genakt, dat zegt genoegquote:
Ik heb ook nog niksquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:41 schreef Yesse het volgende:
Ik heb zin in Koninginnedag maar ik weet niet wat ik ga doen / tot nu toe is iedereen saai en vindt Amsterdam te druk en Rotterdam te saai.
Aargh.
Is geen fantasiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Wat heb je met Bart gedaan?quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is geen fantasie
Goed dat je het erbij zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Sorryquote:
Mijn Koninginnedag is altijd een grote faal.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niksZal wel beetje in het dorp rondhangen worden
Oja, vorig jaar zat ik in Athenequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn Koninginnedag is altijd een grote faal.![]()
Vorig jaar bijvoorbeeld met mijn "ik heb geen zin meer" vriendin. Die heeft altijd na een half uur geen zin meer, wat ze ook doet. Heel irritant.
Jaar daarvoor weet ik al niet eens meer... oja wel: volgens mij moest ik werken van 4 tot 11En toen ik daarna in de stad kwam om 12 uur was iedereen lam en wilde mijn groep na een uur naar huis omdat ze anders moesten kotsen..
Ik heb ook nog een Koninginnedag gehad dat ik een jongen ontmoette die de hele tijd aan mij plakte, toen vroeg mijn vriendin of ik hem leuk vond; ik vond hem wel aardig. Moest ik van haar zijn nummer vragen, vind ik onzin als hij zo aan mij plakt moet hij ook maar vragen. Wat blijkt ga ik weg, zegt hij tegen me: "Jaaa ik hoorde dat je mijn nummer wilde (wtf.) , maar ik ben nooit bereikbaar (wtf2) dus ja dan heeft het weinig zin (wtf3)." Ik was echt verbijsterd omdat A. ik een semi-blauwtje liep B. dat helemaal mijn bedoeling niet was en C. het zo'n slecht excuus was dat ik niet wist wat ik moest zeggen. Oja D. Het was in de Hollywood(ik was 18 ofzo
)
Maar goed. Ik heb er altijd zin in maar het loopt nooit zoals ik wil.
Koninginnedag - you're doing it wrongquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:52 schreef Piles het volgende:
Mooi verhaal wel
Koninginnedag is ook niks, iedereen giet zich een hele dag legaal vol, en dat is het dan ongeveerHier wel iig
Mwah, ik ben er gewoon niet zo'n type voor denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:54 schreef Etcetera het volgende:
Koninginnedag - you're doing it wrong
Hier is het altijd een feestje's nachts veel muziek, overdag vrijmarkt en lekker druk
Muziekquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:52 schreef Piles het volgende:
Mooi verhaal wel
Koninginnedag is ook niks, iedereen giet zich een hele dag legaal vol, en dat is het dan ongeveerHier wel iig
Maar dat zie ik niet als studeren/werkquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:55 schreef Piles het volgende:
Mwah, wij zijn er gewoon niet het type voor denk ik
Mjah, ik bewees wel dat ik meer wist van jongens dan zijquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:52 schreef Piles het volgende:
Mooi verhaal wel
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dat zie ik niet als studeren/werk
Jij bent dan ook hobby-spycholoogquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Yesse het volgende:
Mjah, ik bewees wel dat ik meer wist van jongens dan zij
quote:
Toen nog niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent dan ook hobby-spycholoog
[..]
Jaaaaaa lekker he?quote:![]()
![]()
Dan was je een talentquote:
Die wel jaquote:Jaaaaaa lekker he?![]()
Jeweetquote:
Jaaaaaa perenijsjes. Ik houd van waterijsquote:Die wel jaNet als perenijsjes
Verder ben ik niet zo'n ijs-fan
Sjongejongequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:07 schreef Yesse het volgende:
Oja. Ik heb geleerd niet zo eerlijk meer te zijnLekkere samenleving. Ik geef netjes aan dat er een klein beetje water over mijn bieb-boek is gevallen (gevolg: beetje gerimpelde randjes, van het kaliber nog bruikbaar) vervangen ze verdomme dat hele boek. Kosten: € 18,95! Nu mag ik het boek weer op komen halen als ik heb betaald. Had ik niks gezegd dan hadden ze het vast niet zomaar gemerkt. Het was namelijk een heel klein beetje.
Ja. Dat heb ik nu dus ook geleerd. Ik ben altijd eerlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Sjongejonge![]()
Op zulke momenten dus idd je mond houden![]()
Ik ben blij dat ik dat al heb afgeleerdquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik nu dus ook geleerd. Ik ben altijd eerlijk
Ik heb ooit eens te horen gekregen dat ik een boete mocht gaan betalen omdat een boek waterschade had opgelopen. Maar ik had dat boek mét die waterschade geleend. Wilden ze niet gelovenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jeweet
[..]
Jaaaaaa perenijsjes. Ik houd van waterijs
Oja. Ik heb geleerd niet zo eerlijk meer te zijnLekkere samenleving. Ik geef netjes aan dat er een klein beetje water over mijn bieb-boek is gevallen (gevolg: beetje gerimpelde randjes, van het kaliber nog bruikbaar) vervangen ze verdomme dat hele boek. Kosten: € 18,95! Nu mag ik het boek weer op komen halen als ik heb betaald. Had ik niks gezegd dan hadden ze het vast niet zomaar gemerkt. Het was namelijk een heel klein beetje.
Handig weerquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:21 schreef Bravebart het volgende:
Verdammt, portemonnee vergeten als je naar de stad gaat voor inkopen_
Nog een poging
Nog steeds trauma's van?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ooit eens te horen gekregen dat ik een boete mocht gaan betalen omdat een boek waterschade had opgelopen. Maar ik had dat boek mét die waterschade geleend. Wilden ze niet gelovenIk met m'n moeder (:@ ik was 13 ofzo
) naar de bieb, hebben glashard geweigerd te betalen
Kijk, niks geen probleemquote:Tijd terug heb ik een boek bij de mediatheek op school weer ingeleverd, en ik had het lichtelijjk beschadigd. Stuk van een bladzijde gescheur per ongeluk, maar van de tekst was niks weg ofzo. Heb het gemeld maar gezegd dat ik het boek zo leende
Ja, maar je zou zeggen, iemand zegt het eerlijk, het boek is verder gewoon helemaal bruikbaar enzo.. Dan is er toch niets mis. Nee mag je toch bijna €18,95 betalenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens te horen gekregen dat ik een boete mocht gaan betalen omdat een boek waterschade had opgelopen. Maar ik had dat boek mét die waterschade geleend. Wilden ze niet gelovenIk met m'n moeder (:@ ik was 13 ofzo
) naar de bieb, hebben glashard geweigerd te betalen
Tijd terug heb ik een boek bij de mediatheek op school weer ingeleverd, en ik had het lichtelijjk beschadigd. Stuk van een bladzijde gescheur per ongeluk, maar van de tekst was niks weg ofzo. Heb het gemeld maar gezegd dat ik het boek zo leende
quote:
Vond ik ookquote:Kijk, niks geen probleem![]()
Huh?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:39 schreef Piles het volgende:
Whehe, collega kwam VVV-bonnen terugbrengen voor in de kasWaren voor het afscheid van de voorzitter van Aedes, maar ja, dat ging niet door
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |