quote:Op maandag 27 april 2009 17:42 schreef bluuf het volgende:
Een aantal fotos van Doerak toen hij 3 maanden oud was.
Doerak zit op de bank
[ afbeelding ]
Doerak kan zoooo zielig kijken, je zou er bijna van gaan huilen
[ afbeelding ]
Doerak met bontkraagje :
[ afbeelding ]
Doerak toen hij 8 maanden was op het balkon van het oude huis :
[ afbeelding ]
Ik ben in januari verhuisd naar een woning met tuin dus Doerak kan zijn lol op(helaas heb ik de recente fotos van Doerak die in de tuin rondbanjert op mijn PC thuis staan)
Ik vind het een Fred(dy)quote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Het is een hij. Een naam moet ik nog bedenken, dus als iemand een leuke naam weet
Panterquote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Het is een hij. Een naam moet ik nog bedenken, dus als iemand een leuke naam weet
Gorbatsjov! (vanwege de vlek op z'n kop..al had die vlek eigenlijk rood moeten zijn)quote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Volgende week woensdag mag ik deze kitten ophalen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar je moet het uitspreken op zijn nederlands engelsquote:Op maandag 27 april 2009 19:29 schreef SiGNe het volgende:
De W spreek je in het engels uit als double-u (dubbeljoe)..
Excuus..quote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar je moet het uitspreken op zijn nederlands engels
Is dat nog niet veel te jong?quote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Oooh, die burmilla's vind ik zo prachtig!quote:Op donderdag 30 april 2009 @ 11:23 schreef SiGNe het volgende:
Geweldig die luie katten...
Altijd als ik boodschappen doe zie ik ze ook blij veel huizen lekekr op de bankleuning liggen of in de vensterbank in het zonnetje.. eigenlijk liggen ze ook altijd op dezelfde plekken, die van jullie ook?
Echt, zodra ik in een zelfstandig woning zit ga ik ook weer op zoek naar 2 katten, ben er mee opgegroeid en ik mis het.
M'n ouders hadden vroeger 2 katte (broertjes) en toen die beiden overlden waren hebben ze ook weer nieuwe katten genomen en dat zijn ook zulke geweldige beesten, nog raskatten ook.
[afbeelding]
links een Burmilla (kruising Burmees/Chinchilla Pers), rechts een Burmees.
[afbeelding]
Mooie foto! Ik wil altijd zo graag de tandjes aanraken als mijn monster zo ligt, maar ik durf het nietquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef Chanty het volgende:
Ik kom nog wat Romey foto's spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |