Ja he.. zo'n toffe vacht met dat husky effect.. alleen de puntjes van de witte haren zijn zwartquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooh, die burmilla's vind ik zo prachtig!
ik heb nu nog een simpele 5MP compact camera, kan er gelukkig wel filters en lenzen opzetten, maar als ik een spiegelreflex zou kopen (wil ik wel tzt) zou ik er toch wel een cursus voor nemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:23 schreef Smeej het volgende:
ja ik heb een spiegelreflex maar ik kan nog nit echt mooi fotograferen
quote:
Banditquote:Op maandag 4 mei 2009 10:10 schreef jagga het volgende:
Gisteren onze kitten opgehaald![]()
helemaal zwart met blauwe ogen 8 weken oud.
Gelijk vanuit de draagkooi in de katte bak gezet, daar even in laten klooien en toen een bak voer voor gezet.
Begon meteen te eten en te drinken.
Vanochtend weer voer voorgezet, netjes gegeten, en ging meteen netjes op de kattebak![]()
Vanavond post ik pics
P.S. heeft nog geen naam, maar is al wel een beetje een crimineeltje
Dat is eigenlijk wel een goede naam voor die crimineelquote:
zo heel lief is hij nietquote:Op maandag 4 mei 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
Wat een lieverd![]()
Ik gebruik altijd photobucket, maar er zijn vast duizende handigere/betere/etc sites
Dat is liefquote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef jagga het volgende:
[..]
zo heel lief is hij niet
Hij breekt de boel nog net niet af
hij is prachtig!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:18 schreef jagga het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=130745778&key=D86C7HJ4
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=130745720&key=HV8PAYRJ
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=130745756&key=YPAEXIDQ
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=130745719&key=RDCZYRH7
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=130745716&key=YZR8G6KC
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=130745706&key=FSUVSJFA
Ons crimineeltje
photobucket doet voor mijn gevoel veelste moeilijk altijd...ik zet altijd alles op Flickrquote:Op maandag 4 mei 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
Wat een lieverd![]()
Ik gebruik altijd photobucket, maar er zijn vast duizende handigere/betere/etc sites
Sweetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:35 schreef Skaai het volgende:
Jip is alweer bijna een jaar oud, het is echt een kerel geworden. Kan heerlijk suf liggen sukkelen in je armen, kruipt steevast elke avond bij me onder de dekens om 10 minuten later opgewarmd en wel weer weg te rennen. Nog even gek en mooi en lief
[ afbeelding ]
Sinds een klein weekje heb ik daar de Antiliaanse Otis bijgekregen! Deze kleine doerak is eind december ter wereld gekomen, is onwijs speels, kan me wel opvreten als ik mijn tanden heb gepoetst en kan zo goed flirten
[ afbeelding ]
En het zijn gewoon dikke vriendjes geworden! Jip gromde altijd als Punky (kat van mijn ouders) naast hem kwam zitten tijdens het eten, maar met Otis is het 2 handen op 1 buik. Ze eten om en om uit hetzelfde bakje, kunnen heel wild stoeien, Jip wast Otis en vanmiddag zaten ze net als Waldorf en Stadler commentaar te leveren op voorbijgangers
![]()
[ afbeelding ]
Morgen verhuizen mijn kanjers mee naar een nieuw appartement in Almere Poort, mogen ze samen mijn huis afbreken
ik denk dat ik verliefd ben op jou katquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Nog steeds zó gelukkig met onze asiel-Boor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owwwwww....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Sweet
En dit is Otis' broertje, Morris
[ afbeelding ]
Da's een mooie, lijkt wel een beetje op een Singapura met die pantervlekken..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Bengaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's een mooie, lijkt wel een beetje op een Singapura met die pantervlekken..
Wat voor merk is het?
Inderdaad! Wat een prachtexemplaar!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik denk dat ik verliefd ben op jou katWat een ontzettend mooi beest
Die tweede fotoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tja, het lijkt zo zielig, maar katten doen dit en ze willen je echt een plezier doen ermee!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Ikiskoel het volgende:
Kater Sam met het zoveelste cadeautje voor de baas. Hij is zooo trots!![]()
[ afbeelding ]
hehe "wrede" ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef lies1947 het volgende:
[..]
tja, het lijkt zo zielig, maar katten doen dit en ze willen je echt een plezier doen ermee!!
onze elin, op wie hij echt lijkt, doet dit ook steeds.[ afbeelding ]
dit is de vriendelijke "wrede"kater.
Tis zondequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Ikiskoel het volgende:
[ afbeelding ]
Oooohquote:Op dinsdag 5 mei 2009 @ 18:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Sweet
En dit is Otis' broertje, Morris
[afbeelding]
Aaawwwquote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 19:34 schreef Ikiskoel het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt idd op Sam!! Grappig zeg! Het is niet altijd even smakelijk als Sam of Moos met dode vogels of muizen thuiskomen, maar ik beloon ze altijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef lies1947 het volgende:
[..]
tja, het lijkt zo zielig, maar katten doen dit en ze willen je echt een plezier doen ermee!!
onze elin, op wie hij echt lijkt, doet dit ook steeds.[ afbeelding ]
dit is de vriendelijke "wrede"kater.
Whihihi! Wat zit hij daar heerlijk, en dat schele is schattig!quote:
Agossie! Maar het hoort er bij. Proud kitteh!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Ikiskoel het volgende:
[ afbeelding ]
Zielig voor het vogeltje, maar wel een lief cadeautje voor de medebewoner en brokjesverschaffer. Nou ja.... eigenlijk laat Sam je gewoon zien hoe hij vindt dat voedselvoorziening hoort te zijn en hoopt dat je het voorbeeld gaat volgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Ikiskoel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die andere ook nog? Want op de onderste staat maar één katquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:13 schreef Phuturistixxx het volgende:
Vorig jaar:
[ afbeelding ]
Gisteren:
[ afbeelding ]
Muhaha, brokjesverschafferquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zielig voor het vogeltje, maar wel een lief cadeautje voor de medebewoner en brokjesverschaffer. Nou ja.... eigenlijk laat Sam je gewoon zien hoe hij vindt dat voedselvoorziening hoort te zijn en hoopt dat je het voorbeeld gaat volgen
Heeeel mooie foto.
Zo, mooie kat zeg!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:23 schreef Sanne het volgende:
Die van mij leggen als cadeautje wel eens een speeltje op mijn kussen, maar met muizen en vogeltjes komen ze gelukkig niet thuis.![]()
Ze lusten ze vast wel.
[ afbeelding ]
Harry is wel enorm cool, jammer dat mia geen kleine poezen meer kan werpen, anders was het wel een goede kruising geweestquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:21 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harry.
Harry is een vrouwtje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:44 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Harry is wel enorm cool, jammer dat mia geen kleine poezen meer kan werpen, anders was het wel een goede kruising geweest
Moos is mooi!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:12 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Dit is trouwens Moos. Mét een cadeautje uiteraard:
Wauw, mooierdquote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef JufMariska het volgende:
wat een leuke en mooie katten allemaal!
Ik doe ook even mee:
Siep in 't zonnetje
[ afbeelding ]
Er groeit gras op zijn rugquote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef JufMariska het volgende:
wat een leuke en mooie katten allemaal!
Ik doe ook even mee:
Siep in 't zonnetje
[ afbeelding ]
Ik ben vast een beetje een sufferd, maarre.. skitler?quote:
Sorry heb het enorm druk gehad de laatste tijd, maar het was inderdaad vanwege haar darmprobleempjes.quote:
De kitten zou eigenlijk 1 á 2 weekjes erna naar ons gaan, maar ze is helaas aan darmprobleempjes overleden. Ze had er al een tijdje last van en liep ook achter in haar groei in vergeleken met de andere. Er waren overigens al 2 van het nestje overleden. Uiteindelijk heeft er maar 1tje het overleefd. De moederpoes was namelijk een beetje laks in de verzorging en opvoeding.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
wat vervelend afzuigkap. waar is het mis gegaan? Sorry als ik het niet meegekregen heb.
Was de kitten al bij jullie of nog bij haar fokker?
ow...zou een kitler moeten zijn, niet een skitler...quote:Op maandag 11 mei 2009 18:19 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik ben vast een beetje een sufferd, maarre.. skitler?
Owww..wat aandoenlijk!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een tijdje geleden al een filmpje gepost van Spider die Ziggy wast, maar deze is een stuk duidelijker en leuker!
Wat lief! Ziggy laat het zich lekker aanleunen ook. En allebei heerlijk op schoot bij de blikopener.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een tijdje geleden al een filmpje gepost van Spider die Ziggy wast, maar deze is een stuk duidelijker en leuker!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 @ 01:27 schreef nein het volgende:
[..]
Owww..wat aandoenlijk!!!Zo leuk dat hij haar nu zo uitgebreid zit te wassen nu ze het zelf niet meer doet
Alleen nu moet ie nog even leren om met de haartjes mee te likken ipv er tegenin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |