Oh ja, daar hebben we het al over gehadquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef Yesse het volgende:
Ik heb in totaal met 3 Ajacieden gedate. En mijn collega achter me is ook een Ajacied.. I can handle Ajax![]()
Je msn ging steeds stukquote:Why don't I know that!?!?!?!
Grappig, daar komt ook mijn antipathie jegens Ajax vandaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb in totaal met 3 Ajacieden gedate. En mijn collega achter me is ook een Ajacied.. I can handle Ajax![]()
Ik ga ook even lunchen in de zonquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef Susi het volgende:
Ik ga zo weer buiten zitten
Besloten het tentamen van vrijdag niet te doen, dus ik ga mijzelf maar orienteren op mijn scriptie, lekker in de zon
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Grappig, daar komt ook mijn antipathie jegens Ajax vandaan
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach ja, het is niet dat ik er minder om slaap hoorquote:[..]
Het lijkt er een beetje op alsof ze het niet meer zien zitten.
Mijn MSN was niet stuk mijn internetquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, daar hebben we het al over gehad
[..]
Je msn ging steeds stuk![]()
En verder is er zoveel wat jij niet weet![]()
Haha, ik had juist daarvoor een hekel aan Ajax omdat ik de supporters altijd zo arrogant vond. "Wij zijn de beste, dat doen wij wel even". Maar ik heb nu wel door dat ze gewoon normaal zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Grappig, daar komt ook mijn antipathie jegens Ajax vandaan
Ik had dus een vriend die serieus de hele dag een kut-humeur kreeg. Wel irritant. Hij durfde ook nooit te kijken bij penalty's enzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, het is niet dat ik er minder om slaap hoorKan het soms na een wedstrijd wel even helemaal gehad hebben, maar een uurtje later ben ik (meestal) wel weer in orde
Ja, dat bedoel ikquote:
Ajacieden normaal?quote:Haha, ik had juist daarvoor een hekel aan Ajax omdat ik de supporters altijd zo arrogant vond. "Wij zijn de beste, dat doen wij wel even". Maar ik heb nu wel door dat ze gewoon normaal zijn![]()
Dat is echtquote:Ik had dus een vriend die serieus de hele dag een kut-humeur kreeg. Wel irritant. Hij durfde ook nooit te kijken bij penalty's enzo
Ze zijn gerust wel normaal, maar waren denigrerend tegenover de teams die ik tof vind, dus dan scheer ik ze voor het gemak ook maar even over één kamquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:51 schreef Yesse het volgende:
Haha, ik had juist daarvoor een hekel aan Ajax omdat ik de supporters altijd zo arrogant vond. "Wij zijn de beste, dat doen wij wel even". Maar ik heb nu wel door dat ze gewoon normaal zijn![]()
Ik ookquote:
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef TIM-846 het volgende:
OepsIk zie dat ik helemaal in het verkeerde topic zit
![]()
Heb ook 3fm aanstaan, maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef TIM-846 het volgende:
OepsIk zie dat ik helemaal in het verkeerde topic zit
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb ook 3fm aanstaan, maakt niet uit hoor
Hahahaquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al![]()
Nou, het was gezellig![]()
Terwijl ik toch al een tijdje niet meer in de #3fm komquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
HahahaVoelde zo vertrouwd aan die namen Piles en Susi
![]()
Nou ik ga lunchen![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:09 schreef Yesse het volgende:
Ze heeft de plannen afgekeurd.
![]()
*verwelkomt rothumeur
Tss. Was toch gezelligquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
HahahaVoelde zo vertrouwd aan die namen Piles en Susi
![]()
Nou ik ga lunchen![]()
Ik kan niet kiezenquote:
Ga je ook reageren op de rest vanaf vanochtend?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]Heb je die mail/brief naar de OC al gestuurd? Anders is dat nu zeker wel handig
![]()
Ik weet niet wat ik moet schrijvenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]Heb je die mail/brief naar de OC al gestuurd? Anders is dat nu zeker wel handig
![]()
Ik mag ook niet kiezen hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef Yesse het volgende:
Ik kan niet kiezen'S ochtends Q-Music, 's middags Slam FM
Vervelend he, als er langs je heen wordt gecommuniceerdquote:
Dit is meer persoonlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je ook reageren op de rest vanaf vanochtend?
Moet ik ff helpen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet schrijvenWant als ik iets zeg waardoor zij boos wordt kan ik het ook wel vergeten
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:02 schreef Bravebart het volgende:
Vervelend he, als er langs je heen wordt gecommuniceerd
Oh, en dat ben ik niet waardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |