quote:
Awww wat een dropske!quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:43 schreef Mama_Mia het volgende:
TVP
Met een 8 weken oude RhanaWat worden ze snel groot.
Ik doe hem altijd ff door de stofzuigerslang, is hij weer z.g.a. kaalquote:Op zondag 19 april 2009 10:26 schreef MdMa98 het volgende:
Net maar even begonnen met het kammen van mij droppies. Het is echt een vreselijke haarbol hier in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat wil je niet wetenquote:Op zondag 19 april 2009 11:06 schreef Ole het volgende:
volgens mij is die van jou (dago) zo eigenwijs als maar kan zijn!
Niet mijn geluksdubbeltje jattenquote:Op zondag 19 april 2009 15:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zal ik es effe lekker in je wasmand schijten![]()
[ afbeelding ]
Hangin' out
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 april 2009 15:29 schreef MissLuna het volgende:
Sinds vorige week ben ik de huisgenoot van deze dame:
[ afbeelding ]
Ze heet Lilly en ik heb d'r uit het asiel gehaald. En aangezien ik een zwak heb voor zielige dieren, kwam ik thuis met een poes die zwaar verwaarloosd en uitgedroogd het asiel binnen is gebracht. Aan het infuus gelegen en alles.. Ze is 4,5 jaar, maar weegt nog geen 2 kilo.
Van mensen moest ze niks hebben. De eerste week bij ons heeft ze alleen maar doodsbang onder de kast of achter de bank gezeten. Ontzettend schuw, wilde niet eten en niet drinken. En maar mauwen. Je weet niet wat er met zo'n beestje gebeurd is natuurlijk..
En nu, na nog maar een week van geduld, snoepjes en liefde, durft ze al spontaan bij mij op de bank te komen zitten. Eten doet ze nog steeds niet veel en af en toe schrikt ze ergens van en is dan bijna apathisch.
Maar de keren dat ze dan bij me komt kroelen, spinnen en kopjes geven geeft wel hoop dat alles goed komt.. Ze hoeft van mij nooit meer terug naar het asiel.
.
quote:Op zondag 19 april 2009 15:29 schreef MissLuna het volgende:
Sinds vorige week ben ik de huisgenoot van deze dame:
[ afbeelding ]
Ze heet Lilly en ik heb d'r uit het asiel gehaald. En aangezien ik een zwak heb voor zielige dieren, kwam ik thuis met een poes die zwaar verwaarloosd en uitgedroogd het asiel binnen is gebracht. Aan het infuus gelegen en alles.. Ze is 4,5 jaar, maar weegt nog geen 2 kilo.
Van mensen moest ze niks hebben. De eerste week bij ons heeft ze alleen maar doodsbang onder de kast of achter de bank gezeten. Ontzettend schuw, wilde niet eten en niet drinken. En maar mauwen. Je weet niet wat er met zo'n beestje gebeurd is natuurlijk..
En nu, na nog maar een week van geduld, snoepjes en liefde, durft ze al spontaan bij mij op de bank te komen zitten. Eten doet ze nog steeds niet veel en af en toe schrikt ze ergens van en is dan bijna apathisch.
Maar de keren dat ze dan bij me komt kroelen, spinnen en kopjes geven geeft wel hoop dat alles goed komt.. Ze hoeft van mij nooit meer terug naar het asiel.
.
Is dat een Turkse Van? Ze lijkt er iig erg op.quote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Toedels het volgende:
[ afbeelding ]
En Lexi, mijn dikke vriendin uit Kos. Gevonden toen ze een week of drie was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |