Ben heel benieuwd, zeker als het een Brit is!quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Of 7 kilo te zwaar is of niet, dat ligt ook helemaal aan het ras, en de bouw van de kat.
Sommige katten zijn al echt dik bij 6 kilo....maar de kitten (of eigenlijk puber) die ik hier heb is bij 6 maanden al 6 kilo...Brits Korthaar, dus dat wordt misschien wel een joekel van een beest. 7 Kilo voor haar, is niet echt extreem veel...je moet het natuurlijk in proportie zien met haar lijf.
Als ik tijd heb, post ik een foto van haar...en dan moeten jullie maar beoordelen of ze een dikke puber is, of juist mager...want ik voel gewoon ribben als ik haar aai.
van zulke foto's krijg ik altijd zin om een speelkameraadje voor mn kater te gaan zoekenquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:06 schreef MdMa98 het volgende:
Weer een nieuwe TVP,
Lang geleden wat gepost. Geen idee of ik deze al had gedaan van Dotje (wit) en Gummie (grijs):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:43 schreef Mama_Mia het volgende:
TVP
Met een 8 weken oude RhanaWat worden ze snel groot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, moeder en vader zijn onbekend, Rhana is als zwerfkitten opgevangen bij de stichting RedCat. Deze twee monsters waren van de buren, waar ze heeel veel ging spelen. Helaas ben ik verhuisd en heeft ze nu geen speelmaatje meerquote:
Als ik de ruimte krijg, neem ik een Main Coon. Zoooo mooiquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:53 schreef vahmpcat het volgende:
Wat een lief beesje, ook je andere volwassen kat, echt heel mooi![]()
Als ik toch meer ruimte zou hebben zou ik er zo nog een bij willen
En ze groeien zo hard inderdaad
Wat een verschil!quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:57 schreef TheFrankey het volgende:
[ afbeelding ]
Was ze nog maar zo klein
[ afbeelding ]
Dat mag je zeggen. Ik hoop dat ze dit niet meer doet...... kan ik nieuwe vitrage halenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een verschil!![]()
Lekkere dikke theemuts
Het is de bedoeling dat je ze hier post, niet dat wij ze ergens anders gaan bekijkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:18 schreef dennisdotcom het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meer foto's op mijn Picasa account.
Ja precies wil ook erg graag een Coon als ik er de ruimte voor zou hebben, maar dat word pas na studie als we ons geld niet meer maandelijks in een huurputje (quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nee, moeder en vader zijn onbekend, Rhana is als zwerfkitten opgevangen bij de stichting RedCat. Deze twee monsters waren van de buren, waar ze heeel veel ging spelen. Helaas ben ik verhuisd en heeft ze nu geen speelmaatje meer
[..]
Als ik de ruimte krijg, neem ik een Main Coon. Zoooo mooi
Stokstaartjequote:Op zaterdag 18 april 2009 17:18 schreef dennisdotcom het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meer foto's op mijn Picasa account.
Gevonden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:40 schreef FictionalFenna het volgende:
Tijger in het wild-vindpost.
[ afbeelding ]
quote:
Awww wat een dropske!quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:43 schreef Mama_Mia het volgende:
TVP
Met een 8 weken oude RhanaWat worden ze snel groot.
Ik doe hem altijd ff door de stofzuigerslang, is hij weer z.g.a. kaalquote:Op zondag 19 april 2009 10:26 schreef MdMa98 het volgende:
Net maar even begonnen met het kammen van mij droppies. Het is echt een vreselijke haarbol hier in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat wil je niet wetenquote:Op zondag 19 april 2009 11:06 schreef Ole het volgende:
volgens mij is die van jou (dago) zo eigenwijs als maar kan zijn!
Niet mijn geluksdubbeltje jattenquote:Op zondag 19 april 2009 15:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zal ik es effe lekker in je wasmand schijten![]()
[ afbeelding ]
Hangin' out
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 april 2009 15:29 schreef MissLuna het volgende:
Sinds vorige week ben ik de huisgenoot van deze dame:
[ afbeelding ]
Ze heet Lilly en ik heb d'r uit het asiel gehaald. En aangezien ik een zwak heb voor zielige dieren, kwam ik thuis met een poes die zwaar verwaarloosd en uitgedroogd het asiel binnen is gebracht. Aan het infuus gelegen en alles.. Ze is 4,5 jaar, maar weegt nog geen 2 kilo.
Van mensen moest ze niks hebben. De eerste week bij ons heeft ze alleen maar doodsbang onder de kast of achter de bank gezeten. Ontzettend schuw, wilde niet eten en niet drinken. En maar mauwen. Je weet niet wat er met zo'n beestje gebeurd is natuurlijk..
En nu, na nog maar een week van geduld, snoepjes en liefde, durft ze al spontaan bij mij op de bank te komen zitten. Eten doet ze nog steeds niet veel en af en toe schrikt ze ergens van en is dan bijna apathisch.
Maar de keren dat ze dan bij me komt kroelen, spinnen en kopjes geven geeft wel hoop dat alles goed komt.. Ze hoeft van mij nooit meer terug naar het asiel.
.
quote:Op zondag 19 april 2009 15:29 schreef MissLuna het volgende:
Sinds vorige week ben ik de huisgenoot van deze dame:
[ afbeelding ]
Ze heet Lilly en ik heb d'r uit het asiel gehaald. En aangezien ik een zwak heb voor zielige dieren, kwam ik thuis met een poes die zwaar verwaarloosd en uitgedroogd het asiel binnen is gebracht. Aan het infuus gelegen en alles.. Ze is 4,5 jaar, maar weegt nog geen 2 kilo.
Van mensen moest ze niks hebben. De eerste week bij ons heeft ze alleen maar doodsbang onder de kast of achter de bank gezeten. Ontzettend schuw, wilde niet eten en niet drinken. En maar mauwen. Je weet niet wat er met zo'n beestje gebeurd is natuurlijk..
En nu, na nog maar een week van geduld, snoepjes en liefde, durft ze al spontaan bij mij op de bank te komen zitten. Eten doet ze nog steeds niet veel en af en toe schrikt ze ergens van en is dan bijna apathisch.
Maar de keren dat ze dan bij me komt kroelen, spinnen en kopjes geven geeft wel hoop dat alles goed komt.. Ze hoeft van mij nooit meer terug naar het asiel.
.
Is dat een Turkse Van? Ze lijkt er iig erg op.quote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Toedels het volgende:
[ afbeelding ]
En Lexi, mijn dikke vriendin uit Kos. Gevonden toen ze een week of drie was.
Dat zou ik ook wel willen... fietsen met m'n katquote:Op zondag 19 april 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Wij zijn wezen fietsen vanavond. Was fijn.
Gijs was ook meeHij had het goed naar zijn zin met alle geurtjes e.d. die hij waarnam. Later nog ergens wat wezen eten en toen kreeg hij een klein beetje slagroom en toen was meneer zijn dag wel goed zo blij keek hij.
Nu ligt hij al ruim een uur te slapen
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op zondag 19 april 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Gijs was ook meeHij had het goed naar zijn zin met alle geurtjes e.d. die hij waarnam. Later nog ergens wat wezen eten en toen kreeg hij een klein beetje slagroom en toen was meneer zijn dag wel goed zo blij keek hij.
[ afbeelding ]
Bijkijksquote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
GeweldigZeker veel bijkijks gehad
Haha ja toen ik het typte dacht ik ook, zeg ik dit nou echt, maar kon geen ander woord verzinnen dat de lading dektequote:
Volgens mij trek jij echt veel bekijks.quote:Op zondag 19 april 2009 23:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Haha ja toen ik het typte dacht ik ook, zeg ik dit nou echt, maar kon geen ander woord verzinnen dat de lading dekte![]()
Oh zoquote:Op zondag 19 april 2009 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij trek jij echt veel bekijks.
ACquote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 09:00 schreef Sanne het volgende:
Vervolg op: Katten met foto's #60
Laatste post uit vorig topic:
[..]
Ben heel benieuwd, zeker als het een Brit is!
Die van mij wegen resp. vier en vijf kilo, maar zijn inmiddels ook al anderhalf jaar oud.
[afbeelding]
Best welquote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
GeweldigZeker veel bijkijks gehad
quote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef Ephemera het volgende:
Een schoon dekbed ligt natuurlijk het allerlekkerst als ze net verteld is dat ze daar met hun harige lichamen bij uit de buurt moesten blijven.
[ afbeelding ]
Pixel![]()
[ afbeelding ]
té lief gewoonquote:Op maandag 20 april 2009 11:21 schreef Afzuigkap het volgende:
Gisteren weer wat foto's gemaakt van onze kitten nu 6 weekjes oud. De andere kitten is stukken groter dan Maar genoeg geluld, hier de foto's:
[---
Wat enorm leuk!!quote:Op zondag 19 april 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op zondag 19 april 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Te schattigquote:Op maandag 20 april 2009 11:21 schreef Afzuigkap het volgende:
Gisteren weer wat foto's gemaakt van onze kitten nu 6 weekjes oud. De andere kitten is stukken groter dan onze, maar die van ons heeft darmprobleempjes gehad. Het zal dus voor ons wat langer wachten worden. Heb ook al een naam voor d'r, namelijk Noah wat rust en troost betekent. Ze is in vergeleken met de andere kitten erg rustig dus deze naam past heel goed bij haar. Heb het altijd al een mooie naam gevonden. En in zekere zin is ze ook mijn troost aangezien het nu al bijna een jaar geleden is dat mijn poes Kitty overleden is.
Maar genoeg geluld, hier de foto's:
[ afbeelding ]
Samen met opa en papa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze vind het heerlijk om op je schouder in slaap te vallen (haha nu kan het nog!)
[ afbeelding ]
Wat lijken die snorharen gigaaaaaantisch langquote:Op maandag 20 april 2009 18:53 schreef nokwanda het volgende:
Merlijn Toverkat. Mijn kleine neurootje
[ afbeelding ]
Hihi leukquote:Op maandag 20 april 2009 19:07 schreef nokwanda het volgende:
Ze lijken niet alleen lang. En ze krullen ook alle kanten op.
Weet je zeker dat die lookalike sliep?
Ha, nu weet ik waar je huis woontquote:Op maandag 20 april 2009 19:48 schreef Rensjebree het volgende:
Mooi weer, dus schoppen we hufter even op het balkon! #*@#*($*@# maar hij wil niet stil zitten en me goed aan kijken !
Maar toch wat mooie kiekjes kunnen schieten !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is Bolle al goed gewend bij je.quote:Op maandag 20 april 2009 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat lijken die snorharen gigaaaaaantisch lang![]()
[ afbeelding ]
In mijn nek is het leuk(ik was net wakker
)
[ afbeelding ]
Lekker in de hangmat
En Bolle heeft een look-a-like! Deze mooierd was heerlijk aan het slapen in het drooggelegde vijvertje in het park. Jummm blaadjes![]()
[ afbeelding ]
Zo lag hij binnen een half uur al johquote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is Bolle al goed gewend bij je.![]()
Naartjie in één van zijn vele standjes relax
[ afbeelding ]
En Siets: hoezo, een tuin van 50 vierkante meter? Balkon!Potplant!
![]()
[ afbeelding ]
Haha, die Sietsquote:Op maandag 20 april 2009 @ 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is Bolle al goed gewend bij je.![]()
Naartjie in één van zijn vele standjes relax
[afbeelding]
En Siets: hoezo, een tuin van 50 vierkante meter? Balkon!Potplant!
![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
tof, ik ga morgen reageren op een katje !quote:Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef Cat22 het volgende:
En nog even deze spammen: zo zag hij er vier jaar geleden uit![]()
[ afbeelding ]
En op deze foto werd ik verliefd toen ik door de pagina's adoptiekittens van Zwerfkat in Nood bladerde.
[ afbeelding ]
Wat leuk! Ze doen heel goed werk, in België is de situatie voor katten een stuk slechter dan in Nederland.quote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
tof, ik ga morgen reageren op een katje !
het ligt er alleen aan waar ik de kat kan op halen, aangezien in aan het einde van Nederland woon ben ik niet vanplan om buiten Noord-Holland te gaan,quote:Op maandag 20 april 2009 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat leuk! Ze doen heel goed werk, in België is de situatie voor katten een stuk slechter dan in Nederland.
Veel plezier met je nieuwe huisgenoot!
quote:Op maandag 20 april 2009 22:34 schreef Cat22 het volgende:
Tis immers ook precies een mandarijn![]()
[ afbeelding ]
Toen ik deze foto zag besloot ik dat hij echt op dieet moest. En met succes.
maar die van jou al 5 kiloquote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef Sanne het volgende:
De dief van mijn nachtrust:
[ afbeelding ]
Ze lijkt zo onschuldig, maar ondertussen.
[ afbeelding ]
Kijk dan eens bij Makatsi in Nieuw Amsterdamquote:Op maandag 20 april 2009 23:11 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
het ligt er alleen aan waar ik de kat kan op halen, aangezien in aan het einde van Nederland woon ben ik niet vanplan om buiten Noord-Holland te gaan,
maar zeker een goed idee, hufter was ook een zwerf katje.
Ow, ik dacht dat je een katje bij Zwerfkat ging halen. Maar dat zal hem niet worden dan, zij werken in belgisch Limburg. Maar da's niet erg, er zijn genoeg andere opvangorganisaties bij jou in de buurt die je graag zien komen.quote:Op maandag 20 april 2009 23:11 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
het ligt er alleen aan waar ik de kat kan op halen, aangezien in aan het einde van Nederland woon ben ik niet vanplan om buiten Noord-Holland te gaan,
quote:Op maandag 20 april 2009 23:11 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
het ligt er alleen aan waar ik de kat kan op halen, aangezien in aan het einde van Nederland woon ben ik niet vanplan om buiten Noord-Holland te gaan,maar zeker een goed idee, hufter was ook een zwerf katje.
quote:
Die tip hat ik ook al gekregen, ik ga daar ook nog eens kijken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk dan eens bij Makatsi in Nieuw Amsterdam
http://www.makatsi.nl
Hij is gewoon luiquote:
Wat een prachtige katten!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:49 schreef Sorbootje het volgende:
Alweer veel te lang geleden...
[ afbeelding ]
Herman kijkt eigenwijs.
[ afbeelding ]
Sisqo denkt er het zijne van
[ afbeelding ]
Lekker ding Lodewijk
[ afbeelding ]
Trutje Fleur
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:29 schreef Sorbootje het volgende:
Sisqo steekt juist z'n tong uit. De tekst hoort bij de foto erboven
Je vergeet 18 uur slapen per dagquote:Op woensdag 22 april 2009 02:43 schreef tonja het volgende:
Zijn jullie nooit jaloers op je katten?
Ik wel.
Elke dag op tijd je eten.
Knuffelen wanneer je wil.
Elke dag een massage.(borstelen)
Minstens een uur entertainment per dag verzorgd door ondergetekende. (stok-touwtje-etc)
Naja... jaloers dus
Dankjewel! Ze zijn ook ontzettend lief en gezellig. Fijn om thuis te komen en ze staan zo lief naast elkaar op je te wachten. *smelt*quote:
Wij hebben twee uur gereden (van Zeeland naar Landgraaf in Limburg), naar aanleiding van deze foto:quote:Op maandag 20 april 2009 23:11 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Haha klinkt bekendquote:Op woensdag 22 april 2009 14:13 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
Wij hebben twee uur gereden (van Zeeland naar Landgraaf in Limburg), naar aanleiding van deze foto:
[ afbeelding ]
Ook van Zwerfkat in Nood. Prima stichting!!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik vriendlief pas verteld heb waar 't was, nadat hij ja had gezegd tegen een katje erbij, hihi
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:13 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
Wij hebben twee uur gereden (van Zeeland naar Landgraaf in Limburg), naar aanleiding van deze foto:
[ afbeelding ]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik vriendlief pas verteld heb waar 't was, nadat hij ja had gezegd tegen een katje erbij, hihi
Ik ook.quote:
Zeker een lekker ding! Wat een heerlijk trots en mooi beestje!quote:
Wat een onwijs mooie katten en erg mooie foto's! Vooral waar ze zo lief samen liggen!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:19 schreef Coam het volgende:
Foto's van de broertjes Viktor en Sam! Ze worden maandag een half jaar.
Viktor is de lichtere. Hij is echt het brutaaltje. Ontzettend ondeugend, maar 's avonds komt hij heerlijk bij ons liggen. Hij is nog zo klein dat hij op mijn schouder ligt.
De donkere heet Sam. Echt de lieverd van de twee. Hij wil altijd kroelen en ligt het liefste op mijn schoot te slapen.
Wat een snoesje!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:13 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die pupillen lopen door op z'n huidquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Beter maar ik vind de pupillen nog steeds te grijs.
quote:
Ik heb er een Paint shop pro plugin voor gebruikt, red-eye filter en die houdt inderdaad geen rekening mee dat mensen en dieren hun open ook weleens half dicht hebben..quote:Op woensdag 22 april 2009 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die pupillen lopen door op z'n huid
Als ik jou was zou ik het niet bewerken, sorry maar je bewerking ziet er niet uit, zie je heel goed dat het nep is, bij alle correcties die je hebt gedaanquote:Op woensdag 22 april 2009 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donkerder zwart krijg ik het niet.
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het niet bewerken, sorry maar je bewerking ziet er niet uit, zie je heel goed dat het nep is, bij alle correcties die je hebt gedaanDenk zeker dat dat jammer is bij afdruk op canvas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Hap.
Je hebt dr altijd bij die zoiets laten afdrukken, zat voorbij zien komen. Beetje sonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hap of niet.![]()
Ja achteraf gezien had ik beter alles in één post kunnen doenquote:
Goed puntquote:Op donderdag 23 april 2009 16:10 schreef Cat22 het volgende:
Omdat opstaan wel erg veel moeite is....
Lapermquote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef SiGNe het volgende:
toffe vacht met die krulletjes, wat voor ras is het?
Dat is absoluut waarquote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Laser is wel een perfect lampje alleen is het schjnsel dat er vanaf komt wel schadelijk voor de ogen helaas.
Zeker voor dieren met nachtogen zoals katten is het echt af te raden om te gebruiken als speeltje.
Super! Dank jequote:
Hihi liefquote:Op donderdag 23 april 2009 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb zin in een midnight snack!
[ afbeelding ]
Allebei een eigen potje
[ afbeelding ]
NOMNOMNOM!
[ afbeelding ]
Is het echt op?
[ afbeelding ]
Of heb jij toevallig nog iets op je hand laten liggen?
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat je op de muur en vloeren wil schijnen maar dat is voor een huisdier dus ook al schadelijk omdat die ogen zoveel gevoeliger zijn, veel mensen denken er verder niet aan en kopen gewoon zo'n lasertje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is absoluut waarMaar ik was dan ook niet van plan om op mijn kat te schijnen maar op de muur
Toch bedankt voor de waarschuwing
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:33 schreef nein het volgende:
Ik heb dus 2 katten, waarvan ééntje 1 keer per dag op schoot komt liggen...maar de andere, die komt niet verder dan pal naast je liggen. Tot vorige week! Ik zit op de bank met een kleedje over me heen en ze stap zo op schoot
..dacht ik..
Vervolgens liep ze verder over m'n benen en deponeert zich in een homemade hangmat, tussen de bank, de salontafel en mijn benen inIk zat vervolgens niet zo heeel comfortabel meer zeg maar
Typstra. Maar wel lief hoor
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dus 2 katten, waarvan ééntje 1 keer per dag op schoot komt liggen...maar de andere, die komt niet verder dan pal naast je liggen. Tot vorige week! Ik zit op de bank met een kleedje over me heen en ze stap zo op schoot
..dacht ik..
Vervolgens liep ze verder over m'n benen en deponeert zich in een homemade hangmat, tussen de bank, de salontafel en mijn benen inIk zat vervolgens niet zo heeel comfortabel meer zeg maar
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
..dacht ik..
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kon ie niet op de schutting klimmenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
!
Jazz moest ook weer voor problemen zorgen
[ afbeelding ]
*zielig gemiauw* k kan niet meer terug*zielig gemiauw* Moest naar de buren om hem te bevrijden.
Zal lastig gaan als je aan een lijntje vastzit.quote:
Haha tuurlijk, ze hangen allemaal wel eens wat oncharmantquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:24 schreef Cat22 het volgende:
Mogen hier ook de wat minder charmante foto's van je huisdier?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 april 2009 13:51 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Haha tuurlijk, ze hangen allemaal wel eens wat oncharmant![]()
Hier een van mijn Zen onder zelfde motto:
[ afbeelding ]
Zo heeft ie een tijd gezeten en dat leek hem prima te bevallen
En van mijn nog kleinere Napoleon; een in-de-knoop-lig-foto
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Volgende week woensdag mag ik deze kitten ophalen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 17:42 schreef bluuf het volgende:
Een aantal fotos van Doerak toen hij 3 maanden oud was.
Doerak zit op de bank
[ afbeelding ]
Doerak kan zoooo zielig kijken, je zou er bijna van gaan huilen
[ afbeelding ]
Doerak met bontkraagje :
[ afbeelding ]
Doerak toen hij 8 maanden was op het balkon van het oude huis :
[ afbeelding ]
Ik ben in januari verhuisd naar een woning met tuin dus Doerak kan zijn lol op(helaas heb ik de recente fotos van Doerak die in de tuin rondbanjert op mijn PC thuis staan)
Ik vind het een Fred(dy)quote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Het is een hij. Een naam moet ik nog bedenken, dus als iemand een leuke naam weet
Panterquote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Het is een hij. Een naam moet ik nog bedenken, dus als iemand een leuke naam weet
Gorbatsjov! (vanwege de vlek op z'n kop..al had die vlek eigenlijk rood moeten zijn)quote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar je moet het uitspreken op zijn nederlands engelsquote:Op maandag 27 april 2009 19:29 schreef SiGNe het volgende:
De W spreek je in het engels uit als double-u (dubbeljoe)..
Excuus..quote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar je moet het uitspreken op zijn nederlands engels
Is dat nog niet veel te jong?quote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Oooh, die burmilla's vind ik zo prachtig!quote:Op donderdag 30 april 2009 @ 11:23 schreef SiGNe het volgende:
Geweldig die luie katten...
Altijd als ik boodschappen doe zie ik ze ook blij veel huizen lekekr op de bankleuning liggen of in de vensterbank in het zonnetje.. eigenlijk liggen ze ook altijd op dezelfde plekken, die van jullie ook?
Echt, zodra ik in een zelfstandig woning zit ga ik ook weer op zoek naar 2 katten, ben er mee opgegroeid en ik mis het.
M'n ouders hadden vroeger 2 katte (broertjes) en toen die beiden overlden waren hebben ze ook weer nieuwe katten genomen en dat zijn ook zulke geweldige beesten, nog raskatten ook.
[afbeelding]
links een Burmilla (kruising Burmees/Chinchilla Pers), rechts een Burmees.
[afbeelding]
Mooie foto! Ik wil altijd zo graag de tandjes aanraken als mijn monster zo ligt, maar ik durf het nietquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef Chanty het volgende:
Ik kom nog wat Romey foto's spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thnxx... ja af en toe ik ook!!! haha tziet er zoo cute uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooie foto! Ik wil altijd zo graag de tandjes aanraken als mijn monster zo ligt, maar ik durf het niet
Ik doe het altijdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooie foto! Ik wil altijd zo graag de tandjes aanraken als mijn monster zo ligt, maar ik durf het niet
Ja he.. zo'n toffe vacht met dat husky effect.. alleen de puntjes van de witte haren zijn zwartquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooh, die burmilla's vind ik zo prachtig!
ik heb nu nog een simpele 5MP compact camera, kan er gelukkig wel filters en lenzen opzetten, maar als ik een spiegelreflex zou kopen (wil ik wel tzt) zou ik er toch wel een cursus voor nemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:23 schreef Smeej het volgende:
ja ik heb een spiegelreflex maar ik kan nog nit echt mooi fotograferen
quote:
Banditquote:Op maandag 4 mei 2009 10:10 schreef jagga het volgende:
Gisteren onze kitten opgehaald![]()
helemaal zwart met blauwe ogen 8 weken oud.
Gelijk vanuit de draagkooi in de katte bak gezet, daar even in laten klooien en toen een bak voer voor gezet.
Begon meteen te eten en te drinken.
Vanochtend weer voer voorgezet, netjes gegeten, en ging meteen netjes op de kattebak![]()
Vanavond post ik pics
P.S. heeft nog geen naam, maar is al wel een beetje een crimineeltje
Dat is eigenlijk wel een goede naam voor die crimineelquote:
zo heel lief is hij nietquote:Op maandag 4 mei 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
Wat een lieverd![]()
Ik gebruik altijd photobucket, maar er zijn vast duizende handigere/betere/etc sites
Dat is liefquote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef jagga het volgende:
[..]
zo heel lief is hij niet
Hij breekt de boel nog net niet af
hij is prachtig!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:18 schreef jagga het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=130745778&key=D86C7HJ4
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=130745720&key=HV8PAYRJ
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=130745756&key=YPAEXIDQ
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=130745719&key=RDCZYRH7
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=130745716&key=YZR8G6KC
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=130745706&key=FSUVSJFA
Ons crimineeltje
photobucket doet voor mijn gevoel veelste moeilijk altijd...ik zet altijd alles op Flickrquote:Op maandag 4 mei 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
Wat een lieverd![]()
Ik gebruik altijd photobucket, maar er zijn vast duizende handigere/betere/etc sites
Sweetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:35 schreef Skaai het volgende:
Jip is alweer bijna een jaar oud, het is echt een kerel geworden. Kan heerlijk suf liggen sukkelen in je armen, kruipt steevast elke avond bij me onder de dekens om 10 minuten later opgewarmd en wel weer weg te rennen. Nog even gek en mooi en lief
[ afbeelding ]
Sinds een klein weekje heb ik daar de Antiliaanse Otis bijgekregen! Deze kleine doerak is eind december ter wereld gekomen, is onwijs speels, kan me wel opvreten als ik mijn tanden heb gepoetst en kan zo goed flirten
[ afbeelding ]
En het zijn gewoon dikke vriendjes geworden! Jip gromde altijd als Punky (kat van mijn ouders) naast hem kwam zitten tijdens het eten, maar met Otis is het 2 handen op 1 buik. Ze eten om en om uit hetzelfde bakje, kunnen heel wild stoeien, Jip wast Otis en vanmiddag zaten ze net als Waldorf en Stadler commentaar te leveren op voorbijgangers
![]()
[ afbeelding ]
Morgen verhuizen mijn kanjers mee naar een nieuw appartement in Almere Poort, mogen ze samen mijn huis afbreken
ik denk dat ik verliefd ben op jou katquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Nog steeds zó gelukkig met onze asiel-Boor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owwwwww....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Sweet
En dit is Otis' broertje, Morris
[ afbeelding ]
Da's een mooie, lijkt wel een beetje op een Singapura met die pantervlekken..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Bengaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's een mooie, lijkt wel een beetje op een Singapura met die pantervlekken..
Wat voor merk is het?
Inderdaad! Wat een prachtexemplaar!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik denk dat ik verliefd ben op jou katWat een ontzettend mooi beest
Die tweede fotoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tja, het lijkt zo zielig, maar katten doen dit en ze willen je echt een plezier doen ermee!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Ikiskoel het volgende:
Kater Sam met het zoveelste cadeautje voor de baas. Hij is zooo trots!![]()
[ afbeelding ]
hehe "wrede" ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef lies1947 het volgende:
[..]
tja, het lijkt zo zielig, maar katten doen dit en ze willen je echt een plezier doen ermee!!
onze elin, op wie hij echt lijkt, doet dit ook steeds.[ afbeelding ]
dit is de vriendelijke "wrede"kater.
Tis zondequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Ikiskoel het volgende:
[ afbeelding ]
Oooohquote:Op dinsdag 5 mei 2009 @ 18:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Sweet
En dit is Otis' broertje, Morris
[afbeelding]
Aaawwwquote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 19:34 schreef Ikiskoel het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt idd op Sam!! Grappig zeg! Het is niet altijd even smakelijk als Sam of Moos met dode vogels of muizen thuiskomen, maar ik beloon ze altijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef lies1947 het volgende:
[..]
tja, het lijkt zo zielig, maar katten doen dit en ze willen je echt een plezier doen ermee!!
onze elin, op wie hij echt lijkt, doet dit ook steeds.[ afbeelding ]
dit is de vriendelijke "wrede"kater.
Whihihi! Wat zit hij daar heerlijk, en dat schele is schattig!quote:
Agossie! Maar het hoort er bij. Proud kitteh!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Ikiskoel het volgende:
[ afbeelding ]
Zielig voor het vogeltje, maar wel een lief cadeautje voor de medebewoner en brokjesverschaffer. Nou ja.... eigenlijk laat Sam je gewoon zien hoe hij vindt dat voedselvoorziening hoort te zijn en hoopt dat je het voorbeeld gaat volgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Ikiskoel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die andere ook nog? Want op de onderste staat maar één katquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:13 schreef Phuturistixxx het volgende:
Vorig jaar:
[ afbeelding ]
Gisteren:
[ afbeelding ]
Muhaha, brokjesverschafferquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zielig voor het vogeltje, maar wel een lief cadeautje voor de medebewoner en brokjesverschaffer. Nou ja.... eigenlijk laat Sam je gewoon zien hoe hij vindt dat voedselvoorziening hoort te zijn en hoopt dat je het voorbeeld gaat volgen
Heeeel mooie foto.
Zo, mooie kat zeg!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:23 schreef Sanne het volgende:
Die van mij leggen als cadeautje wel eens een speeltje op mijn kussen, maar met muizen en vogeltjes komen ze gelukkig niet thuis.![]()
Ze lusten ze vast wel.
[ afbeelding ]
Harry is wel enorm cool, jammer dat mia geen kleine poezen meer kan werpen, anders was het wel een goede kruising geweestquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:21 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harry.
Harry is een vrouwtje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:44 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Harry is wel enorm cool, jammer dat mia geen kleine poezen meer kan werpen, anders was het wel een goede kruising geweest
Moos is mooi!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:12 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Dit is trouwens Moos. Mét een cadeautje uiteraard:
Wauw, mooierdquote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef JufMariska het volgende:
wat een leuke en mooie katten allemaal!
Ik doe ook even mee:
Siep in 't zonnetje
[ afbeelding ]
Er groeit gras op zijn rugquote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef JufMariska het volgende:
wat een leuke en mooie katten allemaal!
Ik doe ook even mee:
Siep in 't zonnetje
[ afbeelding ]
Ik ben vast een beetje een sufferd, maarre.. skitler?quote:
Sorry heb het enorm druk gehad de laatste tijd, maar het was inderdaad vanwege haar darmprobleempjes.quote:
De kitten zou eigenlijk 1 á 2 weekjes erna naar ons gaan, maar ze is helaas aan darmprobleempjes overleden. Ze had er al een tijdje last van en liep ook achter in haar groei in vergeleken met de andere. Er waren overigens al 2 van het nestje overleden. Uiteindelijk heeft er maar 1tje het overleefd. De moederpoes was namelijk een beetje laks in de verzorging en opvoeding.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
wat vervelend afzuigkap. waar is het mis gegaan? Sorry als ik het niet meegekregen heb.
Was de kitten al bij jullie of nog bij haar fokker?
ow...zou een kitler moeten zijn, niet een skitler...quote:Op maandag 11 mei 2009 18:19 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik ben vast een beetje een sufferd, maarre.. skitler?
Owww..wat aandoenlijk!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een tijdje geleden al een filmpje gepost van Spider die Ziggy wast, maar deze is een stuk duidelijker en leuker!
Wat lief! Ziggy laat het zich lekker aanleunen ook. En allebei heerlijk op schoot bij de blikopener.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een tijdje geleden al een filmpje gepost van Spider die Ziggy wast, maar deze is een stuk duidelijker en leuker!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 @ 01:27 schreef nein het volgende:
[..]
Owww..wat aandoenlijk!!!Zo leuk dat hij haar nu zo uitgebreid zit te wassen nu ze het zelf niet meer doet
Alleen nu moet ie nog even leren om met de haartjes mee te likken ipv er tegenin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |