Ik begrijp dat je op de muur en vloeren wil schijnen maar dat is voor een huisdier dus ook al schadelijk omdat die ogen zoveel gevoeliger zijn, veel mensen denken er verder niet aan en kopen gewoon zo'n lasertje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is absoluut waarMaar ik was dan ook niet van plan om op mijn kat te schijnen maar op de muur
Toch bedankt voor de waarschuwing
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:33 schreef nein het volgende:
Ik heb dus 2 katten, waarvan ééntje 1 keer per dag op schoot komt liggen...maar de andere, die komt niet verder dan pal naast je liggen. Tot vorige week! Ik zit op de bank met een kleedje over me heen en ze stap zo op schoot
..dacht ik..
Vervolgens liep ze verder over m'n benen en deponeert zich in een homemade hangmat, tussen de bank, de salontafel en mijn benen inIk zat vervolgens niet zo heeel comfortabel meer zeg maar
Typstra. Maar wel lief hoor
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dus 2 katten, waarvan ééntje 1 keer per dag op schoot komt liggen...maar de andere, die komt niet verder dan pal naast je liggen. Tot vorige week! Ik zit op de bank met een kleedje over me heen en ze stap zo op schoot
..dacht ik..
Vervolgens liep ze verder over m'n benen en deponeert zich in een homemade hangmat, tussen de bank, de salontafel en mijn benen inIk zat vervolgens niet zo heeel comfortabel meer zeg maar
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
..dacht ik..
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kon ie niet op de schutting klimmenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
!
Jazz moest ook weer voor problemen zorgen
[ afbeelding ]
*zielig gemiauw* k kan niet meer terug*zielig gemiauw* Moest naar de buren om hem te bevrijden.
Zal lastig gaan als je aan een lijntje vastzit.quote:
Haha tuurlijk, ze hangen allemaal wel eens wat oncharmantquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:24 schreef Cat22 het volgende:
Mogen hier ook de wat minder charmante foto's van je huisdier?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 april 2009 13:51 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Haha tuurlijk, ze hangen allemaal wel eens wat oncharmant![]()
Hier een van mijn Zen onder zelfde motto:
[ afbeelding ]
Zo heeft ie een tijd gezeten en dat leek hem prima te bevallen
En van mijn nog kleinere Napoleon; een in-de-knoop-lig-foto
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Volgende week woensdag mag ik deze kitten ophalen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Volgende week woensdag mag ik deze kitten ophalen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |