quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou. Mijn cijferlijst staat vol 6'enDat zeg ik, jij bent goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb bijna alleen maar 6enLaatst wel een 9,6 gehaald
Voor Excel
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef Yesse het volgende:
Goh is lang geleden dat ik zo aan het SOG'en was
en spamde![]()
Dat is correctquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben Yenice, en ik neem aan jij bent Tim![]()
Kuttige is wel, ik wil nou straks naar Media & Journalistiek. Maar mevrouw hier had vroegah (in de 1e / 2e) een hekel aan het vak communicatietechnieken. Ging over schrijven en ik dacht dat lukt me wel zonder te leren (ja elk kwartaal opnieuwquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zeg ik, jij bent goed bezig
Ik heb bijna alleen maar 6enLaatst wel een 9,6 gehaald
Voor Excel
Noem je Keesch nou dik?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is correctZie dat jij een Piles dikke maatjes zijn
?
Yupstorelius (ok ze worden steeds ergerquote:
Dat heb ik nu met Administratie Organisatiequote:
Die hadden we nog niet, dus welkomquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef Yesse het volgende:
En ik zie dat we er een Ajacied bij hebben?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef Yesse het volgende:
Noem je Keesch nou dik?![]()
Dat kan écht niet hoor
Maar ik ben zijn mentor
Hoewel ik flink faal is het wel gezellig
![]()
Wat reageer je mildquote:En ik zie dat we er een Ajacied bij hebben?
Bij mijn studie zijn ze juist weer nodig, want ik moet mijn correcties qua taal doorvoerenquote:
Ja, dat had ik van de week met Bart al afgesprokenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Yupstorelius (ok ze worden steeds erger) wist toch nog niet zeker of hij kon, of gaan we gewoon anyway
Maar jij bent er niet op beoordeeld. Ik kan misschien niet naar mijn Master omdat ik 3 jaar geleden een luie arrogante doos was..quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met Administratie OrganisatieWat een baggervak was dat zeg
Maar ben er nu volop mee bezig, dus moet nu dat vak eigenlijk pas gaan leren
Maar goed dat ik mn boeken nog niet weggedaan heb
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Noem je Keesch nou dik?![]()
Dat kan écht niet hoor
Maar ik ben zijn mentor
Hoewel ik flink faal is het wel gezellig
![]()
En ik zie dat we er een Ajacied bij hebben?
Komt wel goed hoor schatje, zeggen wij danquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenMaar ik ben wel Ajacied ja
Alhoewel ik er sinds afgelopen zondag wat minder trots op ben
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef Yesse het volgende:
Maar jij bent er niet op beoordeeld. Ik kan misschien niet naar mijn Master omdat ik 3 jaar geleden een luie arrogante doos was..
Maarja, eerst maar eens afstuderen en die kloterige CKP-punten halen
Ssstttquote:zijn we de SC weer aan het omtoveren in de 2e Stage SC![]()
![]()
Volgend jaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor schatje, zeggen wij dan
Ja, houd maar opquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef Susi het volgende:
Ik ga zo weer buiten zitten
Besloten het tentamen van vrijdag niet te doen, dus ik ga mijzelf maar orienteren op mijn scriptie, lekker in de zon
Ik heb in totaal met 3 Ajacieden gedate. En mijn collega achter me is ook een Ajacied.. I can handle Ajaxquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:35 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Oh, ben je nog steeds mentor?Ja, dan faal je wel hard ja
[..]
Wat reageer je mild
Why don't I know that!?!?!?!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat had ik van de week met Bart al afgesproken![]()
Het lijkt er een beetje op alsof ze het niet meer zien zitten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenMaar ik ben wel Ajacied ja
Alhoewel ik er sinds afgelopen zondag wat minder trots op ben
Oh ja, daar hebben we het al over gehadquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef Yesse het volgende:
Ik heb in totaal met 3 Ajacieden gedate. En mijn collega achter me is ook een Ajacied.. I can handle Ajax![]()
Je msn ging steeds stukquote:Why don't I know that!?!?!?!
Grappig, daar komt ook mijn antipathie jegens Ajax vandaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb in totaal met 3 Ajacieden gedate. En mijn collega achter me is ook een Ajacied.. I can handle Ajax![]()
Ik ga ook even lunchen in de zonquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef Susi het volgende:
Ik ga zo weer buiten zitten
Besloten het tentamen van vrijdag niet te doen, dus ik ga mijzelf maar orienteren op mijn scriptie, lekker in de zon
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Grappig, daar komt ook mijn antipathie jegens Ajax vandaan
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach ja, het is niet dat ik er minder om slaap hoorquote:[..]
Het lijkt er een beetje op alsof ze het niet meer zien zitten.
Mijn MSN was niet stuk mijn internetquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, daar hebben we het al over gehad
[..]
Je msn ging steeds stuk![]()
En verder is er zoveel wat jij niet weet![]()
Haha, ik had juist daarvoor een hekel aan Ajax omdat ik de supporters altijd zo arrogant vond. "Wij zijn de beste, dat doen wij wel even". Maar ik heb nu wel door dat ze gewoon normaal zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Grappig, daar komt ook mijn antipathie jegens Ajax vandaan
Ik had dus een vriend die serieus de hele dag een kut-humeur kreeg. Wel irritant. Hij durfde ook nooit te kijken bij penalty's enzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, het is niet dat ik er minder om slaap hoorKan het soms na een wedstrijd wel even helemaal gehad hebben, maar een uurtje later ben ik (meestal) wel weer in orde
Ja, dat bedoel ikquote:
Ajacieden normaal?quote:Haha, ik had juist daarvoor een hekel aan Ajax omdat ik de supporters altijd zo arrogant vond. "Wij zijn de beste, dat doen wij wel even". Maar ik heb nu wel door dat ze gewoon normaal zijn![]()
Dat is echtquote:Ik had dus een vriend die serieus de hele dag een kut-humeur kreeg. Wel irritant. Hij durfde ook nooit te kijken bij penalty's enzo
Ze zijn gerust wel normaal, maar waren denigrerend tegenover de teams die ik tof vind, dus dan scheer ik ze voor het gemak ook maar even over één kamquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:51 schreef Yesse het volgende:
Haha, ik had juist daarvoor een hekel aan Ajax omdat ik de supporters altijd zo arrogant vond. "Wij zijn de beste, dat doen wij wel even". Maar ik heb nu wel door dat ze gewoon normaal zijn![]()
Ik ookquote:
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef TIM-846 het volgende:
OepsIk zie dat ik helemaal in het verkeerde topic zit
![]()
Heb ook 3fm aanstaan, maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef TIM-846 het volgende:
OepsIk zie dat ik helemaal in het verkeerde topic zit
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb ook 3fm aanstaan, maakt niet uit hoor
Hahahaquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al![]()
Nou, het was gezellig![]()
Terwijl ik toch al een tijdje niet meer in de #3fm komquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
HahahaVoelde zo vertrouwd aan die namen Piles en Susi
![]()
Nou ik ga lunchen![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:09 schreef Yesse het volgende:
Ze heeft de plannen afgekeurd.
![]()
*verwelkomt rothumeur
Tss. Was toch gezelligquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
HahahaVoelde zo vertrouwd aan die namen Piles en Susi
![]()
Nou ik ga lunchen![]()
Ik kan niet kiezenquote:
Ga je ook reageren op de rest vanaf vanochtend?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]Heb je die mail/brief naar de OC al gestuurd? Anders is dat nu zeker wel handig
![]()
Ik weet niet wat ik moet schrijvenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]Heb je die mail/brief naar de OC al gestuurd? Anders is dat nu zeker wel handig
![]()
Ik mag ook niet kiezen hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef Yesse het volgende:
Ik kan niet kiezen'S ochtends Q-Music, 's middags Slam FM
Vervelend he, als er langs je heen wordt gecommuniceerdquote:
Dit is meer persoonlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je ook reageren op de rest vanaf vanochtend?
Moet ik ff helpen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet schrijvenWant als ik iets zeg waardoor zij boos wordt kan ik het ook wel vergeten
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:02 schreef Bravebart het volgende:
Vervelend he, als er langs je heen wordt gecommuniceerd
Oh, en dat ben ik niet waardquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vervelend he, als er langs je heen wordt gecommuniceerd
Gaarnequote:
Ik snap je opmerking nietquote:
Wiezo? Heb jij ook wat gezegd wat mij aangaat dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |