quote:Op woensdag 22 april 2009 18:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Beter maar ik vind de pupillen nog steeds te grijs.
quote:
Ik heb er een Paint shop pro plugin voor gebruikt, red-eye filter en die houdt inderdaad geen rekening mee dat mensen en dieren hun open ook weleens half dicht hebben..quote:Op woensdag 22 april 2009 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die pupillen lopen door op z'n huid
Als ik jou was zou ik het niet bewerken, sorry maar je bewerking ziet er niet uit, zie je heel goed dat het nep is, bij alle correcties die je hebt gedaanquote:Op woensdag 22 april 2009 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donkerder zwart krijg ik het niet.
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het niet bewerken, sorry maar je bewerking ziet er niet uit, zie je heel goed dat het nep is, bij alle correcties die je hebt gedaanDenk zeker dat dat jammer is bij afdruk op canvas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Hap.
Je hebt dr altijd bij die zoiets laten afdrukken, zat voorbij zien komen. Beetje sonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hap of niet.![]()
Ja achteraf gezien had ik beter alles in één post kunnen doenquote:
Goed puntquote:Op donderdag 23 april 2009 16:10 schreef Cat22 het volgende:
Omdat opstaan wel erg veel moeite is....
Lapermquote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef SiGNe het volgende:
toffe vacht met die krulletjes, wat voor ras is het?
Dat is absoluut waarquote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Laser is wel een perfect lampje alleen is het schjnsel dat er vanaf komt wel schadelijk voor de ogen helaas.
Zeker voor dieren met nachtogen zoals katten is het echt af te raden om te gebruiken als speeltje.
Super! Dank jequote:
Hihi liefquote:Op donderdag 23 april 2009 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb zin in een midnight snack!
[ afbeelding ]
Allebei een eigen potje
[ afbeelding ]
NOMNOMNOM!
[ afbeelding ]
Is het echt op?
[ afbeelding ]
Of heb jij toevallig nog iets op je hand laten liggen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |