerHet is hier wel gelijk dood
Ja,waar is iedereen? Of doet iedereen wél netjes zijn best en wij niet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
We zijn ook maar met z'n tweeën blijkbaar
Ik denk dat dat het is jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja,waar is iedereen? Of doet iedereen wél netjes zijn best en wij niet?
Multitasken ben ik wel heel goed inquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is ja
Of wij kunnen wel multitasken en zij niet
Ik ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef Bravebart het volgende:
Hé, ik kan een Bijenkorfbon t.w.v. € 100,-winnen
Tof
Hahahaha wat tofquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef Piles het volgende:
Ik moet een vaste dag inplannen voor scriptieschrijven heb ik net afgesproken met belegeider, anders komt het niet goed
Ben alleen maar met praktijk bezig
Oh, en hij vond m'n docent ook onvoorbereid en raar![]()
Controle van accountants?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:10 schreef Piles het volgende:
Oh, accountantscontrole hier. Rare mannetjes zijn het altijd, die accountants![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:41 schreef Bravebart het volgende:
Zelfs als je het wiskundig beschouwt, lijkt er wat voor te zeggen:
De letters van Krentenbol. opgeteld, vormen het getal 116 (met waarde 0 genomen voor de punt uiteraard). Het gemiddelde van de letters is dus 116/10 = 11,6. Trek 11,6 van 116 af en je krijgt (correct afgerond) 104, het forumnummer van PUB
Hoe kom je daar nou weer?quote:
quote:30. Hoe beoordeel je Intermediair in vergelijking tot Intermediair qua:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik had 'm ook gelezenTT was raar genoeg om te klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |